O senzore dotykového id

iPhone 5s

Apple iPhone 5s bol ohlásený 10. septembra 2013. Oprava tohto zariadenia je podobná ako u predchádzajúcich modelov a vyžaduje skrutkovače a zvedavé nástroje. Dostupné ako GSM alebo CDMA / 16, 32 alebo 64 GB / strieborná, zlatá a sivá.



Rep: 443



Uverejnené: 03/12/2014



Keď vymením domovské tlačidlo, môžem vymeniť iba ohybnú pásku, alebo si mám kúpiť celú časť?



Ďakujem pekne.

Komentáre:

ahoj mám problém s iphone 5s, vymenil som základnú dosku (PCB), ale odtlačok prsta nefunguje, môže mi pomôcť ako problém opraviť? a ak si kúpim nový snímač odtlačkov prstov, môžem problém vyriešiť?



Shyqi

17.03.2015 od shhysesani

Shyqi, pred komentovaním si prečítajte vlákno. Vaša otázka je zodpovedaná niekoľkokrát.

17.03.2015 od iGuys

odpovede tu nie sú správne. Som certifikovaný technik spoločnosti Apple a existuje oprava tohto problému. bohužiaľ to môžu robiť iba certifikovaní technici spoločnosti Apple s certifikovaným softvérom na preprogramovanie programu Apple. Opravil som asi tucet. väčšinou to bol iPhone 6, ale pre 5S platia rovnaké podmienky.

07.07.2015 od iTECH

iTECH, spomenul som, že teraz Apple ponúka túto opravu, minimálne od minulého septembra.

08/07/2015 od Tom Chai

Vždy to bola oprava, ktorú Apple nemôže robiť, len sa veľmi nerozšíri, ako to robia niektoré iné opravy toho, že Apple nezdieľa informácie.

09.07.2015 od iTECH

9 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 60,3k

Nie je možné vymeniť zostavu domovského tlačidla a zachovať funkciu Touch ID. Senzor je navrhnutý tak, aby bol bezpečný, a je jedinečne spárovaný s každým procesorom. Kľúč nemôžete extrahovať zo senzora alebo procesora, pretože sú navrhnuté tak, aby si kľúč odniesli do svojich hrobov. Ich preprogramovanie je nepravdepodobné - dokonca ani pre Apple. Nikdy neponúkli výmenu gombíka a pravdepodobne ani nikdy nevymenia. (Aktualizácia: Robia to teraz.)

Pokiaľ je teda zariadenie v záruke, nechajte ho na Apple. Ak senzor vymeníte alebo poškodíte, Touch ID navždy stratíte.

Komentáre:

Nie je to v záruke ...

Čo teda robím ?!

V starších verziách iphone bol oprava tlačidla domov veľmi častým problémom !!!

Ak kľúč nereagujúci na stlačenie, môžem ho hodiť do oceánu, pretože každý odosielateľ je jedinečný pre svoj telefón?!?!

13.03.2014 od areotov

Áno, ak je mŕtvy, je mŕtvy navždy. Pokúste sa nájsť spôsob, ako získať záruku na túto vec, inak budete mŕtvi.

14.03.2014 od Tom Chai

Môj je poškodený, ale nahradil som ho iným. Dotykové ID už nefungovalo, ale tlačidlo Domov funguje.

14.05.2015 od silveirabruno

Navrhujem všetkým týmto ľuďom, aby šli lepšie so samsungom, že nemajú tento certifikovaný býk s jablkami # £ + = opraviť váš telefón, keď nemáte záruku na jablko, ak ju už nemáte, povedia vám, aby ste dostali poistenie, toto je všetko o peniazoch $$

17.7.2015 od manuch14

Čo ak originál vrátite späť a stále bude tvrdiť, že nefunguje správne?

22.08.2015 od ishhamamrish

Rep: 1k

ako nainštalovať mojave na nepodporovaný mac

Poviem to ako samostatnú odpoveď, pretože sa zdá, že niektoré ďalšie odpovede na otázku OP spôsobili skôr zmätok ako odpoveď na otázky. Pokúsim sa to povedať čo najjednoduchšie.

