Môžem vložiť 16 GB RAM do MacBooku Pro začiatkom roka 2011?

MacBook Pro 13 'Unibody začiatkom roka 2011

Začiatok modelu 2011, procesor A1278 / 2,3 GHz i5 alebo 2,7 GHz i7.



Rep: 295



Uverejnené: 26. 7. 2012



Apple tvrdí, že môžem upgradovať pamäť RAM zo 4 GB na 8 GB (2 x 4 GB RAM). Je možné do môjho počítača Mac nainštalovať karty 2x8 GB DDR3 SoDIMM 1333 MHz?



Pokračoval som a do svojho Macbooku som nainštaloval 16 GB RAM. Funguje to v poriadku, až na to, keď sa pokúšam spustiť Windows 7 Pro v bootcampu. Prejde na prihlasovaciu obrazovku a potom sa zastaví. niekedy to príde len na bielu obrazovku. Myslím, že win pro7 zvládne 192 GB REM, tak v čom je problém? Môže to byť pamäťovým modelom? Kúpil som si pre Mac Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM.

Vďaka!

Komentáre:



Prepáčte, že vykopávam staré príspevky, ale chcem upgradovať svoj MBBP na 16 GB a chcem vedieť, či bude rozpoznaný všetok baran.

Hľadal som na webe tú ammoumt, ktorej som schopný a kdekoľvek môžem nájsť jasnú odpoveď.

Vďaka

31.12.2013 od Tekone

Ahoj chlapci, mám skorý 15-palcový Macbook pro z roku 2011 a upgradoval som ho na 8 GB RAM (2 x 4 GB RAM). Spoločnosť Apple uviedla, že „4 GB (dva 2 GB SO-DIMM) 1333 MHz DDR3 pamäte, dva sloty SO-DIMM podporujú až 8 GB“ z tohto odkazu:

http://support.apple.com/kb/sp620

Je možné upgradovať z 8 na 16 GB?

Viem, že tento príspevok bol zodpovedaný a hovorí sa „áno, môžeme upgradovať na 16 GB“, nie teda týmito slovami, ale chápete. Len som sa chcel uistiť.

Vďaka.

Arjun

04.04.2014 od Arjun

Arjun - pre budúce použitie poslal si otázku na mieste, kde iba Odpovede patria. Prosím použite odkaz na pridanie komentára na zodpovedajúcu odpoveď alebo začnite O.Q .. Všetky modely 011 môžu mať 16 GB RAM, nie je to tak podporované kúpiť Apple, ale funguje to.

05/04/2014 od originalmachead

Ahoj, na svoj MacBook Pro z roku 2011 som pridal 16 koncertov a dosiahol som stále vyšší výkon. Bol to slimák, kým som sa nezmenil cez barana.

Som si istý, že s SSD môžete získať veľa extra rýchlosti, ale načo míňať peniaze, keď môžete zvýšiť rýchlosť za zlomok ceny. Zakaždým, keď inovujem operačný systém, systém sa spomalil. Bolo to toľko ukladania do vysokej pamäte na barane, že môj stroj bol takmer zbytočný. Teraz je rýchlosť tam, kde sa mi páči, a nemám s tým všetkým problémy. Ani starý problém s vyhľadávaním sietí Wi-Fi každých päť sekúnd skutočne nie je problém. Pamäť som kúpil na Amazone a bola lacná. Pokyny na jej výmenu v prístroji nájdete na YouTube.

Môj MacBook Pro a môj iMac majú 16 koncertov a starý iMac je I5 a MacBook Pro je I7.

Vyskúšajte najskôr pamäť, ktorá je lacná, a potom sa rozhodnite, či chcete SSD. Možno zistíte, že jednotka SSD nie je potrebná.

Veľa šťastia a šťastné opravy

11.10.2015 od miata90redd

Tiež som pridal 16 RAM do môjho MacBooku Pro z roku 2011 a 500 SSD disk .. 300 dolárov za všetko .. Zbrusu nový počítač .. Veľmi ľahko si to urobíte aj sami .. veľa videí na You Tube .. Dôrazne odporúčam urobiť oboje. ..

