Kenmore elite frige nechladí

Chladnička

Sprievodcovia pre opravy a demontáž spotrebičov na chladenie potravín vrátane chladničiek, mrazničiek a chladničiek s mrazničkou.



Rep: 157



Uverejnené: 02/11/2018



Ahoj. Mám elitnú chladničku Kenmore, ktorá nechladí. Je to niečo cez rok, nemalo by to byť nič zásadné.



Volaný miestny opravár, ktorý zaplatil servisný hovor vo výške 30 dolárov, povedal, že už nebol z freónu. Objednal som si hodnotu prepichnutia guľky a dostal som možnosť zastaviť únik pomocou freónu. Po pripojení všetkého meradlo čítalo, že má freón. Takže platené služby volajú za nič lol.

Hľadáte radu, čo ďalej. Žiadne chybové kódy, ventilátor a kompresor bežia, iba nie chladenie.

Číslo modelu je 795,74023,411



Ďakujem vopred, skvelá stránka. Čítal som tu veľa článkov.

Komentáre:

Uvažoval som nad tým, že si len objednáte termostat a uvidíte, či to nie je problém. Neradi začínate kupovať nepotrebné diely, kým nenájdete ten pravý.

02.11.2018 od Heath vädne

Majú rovnaký problém a chcú zistiť, či niekto nenájde riešenie, ktoré som kúpil od spoločnosti sears, a nedostane sa nikam tým, že sa s nimi porozpráva plz help

24.7.2018 od parga444

Mám 795.74022.411 teplotu chladničky Kenmore Elite, ktorá sa pohybuje medzi 39-53 stupňami. Mraznička 15-30 stupňov?

30.08.2018 od Tony

Mám rovnaký model a práve sa dnes sklonil - akékoľvek opravy - jeho 2 roky starý - si myslia, že ho LG robí pre nich

10.03.2018 od Rafal Zep

Minul som 3 000 dolárov na model Kenmore Elite 79574023 dolárov a chladnička s mrazničkou včera prestali fungovať. Technológia opravy Sears sa dnes neobjavila po tom, čo som si vzal deň voľna a preložil som na piatok. Medzitým mám chladničku, ktorá nefunguje, a prichádza rodina na vianočné sviatky.

18.12.2018 od Janey Cope

23 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 316,1k

Ahoj @zookster ,

Čo nie je chladenie chladničky, mrazničky alebo oboch?

Ktorý ventilátor beží? Ventilátor výparníka, ventilátor kondenzátora alebo obidva?

Ventilátor evap nebude bežať s otvorenými dverami - nechcete vyfukovať studený vzduch z dverí - takže budete musieť počúvať, či beží. Zatvorte a otvorte dvere a počúvajte, či ich začujete / zastavujete pri zatvorených / otvorených dverách.

Je výparník ľadovo chladný? Je za panelom v mraziacom priestore, rovnako ako aj výparník.

Tu je odkaz k častiam pre vašu chladničku. Je to užitočné, pretože poskytuje predstavu o všeobecnom umiestnení dielov

Aktualizácia (02/12/2018)

Ahoj @zookster ,

Viem, že ste povedali, že ste skontrolovali chladivo, ale viete, že na spotrebiče (chladničky) série Kenmore Elite existuje záruka päť rokov na uzavretý chladiaci systém a desať rokov na lineárny kompresor, čo nie je také dobré, ako to zvuky. Po 1 roku musíte stále platiť za prácu, aby ste ju mohli opraviť v záruke, iba nie za diely. Niečo na zamyslenie, ak zistíte, že je chybný kompresor.

Tu je odkaz na záručné ustanovenia. Prejdite nadol k chladničkám

Komentáre:

Dnes skontrolujeme diely a dáme vám vedieť.

Ventilátor, ktorý som skontroloval, je za chladničkou spolu s kompresorom. Oba bežia, ale línie nie sú studené na dotyk. Rovnako ako kompresor beží, ale nie je zapojený.

Ani jedna strana nie je chladná.

Ďakujem za odkaz Jayeff. Oceníte vašu pomoc a zverejním to, čo zistím.

2.12.2018 od Heath vädne

nízka hlasitosť reproduktora do uší pre iphone 6s

Ahoj @zookster ,

Ak nie je studená ani jedna strana kompresora, sú kondenzačné kondenzátory teplé alebo horúce?

Pokiaľ nie, znamená to, že cez systém neprečerpáva chladivo, takže je pravdepodobne chybný kompresor. Povedali ste, že ste skontrolovali freón. Malo to správny tlak?

Ak sú kondenzátorové špirály horúce, musíte skontrolovať, či je výparová jednotka a ventilátor zamrznuté alebo nie.

Ventilátor evap fúka studený vzduch do celej mrazničky a tiež do chladničky. Ak ventilátor na odvádzanie pár nefunguje, bude mraznička chladná v blízkosti jednotky na odvádzanie výparov, ale nie inde v mrazničke.

Ak je jednotka a ventilátor príliš zamrznuté, znamená to, že buď nefunguje odmrazovacie kúrenie, nefunguje rozmrazovací časovač, chybná riadiaca doska atď.

Cyklus odmrazovania sa u jednotlivých výrobcov líši. Spravidla sa vyskytuje raz za 8 - 12 hodín, keď je chladnička v chode, a trvá asi 20 - 30 minút. Kompresor je vypnutý, rovnako ako ventilátory a zapnuté kúrenie. To umožňuje každému ľadu topiť sa a odtekať. Teplota v mrazničke stúpa na 0 ° C (32 ° F). keď to dosiahne, zvyčajne sa ľad už roztopil kvôli ohrievaču a kompresor sa znova spustí, aby mrazničku spustil späť na 0 ° F (-20 ° C) pri bežiacom ventilátore.

Ak výparová jednotka nie je zaľadnená, skontrolujte, či ventilátor výparov funguje (označte lopatku ventilátora, na chvíľu zatvorte dvere, potom dvere otvorte a skontrolujte, či sa označená lopatka posunula. Skontrolujte tiež, či je výparová jednotka ľadovo studená. POZOR ak sa ho dotknete a funguje správne, môžete sa ho doslova držať pomocou prstov. Na dotyk noste suché rukavice.

2.12.2018 od jayeff

Zaznamenal som mobilný telefón svetlom a potom som zatvoril dvere chladničky, aby som skontroloval, či sa nevytvára. ventilátor sa otáča.

