Čo znamená správa voda pod tlakom?

Elegantný kávovar

Sprievodcovia opravami a podpora pre kávovary značky Keurig vrátane systémov K-Cup.



Rep: 553



Uverejnené: 30.10.2015



Varovanie hovorí „voda pod tlakom“ vykonáva údržbu ihly. Rozobrali sme ho podľa pokynov knihy a vypláchli sme ho. Varovanie sa stále objavuje.



Prosím pomôžte. Stroj je mladší ako 1 mesiac. Zakúpené vo Walmarte v [miesto odstránené]

Komentáre:

To je neuveriteľné, že mám úplne rovnaký problém! Vzdal som sa svojej nádoby na kávu Bunn, ktorú mám už mnoho rokov, pretože to je všetko, čo za tento Keurig kúpim! ako všetci ostatní, mám to už 1 mesiac! Oceňujem pokyny, ako tento problém vyriešiť, ale opäť je to jeden mesiac! Nie som si istý, či si to nechám alebo vrátim. Pravdepodobne sa nakoniec vrátim k svojej kanvici na kávu Bunn. Pretože bez ohľadu na to, čo si myslíte, budem sa musieť s týmto problémom vyrovnať znova asi o štyri týždne a ráno to nie je pekná prvá vec



11.04.2016 od Tammy Cates

Rovnaký problém, nasledoval pokyny, ktoré sa nazývajú podpora, posielajú nový systém, dúfam, že ho dostanem do 3 dní, ako som sľúbil.

18.11.2016 od Len Dubois

Toto je teraz môj druhý a ten istý problém! Z dôvodu záruky mi zamietli nové a mal som rovnaký problém. Lacný som si kúpil pred dvoma rokmi na veľkých sériách a vydržal dva roky, oba nevydržali viac ako dva týždne! Kúpil som si iba keurig schválené kcupy!

18.11.2016 od Carlie Mohr

Všetko, čo musíte urobiť, je použiť podložka na čistenie ihly na uvoľnenie tlaku v ihle. Dôvody sa tam zaseknú a vytiahne ich to. 1 minútová oprava.

01/12/2016 od Veronika G

Práve sa to stalo, vyskúšal som údržbu ihly asi 10krát, ale nefungovalo to. Posielajú náhradu.

12.09.2016 od jimgerran

26 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 1k

Mám svoj Keurig 2.0 už pár mesiacov .. dnes ráno (30.1.2016) som dostal rovnaké chybové hlásenie (vodovodné potrubie pod tlakom ...) .. Googlil som problém a narazil na túto stránku, ktorá zjavne ukazuje ľudia mali rovnaký problém, ale žiadne riešenie. Kontaktoval som Keuriga a ten najužitočnejší človek ma prešiel celým procesom ... je tam oranžový pohár na údržbu (má otvorenú priehľadnú bublinu v strede) ... naplňte bublinu vodou a do vášho Keurigu ako k-pohár, zapnite napájanie a 5 krát otvorte a zatvorte ... po 5. čase otvorte a vyberte nádobu na údržbu ... v bubline by ste mali (našli) mletú kávu ... tým sa vyčistí potrebné, čím sa odstráni tlak. ..vráťte sa späť a spustite vodu iba párkrát a mali by ste ísť dobre. Mal som šťastie, že som sa držal tej údržbovej vložky ... Normálne také veci vyhodím. Dúfam, že to pomôže!!

Komentáre:

Toto je odpoveď. Fungovalo to perfektne.

02.02.2016 od Skylar Schaeffer

Ďakujeme za vaše pripomienky. Zistil som, že sú veľmi užitočné. Musel som opakovať, kým som uspel. K250 mám už pár mesiacov.

02.02.2016 od Jessica Kenney

Mesiac starý (Vianoce 2015, ale nepoužíva sa, kým sa nevráti domov 5. januára) Keurig dáva správu „voda pod tlakom“. Grrrrrrrr Keurig by nikdy nemal konať pred rannou kávou. Vyskúšali sme tucet „riešení“, z ktorých ani jedno nefungovalo. Riešením bola nádobka na údržbu, ako je uvedené vyššie. 50 cm snehu a žiadna ranná káva. Musím lepšie Keurig. Nie šťastný táborník!

30.01.2016 od B T kat

ĎAKUJEM!!!!!! Potreboval som kofeín a bol som taký šialený !!!

