Počas spustenia uviazol na obrazovke „Vyžaduje sa kritická aktualizácia softvéru“

Dotykový panel MacBook Pro 15 '2017

Číslo modelu A1707. Tento MacBook Pro, ktorý bol vydaný v júni 2017, obsahuje procesory Kaby Lake až do štvorjadrového procesora Intel Core i7 s frekvenciou 2,8 GHz a funkciou Turbo Boost až do 3,8 GHz.



Rep: 73



Uverejnené: 29.10.2019



Môj MBP sa nespustí.



To sa mi stalo po niekoľkých dňoch používania nového macOS Catalina. Keď ho zapnem, znamená to, že je potrebná kritická aktualizácia, ale stále hovorí, že pri pokuse o inštaláciu došlo k chybe.

Skúšal som aktualizáciu pomocou wifi, osobného hotspotu a adaptéra LAN, ale zobrazuje sa mi rovnaká obrazovka. Tiež som vyskúšal čistú inštaláciu s prázdnym diskom (príkaz + R), ale zobrazuje rovnakú obrazovku. Tiež som vyskúšal továrenskú inštaláciu OS (príkaz shift shift R), ale po stiahnutí OS zlyhal. Reset NVRAM a SMC nepomáha.

Svoj Mac však môžem používať z bezpečného režimu bootovania, ale dotyková lišta, podsvietenie klávesnice a zvuk z bezpečného režimu nepracujú. Môžem tiež použiť spustenie systému Mac z prenosnej jednotky USB so systémom Windows, ale opäť nefunguje dotyková lišta, podsvietenie klávesnice a zvuk (všetko fungovalo predtým z tej istej jednotky USB, kým sa nestala dôležitá vec so softvérom).



Internet hovorí, že musí niečo robiť s jednotkou dotykového panela, ale predtým som nemal žiadne problémy. Myslíte si, že výmena jednotky dotykového panelu problém vyrieši?

Blokovať obrázok' alt=

Komentáre:

Práve som začal mať úplne rovnaký problém po inovácii na Catalinu. Ak odpojím všetky externé periférie USBC, nespustí sa žiadny problém. Po zavedení môžem potom pripojiť periférie. Ak to nechám ísť zaspať s týmito zapojenými, dôjde k zlyhaniu a zobrazí sa chybové hlásenie ako je popísané vyššie. Pokračovanie nabudúce.

05/11/2019 od Zachytávač

Nejaké aktuálne informácie?

01.01.2020 od Mike

Nie, stále mám presne ten istý problém. Nakoniec som kúpil nový MBP.

Výmena ovládača dotykovej lišty nepomohla, testoval som dosku so všetkým odpojeným (odpojený displej, dotyková lišta, tlačidlo napájania, trackpad atď.) Iba s pripojenou batériou a externým displejom. Stále sa spúšťa na rovnakú obrazovku, myslím, že problém je so samotnou základnou doskou.

01.01.2020 od Dávid

@ dzavoo - Nechali ste sa pozrieť na systém? Preniesli ste ho do Apple Store, aby ste videli, čo hovoria? Pri zdokonalení murovacích systémov Catalina došlo k nejakému klepaniu.

02.02.2020 od A

@ danj Žijem v Arménsku, kde nemáme oficiálny obchod s jablkami, ale máme opravovňu s automatickou distribúciou jabĺk. Opravné stredisko v zásade urobilo to isté ako ja (inštalácia rôznych verzií systému macOS vrátane Mojave a sierra) a povedali mi, že problém je v jednotke dotykového panela a riešením môže byť nahradenie horného krytu (celého horného krytu s batériou). a klávesnica atď.) za 800 - 900 dolárov. Samozrejme, že som s tým nesúhlasil, pretože si myslím, že problém je v základnej doske.

02.02.2020 od Dávid

15 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 409 tis

V tomto okamihu musíte jednotku vymazať a preinštalovať operačný systém z externej inštalačnej jednotky OS.