01.01.2016 od Klasické športy

12 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 115,8k

Áno.

Ak bola táto odpoveď užitočná, prosím nezabudnite vrátiť známku prijal sa.

Komentáre:

Potvrdené, v súčasnosti Mac: Mac book pro 15 palcov začiatkom roku 2011

4 GB dfr3 1067 MHz 204 pin áno, v tomto MacBooku som príliš upgradovaný na 16 GB RAM. Samostatne nainštalovaný baran. Poznámka pre používateľov: Pred vykonaním resetu Mac v počítači nezabudnite kompaktory vybiť, uzemniť sa a použiť antistatickú ochranu, aby nedošlo k poškodeniu počítača. Uistite sa, že je pamäť úplne zasunutá. Zapnite počítač a nabootujte na svoju domovskú stránku. Po nainštalovaní skontrolujte pamäť a overte ju tak, že prejdete na tento Mac, kde uvidíte nové nainštalované číslo ram.

10.12.2016 od Ján

Áno, urobil som to tiež ... bolo to úspešne nainštalované.

17.01.2017 od Muhammad Farooqi

Mám Mac Book Pro (15-palcový, koniec roka 2011) a na základnú dosku som nainštaloval 2 8 GB (1 600 MHz DDR3). Nemal som žiadne chyby, žiadne problémy a bežím

(2) 2 TB v systéme, celkom 4 TB (1 na normálnom mieste pre HD, a vybral som disk CD-ROM a nahradil som ho dokovacou pozíciou pre 2. SSD). Nemal som problém.

kosačka na trávu toro nezostane v prevádzke

16.11.2019 od dov

Rep: 7.4k

Bude to fungovať?

Áno.

Je to totálny odpad, ak stále máte otáčajúci sa pevný disk?

ABSOLÚTNE!

Získajte SSD a potom RAM. Radšej by som mal SSD a 2 GB RAM ako pevný disk a 20 GB RAM. Pokiaľ počítač stále používa pevný disk, je podľa mňa nefunkčný a nešťastne nepoužiteľný.

Komentáre:

Nerozumiem tvojmu komentáru. Môj pevný disk MacBook Pro 2011 je zabudovaný. Ako by som svoj pevný disk nepoužíval?

13.05.2016 od euchreyou

Myslím si, že je tu odkaz, že ak stále používate pevný disk „HDD“, potom je to bezcenné .. Myslím si však, že to je svižné vysvetlenie. Pevný disk SSD bude fungovať oveľa rýchlejšie ako HDD platňového typu. Pri matematike to považujte za kalkulačku a ceruzku. Kalkulačka je oveľa rýchlejšia, pretože je celá digitálna / elektronická. Ceruzka, podobne ako štandardný pevný disk platňového typu, je v porovnaní s kalkulačkou oveľa pomalšia, pretože ide o „mechanicky načítané“ zariadenie.

30.06.2016 od Rick Wall

HDD nie je zbytočnosť, ale je pravda, že SSD je ľahko najefektívnejšia aktualizácia pre akýkoľvek počítač, ktorý ho ešte nemá. V Macbooku si môžete ponechať pevný disk pre pomalšie veľké úložisko, ak obetujete optickú jednotku. Išiel som s optickou jednotkou + SSD, ale neustále mi chýba miesto na disku, čiastočne preto, lebo dúfam, že príliš veľa vymieňam, že sa zdá, že OS X nevyčistí. Dúfam, že to extra RAM vyrieši, čím sa táto otázka rozšíri.

10.03.2016 od Martijn Vos

Rep: 73

Mám skorý 2011 macbook pro 15 '2,0 GHz a nainštaloval som 2 8 GB moduly Corsair, ktorý to rozpozná a funguje.

Ale vôbec som nezaznamenal žiadne zlepšenie výkonu :-(

Myslím, že ak upgradujete na 8 GB, urobíte to ..