19.02.2016 od Ja Diaz

Urobil som to a funguje to na jednu alebo možno dve šálky kávy a tú istú správu. Nie je dobré, aby sa stalo o 5:30 ráno. Som pripravený to vyhodiť - mám to len 2 mesiace. Bolo to tak od začiatku.

25.02.2016 od dcovey75

Rep: 241

odhodil môj oranžový kontajner, mal skvelé výsledky pomocou kancelárskej sponky,

otvorte sponu, aby ste vyzerali rovno, zasuňte hrot do ihly, ktorá je v strede, a jej druhý kovový výstupok je bližšie k zadnej časti.

niekoľkokrát zatlačte a zasuňte, potom stačí vydať horúcu vodu a vo vode uvidíte veľa mletia. táto vyčistená baňa o 5.30 ráno, dúfam, že to pomôže.

Komentáre:

Toto fungovalo pre mňa!

10.9.2016 od Don Johnson

YESSSS! dakujem, toto fungovalo perfektne. Nevyšli mi žiadne zrnká kávy, ale aj tak to fungovalo dosť zvláštne. Brilantné.

30.10.2016 od coolctaek

Ďakujem ti pekne ... prechádzal som výberom !! Fungovalo to bravúrne ... Ďakujem..Ďakujem! @

3.12.2016 od Stephanie

fungovalo to, vďaka. Myslím, že môžem použiť túto metódu namiesto objednania čističa ihiel a potom cez ňu nechať prejsť octovou vodou a odvápniť ju.

12.12.2016 od Mary feeheley Herdell

Nemali ste kancelársku sponku, ale špendlík fungoval rovnako dobre. Prepláchol mlynčeky na kávu a teraz funguje perfektne. Ďakujem za informácie, Ravi.

13.04.2017 od Marc

Rep: 670,5k

Becky, môže to byť upchatá ihla a problém so spätným ventilom. Pretože je vaše zariadenie mladšie ako 1 mesiac, vráťte ho. Ak vám už robí ťažkosti, v budúcnosti sa to nezlepší.

Komentáre:

Pri každom použití sa naďalej vyskytovali problémy a rovnaká chyba. Kontaktoval Keuriga, aby získal nový.

22.02.2016 od Kathryn Vollmer

Svoj Keurig mám už 2 mesiace a rovnaká správa sa objavila 2 týždne. Zavolal som a dostal rovnaké pokyny pre údržbu ihly. Fungovalo to, ale problém pretrváva takmer každý deň. Je veľmi frustrujúce, keď sa tešíte na svoju prvú šálku kávy. Zdá sa, že ide o bežný problém, a Keurig to musí vyriešiť čo najskôr. Nie dobré!

27.02.2016 od our2kids

Ravi má pravdu! Ďakujem! Problém som vyriešil pomocou veľkej šijacej ihly, pretože som nemohol nájsť kancelársku sponku. Odpojíte stroj od siete a otvoríte ho, akoby ste vkladali kapsulu. V hornej časti sú dva kusy ostrého kovu. Vložte sponku na papier alebo veľkú šijaciu ihlu za druhý kus ostrého kovu (otvor som ani nevidel, ale našiel som ho). Posuňte kancelársku sponku dovnútra a von a dookola v kruhu. Potom stroj opäť zapojte a pripravte horúcu vodu. Uvidíte, že sa vo vode zomelie káva. Potom by to malo byť v poriadku.

19.9.2016 od Ken Hyman

Robil som to už mnohokrát a stále sa hovorí voda pod tlakom. Čo mám teraz robiť? Dokonca som použila aj oranžovú vec. Pomoc prosím!!

10.09.2020 od rebecca1968

@ rebecca1968 o aký model Keurig ide a vyčistil si všetky ihlové ventily?

10.10.2020 od oldturkey03

Rep: 37

Len som si všimol tento reťazec a chcem uchrániť ľudí od toho, aby si prešli tým, čím som prešiel posledných 6 mesiacov. V SYSTÉME KEURIG 2.0 NEPOUŽÍVAJTE MäKKÚ VODU! V šálke som mal mesiace neúplných pohárov a usadenín - Keurig mi vymenil prístroj a s novým strojom som mal rovnaké problémy. Naposledy som oslovil Keurig a nakoniec mi povedali, že sodík v zmäkčenej vode má negatívny vplyv na čerpací systém v pivovaroch 2.0. Odporučili mi prepnúť na pramenitú vodu - najskôr niekoľkokrát pretiecť pramenitú vodu cez systém, kým sa pokúsite uvariť šálku kávy. Robil som to už týždeň a nemal som jeden problém! Zdá sa, že tento problém bol len nedávno objavený a teraz sú vzdelaní poskytovať túto radu vo svojich strediskách zákazníckej podpory. Pre informáciu - väčšina vodných filtrov neodstraňuje sodík zo zmäkčenej vody.