24.01.2019 od fstmxr4u2c

Vlastním firmu na opravu spotrebičov. Tu je rovný kopček: Je to LG LINEAR COMPRESSOR, ktorý zlyháva. Nie je to problém „sears“, je to spoločnosť LG. Áno, Kenmore je ochranná známka spoločnosti Sears, stále však zlyháva kompresor LG. Postupujte takto: Získajte nový kompresor A KONDENZÁTOR A SUŠIČKU FILTRA v rámci záruky spoločnosti LG alebo Sears a zavolajte na dôveryhodnú osobu zodpovednú za opravu prístroja vybavenú „zapečateným systémom“. Budú vám účtovať približne 300 - 500 dolárov. zmeniť to. Ak nie je úspešná hromadná žaloba alebo ak nie ste pripravení obhajovať sa a ísť za nimi sami, je to váš jediný postup.

20.11.2019 od fb2

Skoro som zabudol na jednu vec ... ak ste sa rozhodli chladničku jednoducho vyhodiť, STále dostanete bezplatné diely v záruke a na eBay ich môžete predať za približne 300 - 400 dolárov!

20.11.2019 od fb2

Rep: 73

Rovnaký problém má aj moja chladnička Kenmore Elite. Je to 2 roky starý a bolo mi odporúčané, aby som ho vyhodil do koša. Má to niekto? Je mi zle z toho, že to ide na skládku. Je v úžasnom inom tvare ako kompresor nefunguje podľa dvoch opravárov !!!! Model 795,74023,412. Pre tieto chladničky tiež existuje hromadná žaloba, pod ktorú som sa zaregistroval, niektorí z vás možno budú chcieť urobiť to isté:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Komentáre:

Vďaka. Prihlásený nárok tiež.

26.01.2020 od jeffc30044

Ďakujem za tieto informácie! Môj päťročný model 795.5182 prestal mrznúť, takže som sa zaregistroval!

07/08/2020 od Larry Barnes

Pre túto hromadnú akciu sa tiež prihlásim pre každý prípad, ale podľa súdneho sporu nie sú pokryté chladničky Kenmore.

14.12.2020 od Arnold Barron

Rep: 61

Mám rovnaký problém. Našiel som technické práce s niekoľkými primitívnymi postupmi pri riešení problémov, ale dosť na to, aby som získal predstavu o tom, čo sa deje. Hovorí sa o ňom skontrolovať hladinu napätia na konektore hlavnej dosky regulátora s kompresorom „CON201“. Po odpojení konektora kompresora odpojte chladničku, znova ju zapojte a zmerajte napätie na „CON201“. Po 30 sekundách by malo ísť na 200VAC. Moje nie. Merania skákali dookola od približne 12VAC do 70VAC. Tento list odporúčal otestovať napätie s pripojeným konektorom kompresora a po 10 minútach skontrolovať napätie na „CON201“ (pre zaistenie kontaktu budete musieť vtlačiť testovacie káble do zadnej časti konektora). Malo by to byť 80VAC. Môj nebol. Bolo to všade ako iné meranie. Nasledujúce ráno teda chladnička zrazu opäť funguje normálne. Znovu som sa rozhodol skontrolovať prevádzkové napätie na „CON201“. Stále skáče dookola, ale tentokrát vyskočí nad 100 VAC. Neviem, ako dlho to bude fungovať, a neverím tomu. Možno to uviazlo v režime odmrazovania, ale zdá sa, že jediným spôsobom, ako problém vyriešiť, je vymeniť hlavný ovládač. Získať diel bude trvať dni, pretože väčšina miest ho nemá na sklade.

Komentáre:

Ďakujeme za informácie!

01/07/2019 od Bohatý Conrad

Rep: 61

Žiadna oprava pre myseľ, je to kompresor, ktorý je epidémiou týchto chladničiek LG. Vydržia iba kdekoľvek od jedného do troch rokov. A ako už bolo povedané, nikto na nich nechce pracovať. Dostal som miestneho opravára, aby vyšiel hneď, ako sa na to pozrel, povedal, že to zahoďte a kúpte si nový. Povedal, že Samsung a LG vyrábajú najhoršie chladničky na trhu s najmenšími zárukami. Povedal, že viem, že je to strašná správa, rád by som vzal vaše peniaze, ale musíte znížiť svoje straty a kúpiť spoľahlivú chladničku. Bolo mi odporúčané, že vloženie akýchkoľvek peňazí do mojej chladničky LG by bolo zbytočné, pretože by sa v krátkej objednávke znova vyvinul rovnaký problém. Povedal, že kúpa buď GE, Whirlpool, alebo Frigidaire. Rozhodol som sa pre nový Frigidaire s 5 ročnou zárukou

Komentáre:

Moja chladnička je rovnaká a kompresor bol vymenený trikrát, teraz opäť zlyhal a vymenili oba výparníky. Zatiaľ funguje dobre.

27.10.2019 od Julio Mejias

Vlastne MILUJEM na nich pracovať. Rýchlych 500 dolárov a pravidelná práca každé 2 - 3 roky.

02/05/2020 od oprava spotrebiča

Rep: 49

Sme na našom druhom modeli elitnej elektroniky Kenmore 795 740 31 cu ft. Prvý prestal chladiť bez chybových kódov, volá sa domáci záručný servis a poslal sa Sears von. Čo zhluk. Objednali si diely na testovanie freónu, jeden týždeň, potom ďalšie diely, ďalšie dva týždne, podľa snúbenca povedal, že ide o únik freónu niekde v skrini, kde by jednotka nebola schopná opraviť. Väčšinu peňazí za výmenu zaplatil mesiac bez chladničky a domácej záruky. Znova sme zakúpili tú istú jednotku. Moja žena nie je šťastná, pretože o necelé 3 roky neskôr sme v rovnakej situácii a čakáme, až vyjde tretia strana spoločnosti Sears a povie nám, čo sa stalo. Žiadne chybové kódy. Horná časť je blízko 40-47 a mraznička dole je vysoká 20s.

Komentáre:

Rovnaký problém aj tu. Chladnička je o niečo viac ako rok stará. Úplne zastavené chladenie. Pár stoviek dolárov jedla vyhodeného alebo rozdaného. Vyšiel opravár Sears a povedal, že je potrebné vymeniť kompresor. Desať dní čakania na diely. Na siedmy deň začala chladnička opäť fungovať. Technik sa nakoniec vrátil a prácu dokončil. Všetko funguje normálne bez chybových kódov. Hovorí, že nemôže nič urobiť, a aby zavolal späť, ak sa to stane znova. Áno, správne. Ďalších 95 dolárov a nič za to. Zdá sa, že je bežné, že tieto chladničky prestávajú pracovať bez známeho dôvodu a Kenmore to nemá v pláne.