Na niekoľkých strojoch to všetko nevyužije. Neviem, možno sa to stalo a nevšimol som si to.

Komentáre:

Vložiť 16 GB RAM do počítača nie je ako zhodiť 600 HP Hemi do auta ... Je to skôr ako pridať ťažné zariadenie do automobilu, nákladného auta alebo SUV ... ak už ťaháte veľkú záťaž, balík prívesov (napr. viac RAM) pomáha efektívnejšie vykonávať prácu. dáva to zmysel? Ak ste nepoužívali procesorovo náročné aplikácie ( Aplikácie používané v aplikáciách na vytváranie obsahu, ako sú PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) pred prepnutím, potom nie, nebudete si všimnúť zmenu po. RAM určuje, koľko aplikácií a koľko dát dokáže Mac sledovať, bez toho aby musel čítať alebo zapisovať na pamäťové médium (prístup k VMEM, ktorý spomaľuje proces). Rýchlosť prezerania e-mailov alebo webových stránok ... alebo prehrávania hudby sa po Maxing RAM znateľne nezmení. Zariadenie už tieto aplikácie spúšťa tak rýchlo, ako ich dokáže človek zistiť, a umožňuje to .. tieto použitia jednoducho neprospievajú tým, že majú 16 GB RAM.

10.03.2014 od originalmachead

„Ak ste nepoužívali aplikácie náročné na procesor“ od spoločnosti originalmachead

Som si celkom istý, že myslel na RAM, nie na procesor. Aj keď môžu byť rovnaké, nemusia byť nevyhnutne. Otvorenie veľkého obrázka vo photoshope môže byť náročné na RAM, spustenie zložitého filtra môže byť náročné na procesor. Môže byť užitočné mať viac pamäte RAM, ale neurýchli to prácu náročnú na procesor.

02.03.2016 od makcentrický

Toto je originálny stroj. Mám tiež MacBook Pro 2011 a od verzie El Capitan je to stále pomalšie. Zvyčajne nepoužívam aplikácie ako Photoshop alebo InDesign ... iba Apple Mail, Google Chrome a Stránky. Takže hovoríte, že ak zvýšim RAM, nepomôže to stále sa spomaľujúcej rýchlosti počítača?

13.05.2016 od euchreyou

@ euchreyou - najskôr by som sa zameral na vyčistenie HD. Vaše spomalenie systému znamená, že sa disk zapĺňa a súbory sú fragmentované. Spustite program Disk Utility z externej bootovacej jednotky a potom spustite Disk Doctor alebo nejaký iný čistič cache a logov. Potom vyčistite čo najviac harabúrd. Chcete mať najmenej 1/4 svojej jednotky zadarmo, menšia jednotka potrebuje viac (1/3). Akonáhle máte voľné miesto, spustite dobrú defragmentačnú aplikáciu, ako napríklad: Drive Genus . Akonáhle je vaša jednotka zašľahaná späť do tvaru, mali by ste vidieť veľké zlepšenie!

14.05.2016 od A

Pokiaľ ide o ďalší krok, zvýšil by som vašu RAM, pretože robíte úpravy obrázkov. Problémy s jednotkami boli pravdepodobne spôsobené skutočnosťou, že pri vašom použití bolo vytvorených veľa súborov frag'ed, pretože nemal dostatok pamäte RAM na uchovanie obrazu v pamäti RAM. Tiež by som sa pozrel na to, aby som vymenil HD na veľký SSD (1 alebo 2 TB), pokiaľ si to môžete dovoliť. alebo premýšľať o SSHD. Neskočil by som na duálnu jednotku, pokiaľ to váš systém nepodporuje (v niektorých modeloch je problém)

14.05.2016 od A

Rep: 61

Áno je to možné. Pri značkách buďte opatrní. Nie všetky značky budú fungovať perfektne. Niektoré cheapo fungovali perfektne a niektoré vôbec nefungovali.