Najskôr zálohujte všetko dôležité z disku (TimeMachine)

Ďalej vytvorím zavádzací inštalátor OS pomocou iného systému Mac, osobne by som sa zatiaľ držal Mojave, pretože Catalina je stále trochu buggy! V každom prípade je možné vytvoriť oboje:

Reštartujte systém a potom použite Možnosť kľúč pre vstup do programu Startup Manager vyberte inštalačnú jednotku USB-C. Po spustení choďte do ponuky a vyberte Disk Utility, potom vymažte všetky oddiely a potom disk preformátujte ako jeden oddiel GUID APFS.

Referencia: Kombinácie klávesov pri spustení systému Mac

Teraz ukončite program Disk Utility a spustite inštalačný program operačného systému, ktorý vám umožní robiť veci! Váš systém sa niekoľkokrát reštartuje a obrazovka tiež stmavne, takže neprepadajte panike !!

Váš systém by mal byť o pár hodín hotový s inštaláciou operačného systému. Teraz predtým, ako urobíte čokoľvek iné, nainštalujte všetky potrebné aktualizácie. Opäť sa váš systém reštartuje, pretože spoločnosť Apple niekoľkokrát aktualizovala firmvér systému podľa toho, aký macOS inštalujete.

Fungovalo to?

Komentáre:

Ďakujem mnohokrát! Pokúsim sa to a dám vám vedieť o mojom pokroku

30.10.2019 od Dávid

UPDATE: Pokúsil som sa nainštalovať Mojave aj Catalinu, pri pokuse o inštaláciu Mojave sa zobrazuje chyba, ale Catalina sa inštaluje úspešne, ale pri spustení sa zobrazuje rovnaká chyba. Verím, že mám hardvérový problém :(

01/11/2019 od Dávid

@ dzavoo - Aká bola chybová správa, ktorú ste dostali s Mojave počas formátovania alebo inštalácie?

Je čas navštíviť Apple Store! Dajte nám vedieť, čo vám hovoria.

iTunes sa nemôžu pripojiť k tomuto iphone. vyskytla sa neznáma chyba (0xe8000015)

01/11/2019 od A

@ a Mám otázku.

Vyskúšal som teda všetky možné softvérové ​​opravy (resetovanie nvram / SMC, preinštalovanie inej verzie systému macOS z USB zariadenia a z obnovy z internetu, tiež pokus o zavedenie zo zavádzacieho systému macOS ssd atď.) A všetko zobrazuje úplne rovnakú obrazovku.

Tiež som sa pokúsil odstrániť všetko zo základnej dosky (odpojený displej, dotyková lišta, tlačidlo napájania, trackpad atď.) Iba pripojenej batérie a externého displeja. a stále má rovnakú obrazovku. Znamená to, že je 100% problém so základnou doskou?

Tiež som sa pokúsil vymeniť kábel ovládača dotykovej lišty (nie celá jednotka dotykovej lišty, iba konektorový kábel), myslíte si, že by som mal vymeniť celú dotykovú lištu pred kúpou novej základnej dosky? alebo je to 100% so základnou doskou.

01.01.2020 od Dávid

Áno, došlo k poruche logickej dosky.

Na rozdiel od starších modelov, ktoré môžete vymeniť za SSD, a dokonca aj od starších modelov, ktoré môžete vymeniť RAM, má táto séria spájkovanú obidve!

01.01.2020 od A

Rep: 25

Nebudem .... nie pár hodín po uverejnení tohto príspevku sa môj MacBook Pro 15 (A1707) z roku 2017 naštartoval v pohode a dotyková lišta opäť fungovala. Je to po 3 dňoch búchania hlavy o stôl a pokúšania sa prísť na to, ako to obísť. Myslím si, že aktualizácia macOS 10.15.3 mala niečo do seba, pretože práve vyšla a môj systém sa na ňu aktualizoval v núdzovom režime.

Naozaj viem, čo ma zabilo, bolo to, že som vymazal celú jednotku (všetky oddiely vrátane tej, ktorá je špeciálne vyhradená pre dotykovú lištu). Fungovalo to úplne v poriadku, kým som to neurobil a potom som znovu nainštaloval OS. Prečo si to urobil? Tento MBP som si práve kúpil od niekoho na Facebooku a chcel som si byť istý, že vychádzam z úplne čistej tabuľky.