03.02.2019 od Tony Powell

Verím, že chladnička stále uviazne v režime odmrazovania. Umiestnením do a z demo režimu som schopný znova uviesť chladničku do prevádzky (niekedy niekoľko dní a niekedy niekoľko týždňov). To sa deje súčasným stláčaním tlačidiel na chladničke a tlačidiel na výrobu ľadu na päť sekúnd. Tiež som sa rozhodol kúpiť jednoročnú záruku spoločnosti Sears za 200 dolárov. Teraz sú na háku pre diely, prácu, servisné volania. Ak to nedokážu opraviť, vymenia to. Bohužiaľ to bola jediná skutočná možnosť, ktorú som v tom čase mal.

05/04/2019 od Tony Powell

Kúpil som si svoj elitný model Kenmore 795.75043 minulý rok v novembri 2018. V auguste 2019 začala teplota stúpať v chladničke a mrazničke, ale za deň alebo dva začala opäť fungovať. Technológia vyšla a povedala, že sa nič nestalo. Zaplatil som za predĺženú záruku za služby, pretože som vedel, že tieto francúzske chladničky dverí majú problémy. 14. decembra začala teplota opäť stúpať. Chladnička vystúpila na 60 a mraznička na 40. Netreba dodávať, že sa veci začali topiť. Ľad v ľadovej zmrzline sa začal topiť a kvapkať cez žľab dávkovača ľadu. Odstránili sme všetko jedlo a umiestnili ho do našej garážovej chladničky. O dva dni neskôr (dnes) to začalo opäť fungovať a temps je teraz normálny. Nie je to tak, že sa režim odmrazovania nevypne? Všimol som si, že vnútorný okraj dverí bol veľmi teplý, ale teraz už nie. Technológia, ktorá príde zajtra. S najväčšou pravdepodobnosťou opäť neurobia nič. Vďaka všetkým.

16.12.2019 od fred.kawashima

Rep: 49

Wow…. znie to, akoby sme tu boli všetci na rovnakom člne, asi pred 4 rokmi sme kúpili elitnú chladničku Kenmore a len minulý mesiac vypadol 2. kompresor rovnako. Ukázalo sa, že keď prišla technológia sears a prvýkrát nainštalovala nový kompresor, informoval nás, že to bol zlý dizajn od spoločnosti LG a že súčasne s kompresorom bolo treba vymeniť aj kondenzačnú špirálu že kondenzačná špirála bola vyrobená z hliníka a nie z ocele. Problém s kondenzačnou špirálou, ktorou je hliník, je ten, že v priebehu času začne chladivo rozkladať kondenzátor (ktorým je hliník) a malé nečistoty začnú plávať v systéme a to môže spôsobiť upchatie kapilárnej trubice a žiadne cyklovanie chladiva. v systéme, takže chladiaci efekt neprebieha. Len minulý týždeň som sa rozhodol vložiť do systému moje ukazovatele chladiva a presne to, čo som očakával, keď som skontroloval tlaky na týchto ukazovateľoch, ukazovateľ na vysokej strane čítal približne 110 PSIG, takže som vedel, že kompresor sa snaží stlačiť plyn , a dolná strana bola na negatívnej strane, kde bola v skutočnosti vo vákuu. Len aby sme informovali väčšinu z vás, že chladiaci systém nikdy nemá prechádzať do vákua, môže to byť okolo 5 PSI, a to by bolo, keby boli špirály zamrznuté, ale nikdy neboli vo vákuu, zvlášť keď sú výparník a mraznička také, ako teplé také aké sú. A tak keď vidím, že dolná strana systému je vo vákuu a výstupná strana kompresora sníma tlak 110 PSIG, v systéme existuje určité obmedzenie. zvyčajne na prednej strane rúrky uzáveru, aby nedochádzalo k varu plynu v cievkach a znižovaniu teploty tak, aby ochladil. Ešte jedna vec na zamyslenie, ak služba tec po inštalácii nového kompresora náhodou nepoužila suchý dusík na natlakovanie a vyplavenie zvyškov v systéme, potom by mohlo dôjsť k znečisteniu systému a pravdepodobne dôjde k ďalšej poruche. Vyzerá to, že si opravím svoju vlastnú chladničku, pretože nemôžem závisieť na tom, že to spoločnosť Sears tec dostane správne hneď po prvom zakúpení, zvlášť po zakúpení tejto jednotky so zárukou. Vyzerá to teda tak, že nový kompresor rozoberiem z línií a spätne prepláchnem celý systém FJC 2032 preplachovacie rozpúšťadlo a suchý dusík. Namiesto plynu 404A sa používa suchý dusík, aby sa nepreniesol do životného prostredia (bolo by naozaj neradi, keby som sa pri tom chytil a stratil by som licenciu na chladenie) Ak máte možnosť, pozrite si toto video z Utube (Odstránenie blokády - JD Nel Chladenie), aby ste presne pochopili, čo je potrebné urobiť, aby ste odstránili upchatie a dúfajme, že svoju chladničku opäť uvediete do prevádzky. A ešte jednu vec, ktorú si musíte zapamätať, vždy sa uistite, že váš ventilátor a kondenzátor sú čo najčistejšie, aby to nedoprial váš kompresor. Nepoužívajte šancu na zahriatie a uvarenie oleja v kompresore a pripojenie chladiva.

Aktualizácia (4. 4. 2019)