Ak máte problémy s tlačidlom Domov na iPhone 5S, zostavu je možné vymeniť. Táto časť je k dispozícii na serveri iFixIt a tiež u mnohých ďalších predajcov:

Zostava domovského tlačidla pre iPhone 5s

Je veľmi dôležité poznamenať, že hoci môžete vymeniť zostavu domovského tlačidla, natrvalo stratíte všetky funkcie spojené s Touch ID, ak tak urobíte.

Obnovíte však všetky základné funkcie tlačidla Domov (t. J. Kliknutie na tlačidlo Domov).

Obrázok zostavy tlačidla Domov pre iPhone 5s' alt=Výrobok

Zostava domovského tlačidla pre iPhone 5s

9,99 dolárov

Komentáre:

Dobre, v mojom prípade bol domáci Flex vyrezaný, odtlačok prsta je dobrý.

Môžem teda oddeliť snímač odtlačkov prstov od domáceho prístroja Flex?

29.08.2014 od Flavio

Nie, je nemožné oddeliť akýkoľvek kúsok zostavy domáceho gombíka a nezničiť ho.

Váš boj so stratenou vecou

29.08.2014 od s

Dobre ďakujem :(

01/09/2014 od Flavio

možno mi niečo chýbalo, ale kábel, ktorý sa pripája od tlačidla k doske, ak bol prerušený, môžem stále udržiavať funkcie tlačidiel bez ID prsta

10/05/2015 od inverzne

A čo obnovenie alebo aktualizácia - zasekne sa iPhone v chybe 53 s nepracujúcim Touch ID ???

01/01/2016 od rkaufmanis

Rep: 85

ID Touch je súčasťou domovského tlačidla a na rozdiel od domácich tlačidiel v minulých modeloch iPhone je hardvér ID Touch na plochej časti domovského tlačidla prepojený s mikroprocesorom A7 na každej logickej doske iPhone 5s. Inými slovami, hardvér ID touch je ženatý s čipom A7 a je pre každý iPhone jedinečný. To je dôvod, prečo nemôžete zmeniť časť s domovským tlačidlom, aby ID Touch fungoval, a preto po výmene tohto dielu reset úplne stratí funkciu v Nastaveniach. Ak máte poruchu funkcie domáceho tlačidla, môžete časť vymeniť a získať túto funkciu späť, natrvalo však stratíte svoju funkciu ID Touch. Ak ste stratili ID Touch, je preč, dokonca ani Apple nedokáže opraviť, že vám dajú nový iPhone, ak spadá pod AppleCare. Apple sa pýši bezpečnosťou, t. J. ICloud a teraz ID Touch. Je veľmi veľmi bezpečný a rovnako ako iCloud má svoje nevýhody, keď tam legitímni majitelia iPhone zabudnú ID a PW, takže aj ID Touch má svoje nevýhody, keď dôjde k poruche. Je to jednoducho spôsob, akým spoločnosť Apple tieto zariadenia navrhla. Ďakujeme - iRepairsIt.com

Komentáre:

Irepairsit1 si ozvenou? Toto bolo opakovane povedané v tomto príspevku

18.01.2015 od s

Apple môže opraviť a preprogramovať nové domovské tlačidlo na dosku. Zatiaľ som ich opravil možno tucet. Akonáhle je telefón v mojich rukách, zmena tlačidla trvá menej ako 5 minút a preprogramovanie na logickú dosku asi 15 minút.

09.07.2015 od iTECH

počítač havaroval, žiadny signál na sledovanie

hej môžeš mi povedať ako to môžem preprogramovať

06/08/2015 od dlucianob

ITech - robíte to mimo obchodu Apple? Ak nie, potom je vaša odpoveď zavádzajúca. Ponúkate nám ostatným službu, ktorá nemá prístup k proprietárnemu preprogramovaciemu zariadeniu? Za menej ako náklady na cestu do spoločnosti Apple a nasadenie novej montáže? Ak je to tak, sme všetci ušami. Inak dávate komunite domácich majstrov pocit, že je možné preprogramovať tlačidlo mimo Apple, čo samozrejme nie je.