Všetko, čo som čítal online, hovorí, že by ste nemali vymazávať všetky oddiely na MBP pomocou dotykového panela, iba hlavný oddiel OS. To mi úplne zaváňa problémom so softvérom, a nie problémom s hardvérom. Hlavne, že ten môj bol v poriadku, až kým som nukulil všetky priečky. Táto stránka mi tiež poskytla veľa informácií o tom, čo som potenciálne urobil pri vytvorení problému. Zobraziť šiesty pokus autora (Workflow 6):

The Untouchables - Apples New OS Activation for Touch Bar MacBook Pros

Komentáre:

Skontroloval som, či fungujú senzory dotykovej lišty a senzory vpravo aj vľavo. Mal som rovnaký príbeh, ako keď som vymazal celé SSD, dotykový panel je preč. Najskôr kritická aktualizácia softvéru zakazovala dostať sa do môjho macu, ale nejako sa to vyriešilo. Vyskúšal som všetko pre túto aktualizáciu firmvéru, ale nič to nemohlo oživiť. K dispozícii nie je ani služba kontrolných prúžkov. Myslím si, že softvér, ktorý používa dotykový panel, sa počas inštalácie neinštaluje, pretože si stále myslí, že v mojom MBP (1707) nie je žiadny dotykový panel. môže mi niekto povedať, či existuje vôbec inštalácia služieb stripbar v mojom macu.

02/11/2020 od Work Upal

Rep: 13

Čaute ľudia,

Mal som presne ten istý problém. Toto som urobil. Počítač zriedka vypnem, tentokrát som si myslel, že si ho doprajem. K portom USB C som mal zapojené disky Samsung SSD a WD MyBook Duo. Aj keď som SSD predtým naštartoval, bez obáv, s MyBook Duo to bolo prvýkrát. Nechal som správu prísť na úvodnej obrazovke, stlačil som vypnúť. Znova spustené v Safe Boot (podržte ľavý posun, kým sa logo Apple nenačíta do polovice, uvoľnite) Získal prístup na domovskú obrazovku. Zakázané Wi-Fi a odpojený MyBook Duo od USB C. Stlačený reštart a bez starostí sa naštartoval. Myslím si, že vinníkom tu mohol byť externý pevný disk. Nehovorím, že toto je oprava pre každého, ale ak máte podobný problém a máte niečo zapojené do USB C, čo ste nikdy predtým pri štarte nemali, môže byť užitočné prejsť procesom, ktorý som urobil .

Dúfam, že to niekto považuje za užitočné

Komentáre:

Áno, mal som rovnaký problém a po odpojení periférneho zariadenia z portu USB-C som sa mohol načítať na obrazovku prihlásenia.

07/08/2020 od Lai Pau týždeň

Rep: 1

Zmenil som obrazovku na MBP 2017 s dotykovou lištou a potom som dostal tento problém, vyčistil inštaláciu a na konci dostal túto správu, vyriešenú odstránením kábla obrazovky zo základnej dosky, pretože čip t1 rozpoznal nie pôvodnú obrazovku, potom na hdmi externe, dostal som sa do nastavenia a dokončil inštaláciu. Po dokončení som zapojil späť kábel lcd a teraz Mac funguje normálne, tiež som nainštaloval Sierru. Nie najnovšie osx

Rep: 1

Po vyčerpaní všetkých metód obnovy som šiel do aplikácie Genius. Hneď ma požiadajú o zmenu logickej dosky. Odmietol som a videl som tvoj príspevok.

Vyskúšaná bootovacia Mojave metóda.

Ihneď po preinštalovaní je možné spustiť systém MacOS. Dotykový panel funguje.

Nainštalovali sa všetky aktualizácie systému (okrem Cataliny) a automaticky sa reštartuje počas inštalácie aktualizácií systému, báječný! Dosiahnite kritickú aktualizáciu softvéru.

Takže je to opäť slučka.

(Ja som svoju obrazovku vymenil za opravára tretej strany kvôli tomu, že dotyková lišta 2016 MBP narazila na problém s podsvietením, ktorý zlyhal). Nie ste si istí, či to spolu súvisí.