WOW!! akému problému čelíme všetci s týmto dizajnom „francúzskych dverí“ v chladničke. Verte tomu alebo nie, skutočným problémom v tomto dizajne chladničky nie je kompresor, teda spôsob distribúcie chladiva do výparníka chladničky. Už som vo vysvetlení zverejnil „ako funguje chladiaci systém a spôsoby vyčistenia celého systému po vyhorení kompresora“ Pozrime sa, po prvé, problém bol v tom, že keď navrhli túto chladničku, do výroby bola nainštalovaná hliníková kondenzátorová špirála aby ušetril peniaze alebo ktovie prečo ?? Aj keď táto chladnička na chvíľu beží, chladivo alebo minerálny olej začne rozbíjať túto špirálu a spôsobiť, že v systéme budú plávať nečistoty, uistite sa, že filter / sušička tieto častice zachytáva, ale časom sa táto sušička začne upchávať a spôsobovať problémy celého systému. Najlepšie, čo som zistil, je zavolať spoločnosti Sears a nechať si urobiť tec. vyjdite a vymeňte súčasne kompresor aj kondenzátorovú cievku (nový dizajn je teraz vyrobený z ocele) a tiež nainštalujte novú sušičku filtra (čo by aj tak mali urobiť), aby ste na tieto diely mohli získať záruku. Potom zaistite% # * @, či buď vyfúkne celý systém dusíkom, alebo ešte lepšie systém prepláchne FJC 2032 preplachovacie rozpúšťadlo zbaviť sa týchto častíc. Moja chladnička stále nechladila ideálne, takže to, čo som nakoniec urobil, bolo rozrezanie systému a výmena 3-cestného ventilu chladiva (tento ventil dodáva plyn do chladničky aj do chladiacich výparníkov chladničky s mrazničkou), ktorý buď posiela plyn do chladničky. alebo mraznička podľa toho, ktorá z nich potrebuje v danom okamihu chladenie. A tiež výmenou kapiláry, ktorá napája výparník chladničky, je táto viečko dimenzované tak, aby fungovala súčasne aj v mrazničke aj v chladničke, čo funguje dobre, keď obe fungujú. Čo sa však stane, je to, že keď chladnička vyžaduje chladenie, a nie mraznička, má táto uzavretá trubica takú veľkosť, že iba jedna z rúrok prúdiacich s chladivom v tom čase preťažuje kompresor a skutočne ťažko tlačí toto malé množstvo plynu. Krátky príbeh, nakoniec som tento problém napravil tak, že som rozrezal zadnú časť mojej chladničky, aby som získal prístup k tejto kapilárnej trubici, odstránil ju a nainštaloval trubicu ďalšej veľkosti, aby som zmiernil tento tlak, a odvtedy to funguje skvele ... Pôvodná veľkosť tejto skúmavky je zhruba 0,031 I.D. tak som to zmenil na ďalšiu veľkosť 0,040 I.D. a ešte jedna vec, ako som povedal v jednom z mojich ďalších príspevkov, je, že keď som pôvodne umiestnil svoje chladiace meradlá na systém, dostával som nameraný tlak 110 G na vysokej strane a sám som sa vtiahol do vákua na nízkej strane. Tento typ tlaku, ktorý určite nechcete vidieť, najmä keď beží vo vákuu. Vidíte, že tento kompresor pracuje vo vákuu a nedostáva absolútne žiadne chladenie (alebo mierne vyplachovanie chladiva známe ako super teplo, ktoré udržuje tento kompresor chladný). Moja chladnička teraz beží okolo 36 stupňov, je nastavená na 34 a mraznička beží. okolo -10 stupňov. Keď je ukazovateľ teraz okolo 110 psi na vysokej strane, čo je dobré, teraz sa pohybujem okolo 7-10 psi na nízkej strane, určite SKVELÝ !! a táto jednotka teraz vrčí ako mačiatko .. A kompresor zostáva pekný a chladný !!!

Komentáre:

Dobrý deň, môžete mi poslať fotku ventilu, ktorý vymieňate

12.12.2019 od Terry s

Nachádzate sa v New Jersey, ak áno, bol by som rád, keby ste mi poskytli servis?

21.02.2020 od SAVON ANDRE

môj e-mail je garylety@gmail.com, ak nie, môžete mi odporučiť niekoho iného ako sears

21.02.2020 od SAVON ANDRE

Ako uvedieme & vyradíme z demo režimu ??

22.02.2020 od Midgie

LOL ... Niečo stále nie je v poriadku, ak musíte zväčšiť veľkosť trubice uzáveru.

02/05/2020 od oprava spotrebiča

Rep: 73

Skupinová žaloba:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Podal som svoje informácie a asi o týždeň neskôr ma kontaktovali a požiadali o ďalšie podrobnosti.

Veľa štastia! Sears / Kenmore / LG boli pri týchto chladničkách neetické a klamné. Spoločnosti nemôžu takto využívať výhody svojich zákazníkov, je to úplne neprijateľné. Ak vyrobili zlý produkt, musia ho vlastniť na 100%.

Komentáre:

Ďakujem! Dúfam, že Kenmore (alebo niekto) to napraví. NIE na mňa zapôsobila moja chladnička Kenmore Elite ani ich nedostatok akýchkoľvek služieb. Vážim si však vašu pomoc Jeanette!

10.02.2020 od Lauri Waldvogel

Áno, úplne súhlasím. Táto chladnička má veľa známych problémov. Kompresor sa pokazí asi 18 mesiacov. Technik, ktorý tento rok opravil môj Refrig, bol skvelý, ale musel mať 5 opráv. Nemá chybu. Je to hádaná situácia. Neustále volá spoločnosť LG. Za 3 roky je to druhýkrát. Posledné opravy, 2x nainštalovaný kompresor, upgrade na systém okruhu, ktorý pomáha pri známom probléme, nové špirály chladničky, 2x netesný Freon, správna rovnováha medzi chladničkou Refrig a mrazničkou vypnutá. Viem oveľa viac, ako by som chcel o chladničkách.

05/05/2020 od KRISTINE MCKENNA

Rep: 25

Neviem, či to má niečo spoločné s tým, že moja chladnička opäť funguje, ale po týždni bez chladenia alebo mrznutia som ju niekoľkokrát prepol do a z demo režimu. Na druhý deň to začalo fungovať a funguje to už niekoľko mesiacov. Neviem, ale nestojí to nič, aby som vyskúšal, či to funguje.

Komentáre:

Urobil som to a nič sa nestalo.

Potom som odpojil napájanie zo steny,

a potom znova zapojte napájací kábel do zásuvky 120 VAC.

Potom sa spustil ventilátor kompresora a výparníka

beh!

Jediným problémom je začiatočná čiapočka 20u450VAC

asi stále zlé, pretože to bolo iba čítanie 33VAC,

namiesto 80VAC vyvolaných v manuáli.

Ráno idem do Grainger a uvidím

kryt 40u450VAC a uvidíte, či sa to „naštartuje“

kompresor lepšie. Jedinou dobrou časťou je

vinutia kompresora musia byť neporušené, dokonca aj potom

beží na tomto nízkom napätí a je nadmerne HORKÝ!