Komentáre:

Ahoj MIlan. Môžete povedať značky, ktoré fungovali a značky, ktoré nefungovali? Vďaka

11.10.2015 od kontakt

@kontakt Existuje veľa súprav pre túto aktualizáciu, ktoré nájdete na ebay. Môžu byť síce nákladnejšie, ale je oveľa pravdepodobnejšie, že budú fungovať

16.10.2020 od Majster CNG

Rep: 25

môj MBP2011 beží veľmi dobre po nainštalovaní 16GB RAM a Samsung SSD 850 EVO 500GB. Otvorenie zobrazovacej stránky trvá iba 14 sekúnd. Vyplatí sa upgrade a váš MBP sa bude cítiť ako novší počítač.

Rep: 35

Pre všetkých, ktorí chcú upgradovať na 16 BG RAM ... NECHAJTE!

Prečo, nie preto, že to stroj neprijme, pretože to bude, a ak máte dobrú značku, bude to fungovať dobre a rozpoznáte to, aj keď Apple jasne uviedol, že 8 GB je max.

Väčšina ľudí však verí, že pomalý počítač je spôsobený pamäťou, čo je faktor, ale upgrade na 16 koncertov bude plytvať iba vašimi peniazmi, 8 GB je dosť, pokiaľ neplánujete spustenie 5 virtuálnych strojov naraz, čo je nepravdepodobné.

Možno budete chcieť zvážiť ďalšie faktory, napríklad grafickú pamäť, ktorú môžete upgradovať, pretože je v čipsete, a rýchlosť pevného disku. Niekedy je vaša grafická pamäť preťažená a zdá sa, že je to len 256 MB v porovnaní s verziou 2,2 GHz MacBook Pro (MC723LL / A) začiatkom roku 2011, ktorá má 1 GB grafickej pamäte. Potom budete na pevnom disku, môže byť bombardovaný toľkými dátami hudobných a video súborov, že včas nenájde ani to, čo hľadáte.

Zvážte to skôr, ako utratíte vyhodené peniaze za upgrade pamäte. Naozaj neuvidíte veľký rozdiel, čo sa týka 16 GB pamäte RAM.

Komentáre:

Brian, súhlasím s časťou vášho tvrdenia „8 GB je pre väčšinu ľudí dosť“. Beriem výnimku z vašej poznámky k Apple, jasne povedané, 8 GB je limit. Limit spoločnosti Apple je založený na prvom dni histórie modelov, nie na tom, aké pamäťové moduly vyšli neskôr. Aj keď je pravda, Apple sa nevrátil späť, aby otestoval novšie pamäťové moduly, ktoré majú iné. Niektoré systémy (Core2 Duo) navyše majú limit kvôli použitej CPU a logike radiča pamäte. Systémy, ktoré dokážu adresovať viac pamäte (i3 / i5 / i7) a najaktuálnejší OS-X, to môžu využiť. Posledným kusom je aplikácia: nie všetky aplikácie môžu využívať celú túto pamäť (ani ju nepotrebujú). Súbežné spustenie rôznych aplikácií môže každej spustenej aplikácii umožniť všetku potrebnú pamäť. Ak má mať jedna aplikácia schopnosť prístupu ku všetkým týmto vyšším objemom pamäte RAM, bude musieť byť overený daným dodávateľom aplikácie. Ako príklad môže CadCam využiť túto pridanú RAM.

13.05.2014 od A

Virtuálne počítače tu iba zamieňajú problém, pretože by bolo treba zohľadniť limit pamäte operačného systému VM a nakoniec počet virtuálnych počítačov a dôvod, prečo ich používate. Väčšina ľudí, ktorí používajú VM, musí mať na získanie prístupu k danej aplikácii spustený Windows alebo UNIX / Linux a potom platí ten istý príbeh, aký je limit OS a aplikácie na daný VM. Potom sa výkon CPU, úložiska (HD / SSD) a / alebo siete stane výkonnostným limitom. GPU iba odráža schopnosť systémov spracovávať. Zablokovaný systém sa teda bude stretávať s problémami bez ohľadu na veľkosť pamäte RAM, ktorú má. Ľudia nedokážu vziať do úvahy všetky časti a rovnováhu každého prvku, ktorý robí počítač. Čo je základný bod a v tomto bode s vami tiež súhlasím.