-Ďalšia aktualizácia. Po funkcii „Skúste to znova“ a zobrazení loga Apple Touch Bar blikol / blikal asi trikrát. Zakaždým menej ako sekundu.

- Skúšal som vypnúť bránu firewall môjho smerovača, žiadny závoj.

Aktualizácia (06.06.2020)

Po prečítaní TS, že odpojil kábel displeja, som si myslel, že robím to isté, pretože môj displej už nie je pôvodný.

Pred demontážou som usúdil, že som vykonal reset SMC a pripojil som Mac k televízoru. A nejako to funguje! Raz som sa reštartoval a pred zapnutím som raz vypol. Teraz nie je potrebné žiadne pripojenie k televízii. Dotykový panel funguje. Divné.

(Zrejme som napísal príliš skoro. 5 minút v mscOS Mojave, v strede obrazovky vyšlo niečo čudné a ide to znova do bootovacej slučky). Teraz nefunguje nič.

Rep: 1

Našiel som spôsob, ako to napraviť sám.

Ovládacia doska dotykového panelu je pripojená k ohybnému káblu pod logickou doskou a z nejakého dôvodu sa ovládací panel dotykového panela zlomil kvôli čistej inštalácii, možno? Kúpil som si teda nový od AliExpress za 8 € a zmenil som ho, výmena bola super ľahká. Musí byť odstránená iba logická doska, na to nepotrebujete nový dotykový panel. Potom už len stačí reštartovať počítač s káblovým pripojením na internet.

Komentáre:

ako utrieť galaxiu s4

Dobrý deň, máte na mysli, že pri výmene flexibilného kábla je potrebné demontovať celú logickú dosku? Potrebujem tiež odstrániť snímač odtlačkov prstov a ventilátor? (súdiac podľa sprievodcu).

15.05.2020 od Edward Eddy

Nie, nemusíte ho odstraňovať, stačí ho odpojiť od logickej dosky. Oba sú priskrutkované k hornému kufru

16.05.2020 od Christopher Frölje

Rozumiem. Vďaka. Kúpim si jednu, aby som si to vyskúšal. Teraz natrvalo bootujem do bootcampu. Inak je to len veľká tehla ...

16.05.2020 od Edward Eddy

Môžete zaviesť do bezpečného režimu, vypnúť WiFi a potom reštartovať normálne. Takto môžete získať prístup k svojmu bežnému používateľskému účtu so všetkými funkciami okrem dotykového panela.

Dôležité je vypnúť WiFi, keď ho vypnete alebo ho prepnete do pohotovostného režimu

17.05.2020 od Christopher Frölje

Christopher: Ďakujem veľmi pekne za vedomosti, ktoré ste priniesli do tohto rozhovoru. Vaše skúsenosti ma prinútili rozmýšľať, či by mojím vlastným problémom nemohla byť zle osadená zástrčka. Iste, po viac ako týždni frustrácie som opatrne znova umiestnil flex kábel Touchbar a čiastočne cez bootup sa Touchbar rozsvietil a asi po ďalšej minúte bol proces bootovania dokončený a mal som úplne funkčný Macbook ešte raz. Tak uľavilo sa!

Stále mi tak zostáva jedna ďalšia A1706, ktorá zlyháva v Touch ID ...

AKTUALIZÁCIA: Práve opravený aj druhý A1706! Je úžasné, ako málo je informácií o týchto dvoch problémoch (porucha Touch Baru a Touch ID). To, čo existuje, ukazuje na akýsi skrytý firmvér T1, ktorý je pre nás neprístupný. A možno je to trochu pravda, ale obidva problémy tu nakoniec mohol konečný užívateľ vyriešiť. V mojom prípade bol problém s dotykovou lištou rovnako jednoduchý ako flexibilný kábel, ktorý vyžadoval opätovné usadenie, a problém s dotykovým ID / odtlačkom prsta druhého počítača Mac bol vyriešený návratom k High Sierra (a pravdepodobne k predchádzajúcemu resetu SMC).

21.05.2020 od Eric

Rep: 1

Ahoj všetci,

môj ovládač xbox one sa nezapne

Integrovaný disk SSD v mojom macbooku pro 15 'A1707 bol pokazený a už sa nedá použiť, preto som nainštaloval Catalinu na externé SSD a zasekol sa pri tomto druhu problému (Pre váš Mac ... je vyžadovaná kritická aktualizácia softvéru).