Komentáre:

Používam iba pramenitú vodu a tento problém mávam každý deň niekoľkokrát denne. Vezmeme to späť a vrátime sa späť z k-šálok späť do odkvapkávača.

01/11/2016 od klmay999

Moja dcéra má mestskú vodu. Robí to isté s mestskou vodou a balenou vodou.

06.02.2017 od Kris Maidlow

Máte pravdu. Volal sa Keurig po získaní „tlakovej správy“ k pôvodnému 2.0 a výrobca náhradných diel o týždeň neskôr. Postup čistenia ihly fungoval raz a potom sa vrátil k rovnakému chybovému hláseniu. Mimochodom, všetky dôvody v mojom pohári boli hrozné. Ukázalo sa, podľa zástupcu spoločnosti Keurig, že snímače v 2.0 detekujú negatívny vplyv zmäkčenej vody, ktorý vedie k usadeninám v pohári a varovnej správe. Ukázalo sa, že „Classic“ nemá novú technológiu snímačov. Išli sme von a kúpili sme si „Classic“ 55 a keďže žijeme v krajine, máme batožinový kohútik, ktorý obchádza kondicionér vody, ktorý potrebujeme na tvrdú vodu. Myslím, že by sme sa mohli vrátiť k zmäkčenej vode na základe toho, čo mi bolo povedané. Inline vodný filter na chladničke nevyrieši problém so zmäkčenou vodou v 2.0

Na cestovnom hrnčeku alebo karafe by mi mohlo záležať menej, takže Classic funguje dobre a je tichý! Prajeme vám, aby mali ľudia v maloobchode lepšie informácie.

24.9.2017 od Robert Brullo

Som chemik. Zmäkčená voda nemá s touto otázkou nič spoločné. Odtrhnite vrch šálky k a pozrite sa na vnútorný dizajn. V šálke s kávou je zabudovaný papierový filter. Pod filtrom je miesto. Dolná ihla by nikdy nemala vidieť kávovú usadeninu. Ak je to tak, je to kvôli rozbitiu filtra. Jednou z príčin poruchy filtra je vodné čerpadlo, ktoré sa vypúšťa pri príliš vysokom tlaku. To vás buď upozorní na vysoký tlak, alebo roztrhne papier, čo vám dá dôvod a môže zapchať spodnú ihlu. 100% problém s dizajnom.

18.9.2018 od Kevin

Používam pramenitú vodu od prvého dňa a mám rovnaký problém !! Veľmi sklamaný z verzie 2.0, rozmýšľajúci o návrate k bežnému kávovaru alebo inej značke.

20.02.2019 od desiata16

Rep: 37

Nemohol som nájsť svoj „pohár na údržbu“, rozobral som však zostavu kávy, všetko vyčistil a správa sa objavila znova. Takže som vybral pohár K a vybral som si, že dám horúcu vodu. Urobil som to niekoľkokrát, ukázal to veľa kávovej usadeniny, vylial som vodu a potom som pohár K znova vložil. Fungovalo to výborne.

Rep: 25

Zistil som, že hrnček netlačím tak ďaleko, aby som vyrazil dieru do dna, teraz to funguje výborne.

Komentáre:

Nemusíte tlačiť pohár k dolu. Mal by sa prepichnúť, keď zatvoríte veko. Ak to tak nie je, nefunguje niečo iné.

18.9.2018 od Kevin

Rep: 25

Ok, mal som tento problém. Zistili sme, že v hrnčeku k je príliš veľký tlak. Ak to dáte na silné. Voda vystupuje pomalšie, takže menší tlak znamená žiadne upchatie. Dúfam, že to funguje.

Komentáre:

Čo znamená „ak to položíte na doraz“? Stalo sa mi to, ale neviem nijako zmeniť, ako rýchlo voda vychádza z Keurigu a do K-pohára. Chcel by som to vyskúšať, ale potrebujem vedieť, čo tým myslíš.

02.03.2017 od GaryJay

Mal som rovnaký problém, ale vyrazil som malú dieru do spodnej časti K-Cupu a teraz to beží dobre.