04.04.2019 od polkatrumpeter

Rep: 25

Elita Kenmore mladšia ako 2 roky prestala pred niekoľkými mesiacmi ochladzovať / mrznúť. Zavolali sme technickú podporu. Povedal, že je potrebné vymeniť ovládací panel, a tak som si objednal nový. V deň, keď dorazila, začala chladnička znova fungovať, keď som ju niekoľkokrát počas niekoľkých dní zapojil a vyšiel z ukážkového režimu, ako tu navrhol niekto iný. Rozhodli sme sa, že sa časti trochu chytíme. O mesiac a pol neskôr a znova prestane chladiť / mrznúť. Vyskúšal som technológiu, úplne vytiahol zásuvku a povedal, že neexistuje žiadny vzor zmrazenia, čo znamená, že kompresor nefunguje. Kompresor kryje Sears, ale nie práca. Medzitým sme kúpili Whirlpool. (Iba pre informáciu, 5-ročná záruka spoločnosti Sears bola vyššia ako 1 000 dolárov, takže sme ju nezískali. Záruky Lowe a Home Depot sú na 5 rokov menej ako 300 dolárov a ak ich nepoužívate, získate 30% späť. Aj keď si kúpite vodný filter po prvom, môžete odoslať potvrdenie a počas 5 rokov dostanete polovicu peňazí späť.) V garáži stále sedí veľká harabúrda, ktorú sa snažím zistiť, čo týkajúci sa.

Komentáre:

Je bežné, že tieto chladničky majú zlé relé, preto sú nevysporiadané a pravdepodobne nevysiela energiu dole do kompresora, relé môže vymeniť niekto, kto vie, čo robia. Robím to stále, som technik prístrojov.

02.06.2019 od fstmxr4u2c

Nie, chladničky GE majú zlé relé na doske 942, NIE modely LG / Elite. Takmer NIKDY nevymieňam riadiacu dosku LG kvôli problémom s chladením, takmer 99,99% zlý lineárny kompresor.

8.9.2019 od fb2

Ako ho odstránime alebo uvedieme do ukážkového režimu ??

22.02.2020 od Midgie

Rep: 73

Ďakujeme za účasť v triede obleku. Práve som predložil svoje informácie / situáciu.

Komentáre:

Nie je začo! Mám v pláne dať o tom vedieť čo najväčšiemu počtu ľudí, aby spoločnosť LG musela platiť !!! Partia podvodníkov predávajúcich odpadky

16.01.2020 od Michelle Smith

Vďaka tiež pridal moje podrobnosti. Môj elitný kompresor Kenmore z roku 2016 „nie tak“ zlyhal v roku 2018, po mnohých týždňoch čakania na opravy prostredníctvom spoločnosti Sears nahradil 99 dolárov. Čakám, že sa to čoskoro zopakuje. A majú nervy vyskúšať a predať predĺžené záruky osobne technikom alebo telefonicky.

02/05/2020 od Grant Moxham

Veľa štastia. Všetci technici mi hovoria, že kompresor zlyhá za 12-24 mesiacov. Vyhľadajte cez Lepšiu obchodnú kanceláriu a záležitosti spotrebiteľa. Hovoriť Searsovi alebo LG je nekonečná bolesť hlavy. Očakávajte, že vás prevedú na celé Filipíny a nedostanete žiadne odpovede, s výnimkou toho, že vám bude vrátená platba 50 dolárov mesačne za poistenie vašich prístrojov. Potom, keď sa vám rozbije chladnička, zaplatíte 1/2 ceny. Znie to absolútne zle, no je.

05/05/2020 od KRISTINE MCKENNA

Rep: 37

No vymenil som kompresor v mojom a fungoval asi 10 mesiacov a teraz je opäť pokazený. Tentokrát je problém v tom, že chladnička nie je dostatočne chladená (55 - 58 stupňov), ale mraznička sa zdá byť v poriadku (5 stupňov). Ventilátor výparníka v chladničke je v prevádzke a špirála výparníka v chladničke je len mierne matná (prvých pár palcov). Vysoký a nízky tlak v potrubí, keď je kompresor v prevádzke, je asi 125, respektíve 7, čo je zhruba tam, kde boli pri výmene kompresora (100/0 podľa mojich poznámok). Kompresor teda tentoraz nezlyhal, ale z nejakého dôvodu sa chladnička nevychladzuje. Myslím, že by to mohlo byť obmedzenie alebo možno nefunguje dvojcestný ventil, ktorý dodáva dva okruhy výparníka, správne. Predpokladám, že sa neoplatí opravovať znova, pokiaľ niekto nevie inak.

Takže ... uvažujem o kúpe novej chladničky. Ako sa môžem uistiť, že nedostanem iný model, ktorý používa tento problematický kompresor LG? Moja bola značková Kenmore.

Btw, prihlásil som sa do hromadnej akcie. Ďakujem za tieto informácie!

Komentáre:

Vidím, že spoločnosť LG nedávno zvýšila záruku na 5 ROKOV PRÁCE !!! To platí pre každú chladničku zakúpenú za posledných 5 rokov a malo by to pomôcť mnohým ľuďom, ktorí majú tento problém s kompresorom. Bohužiaľ nemôžem získať žiadne informácie o tom, či sa to bude týkať systémov LG značky Kenmore, ako je ten môj. Mám podozrenie, že nebude. Tu sú aktualizované informácie o záruke: https: //lgcommunity.us.com/diskusia/38 ...

30.04.2020 od r p

Môj najnovší technik bol veľmi nápomocný, ale moja chladnička bola vypnutá 6 týždňov. Prišiel do domu 5x. Povedal mi, že dal vyrobiť francúzske dvere od spoločnosti LG a dal ich k chodníku. Rovnaká odpoveď ako minulý rok s iným technikom. Navrhol zaobstarať chladničku GE. Na tých pracujú celý deň.

05/05/2020 od KRISTINE MCKENNA

Rep: 79

Dobre, najskôr funguje mraznička, ale nie chladnička? Ak je to tak, prieduch je upchatý. Vzduch prúdi ventiláciou medzi chladničkou a mrazničkou. Dve veci, ktoré musíte urobiť, by bolo odmraziť systém vypnutím. Po úplnom rozmrazení ho očistite, otvorte prieduch a vyčistite ho, skontrolujte, či nie je zablokovaný akýkoľvek prúd vzduchu. Zapojte ho späť a zaistite prúdenie vzduchu, najmä medzi chladničkou a mrazničkou.

Počúvajte tiež, že začujete kompresor. Ak ho nebudete počuť, možno budete potrebovať štartér. Je to ako obrovský kondenzátor, ktorý pripojíte k kompresoru chladničky, aby sa obrátil. Môžete si ich objednať online alebo kúpiť v obchode s náhradnými dielmi pre chladničky.

Komentáre:

Práve som skontroloval, čo Jayeff spomenul predtým.

Počujem ventilátor bežiaci v chladničke a po otvorení dverí sa vypne.

Ten v zadnom mraziacom paneli vôbec nefunguje. Nenechalo by to vôbec vychladnúť alebo by sa len vytvoril ľad?

Ani jedna strana neochladzuje, pretože ostatní sa snažia pomôcť. Tento model nemá relé na kompresore ako väčšina iných.