08.08.2015 od jessabethany

@tech môžete to urobiť pre mňa?

27.09.2015 od Mattias

Rep: 1

Dotykové ID môžete opraviť, ak vaše dotykové ID stále funguje, ale vaše tlačidlo nie. Aj keď je to určitá zručnosť. Všetko, čo musíte urobiť, je opatrne odlepiť gombík zo spodnej časti náhradného gombíka a pôvodné gombík (4 nožičky) odspájkovať a potom náhradné gombík opäť spájkovať na pôvodný. Mnohé z nich som urobil.

Komentáre:

Páni, to je neuveriteľné a sú tu ľudia, ktorí vám predajú domovské tlačidlo a ani vám nepovedia, že je to skutočnosť. a keď sa ich spýtate, povedia, že nemali žiadne sťažnosti a že sú tam nejaké chybné tlačidlá? Nahradil som 2 tlačidlá na rovnakom iPhone, aby som potom vyhľadal a našiel túto odpoveď, prečo nefungujú. Vďaka kámo !!!

28.05.2015 od Gilbert Ferro

Nechápem úplne, čo tým myslíš.

Ohebný kábel som omylom prerezal a vymením. Je stále možné udržiavať Touch ID funkčné?

18.02.2016 od jehuda

Mohli by ste to prosím podrobnejšie rozviesť?

Zachovávate starý kábel s novým tlačidlom alebo starý kábel s novým káblom?

25.10.2016 od harveymarcandre

Ako to spravím? nechcem to vyskúšať

07/02/2017 od tomasbeauchamp

áno, podeľ sa, ako si to urobil. Vložte ho na Github a prepojte ho. Utečte nástroj. Bojujte so silou. Urobte všetko pre to, aby ste nám pomohli.

11/05/2017 od dikkedimi

Rep: 36,2k

Moja rada je, aby ste to opravili pod zárukou a nebude vás nič stáť

Komentáre:

Nie je to v záruke ...

Čo teda robím ?!

V starších verziách iphone bol oprava tlačidla domov veľmi častým problémom !!!

Ak kľúč nereagujúci na stlačenie, môžem ho hodiť do oceánu, pretože každý odosielateľ je jedinečný pre svoj telefón?!?!

13.03.2014 od areotov

Tom hovoríš, že keď zlyhá dotykový senzor, nevyrieši to ani výmena?

Prečo 5-ka nie je v záruke, telefóny prichádzajú s roky záruky a ešte nie sú ani rok staré!

14.03.2014 od s

Nie, nič to nemôže napraviť. Jediným spôsobom, ako opraviť Touch ID, je výmena celého telefónu. Je veľmi nepravdepodobné, že by aj Apple prišiel so spôsobom, ako to napraviť.

Možno bol jeho telefón poškodený, takže spoločnosť Apple neposkytuje záruku.

14.03.2014 od Tom Chai

Takže ak dotykový senzor prestane fungovať, nedá sa opraviť ani nový diel?

14.03.2014 od s

moja televízia má zvuk, ale žiadny obraz

Nemôžem si obtočiť hlavu okolo tohto tom, takže ak skener odtlačkov prstov zlyhá, prečo by nový skener odtlačkov prstov nefungoval, vidím náhrady na predaj u môjho dodávateľa

14.03.2014 od s

Rep: 2,7 tis

Snímač odtlačkov prstov je spojený s CPU. nie je možné získať späť funkčnosť snímača odtlačkov prstov, akonáhle sa pokazí, máte jedinú šancu v poistení / záruke. Úprimne povedané, myslím si, že to Apple ani neopravuje. Nepočul som prípad, že by tak urobili, iba úplne nahradia telefón

Komentáre:

Oni robia. Videl som účet za opravu panela Genius za nefunkčné domáce tlačidlo, ktorý nahradil zostavu displeja za asi 100 dolárov.

12.09.2014 od Tom Chai

Hlúpy. Typické jablko.