28.03.2017 od katarbely

samsung galaxy note 8 nahradna obrazovka

Toto je IBA návrh, ktorý mi pomohol. Posledné dva mesiace som hovoril so zákazníckym servisom spoločnosti Keurig. Vyskúšali ste všetky svoje návrhy (s výnimkou použitia balenej vody ... príliš drahé). Zákaznícky servis bol veľmi nápomocný, ale problém nič nezastavilo. Poslali nový stroj a rovnaký problém sa vyskytol počas prvých 24 hodín od jeho použitia. V našom dome máme 3 konzumentov kávy. Keď som čítal tento príspevok, zmenil som nastavenie z „silné“ na „Kakaové / iné“. Teraz sme na 2. deň a problém sa nám nevyskytol. Okrem toho pred uzavretím vrchnej časti potlačíme pohár K (podľa zákazníckeho servisu). Tiež zatlačíme hornú časť k-šálky nadol, takže „kopula“ šálky je plochá ... začala som to myslieť tak, že vytlačí všetok zostávajúci vzduch z k-šálky. Zdá sa, že tieto dva kroky a zmena nastavenia zatiaľ fungujú!

19.11.2017 od Lynne Johnson

Po hodinách upratovania každej veci, ktorá nás napadla, a spustenie vodného kameňa cez ňu - TOTO Fungovalo!

15.03.2020 od Jeannie

Rep: 25

Našťastie som si nechal čistič K-Cup, ktorý sa tu odporúčal použiť na čistenie ihly. V tomto prístroji som používal iba balenú vodu a mal som ju menej ako 3 týždne, keď sa táto správa objavila prvýkrát. No myslela som si, že dnes je to prvýkrát, ale manžel mi povedal, že sa mu to stalo už raz. Najprv som išiel na webovú stránku Keurig a o tomto probléme NIE je zmienka. Vygooglil si to a našťastie ma to sem priviedlo. Použil som oranžový prostriedok na čistenie ihiel K-Cup, ktorý som si odložil a našťastie som vedel, kam som ho dal. Píše sa v ňom, že je potrebné najskôr vypnúť stroj. Naplňte zariadenie na čistenie ihiel (číra časť oranžovej látky) vodou. Potom vložte oranžový čistič ihiel tak, aby šípky smerovali dole, a zatvorte veko, ako by ste to robili pri vkladaní K-pohára. V tomto okamihu je stroj opäť VYPNUTÝ. Pokyny naznačujú, že päťkrát otvorte a zatvorte veko. Potom vyberte oranžové zariadenie na čistenie ihiel K-Cup a znovu zapojte napájanie stroja. Po opätovnom zahriatí zariadenia znova zdvihnite a sklopte rukoväť K-Cup, ale BEZ akýchkoľvek K-Cup, ako by ste robili, ak by ste chceli iba horúcu vodu. . Nalejte do hrnčeka 12 oz horúcej vody a mali by ste vidieť, ako sa do šálky valí veľa mletého prachu a nečistôt. Keď som to všetko urobil, Keurig sa uvaril v pohode. Dúfam, že sa nikdy nedostaneme do bodu, keď sa pivovar rozhodne, že už nebude pracovať, pretože sa to javí ako strašná chyba v dizajne. Mal som Rivo od Keurigu a kúpil som iba tento pivovar K-Cup, pretože tobolky Rivo sa postupne vyraďujú spolu s ich pivovarom Rivo. V skutočnosti bolo pár týždňov, kedy som nemohol vôbec dostať ŽIADNE struky Rivo od Keurigu. Neviem, aká je dohoda s touto spoločnosťou .... ale zdá sa, že by mali ľuďom dať aspoň vedieť pred požiadavkami na údržbu. Byť úplne priehľadný by bolo lepšie ako prinútiť ľudí, aby na to prišli sami alebo po tom, ako boli veľmi frustrovaní, keď zrazu nemôžete dostať žiadnu kávu.

Komentáre:

Robil to všetko viackrát. Stále to nebude fungovať

12.04.2017 od Renee

Náš nový Keurig dostáva túto správu, ale stáva sa nám to, iba keď používame

kávové šálky Mc Cafe. Stlačením pohára nadol, aby sa vytvoril otvor, pred sklopením rukoväti sa problém nevyriešil, ako som si myslel.

