Prečo to pľuje kávu / zeminu zhora?

Elegantný kávovar

Sprievodcovia opravami a podpora pre kávovary značky Keurig vrátane systémov K-Cup.



Rep: 385



Uverejnené: 16. 8. 2015



Mokrá kávová usadenina vypľuje vrch, namiesto toho, aby dávkovala do šálky, a robí obrovský neporiadok. Vyskúšali sme čistenie, utieranie a sondovanie, rovnaký výsledok. Kde / v čom je problém?



Komentáre:

Vyčistil som ihly zhora aj zdola a odvápnil stroj .... Čo eštečasti sa dajú opäť dokopy. Recenzie na tento model sú hrozné!, povedz preč

17.10.2016 od Deb Sunderman



Vyskúšajte opravnú časť na eBay. Funguje to.

http: //www.ebay.com/itm/EASY-FIX-STOP-CO ...

16.03.2017 od D&K Price House

Používam Keurig K-poháre (nie opakovane použiteľné) v Keurig 2.0.

Túto čistiacu rutinu som absolvoval znova a znova.

Jednotka má iba 6 mesiacov a používa ju iba ja, možno 5 šálok týždenne.

Nie sú to náhodné puče, ale zvyknú to byť šálky z danej škatule .... nesprávne namletá káva? Potom to zvykne nastať pri mnohých pohároch, kým zvyšok nedám niekomu inému.

Tesnenie je poddajné a neporušené a hrot je ostrý.

Niekoľko fór stále hovorí o vyčistení dôvodov, ktoré problém nevyriešia.

(a iFixit ... potrebujem viac reputačných bodov, aby som naznačil, že odpoveď nebola užitočná? Nehlasujem niekoho, ako to naznačuje vaše kontextové okno, iba naznačujem, že sa tým problém nevyriešil)

30.05.2017 od VWrider

Problém bude s čiernou gumovou priechodkou, ktorá by mala byť na mieste okolo základne horného hrotu. Musíte sa pozerať / cítiť hore prstami. Svetlo pomôže. Poskytuje utesnenie na vrchu K-pohárov. Ak chýba, dôjde k úniku. Ak je znečistený, poškodený alebo pokrytý suchým povrchom, vytečie. Iný príspevok má odkaz na to, kde zohnať náhradu za pár dolárov, ak chýba / potrebuje výmenu. Nehovorte, že používate nesprávnu značkovú kávu. Rovnako dobre funguje značka Walmart.

01/07/2017 od ian.s

Nechýba pečať !!! Stále odsáva pôdu zhora! Najpravdepodobnejším vinníkom je to, že tesnenie nie je dostatočne silné, aby zastavilo odčerpávanie usadeniny z vrchu, keď sa použije posledný tlak na vytlačenie vody z hrnca! osobne si myslím, že celý tento dizajn je chybný! Kam inam pôjde pôda, keď bude tlaková voda, potom ich vzduch pretlačí spodným otvorom, ktorý ho niekedy blokuje tlačením do horného otvoru a inokedy prechádza spodným otvorom !! Absolútne žiadny filtračný systém alebo dôvody sú príliš malé !! Keurig naozaj potrebuje skutočného inžiniera, ktorý by tento problém vyriešil, namiesto toho, aby hádači sedeli v zasadacej miestnosti !!!!

12.7.2017 od Dennis Kimsey

20 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 670,5k

Karri Glass, skontrolujte oblasti vpichovej ihly a uistite sa, že spodná časť nie je upchatá. To by spôsobilo, že všetok tlak z K-pohára vystúpi na vrchol. Krok 2 v tejto príručke by ti s tým mal pomôcť.

Komentáre:

Vyskúšali ste to bezvýsledne !!

08/07/2017 od Dennis Kimsey

Moja pečať vyzerá dobre a myslím, že nerozumiem, prečo by dva rôzne keurigy mali rovnaký problém a jeden sa takmer nepoužil! Nie je to len únik, pretože všade explodujú a rozprestierajú sa pozemky.

25.12.2017 od Gloria Beare

Dennis, mám dva keurigy, jeden ťažko používaný a obaja robia to isté - tobolky explodujú a pôda je všade. Vzdal som to a kúpil si Cuisinart. Vytrhol som to rok a pol bez problémov!