13.05.2014 od A

Hlasoval som nad touto odpoveďou, pretože je nesprávna.

29.04.2015 od majer

Dôrazne odporúčam vymeniť HD za SSD. Uvidíte veľké zlepšenie v dobe bootovania a v celkovom výkone.

11.10.2015 od hgontijo

To, či uvidíte vplyv aktualizácie pamäte, závisí výlučne od vášho využitia. Nepoužívam žiadne virtuálne počítače, ale používam 7,9 GB a môj počítač Mac vytvára príliš veľa odkladacích súborov. Myslím si, že viac pamäte by mi urobilo veľa dobrého. RAM je lacná.

10.03.2016 od Martijn Vos

Rep: 561

Áno môžeš. Tiež si môžete kedykoľvek skontrolovať na webových stránkach spoločnosti Kingston. Uvádza zoznam maximálnej pamäte podľa výberu stroja.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16 gig RAM je dobré len pre 64bitové systémy, na 32Bitoch sa používa asi 8 gig RAM, kým sa počítač nedostane dole.

Komentáre:

Môže vás šokovať, keď počujete, že OS X 10.8 a novší a všetok hardvér schopný pracovať s verziou 10.8 a novšími, je 64 bit. Pokiaľ viem, sú to jediné stroje, ktoré oslovia viac ako 8 GB RAM nebude vo verzii 10.8 sú veže G5 poslednej generácie a veže Mac Pro prvej generácie.

01.01.2016 od orol

32-bitový počítač nedokáže adresovať viac ako 4 GB. Aj 8 GB je v tom prípade odpad.

10.03.2016 od Martijn Vos

Je to pravda? Netušil som. Vďaka. 8 GB je polovičná cena ako 16 .. myšlienka 16 sa javí ako moderná základná línia. Dokonca 8 na mojom novšom MBP sa cíti slabo

27.03.2019 od Shawn

Práve som pridal 16 koncertov do svojho začiatku roku 2011 MacBooku Pro a keď som od slimáka po závodný stroj. Vylepšil tiež internet. Ak upgradujete, pozrite sa na monitor aktivity, ktorý na svoju prácu skutočne používa viac ako 10 koncertov.

Použil som pamäť Consair Mac.

Môj počítač sa s každou aktualizáciou operačného systému spomalil a myslím si, že je to metóda Apple, ktorá vám povie, že potrebujete nový stroj. Na zachytenie obrázkov z mojich súborov Raw z fotoaparátu používam kábel lap link a teraz to funguje skvele.

06.06.2015 od miata90redd

Keby ste mali 4GB systém, mohli by ste sa zastaviť na 8GB a vidieť rovnaký výsledok. Čím väčšou výhrou je čistenie disku od zhromaždených harabúrd. Jeden dobrý nástroj je Disk Doctor si môžete stiahnuť z App Store. Ďalšou vecou je spustiť Drive Utility z inej bootovacej jednotky a opraviť a opraviť povolenia. Posledná vec je defragmentácia vášho HD, pretože súbory sa časom fragmentujú. Ak to zvládnete, získate SSHD alebo SSD, ktoré vám nahradia pomalšie HD. V kombinácii s 8 GB RAM budete mať screamer!

06.06.2015 od A

Rep: 1

Minulý týždeň som tiež upgradoval svoj skorý Macbook pro z roku 2011 na hodnotu 4 až 16 a môžem povedať iba WOW.

Komentáre:

Teraz, keď je január 2018, je to stále úžasné alebo ste mali nejaké problémy? A používate disk SSD alebo pôvodný disk HD? A ktorý operačný systém používate? Mám MacBook Pro 2011 s verziou 10.6,8 a myslel som na aktualizáciu operačného systému, ale pri čítaní som si myslel, že by som mal urobiť aj pamäť. Pamäť ktorej značky ste použili? Tiež sa chcete ubezpečiť, že CS3 bude fungovať na novom operačnom systéme.