24.08.2017 od somervillegm

výrobník ľadu frigidaire nedostáva vodu

Som chemik. Zmäkčená voda nemá s touto otázkou nič spoločné. Odtrhnite vrch šálky k a pozrite sa na vnútorný dizajn. V šálke s kávou je zabudovaný papierový filter. Pod filtrom je miesto. Dolná ihla by nikdy nemala vidieť kávovú usadeninu. Ak je to tak, je to kvôli rozbitiu filtra. Jednou z príčin poruchy filtra je vodné čerpadlo, ktoré sa vypúšťa pri príliš vysokom tlaku. To vás buď upozorní na vysoký tlak, alebo roztrhne papier, čo vám dá dôvod a môže zapchať spodnú ihlu. 100% problém s dizajnom.

18.9.2018 od Kevin

Kevin - Vaše vysvetlenie je veľmi stručné a absolútne správne. Videli ste príspevky (dokonca aj video z YouTube), ktoré poukazujú na zlyhanie senzora tlaku ako na vine. Keď snímač zlyhá, indikuje to nízky tlak, ktorý spôsobuje zvýšenie tlaku čerpadla, až kým nepraskne papierový filter K-pohára.

Ron

01.01.2019 od Ronald Gulbrandson

Súhlasím s Kevinom! Spodná ihla prepichuje filter vo vnútri môjho hrnca, čím upcháva ihlu! Ako to opravím?

Skoro ako keby sa nehromadil priamo dole, alebo sa voda plní príliš rýchlo a pri roztiahnutí filtra narazí na spodnú ihlu.

08.08.2019 od Tereza

Rep: 25

Ja som mal 5 rokov starší vrchol línie Keurig. Fungovalo to výborne a naozaj sa nám to páčilo. Pumpa nakoniec umrela a my sme boli nútení kúpiť novú. Po prečítaní toľkých zlých recenzií som váhal s kúpou 2.0, ale jediný, ktorý sa mi naozaj páčil, čo sa týka vzhľadu a kvality, bol 2.0. Poviem to, keď to mám dva mesiace, keď to funguje dobre, je to skvelé, keď to nefunguje dobre, je to veľký neporiadok !! Keď vložíte šálku a začne sa lúhovať, ale potom skončíte s tlakovou chybou, je to nielen plytvanie k-šálkou (ktoré nie sú lacné), ale aj veľkým upratovaním .. .čo musíte urobiť, inak budú mať základ aj vaše budúce poháre. To môže byť veľmi frustrujúce ráno, keď je čas prémiový. Nemôžeme naozaj prísť na to, ako alebo prečo to robí, ale zdá sa, že niektoré poháre to robia viac ako iné ... takže prestávame kupovať poháre, ktoré sa javia ako chyby viac, ale aby som bol úprimný, mal som poháre, ktoré neustále fungujú skvele zrazu chyba tiez. Mám pocit, že sa snažili vylepšiť svoj stroj (a lepšie pre svoj spodný riadok), ale nakoniec to bol epický neúspech. Prečo opravovať niečo, čo nebolo pokazené? Môj manžel je pripravený to vrátiť, pretože sa zdá, že problém sa mu stal viac ako mne. Sklamaný!

Komentáre:

Kúpil som si nový 2.0 na Vianoce, aby som nahradil 2 roky starý, ktorý mal občas problém, ktorý som potreboval doplniť vodou. Problémy začali hneď tlakom. Volali, urobili všetko, poslali mi nový stroj. Volal druhý pohár, nový stroj a oni mi poslali ďalší nový stroj, ktorý bol „novým a vylepšeným strojom K575, ktorý by mal vyriešiť môj problém“! 3 nové jednotky za 1 mesiac! Tento sa dostal cez druhý pohár, takže mali pravdu, bolo to vylepšenie! Kúpil som si pramenitú vodu a za posledných 6 týždňov som robil všetko, na čo som si spomenul a dnes som našiel riešenie! .................. V kontajneri vyzerá veľmi pekne. SOM KONAL s Keurigom. NIKDY VIAC. Už nikdy ich nenechám, aby ma posrali. Práve som si vyrobil pohár v Belle, ktorý bol 39 dolárov, použil som pohár k a bez problémov.

Sledovanie televízie, ktorá z nich vlastní Lawyer, a začína hromadnú žalobu. Napriek tomu, že to robili správne, ale za spolupráce a býka z Keurigu, pripojil by som sa!