14.02.2018 od Gloria Beare

Dennis, používam iba tobolky schválené spoločnosťou Keurig. Nikdy som nepoužíval plniaci pohár. Ihla sa nezdá ohnutá. Pečať som nikdy nevymenil, pretože som nebol presvedčený, že to bol vinník. Ďakujem za návrhy.

21.02.2018 od Gloria Beare

Mier s vami. Mám rovnaký problém so svojím keurigom. Mám staršiu, možno dvojročnú, ktorá fungovala úplne v poriadku. Používal som do toho šialené šálky a fungovali úplne v poriadku a potom to zrazu začalo presýpať kávovou usadeninou vychádzajúcou hore, ale vodu a kávu som mal vylievanú aj spodnú časť, teda vrchnú aj spodnú časť pohára bol prepichnutý. práve to vychádzalo z oboch miest.

Kúpil som si nový keurig. na prvých 5 šálok kávy s použitím šialených šálok to fungovalo dobre a potom to začalo robiť to isté. Myslel som si, že to môžu byť tie bláznivé poháre, ale nedáva mi zmysel, že dva roky pracovali na tom starom, a zrazu nie sú a nemá zmysel, že by to bola pečať na úplne nový kávovar, takže som stále zmätený

Akékoľvek ďalšie myšlienky

Ďakujem veľmi pekne. Boh ti žehnaj

18.8.2018 od Sestra Mariam Sharbel Vianney

Rep: 49

Ak sa pozriete hore na hornú ihlu, mali by ste okolo spodnej časti (hornej časti) ihly vidieť čiernu gumenú priechodku. Toto zatlačí hornú časť kávovej podložky, aby sa utesnilo.

Zistil som, že naši vypadli / vypadli a ležali na pulte. Vyzeralo to ako gumená nožička pre kávovar, ale nechýbala žiadna a takmer som ju odhodil.

Opätovné nasadenie na ihlu vyliečilo problém s presakovaním.

Komentáre:

Stalo sa mi presne to isté !!! Nepodarilo sa mi zistiť, kam to šlo. V časti s príručkami k príručke sa o tom nezmieňuje. Som rád, že som to zachránil !! Vďaka!

20.6.2017 od suesstang

Použitá šálka zeleného čaju ma a fungovalo to dobre.

08/07/2017 od Dennis Kimsey

Na portáli ebay existuje jednoduchá oprava, ktorá to môže vyriešiť. Je to nová časť pre pivovarov KEURIG, KTORÁ SA VHODÍ DO VÍKA PIVOVARA, KTORÉ Uťahuje tesnenie na veku K-CUP, aby zabránila úniku vody a kávy a usadenín, keď sládok čerpá vodu do K-šálky. Je to asi 3 doláre a sú zaručené vrátenie peňazí. Skontrolujte zoznam poskytnutý pre model stroja, do ktorého sa hodí.

https://www.ebay.com/itm/271239290594

26.11.2017 od Dennis Gaudette

Mal som rovnaký problém ... urobil som všetky problémy so streľbou viackrát (dokonca aj s galériou podpory zákazníkov keurig), že mi poslali úplne nový K2.0 a úplne prvý pohár / pod explodoval ako sopka - úplne nový stroj. Zbytočne som vyhodil 20 toboliek rôzneho druhu, ktoré si objednávam iba od keurigu! V živote som si kúpil najmenej 5 strojov a nikdy som ich nemal až do posledných dvoch. Jeden menej ako 6 mesiacov a druhý 2 dni starý. Zdá sa, že tobolky nie sú kompatibilné. Našiel som opakovane použiteľný pohár na keurig z bývalého stroja a je to jediná vec, ktorá funguje - nie účel mať keurig. Chystám sa znova zavolať keurigovi a požiadať o vrátenie peňazí ... vždy som ich miloval, ale skončil som. Úplne nový stroj, prvý koniec vrecka - takže to nemá ohnuté ihly ani chýbajúce tesnenia!

04/07/2018 od sherry square

Mal som rovnaký problém, dôvody vystrelili do kávy. Problém nebol v stroji, boli to tobolky. Lusky boli zhora nafúknuté a boli príliš tlačené. Teraz, keď dávam tobolku do varu, zatlačím hornú časť tobolky, aby sa uvoľnil tlak. Odvtedy som nemal žiadne problémy. Stroj funguje skvele.