2.12.2018 od Heath vädne

Čo si zistil? Môj kompresor je tiež v prevádzke, ale nič nechladí ...

15.8.2018 od D fitz

Ja mam rovnaky problem. Zaujíma ma teda, čo si tiež zistil.

15.8.2018 od Dave

Nie nie nie. Tento kompresor NEMÁ kondenzátor. Neskutočná nevedomosť tu. Každý si myslí, že je odborník.

02/05/2020 od oprava spotrebiča

Rep: 13

Nechal človeka opraviť sears návštevu ohľadom elitnej chladničky Kenmore, ktorá nechladila iba 3 roky. Kompresorový výstrel objednal nový v záruke. Poplatok za vyvolanie 99 dolárov počkajte 3-4 týždne, kým sa technik vráti a nainštaluje nový kompresor ďalších 260 dolárov. Nevyžiadaná reklama spoločnosti LG nikdy viac. Po celú dobu sa sears snaží predať mesačnú záruku na všetky vaše zakúpené položky kenmore za 50 dolárov mesačne.

Komentáre:

To isté - drzosť, aby ste sa ma pokúsili predať, keď je ich zákaznícky servis hrozný (podržaný alebo zavesený - bola zaznamenaná správa, ktorá hovorila o tom, že ich počítače sú nefunkčné, a pokúsiť sa zavolať späť do 24 hodín - myslím, že je to Filipíny - zistil som, že funkcia chatu je oveľa lepšia), a títo servisní technici neboli spoľahliví (žiadna show - musí si objednať súčiastky, ktoré by pre zjavný bežný problém mohli trvať týždeň), a nedokázali to vyriešiť. Cítil som sa zle, že mali trojhodinovú opravárenskú prácu plnú spájkovania - a stále to nevyriešilo

Aby spoločnosť LG mohla vyrábať také zlé chladničky a vykonávať opravy ako chirurgický zákrok - kde je práca vyššia ako 500 dolárov - moja chladnička stále nechladí - a ja som blízko kúpy ďalšej chladničky - len dúfam, že budú rešpektovať svoju záruku - 4 termíny geeeš

Je to také šialené, že netušili, že keď mi predaj niečoho, čo sa zlomilo, čo môžu opraviť, neprinútilo chcieť mi platiť mesačný poplatok

Len treba vyvetrať

25.01.2020 od dúhový svet

Rep: 13

Kenmore Elite 795.7402 je notoricky známy pre problémy s lineárnym kompresorom. Kupujúci Pozor !!!!

Komentáre:

Cenová ponuka na opravu bola 750 dolárov, takže sme ju zošrotovali. Počas diagnostickej aplikácie sa spoločnosť Tech snaží predať predĺženú záruku. Je to prinajlepšom pochybná obchodná prax. Nekupujte od Sears. Majú zlú povesť pre kvalitu a služby.

04/06/2019 od jeffc30044

Našiel niekto opravu tohto problému? Naozaj sa pokazí kompresor? Čítal som tu komentár, kde bolo napätie pri testovaní napätia na kompresore všade. Moja robí to isté, ale na schéme chladničky sa uvádza výmena hlavnej ovládacej dosky, ak v teste zlyhá. Objednal som si nový za 180 off ebay. Dúfajme, že to napraví, ale mám veľké pochybnosti, že to bude kvôli prečítaniu tohto posledného komentára týkajúceho sa kompresora. To je na týchto chladničkách obrovská chyba. Nemuseli by sme mať zásah do výdavkov na stravu a opráv. Všetci sa musíme dať dokopy, aby sme sa dostali k súdu. Všetko funguje na mojej chladničke, len nechladí. Ventilátory svietia na spodku bez chybového kódu. Kompresor beží neustále bez vykopnutia. Vedenia kompresora sú teplé na dotyk a kondenzátorové špirály sa nezohrievajú tak, ako by mali. Prosím, pomôžte, ak má niekto odpoveď na problém. Už sa prikláňam k zlyhaniu kompresora. Všetkým vopred ďakujem

01/07/2019 od Yiannis

Môžem vám povedať, že v mojom prípade bolo napätie kompresora skutočne všade a doska bola v poriadku. Problémom bol kompresor. Malo to úplne rovnaké príznaky, aké popisuješ. Táto doska s plošnými spojmi robí nejaké zvláštne veci s napájacím napätím. Zdá sa, že sa rozbieha veľmi pomaly, potom vycíti záťaž a nepretržite upravuje. Myslím, že musia ísť do nesmierne zložitých návrhov, aby dostali takúto obrovskú jednotku s dvoma výparníkmi, ktoré budú pracovať na takom malom množstve chladiva (4,75 oz). Aj potom, čo som vymenil kompresor, trvalo niekoľko hodín, kým sa tlak ustálil, a asi 24 hodín predtým, ako sa vec poriadne ochladila. Už pár mesiacov funguje perfektne (34 chladničiek a 0 mrazničiek drží stabilne), ale podľa toho, čo som čítal, neočakávam, že to vydrží príliš dlho.

rozsvieti sa kontrolka plynovej rúry, ale nie je teplo

16.7.2019 od r p

Naozaj neexistuje žiadna oprava. Kúpil som si chladničku za 2200 dolárov pred 3 rokmi. Slušní technici vám povedia problém. Kompresor je primárny, ale kvôli tomu potrebuje doska s plošnými spojmi nový patch, Freon sa zmenil 3x a vymenili sa cievky Refrig. Môj technický chlap bol tento rok v mojom dome 5-krát, neustále telefonuje so spoločnosťou LG. To znamená Kenmore Elite, vyrobené inou spoločnosťou. Zaplatené 270 dolárov pred 14 mesiacmi a 450 dolárov tentokrát. Nemohla som zostať ani v mojom dome. Toto čakajte Takto sa to rieši.

05/05/2020 od KRISTINE MCKENNA

Neradi by ste spomenuli, ale vyhľadajte BBB a záležitosti spotrebiteľa. Uvidíte tisíce rovnakých problémov. Nie je to len Sears. Kenmore Elite má byť kvalitný produkt, ale prinútil ho kúpiť ďalšiu spoluprácu. V prípade LG. Ďalšia spolupráca, ktorá údajne vyrába vysoko kvalitné výrobky. Nerobí sa nič. Náklady musíme platiť približne každých 12 - 18 mesiacov. Včera sa spoločnosť LG Refrig v spoločnosti Loews predávala za 2 800 dolárov. Rovnaký problém, rovnaké problémy.

05/05/2020 od KRISTINE MCKENNA

Rep: 316,1k

Ahoj @Linda McCoy

Je to viac ako 5 rokov alebo menej?