13.03.2017 od veľký john

Po mojom treťom ... Budem požadovať náhradu !! Vyskúšam váš model Bella. Vďaka!!

12.04.2017 od Renee

Veľa šťastia s tým Renee.

10.04.2018 od Susan

Rep: 25

Fungovalo to, keď 1) som vyvŕtal dieru na dne tobolky a 2) navaril som sa na opakovane použiteľnú tobolku. Hlavným riešením však nie je vložiť puzdro príliš hlboko a iba ho zatlačiť vekom. Predpokladám, že v takom prípade urobíte väčšiu dieru a tým pádom aj nižší vnútorný tlak

Komentáre:

Mám rád svoje vlastné kávové zmesi, takže som si v Safeway kúpil opakovane použiteľný filter červenej farby a až keď som dostal 20 míľ domov, uvidel som mikrotlač zo zadnej strany lepenky, spodný pravý roh s nápisom „Toto zariadenie nebude pracujte so strojmi Keurig 2.0 „Dostal som fialovú farbu s úplne iným viečkom ako tú červenú, ktorá nechala môjho Keuriga oklamať, a to rovno 3 mesiace. Teraz to nebude vôbec fungovať. Voľne som si doň zabalil dôvody, takže nie som presvedčený o usadzovaní podstavcov a tlakovej skúške, ale s odevmi, zatiaľ čo ich dávam do sušičky, voľne tresiem. Keurig povedal, že mi posielajú zadarmo nástroj na oranžové čistenie, o ktorom som čítal. Dúfam, že to pomôže! Môj stroj mi dal holé kosti niekto, kto sa hýbal pred 2 mesiacmi, a vyskúšal som všetky druhy čistenia, ale stále dostávam THE SPOOKY MSG !!

26.09.2018 od diamant lil

Rep: 25

Ok, keďže nový začal s tlakovým problémom, musel som urobiť nejaký prieskum. 1. čistenie ihly nie je liečba, ale odstránenie problému. Voda ustupuje a tlak núti usadzovať naspäť prívodnú ihlu. Áno, najradšej ste to vyčistili, aby ďalší pohár nedostal dôvody, ale nie liečbu. Problém musí byť s nimi. Manželka mala dobrý pohár, ja ten zlý. Pri pohľade na nich bol zlý vydutý a keď som ho otvoril, všetky pozemky boli posunuté na jednu stranu a filtračné sito vo vnútri bolo roztrhané. Keď bol dobrý tobolka otvorená na porovnanie, ukázal, že je pôda rovnomerne rozložená s konkávou v strede, kde bola voda tlačená dole a rovnomerne filtrovaná. Toto mi teda hovorí, že to sú pravdepodobne moje šálky. Vo vyššie uvedenom komentári bolo spomenuté, že pred varením poklepe na rozbité pozemky. Znie to ako najlepší možný liek, ktorý vyskúšam. Popremýšľajte, ako dlho vydržia tieto veci stáť, kým sa kúpia a použijú? Mnohokrát som vyčistil túto jednotku a obe ihly. Prejdite krabicou a zatraste nimi, aby ste zistili, či sa tam zhlukujú.

Komentáre:

Myslím, že máte pravdu, zistil som, že problém nasleduje po pohároch. Z jednej škatule môžem mať niekoľko skvelých pohárov, ale zakaždým sa mi upchá z inej škatule. Počas môjho malého DOE som mohol tento problém zapnúť a vypnúť, čo potvrdzuje, že problém je v pohári, nie v stroji.

16.12.2017 od Teena Craft

Rep: 25

Keurig musí tento problém vyriešiť .... Mám 3 a každý z nich to robí

Rep: 25

Kevin chemik má stopercentnú pravdu. Keurig, bohužiaľ, neprizná, že je to ich problém, vyskúšal som všetky návrhy a „riešenia“, ktoré boli navrhnuté. Jediná vec, ktorá funguje na 100 percent, je môj prekvapkávaný kávovar. Nesspresso tu prichádzam.

Komentáre:

100% suhlasim. Bez problémov môžem znova použiť staršie k-poháre, ktoré som vyčistil. Novšie poháre typu K vytvárajú tlak, ktorý deformuje plast a trhá filter. Sú to zjavne podradné poháre. Toto je smiešne.