16.01.2018 od comountain

O dva roky neskôr som si kúpil neskorý MBP z roku 2011. Bolo to super, šiel som na 16 gig ram a moje šťastie sa zdvojnásobilo, potom som vložil Intel SSD pre Mac (séria 535) a moje šťastie sa zdvojnásobilo. V roku 2011 som mal ASUS VX7, ktorý mal 16 gig ram a rovnaký i7 ako tento MBP, Apple kopol do zadku ASUS VX7. Teraz mám 30-sekundový štart v systéme dual boot Windows 10, niekedy menej a má veľa programov. Ako môžete byť tak spokojní s 9-ročným počítačom? Všetko s novým RAM a novým SSD nie 2ih, stálo ma to asi 750 dolárov (pôvodná cena 450 dolárov na eBay. Nie je nový počítač so systémom Windows, za ktorý by som vymenil tento 9 rokov starý MBP, žiadny z nich nemohol splniť moje očakávania po tis a Hrám sa v počítačových obchodoch, aby som preskúmal rýchlosť, nielen fantazijné zapísané parametre. Ach, prevádzka Cataliny s ľahkosťou a plne funkčná. Catalina bootuje rýchlejšie ako 30 sekundové okná, je to čudák?

28.06.2020 od Ric Glass

Rep: 25

jednoriadkový výpis ... v MBP 13, začiatkom 11, sa zdieľaná video pamäť jednoducho zvýši. Keď som mal 4 GB RAM, mal som videopamäť 3xx MB. Teraz som mal videopamäť 512 MB s 10 GB RAM. grafika funguje tak hladko. (Sada Adobe) špeciálne ...

ktokoľvek hovorí, že sa nič nezmení, je nad technickým.

Komentáre:

10 GB RAM ... To si určite istý

16.10.2020 od Majster CNG

Rep: 1

vložil 16 GB do môjho 8, 1 začiatkom roku 2011 MBP nerozpoznal jednu štrbinu barana. Testované Ram na memtest86 a MBP z polovice roku 2012 funguje v pohode. Aktualizoval som sa na vysokú Sierru, resetoval som kočík a SMC stále nemal šťastie, aby ma Mac videl. možno je rýchlosť barana príliš nízka. Akonáhle som však videl, ako Mac hovorí o 16 GB RAM. takže možno mám chybný port. ale pri spustení môjho pôvodného 2x4GB RAM to videlo obidva úplne v poriadku. Takže som skutočne stratený

Komentáre:

chladnička nechladí, ale mraznička je v poriadku

Práve som vložil 16 GB na svoj MacBook Pro 13 palcový začiatkom roka 2011 a text „About Mac“ zobrazuje iba 8 GB s jedným otvoreným slotom. Ja som tiez na vysokej sierre. Tiež by ma zaujímalo, či to môj počítač iba nerozpozná?

1.12.2020 od žakár

Pravdepodobne máte zlú zásuvku alebo ste SO-DIMM úplne nesadli

25.10.2020 od A

Rep: 1

Uverejnené: 15.03.2020

Intel Core i7 2860QM používaný v 15 ”a 17” MBP podporuje až 32 GB RAM. Teraz je zaujímavou otázkou, ako budú tieto MBP reagovať na jediný 16 GB stick DDR3 RAM 1600, 1333 a 1066 MHZ 204 pinov? Samozrejme za predpokladu, že sa pamäť RAM fyzicky vojde do slotu RAM MBP.

to čoskoro vyskúšam s mojím 17 ”-MBP z roku 2011.

Komentáre:

Nestane sa! To, že architektúra procesora disponuje, to ešte neznamená, že Apple povolil všetky adresné riadky alebo nastavil pamäť tak, aby to bolo možné. Bolo testované skôr, ako 32 GB nie je funkčné.

25.10.2020 od A

Alex