03/05/2018 od Čad Gainor

Rep: 13

Ahoj, vymenil som svoj displej za iný displej iphone 5s .. Iba môj displej bol pokazený nie dotykové ID stále dotykové ID fungovalo dobre .. Ale nahradil som kompletné zobrazenie a dotykové ID iného Apple iPhone 5s .. Dotykové ID pracujem ... .. Ak vložím svoje pôvodné dotykové ID, ktoré fungovalo predtým .. Bude to fungovať

Ďakujem

Komentáre:

Rozumiem, že bude, ale možno budete musieť urobiť obnovenie v iTunes, aby ste ho získali späť. V nadväznosti na to nám dajte vedieť, či je to pravda.

29.09.2015 od hodnota prijmu

Vzal som svoj 5S na technológiu tretej strany, aby som vymenil moju vybitú batériu za batériu nefunkčného nepoužívaného 5S môjho otca. Vymenili tiež obrazovky (tlačidlom Domov) ... Povedal som im, aby ich vymenili späť a aby mi za niečo, čo som nežiadal, neúčtovali jediný dolár.

TouchID odteraz nefunguje. Skúsim obnoviť svoj 5S a ohlásim sa

22.12.2016 od Dávid

Ahoj David - stačí prejsť do nastavení TouchID a znova pridať odtlačky prstov.

Nemali by ste potrebu obnovy. Ak vám nedovolí pridať odtlačok prsta, potom vaše domovské tlačidlo nie je schopné TouchID.

23.12.2016 od Xrgsz

Ahoj, Xrgsz. Má pôvodné tlačidlo, nie tlačidlo niektorého iného iPhone. Už som to skúsil a povedalo mi to, že nemôže aktivovať senzor. Možnosť „Pridať nový odtlačok prsta“ bola v skutočnosti sivá a žiadny z predtým uložených odtlačkov prstov nebol uvedený. Pokus o zapnutie prepínača na používanie TouchID pre nákupy v AppStore a iTunes ukázal používateľské rozhranie „Pridať nový odtlačok prsta“, ale o jednu sekundu neskôr sa mi zobrazilo chybové hlásenie.

Mal som v pláne obnoviť svoj iPhone, ale vybila sa mi batéria a keď som ho znova zapol, TouchID fungoval bezchybne bez nutnosti opätovného pridávania odtlačkov prstov.

Môžem predpokladať, že iPhone kontroluje senzor TouchID, keď je už zapnutý, aby sa rozhodol, či aktivuje funkciu pri ďalšom zavedení. Pri prvom zavedení s pôvodným domovským tlačidlom späť to nefungovalo, ale pri druhom zavedení, keď zistil, že ide o pôvodný snímač, fungovalo bezchybne

24.12.2016 od Dávid

Áno. máte pravdu! Neviem, prečo ma to nenapadlo ... Mal som povedať, že to jednoducho vypnem a znova zapnem. Som rád, že to funguje bez toho, aby ste museli robiť obnovy a prejsť tým všetkým. Pri štarte je potrebné aktivovať službu TouchID, ak ju z nejakého dôvodu nie je možné aktivovať, bude potrebné ju reštartovať, aby znova fungovala. Myslel som si však, že keď sa to stane, automaticky sa odstránia všetky / všetky uložené odtlačky prstov. Ale možno nie vo vašom prípade.

ako resetujete galaxiu s4

Šťastné prázdniny.

25.12.2016 od Xrgsz

Rep: 1

Uverejnené: 8. 7. 2016

Môžete použiť softvér 3u na aktualizáciu vášho iphone, aj keď máte chybu 53, takže ak vám chýba, tento softvér prekonáva chyby, vďaka ktorým máte úspešný upgrade

Komentáre:

Chyba 53 už nie je problémom a už nejaký čas sa nekoná. Nie je potrebné ísť tak ďaleko, aby ste sa vyhli chybe 53 a vyhli sa jej ... 53. Jednoduché obnovenie alebo aktualizácia iPhone 6 alebo novšieho, ktorý nemá Touch ID, bude fungovať dobre.

8.9.2016 od iGuys

Chyba 53 je späť, ale tentokrát je oveľa ťažšie ju opraviť.