22.05.2019 od Jim

Skúšal som sponku a oranžovú vložku na čistenie ihiel a stále dostávam tlakovú správu

02/09/2019 od Bull nancy

Rep: 13

Verím, že kávová usadenina môže vo vnútri K-šálok stvrdnúť, a to môže byť príčinou vysokého tlaku vody. Niekoľkokrát som poklepal na K-poháre, aby som uvoľnil povrch pred ich vložením, a zdá sa, že problém zmizol.

Rep: 13

K200 som použil presne dvakrát, kým som nemal tento problém. Použil som čistiaci nástroj a vyšlo to. Ale ak to musím robiť zakaždým, keď robím kávu, vraciam to.

Rep: 13

Údržbu ihly som v minulosti robil mnohokrát a vždy fungovala (trochu nepohodlne, ale problém sa tým odstráni), ale dnes ráno to jednoducho nebude fungovať. Po prečítaní všetkých komentárov som si spomenul, že mám oranžovú žiarovku - príslušenstvo na údržbu pivovaru! Postupoval som podľa pokynov priložených v balíčku a voila, vyšlo to !!

Komentáre:

Táto oranžová žiarovka, o ktorej hovoríš, prišla S Keurigom?

26.09.2018 od diamant lil

Rep: 13

Zakaždým, keď k tomu dôjde, ak odpojím jednotku, znova ju pripojím a správam sa k nej ako k novej šálke, funguje to vždy. Nepríjemné, ale funguje to. Samozrejme, že musím resetovať hodiny, ale ach ...

Komentáre:

Moja jediná odpoveď na túto otázku je vypnúť jednotku, napájať ju späť a opakovať kroky, aby sa varenie pripravilo. Zakaždým sa mi to osvedčilo. Tiež som zistil, že výber nastavenia pre kakao funguje tiež. Zakaždým, keď si chcem uvariť šálku značkového cappuccina, zvyčajne to spôsobí „vysoký tlak bez ohľadu na nezmysly“, takže som skúsil kliknúť na nastavenie Kakao a zakaždým to fungovalo. Úprimne si myslím, že Keurigovi na tom nezáleží a vždy vám dá konzervovanú obiehajúcu odpoveď, ale ak sa vám jednotka páči inak, moje opravy skutočne fungujú. TERAZ, keby som našiel hack, ktorý by mi dal plný výber menu na mojom K475, bol by som rád. Všetky hacky, ktoré som vyskúšal, nefungujú.

15.01.2017 od jerryreff4

Rep: 13

Použitou metódou špáradla na čistenie usadenín, ktoré boli uviaznuté v hornej tryske, pretože údržba vodného kameňa a príslušenstva žiarovky nefungovala. Odvtedy tečie teplá voda iba cez systém asi každé 3 šálky, čo problém vyriešilo.

Rep: 13

Čistič K-Cup fungoval perfektne. Keď som prvýkrát dostal svoj kávovar, nevedel som, čo to je, ale zachránil som si ho. Som veľmi rád, že som mohol problém vyhľadať online a nájsť odpoveď, ktorá určite ušetrila veľa zhoršenia.

Rep: 13

Sponka fungovala čarovne !!! Ďakujeme všetkým, ktorí zverejnili príspevok.

Rep: 13

Uverejnené: 26.06.2017

Použite sponku aj cez spodnú ihlu, prebehnite niekoľko cyklov horúcej vody alebo ešte lepšie, odvápnite ju pomocou octu, funguje to skvele.

Rep: 13

mám tento problém, úplne nový keurig. Myslím, že problém je v skutočných k-pohároch. keď používam tie bežné v obchode, je to v poriadku. keď používam opakovane použiteľné K-poháre, ktoré som kúpil z Amazonu, zobrazí sa mi chybové hlásenie .... mal niekto úspech s opakovane použiteľnými K-pohármi?

Komentáre:

Vlastne som niečo objavil. Toto sa mi začalo diať doslova ako 2 dni po tom, čo som dostal túto vec úplne novú. Nemyslím si, že to je nahromadenie pôdy v ihle, čo je príčinou trasy. To sa javí ako efekt. Myslel som si, že to bol k-cup, ktorý som používal od Amazonu, tak som si kúpil značku značky rig a stalo sa to okamžite. Robil som si vlastnú zmes. Zmes 1 dielu mletého espressa, 1 dielu obyčajnej, 1 dielu bezkofeínu a výdatnej štipky kakaového prášku a škorice. CHUTNÉ, keď sa skutočne uvarilo. Myslím, že espresso, kakao a škorica boli príliš jemné, buď prešli cez filter do ihly, alebo upchali filter, čo spôsobilo, že voda zakryla a odlepila veko. Či tak alebo onak, nemal som tento problém, pretože som vyrezal espresso a znížil jemný prášok.