21.07.2018 od Vickie Gibson

Rep: 25

Dobre, takže okolo hornej ihly je malé tesnenie. To sa z nejakého dôvodu odlepilo, čo spôsobilo môj problém, a preto chrlila zemina, pretože okolo ihly nebolo nič, čo by držalo veci v bezpečí! $$ & *. Riešenie: Volali sa Keurig (sú úžasní) a ponúkli sa, že pošlú nové tesnenie (zadarmo a išlo o starší stroj) spolu so špeciálnym nástrojom, ktorý je potrebný na bezpečné nainštalovanie tesnenia.

Odporúčam použiť baterku a pozrieť sa na základňu ihly na vrchu, aby ste zistili, či sa potrebné malé gumové tesnenie vyzerajúce ako priechodka nejako uvoľnilo a pravdepodobne vyhodilo na vrch K-pohára! Potom zavolajte Keurigovi a zistite, či vám pomôžu problém napraviť?

Komentáre:

Zavolal som teda do spoločnosti a porozprával sa s technikom, ktorý mi dal pomocou kancelárskej sponky vyčistiť ihlu v hornej časti a zdá sa, že to vyriešilo problém chrliacich dôvodov.

23.7.2018 od cheryl olmos

Rep: 25

Mám problém s Dunkinom ‘mať 4 škatule Vyskúšal som nový stroj to isté Išiel som do koblihy žiadny problém všetky škatule majú rovnaký kód produktu

Komentáre:

Rovnako aj tu - tobolky Dunkin Donuts sú zlé. Kúpil som ich z 3 rôznych miest (vrátane priamo od Keurigu) a vždy sa pokazili!

23.8.2019 od kokopelli20

Rep: 13

Vaše opakovane použiteľné poháre typu K je potrebné vymeniť. Len som mal ten problém a zohnať nové k-poháre fungovalo

Komentáre:

Tento problém je spoločný pre väčšinu značiek opakovane použiteľných - znovu naplniteľných K-pohárov. Ak máte taký, ktorý po niekoľkých týždňoch neprepúšťa, povedzte nám o značke.

17.03.2017 od Dennis Gaudette

Nemám problémy s ľuďmi. Mám však problémy s Dunkin Donuts a McCafe.

30.06.2017 od Richard James

Je to spôsobené opakovane použiteľnými k šálkami. Zmeňte ich a problém je vyriešený.

17.03.2017 od tracivincent

Tento problém je spoločný pre väčšinu značiek opakovane použiteľných - znovu naplniteľných K-pohárov. Ak máte taký, ktorý po niekoľkých týždňoch neprepúšťa, povedzte nám o značke.

17.03.2017 od Dennis Gaudette

Môj úplne nový stroj umiestňuje skupiny na McCafe, ale nie Victor Allen, prečo?

21.09.2017 od Timberly Stuart

Rep: 13

Použil som niekoľko značiek cofree maker. Všetci trpia rovnakou chybou. Sú to tobolky. Výrobcovia toboliek nepoužívajú na pripevnenie horného krytu dostatočné množstvo lepidla. Po zatvorení veka kávovaru sa kryt z podložky vysunie. Toto sa u značky Gloria Jean vyskytovalo častejšie ako u iných značiek, ale všetky chyby majú túto chybu.

Komentáre:

To sa deje aj v mojom prípade. Horný kryt je okolo jedného okraja odlepený. Môj problém bol s kávou Peet's Big Bang. Myslím si, že to súvisí aj s príliš veľkým tlakom na pod. Myslím, že som si všimol, že k tomu dôjde, iba keď je horná časť modulu nafúknutá pred vložením stroja.

27.07.2018 od Debbie McNulty

Áno! Myslím si, že tlak v K-pohári pred jeho inštaláciou je kľúčom k pochopeniu mnohých problémov s Keurigom. Keď sú šálky vypuklé na vrchu, je tam tlak. VŽDY stlačím K-pohár nadol, aby spodná ihla prepichla pohár najskôr uvoľnením tlaku. Až potom sklopím viečko, ktoré prerazí hornú časť pohára. Pokiaľ to neurobíte, môže sa najskôr prepichnúť vrchná časť ... tlak tlačí kávovú usadeninu HORE DO hornej ihly a spôsobuje upchatie. Iba tak zistím, ako by sa káva mohla dostať do hornej ihly. Vždy najskôr stlačím pohár, aby sa uvoľnil akýkoľvek tlak, a roky som nemal problém. Dúfam, že to pomôže!