Ak je to menej ako 5 rokov od dátumu nákupu, existuje 5 rokov záruka výrobcu na zapečatenom systéme (pozri str. 3).

Budete musieť platiť za každú prácu, ale nie za všetky diely, ktoré sa považujú za chybné.

Ak sa ukáže, že problémom je kompresor, potom na neho existuje 10-ročná záruka výrobcu.

Komentáre:

Áno, hovorí mi to môj manuál pre majiteľov

01/05/2020 od Linda McCoy

Opravár tvrdí, že je to Freon a nedá sa opraviť.

01/05/2020 od Linda McCoy

Ahoj @Linda McCoy,

Dobre, ale ak je únik v zapečatenom systéme, systém by mal byť opravený, aj keď to znamená jeho výmenu, napr. ak je v potrubí alebo v kondenzátorových špirálach atď., je potrebné príslušnú časť vymeniť. Ak je potrubie vo vnútri chladničky a nie je k nemu prístup, potom je podľa mňa potrebné chladničku vymeniť, pretože si uvedomujem, že túto oblasť chladničky nemožno opraviť.

xbox one sa po prepnutí napájania nezapne

Záruka nerozlišuje, kde je problém, iba ak je problém so zapečateným systémom alebo nie, ak viete, čo tým myslím.

01/05/2020 od jayeff

@ jayeff Modlím sa, aby mi pomohli, pretože mojich 5 rokov bolo hore 19. februára

A zlomilo sa to v apríli a do môjho domu sa môžu dostať až 27. mája = (

05.12.2020 od Linda McCoy

Rep: 1

Nejaké novinky? Máme rovnaké problémy. Priniesli ho do obchodu na opravu a povedali, že to môže byť materská doska.

Komentáre:

Vymenil som hlavnú dosku, ale nepomohlo to. Chladnička je stále dole. Už som kúpil novú chladničku a toto je môj projekt v garáži. Keď to napravím, zbavím sa toho.

01/01/2019 od Tony

@ Melissaann501 dostali ste nejaké správy o možných riešeniach?

24.01.2019 od Bonnie Whitt

Nie. V našej oblasti nie je nikto, kto by opravoval chladničky vyrobené spoločnosťou LG alebo Samsung. Ďalšiu dostupnú opravu sme prijali u spoločnosti Sears, ktorá je v stredu 9. januára. Kiež by som mal lepšie správy. Hneď ako od nich dostaneme odpoveď, uverejním príspevok.

01/01/2019 od melissaann501

Pokrývala teda vaša záruka náklady na výmenu? Vo vnútri príručky sa uvádza 10-ročná záruka na kompresor.

01/01/2019 od melissaann501

Nejaké možné riešenia?

24.01.2019 od Bonnie Whitt

Rep: 1

Po všetkých bolestiach hlavy s bolesťami hlavy a trávení hodín a hodín a myslím tým viac ako 8 hodín po telefóne, keď sa hovorilo, že každý jeden hovor je prenášaný z oddelenia na oddelenie, som to vzdal. Na kompresor a freon sa vzťahovala záruka, ale chceli 600 pracovných síl, takže som sa rozhodol kúpiť kompresor online a sám si ho nainštalovať. 180 na kompresor a 30 dolárov v strieborných tyčiach potrebných na tvrdé spájkovanie vlascov .. a nejaký freón ... mám všetko urobené sám za menej ako 250. Chladnička teraz funguje dobre, ale zdá sa, že beží 45 minút v kuse a len a len vypnite asi na 4 až 5 minút a potom sa kompresor znova zapne ... nejaké nápady? Toto je skutočne hrozná chladnička ... .. milujeme ju, ale zároveň nenávidíme ... Nemyslím si, že si pamätám, že to trvalo tak dlho a iba 4 - 5 minút odpočinku pre kompresor ... Nezdá sa mi to správne. Akákoľvek rada ocení ...

Komentáre:

Mohli ste dostať zadarmo náhradný kompresor a sušičku od spoločnosti Sears v záruke a stále ste si ich nainštalovali sami. To som urobil. Doručili diely do môjho domu. Iba pre prípad, že by ostatní zvažovali túto cestu. Je to náročná práca a sú potrebné skúsenosti a špeciálne nástroje.

13.05.2020 od r p

Rep: 1

Na kompresor by mala mať 10-ročná záruka. Ja som ten svoj mal 5 rokov a bol zakrytý. Pracovná sila nie je krytá a stála ma 380 dolárov a nejaké zmeny, aby sa to napravilo.

Komentáre:

Krátko potom, čo som kúpil chladničku, Sears skončil s podnikaním. Kúpil som si aj predĺženú záruku za 500 dolárov! Našťastie som použil Visa na nákup záruky a oni dokázali dostať moje peniaze späť. Spoločnosť LG odmietla rešpektovať záruku výrobcu a uviedla, že sa na ňu nevzťahuje, pretože bola od spoločnosti Sears.

16.01.2020 od Michelle Smith

Ak je vašou chladničkou spoločnosť Kenmore Elite od spoločnosti LG, spoločnosť LG nie je zodpovedná za žiadnu zo záruk. Spoločnosť Sears je zodpovedná, pretože spoločnosť Sears ju predala s menom Kenmore. Sears poskytuje 10-ročnú záruku iba na zapečatené časti systému. Stále musíte platiť poplatky za prácu a cestu.

16.04.2020 od LadyTech

Na zapečatený systém sa vzťahuje 5-ročná záruka a na kompresor 10-ročná záruka. Ale modlím sa, aby si ctili upevnenie zapečateného systému, pretože mojich 5 rokov skončilo 19. februára, prestal pracovať v apríli a trvá viac ako mesiac, kým sa dostanú von do môjho domu = (

05.12.2020 od Linda McCoy

Rep: 1

Môže mi niekto nasmerovať, ako sa zapojiť do hromadnej žaloby? To je šialené. Sme rozumní ľudia, utrácame svoje ťažko zarobené peniaze za kus harabúrd. Nemyslím si, že našou starosťou sú peniaze za nič. To urobil Sears. Väčšina z nás nechce nič iné ako funkčnú chladničku. Chladenie a mrazenie nás teší a nemyslím si, že je to neprijateľná požiadavka.

Ďakujeme za akýkoľvek smer alebo radu, ktorú môžete poskytnúť.

Komentáre:

Lauri waldvogel, ak je v chladničke, ktorú ste kúpili od spoločnosti Sears, predná časť Kenmore Elite, vyrába ju spoločnosť LG, ale za záruku zodpovedá spoločnosť Sears. Poskytujú desaťročnú záruku iba na zapečatené časti systému. Budete musieť zaplatiť prácu. Ak je na chladničke, ktorú ste si kúpili, uvedená na prednej strane LG, za záruku zodpovedá spoločnosť LG.