22.02.2018 od cristina g

Rep: 1

Mám Keurig 2.0 a mal som rovnakú chybovú správu o tlaku. Vyskúšal som oranžový čistiaci nástroj, ocot, pomocou ihly očistil ihly a otočil ho hore dnom. Všetky metódy zlyhali. Jednotku som opatrne rozobral 4 skrutky na spodných dvoch na strane, kde je nádrž na vodu umiestnená pod strieborným krytom, potiahnite prednú časť nadol a preč, potiahnite striebornú hornú časť nahor, ale nie smerom od seba. veľký háčik. Potom nájdite dosku s plošnými spojmi, z ktorej malá hadica ide do súčasti, vyberte hadicu a napájaciu jednotku nahor. Ak to funguje, máte upchatý, ale Ak má stále rovnakú chybu, odpojte jednotku a opatrne vytiahnite dosku plošných spojov nahor a preč len toľko, aby ste odrezali nohy súčasti od dosky. Znova namontujte komponent na hadicu, aby fungoval ako hadicová zátka. Ja som moju položil na dno z cesta. Znova zostavená jednotka v opačnom poradí a teraz už opäť funguje. Komponent už nie je možné zakúpiť. Náklady na opravu NULY !!!!

Komentáre:

Horný kryt má tiež háčiky, takže na jeho uvoľnenie je potrebný mierny tlak

22.07.2018 od sac_guy41

Mám pre vás niekoľko vecí, ktoré môžete dať dohromady !! (Všetky kráľove kone a všetci kráľovi muži povedali: „ALE NIE !!, už znova nie miešané vajcia !!!)

26.09.2018 od diamant lil

Moja séria Keurig 500 má správu o tlaku vody vždy, keď naplním nádobu vlastnou kávou. Môžem pripraviť kávu celý deň s tobolkami a nikdy mať problém. Pretiekla som cez ňu veľa čistej vody, vyčistila som ihlu, vykonala údržbu ihly a všetko, na čo si len spomeniem, ale tento problém pretrváva.

08/03/2019 od Margaréta

Ahoj všetci, našiel som riešenie. Na úpravu obvodu nie je potrebné používať kancelárske sponky ani nič podobné, ba dokonca ani otvárať kryt.

Zistil som, že keď prevrátim keurig hore drezom a poklepávam dobrou silou blízko miesta, kde je umiestnená nádoba na vodu, uvoľníte vodu zachytenú vo vodnej hadici.

Preto uvoľnite vzduchové vrecká a uvoľnite vodu.

Nechajte vodu vypustiť v umývadle a až bude úplne odkvapkávať, utrite stroj a počítadlo a mali by ste bolesti hlavy vyriešiť pomocou keurigu,

Znovu naplňte zásobník a snažte sa, aby fungoval.

Práca vykonaná bez ďalších problémov.

veľa štastia

06/07/2019 od lukeh851

Rep: 1

Som z Keuriga úplne znechutený. Pivovary mám od roku 2004/5 a 5 pivovarov. Táto posledná (2.0), ktorú som si kúpil asi pred 8 mesiacmi, stále dostáva správu o tlaku. Som tak naštvaný, že každý pivovar, ktorý sme si kúpili, po tom, čo prvý po 5 rokoch zomrel, mal veľmi krátku životnosť. Nikdy viac. Len čo naše poháre K zmiznú, vraciam sa k vareniu kávy na sporáku vo vákuovej nádobe z roku 1946.

Rep: 1

Je to ihla v hornej časti, ktorú stiahnete nad vrch šálky. Všetko, čo som urobil, pretože čistiaci modul nefungoval, som naklonil kuerig nad umývadlo a nastriekal som ihlu pomocou spojky s kuchynskou hadicou, utrel som ju a dával pozor, aby som si na ihle neublížil (naozaj by som nemal treba to napísať, ale dobrý pán, ľudia sú hlúpi), akonáhle som to agresívne opláchol a utrel do čistoty a uistil som sa, že z nich neodpadávajú ani nevypadávajú kúsky kávy, zatvoril som veko, zapojil ho a vypláchol 6 oz. Fungovalo to ako kúzlo

Rep: 1

Ihlu jednoducho vyčistím prstom. Nebuď taký smiešny!

Becky