25.10.2016 od Tim Le

@ Tim - vysvetlite. Spoluvlastním mobilnú opravovňu a som veľmi prepojený so zvyškom opravárenskej komunity. Som si celkom istý, že by som počul o akomkoľvek obnovení chyby 53 .... aspoň pokiaľ ide o neoriginálne domovské tlačidlo ... ak by sa skutočne vrátil.

26.10.2016 od iGuys

@ Iguys môžeš vlastniť všetko, čo chceš, kamarát. Som súčasťou iFixit.vn, ak nás nepoznáš, veľa toho nevieš!

26.10.2016 od Tim Le

Čo ak by niekto odpájal čip na pôvodnom domovskom tlačidle a preniesol ho na náhradný modul?

30.12.2016 od Justin

Rep: 1

Aby bolo jasné, nová chyba 53 vôbec nesúvisí s Touch ID. Pre tých ľudí, ktorí pracujú na základnej doske pre iPhone ako ja. Budete vedieť o čom hovorím. Pri výmene súvisiacich dielov sa už nemusíte starať o chybu 53. Je to preč! bolo to určené len pre jablkového technika. Pre tých z vás, ktorí sa snažia odspájkovať pôvodný skener Touch ID na nové domovské tlačidlo, je odpoveď áno, bude to fungovať. urobil som to

Komentáre:

Stále mi musíte ešte konkrétne povedať, čo spôsobuje túto „novú chybu 53“. Len do toho, môžete získať technické ... Aj ja robím opravy na úrovni dosky. Som v tom relatívne nový a nemusím byť taký zručný ako ty, ale rozumiem terminológii a budem vedieť, o čom hovoríš, ak mi povieš konkrétne súčasti, ktoré sa majú vymeniť.

Bez ohľadu na to, prečo ste vôbec spomenuli túto „novú chybu 53“ v tomto vlákne, ak nemá nič spoločné s Touch ID? Toto vlákno je predovšetkým o Touch ID. Názov vlákna je v skutočnosti dokonca „O dotykovom senzore ID“.

01.01.2017 od iGuys

Pretože sa pýtaš, mohol by som ti tiež povedať, že nebudeš, o čom Tim hovorí. Je to problém základného pásma, ak uvidíte novú chybu 53, alebo budete mať niekedy šancu toľko pracovať na palube, aby ste ju vôbec videli. Ale ty si muž, ktorý sa Iguys!

01.01.2017 od Tim Le

Nebudem tu sedieť a polemizovať nad niečím, čo nevieš. Ale som tu, aby som pomohol objasniť niektoré otázky, ktoré majú technici alebo obavy týkajúce sa práce. Nebuďte oh, som si istý, že chyba 53 je preč bla bla, keď iTunes stále ukazujú túto chybu. Rovnako ako chyba 3194 je rovnaká, ako bola zvyknutá predtým? Odpoveďou je už žiadna chyba 3194 a chyba 3194 predtým nemala so sebou nič spoločné, ale stále ide o tú istú chybu, nie?

01.01.2017 od Tim Le

Na záver pár skutočných informácií! To je všetko, čo som chcel. Keby ste to formulovali spôsobom, ktorý pôvodne hovoril, že sa vrátila chyba 53, ale nemá to nič spoločné s Touch ID, asi by som sa s vami nehádal. Som si dobre vedomý, že konkrétne chyby iTunes môžu byť vyvolané z mnohých rôznych dôvodov. Aj keď toto vlákno je opäť o Touch ID !! Takže keď sem prídete a poviete, že „chyba 53 je späť“, samozrejme vás budem spochybňovať ... pretože sa už nevráti ako chyba, ktorá sa spôsobí kvôli problémom s dotykovým ID! Stále som zmätený z toho, prečo ste to vôbec vychovávali v tomto vlákne, keď to nemá nič spoločné s témou vlákna.

Tiež by som sa naozaj mohol zaobísť bez povýšeneckého prístupu. Nepoznáš mňa a moje schopnosti a vedomostnú základňu ako technik, tak sa prestaň správať, akoby som bol nejaký nízky roľník, ktorý nič nevie.

01/01/2017 od iGuys

Trollovia sú všade ... Sheesh!

17.01.2017 od Dave Fowler

areotov