27.07.2018 od David hobson

Áno, áno a áno, mám tento problém so zelenou horou južný pekan. Tento problém som mal už toľko času a Keurig mi poslal toľko voľných políčok, ktoré stále problém nevyriešili. Moja ďalšia výzva je na Zelenú horu. Všetko, čo chcem, je káva ráno a nemusím každé jedno ráno upratovať neporiadok.

ps4 pro sa nezapne

20.8.2019 od jillwingert08

@ fix8011things Robím to - stlačte kryt dovnútra, aby ste pred uzavretím vrchu prepichli dno - a stále to nefunguje správne a robí to neporiadok.

23.8.2019 od kokopelli20

Rovnaký problém mám s tobolkami McCafe, ktoré nemajú dno.

03.03.2020 od Jeff Armitage

Rep: 13

Príliš jemne namleté ​​a voda nemôže pretlačiť

Komentáre:

Mám dvojitý hrniec, košík nefunguje správne. Mletá káva sa pri varení hodí všade.

28.09.2020 od myrtlestough

Rep: 35

Uverejnené: 23. 7. 2018

Mám stroj Keurig 2.0.

Vyskúšal som niektoré z vyššie spomenutých riešení. Od čistenia až po výmenu gumových tesnení / krúžkov a jednotka pokračuje v náhodnom ukladaní dôvodov tam, kde by nemali byť. Používam kávové zrná Keurig Peets (francúzska pečená). Horné viečko je mierne klenuté.

Vložím puzdro do jeho komory. Potom jemne stlačte horné viečko, aby ste ho vyrovnali. Po prepichnutí spodnej časti tobolky sa tým uvoľní vnútorný tlak.

Zistite, či sa vaša jednotka správa tak, ako tu popisujem :

V mieste varenia stlačím blikajúce štartovacie tlačidlo. Normálne odchádzam robiť iné veci, kým sa varí káva. Niekde v tomto procese sa mi do kávovej šálky dostane mletá káva a náhodne mletá káva po stranách hlavy stroja. Keď je proces prípravy piva aktívny, všimol som si mierny pohyb v „hlave“. Stačí jemný pohyb hore a dole. Chvíľu trvalo, kým som si to skutočne všimol.

Teraz stlačím blikajúce štartovacie tlačidlo a jemne zatlačím na strieborný okraj, aby som obmedzil pohyb „hláv“ hore a dole. Od tohto objavu som nemal žiadnu kávovú usadeninu v šálke ani chrliť mimo prístroj.

Je to mierne povedané dočasná práca, ale lepšia ako kávová usadenina, kde by nemala byť. Skúste to a dajte nám vedieť, či to pre vás funguje.

- Gary

Komentáre:

Ďakujem Gary, súhlasím s tvojimi príspevkami. Môj problém bol tiež s Peetovou kávou a rovnakým scenárom ako vy.

27.07.2018 od Debbie McNulty

Tento problém som mal aj s inými „kávovými kapsičkami Keurig“, nielen s tými od Peet.

28.7.2018 od Gary

Tiež som mal problémy s Peťovou kávou.

22.06.2019 od Charles Howard

Rep: 13

Je to zlá dávka šálok, ale nie kvôli vzduchu navyše. Stalo sa mi to trikrát, vždy to začalo s novým boxom. Ihlu očistím, ale neopravím, potom vložím pohár z inej škatule a funguje dobre niekoľkokrát. poslednou zlou várkou bola značka šišky s tvarom „W“ v spodnej časti.

Komentáre:

Súhlasím. Moja várka bola komunitná káva. Keď ma kontaktovaná komunita poslala ďalšiu várku, mali rovnaké rovnaké číslo šarže a tiež by nefungovali. Strhával som vrch a nalieval kávu do opakovane použiteľnej šálky. Zdá sa, že filter vo vnútri tobolky je nastavený príliš nízko a spodná ihla ho trhá.

20.03.2019 od dougsce

Rep: 13

Môj problém bol v tom, že sa vrchná časť otvoru okolo štrbiny tvorila veľká diera, z ktorej po vylúhovaní vychádzajú usadeniny. Ihly očistené, prepichnuté pred varením, všetko bezvýsledne.

Zistil som, že položenie štvorca hliníkovej fólie na šálku pred varením sa zdá byť funkčné.