29.04.2020 od LadyTech

Manuál môjho majiteľa hovorí, že zapečatený systém je 5 rokov a kompresor 10 rokov

05.12.2020 od Linda McCoy

Rep: 1

Nepoužívajte francúzsku chladničku od spoločnosti Kenmore Elite (skutočným výrobcom je spoločnosť LG). Kompresor je známy problém. Stojí viac ako 2 000 dolárov a je známe, že sa rozpadá na 18 mesiacov. Opravená rovnaká chyba, pretože kompresor nebol vyvolaný ani zmenený. Vyrovnali sa s tým dvakrát za 3 roky. Všetci slušní technici vám hovoria, že sa to znova zlomí, alebo sa to jednoducho zbaví. Je to také zlé. Zákaznícky servis trvá hodiny hovorov a hodí sa do celého sveta. Minulý rok bez funkčnej chladničky po dobu 1 mesiaca, tento rok + Corona

Komentáre:

Na kompresor je poskytovaná záruka 10 rokov. Na uzavretý systém je poskytovaná záruka 5 rokov

05.12.2020 od Linda McCoy

Rep: 1

Je vaša mraznička chladná a je v prevádzke, ale chladnička je teplá, vymeňte spínač svetiel mrazničky!

Týmto prepínačom sa ovláda chladenie v časti chladničky. Je to časť za 8 dolárov. Alebo ho jednoducho vytiahnite z krytu a odpojte ho. Mali by ste počuť štartovanie motora. Dúfam, že vám to pomôže!

Garrett.s.daniels@gmail.com

Komentáre:

Celá chladnička nechladí. Opravár povedal, že je to mimo Freonu a to je v nedosiahnuteľnej časti chladničky. Alebo by to bolo prinajmenšom super drahé.

05.12.2020 od Linda McCoy

Mraznička a chladnička sú teplé ...

05.12.2020 od Linda McCoy

@Linda McCoy,

Koľko rokov má chladnička?

Skontrolujte podrobnosti záruky, pretože ak ide o model Elite, má na „zapečatený systém“ dlhšiu záruku ako štandardná chladnička. Nie som si istý, ale možno 10 rokov namiesto 5 rokov

Utesnený systém obsahuje kompresor, výparník, kondenzátor a príslušné potrubie atď. Majte však na pamäti, že má iba záruku na diely, nie na prácu.

Pokiaľ je v nedosiahnuteľnej časti chladničky, je stále zakrytá.

Ak ste si kúpili model Elite, zaplatili ste za oprávnenie mať dlhšiu záruku na zapečatený systém

05.12.2020 od jayeff

@ jayeff je to elita, takže mi to dáva nádej !! Ďakujem

05.12.2020 od Linda McCoy

@Linda McCoy,

Ospravedlnenia

Dal som ti falošnú nádej.

Iba na kompresor má 10-ročnú záruku.

Na zapečatený systém má iba 5-ročnú záruku

Posuňte zobrazenie nadol na Domáce spotrebiče Kenmore Elite

Aj keď to bolo uvedené, výrobca by mal pri chybe, ktorá sa považuje za „kvalitný“, zohľadniť zlyhanie jedného mesiaca po záruke na takúto poruchu.

Ešte raz úprimné ospravedlnenie.

05.12.2020 od jayeff

Rep: 316,1k

Ahoj @ Larry Bounds

Koľko rokov má chladnička?

Na mnohých chladničkách má zapečatený systém a záruka výrobcu 5 rokov na súčiastky (nie práca). Zvyšok chladničky má zvyčajne iba tých 12 mesiacov. Skontrolujte záruku na váš model (pozrite si používateľskú príručku) a zistite, čo hovorí.

Utesnený systém obsahuje kompresor, výparník, kondenzátor, sušičku filtra a príslušné potrubia atď.

Ak je problém kdekoľvek v tejto oblasti, okrem rúrok, ktoré sú obalené v izolácii skrinky, môže byť odstránený.

Bude potrebné odoberať chladivo, vymeniť chybnú časť, potom treba utesnený systém evakuovať (vytvoriť podtlak) a vložiť nové chladivo a potom systém otestovať, aby sa zabezpečilo, že tlaky, teploty atď. Sú v poriadku. a potom znova utesniť.

Ak už nie je v záruke, potom sa rozhoduje skôr o tom, či je to z ekonomického hľadiska možné alebo nie vzhľadom na vek a stav chladničky.

Komentáre:

Ako môžete zistiť, koľko rokov má vaša chladnička? Mám model Kenmore 795.73055.410 / sériové číslo 506TRVM2C047. Začali sme mať problémy s tým, že mraznička zostala dostatočne chladná na to, aby udržala zmrazené potraviny. Chladnička sa zdá byť tiež teplejšia ako obvykle. Vyprázdnili sme mrazničku (všetko po odpadky) a prístroj sme vytiahli zo steny. K obidvom som kúpil teplomer a teraz chladia ale o niekoľko stupňov pod zvoleným nastavením. Má niekto tušenie, čo sa deje? Opravár firmy Sears nám povedal, že to bolo kvôli príliš blízko prístroja k stene. Nesúhlasím, pretože to tam je už roky bez problémov. Udržiavame to čisté a tiež bez prachu. Teraz registrujeme chladnejšie ako zvolené nastavenie a jedlo mrzne v chladničke.

29.07.2020 od colleen a rock

Rep: 316,1k

Ahoj @magen

Aké je modelové číslo chladničky?

Dvojročné chladničky sú opraviteľné a pretože sa jedná o model Elite, existuje 5-ročná záruka iba na diely na zapečatenom systéme a 10-ročná záruka iba na komponenty pre kompresor čo je rovnako ako väčšina ostatných modelov lepšie, pretože súčasti utesneného systému alebo kompresora sú drahé.

Prosíme preformulovať problém s chladničkou?

Je to tak, že mraznička chladí v poriadku, ale nie chladnička, je to správne?

Ak je to tak, potom nastal problém s odmrazovaním.

Môže to byť spôsobené buď chybným odmrazovacím ohrievačom, chybným termostatom odmrazovania, zablokovaným odtokom z mrazničky do misky výparníka alebo chybnou riadiacou doskou.

Keď bude váš model známy, môžem vás presmerovať na miesto, kde sa nachádzajú jednotlivé časti, atď., Aby bolo možné ich skontrolovať

Heath vädne