Komentáre:

Na mojom starom stroji B40 som zistil, že gumové tesnenie bolo príliš silné a prerážalo veľkú dieru v novších tobolkách. Na zadnej strane tesnenia nakrájajte mm gumy, aby sa teraz nezlomil horný okraj tobolky. Teraz už nemusím používať hliníkovú fóliu.

05/08/2020 od Richard Cooper

Rep: 13

Uverejnené: 28. 7. 2020

Tento problém som mal asi pred rokom! Po zakúpení nového pivovaru a robení toho istého som bol presvedčený, že mám zlé poháre! Po mnohých hovoroch s Keurigom som nechtiac spomenul, že mám dobrú vodu, pretože som práve vložil zmäkčovač vody a filtračnú jednotku! Vtedy mi servisná pani z Keurigu povedala, že ich pivovarníkom sa voda so zmäkčovačom nedarí! Povedal som, že použijem lacnú pramenitú vodu Walmart a moje explodujúce poháre by mali zmiznúť! Myslel som si, že sú to oriešky, ale prešiel som na tú vodu a odvtedy nemám problém! Dokonca som nechal pivovar vonku vyzdvihnúť odpadky a priviesť ho späť, aby som to vyskúšal naposledy. Stále to používam! Nepoužívajte obdobie zmäkčovača vody! Dúfam, že to pomôže niekomu inému!

Rep: 13

Uverejnené: 28. 7. 2020

Mal som aj tento problém, ale iba s tobolkami, ktoré sa zdali byť pretlakované. Väčšinou z nejakého dôvodu s kávovými strukmi Peets. Pred zatvorením stroja som sa musel ubezpečiť, že som vložil kapsičku a stlačil ju, aby som vystrčil spodný otvor a uvoľnil tlak. To fungovalo celkom dobre. Teraz používam iba znovu naplniteľné vrecká, pretože sa snažím eliminovať odpad. Zelené :-)

Komentáre:

Áno. Presne tak. Práve som sa chystal zverejniť to isté.

1. januára od Myra

Rep: 25

Uverejnené: 25.04.2016

Kari, znie to, akoby si sa snažil variť s opakovane použiteľným pohárom Keurig My-K. Mám pravdu? Skontrolujte, či ste odstránili držiak na pohár, ktorý bol dodaný so strojom, a nahradili ho opakovane použiteľným filtrom My-K. Tu je odkaz na video, ktoré vysvetľuje, ako sa to deje. Možno však stále budete mať nejaké vypľúvanie kávy, pretože šálky Keurig My-K v skutočnosti príliš dobre nepracujú, pokiaľ stroj neupravíte pomocou súpravy easy fix kit popísanej na inom mieste tejto témy. Veľa štastia.

https: //www.youtube.com/watch? v = hh7EC_cO ...

Aktualizácia (27.02.2017)

Na portáli ebay existuje jednoduchá oprava, ktorá to môže vyriešiť. Je to nová časť, ktorá zapadá do veka Keurig a utiahne tesnenie na veku K-pohára, aby zabránila úniku vody a kávy a usadenín, keď pivovar načerpá vodu do K-pohára. Je to asi 3 doláre a sú zaručené vrátenie peňazí. Skontrolujte zoznam poskytnutý pre model stroja, do ktorého sa hodí.

http: //www.ebay.com/itm/PLASTIC-REFILLAB ...

Rep: 1

Môže to byť použitie K-pohárov, ktoré nie sú v súlade s dizajnom Keurig. Môžu spôsobiť, že sa v hornej časti vytvorí príliš veľká diera, ktorá spôsobí netesné tesnenie. Skúste použiť K-poháre s menom, logom Keurig alebo oboma. Otvor, ktorý sa vytvorí v hornej časti, by mal mať skôr malý kruhový charakter ako väčší trojuholníkový otvor.

Komentáre:

Všetky poháre K boli značky Keurig - väčšinou Green Mountain. Veľmi frustrujúce, keď som práve zaplatil 149,00 dolárov za hrniec a zbytočne vyhodil asi 25 dolárov za šálky K, aby som sa pokúsil získať šálku kávy, ktorá nie je len šálkou vody plnej pôdy.

01/01/2018 od Lori Huber

Objednal som si moje šišky Dunkin Donuts priamo z Keurigu, takže určite vyhovujú! Stále však pľujú všade a upchávajú môj stroj.

23.8.2019 od kokopelli20

Rep: 1

Zdá sa, že v mojom stroji chýba často spomínaná priechodka na hornej ihle. Všimol som si však, že problém s usadeninami v mojej šálke kávy nastal, až keď som použil recyklovateľné struky. Zdá sa, že nedostatok priechodky nebol problémom, keď som použil nerecyklovateľné puzdrá.

Z tohto dôvodu som preskúmal niekoľko riešení zameraných na samotné tobolky. Ako bolo spomenuté v mnohých z týchto odpovedí, zdá sa, že vo fóliovom veku recyklovateľných toboliek je viditeľný „opuch“, keď ich porovnám s nerecyklovateľnými tobolkami. Použil som tento návrh na stlačenie tobolky (jemne) na spodnú ihlu, aby sa tobolka prepichla / uvoľnil tlak. Tento postup používam už dva týždne a v šálke kávy som už nezaznamenal žiadny ďalší výskyt usadenín.

Rep: 1

Práve som zdedil jednu porciu Keurig a po vyčistení som s ňou uvaril svoju prvú šálku kávy, len aby som zistil, že sú v nej všetky dôvody ... fuj! Hľadal som na internete odpovede a prečítal som si toto vlákno. Urobil som podľa pokynov a ubezpečil som sa, že ihly sú čisté a čierne horné tesnenie bolo na svojom mieste a všetko bolo v poriadku. Potom som skúsil ďalšiu šálku kávy a vyšla mi perfektne. Zmätený som potom rozobral dva použité K-poháre (značka Green Mountain), aby som zistil, či má prvý pohár problém, a áno, mal. Po opatrnom stiahnutí iba fólií som vyprázdnil povrch a zistil som, že ten defektný má zabudovaný filter, ktorý nie je úplne pripevnený okolo celej hornej oblasti, a 1 ”časť obvodu bola odlepená od plastového pohára. Opakoval som postup s „dobrým“ kalichom K a zistil som, že vnútorný filter bol úplne neporušený a úplne utesnený po celej hornej časti. Stručne povedané, zlá pečaťová práca v továrni spôsobila, že z kávy vyšiel mletý prášok. Porovnajte moju fotografiu, ktorá ukazuje dobrý pohár vľavo a zlý vpravo. Na zadnej strane nesprávneho pohára nevidíte žiadny filtračný materiál, kde nebol utesnený, a na zvyšku zvyšných zvyškov materiálu, ktorý som sa pokúsil odstrániť kvôli recyklácii pohára. Dobré tesnenie sa má nataviť do plastového pohára, aby nemohol vytekať obsah, ako dobrý pohár vľavo.

Rep: 1

Práve som odstránil horné tesnenie ihly, vložil kovovú podložku a problém je vyriešený !!!

Dúfam, že to pomôže.

Rep: 1

Takže som mal rovnaký problém, dokonca som prešiel z Keurigu na Faberware. Ukázalo sa, že za to môžu samotní Kcupovci. Pozri sa na policajta zblízka, je tam kopula? Je tam veľa vzduchu! Vložte policajta do prístroja a zatlačte ho na spodnú ihlu, aby sa uvoľnil určitý tlak vzduchu, skôr ako zatvoríte veko, čo spôsobí prepichnutie hornej ihly a jeho utesnenie. Dúfam, že toto

Komentáre:

Nie. Vôbec nepomohlo.

23.8.2019 od kokopelli20

Rep: 1

Skúšal som použiť kompozitný k-pod, BOYDS, Farmers a zdá sa, že mäkký filter na spodnej časti nie je dosť dlhý na to, aby bol prepichnutý spodnou ihlou, ale nemuselo by to byť potrebné, pretože zabudovaný filter nie je plast. Zdá sa, že veľkosť hĺbky nie je schopná zasiahnuť dno a preraziť pod. Takže voda a zemina presakujú všade. Čo teraz?

Rep: 1

Po vrátení jedného stroja a tom, že úplne nový bude robiť to isté, som nakoniec pred každým použitím začal vystrkovať otvor pre kolík v každom tobolke, čo problém asi v 99% času vyriešilo. Iba nechávam kačicu s špendlíkom nalepenú na ceruzke vedľa stroja Keurig. Uvoľnenie tlaku pomocou malého otvoru pre čap robí trik.

Kari sklo