Je vôbec možné tieto aktualizácie firmvéru nainštalovať na externý disk? … Ak nie, zariadenie s poškodeným interným SSD by už nebolo použiteľné / vyhodené do koša.

Komentáre:

Váš hardvér by mal byť v poriadku! Problémom je chyba v aktualizácii softvéru. Budete si musieť nájsť cestu do Apple Store, pretože oni potom potrebovali nástroje, aby to napravili!

04/08/2020 od A

Rep: 1

Musím súhlasiť s tým, že tento problém nemal byť označený ako „Vyriešený“, a myslím si, že konečný záver - „Áno, zlyhala logická doska“ - nie je odôvodnený predloženými skutočnosťami. Aktualizácia Catalina jasne prelomila TouchBar OP, čo je vzor príčinnej súvislosti, ktorý je viditeľný v mnohých ďalších príspevkoch okolo siete. OP bol pri jeho úsilí vyčerpávajúci, takže ďalším logickým krokom bolo možno uchýliť sa k spoločnosti Apple, ale to je úplne iná vec, ako kategoricky vedieť, že základná doska zlyhala. Vaše „riešenie“, ktoré je označené, tiež nič nevyriešilo.

Mal som dve jednotky A1706 s problémami s dotykom. Na oboch som bojoval viac ako týždeň a skúšal som všemožné vúdú. Skutočne som začal veriť, že oba stroje majú hardvérový problém alebo prinajmenšom problém s firmvérom EFI, ktorý dokázal vyriešiť iba Apple. Jeden z nich ožil, keď som znova usadil flex kábel. Druhý sa vyriešil, až keď som novo nainštaloval High Sierru. Problém OP bol s väčšou pravdepodobnosťou softvérový.

Aktualizácia (30/30/2020)

Bol to vlastne ten istý problém na mojom prvom počítači - „Je potrebná kritická aktualizácia softvéru.“ Zoskupil som ich dokopy iba preto, že problémy s TouchID sú morfologicky rovnaké, t. J. Zavádzajúce, nepopisné chybové správy generované neprístupným poškodením firmvéru. V diskusii som tu trikrát zverejnil svoju vlastnú „opravu“, takže by to malo stačiť.

Priklonili ste sa však k hlavnému bodu mojej odpovede, ktorý patril k základnej epistemológii. Nevedeli ste *, že išlo o zlyhanie logickej dosky. Verili ste *, že ste to boli, pretože ste si nedokázali predstaviť, čo zostáva zmeniť / urobiť. Žiadna hanba - do rovnakého bodu som sa dostal po viac ako týždni neustáleho skúšania. Ale prispievam sem ako niekto s menšou odbornosťou v tejto konkrétnej problematike, keď tvrdím, že softvér môže a môže narušiť dotykovú lištu a OP udalostí tak poukázal na to isté.

Ak spoločnosť Apple poskytla lepšiu chybovú správu a / alebo lepšie softvérové ​​nástroje na jej opravu, potom by ju mohlo opraviť viac ľudí. Robíme službu ľuďom, keď zbežne považujeme čokoľvek za „zlyhanie logickej dosky“, pretože to by sa rovnalo povedaniu „neobťažujte sa pokusom o opravu sami“, čo je v rozpore so samotným duchom tejto webovej stránky a jej manifestu svojpomocná oprava.

Komentáre:

@meowbie - Eric! Pridaj sa do klubu! Podporte Právo na opravu pohyb!

Nesúhlasím s tvojím hodnotením. Porucha logickej dosky nemusí vždy znamenať hardvérový problém! Ak si si to myslel, tak ma to mrzí.

Vaša odpoveď sa stratí ako komentár, nie ako odpoveď! Napíšte novú ako odpoveď, ktorá jasne vysvetlí problém a riešenie! A ak môžete prečo!

Všetko, čo robíte, je sedenie na bočných líniách, je čas vystúpiť na tanier a keď ste si istí svojimi faktami, pevne ho zasaďte! Komentár je len to, že to nie je odpoveď! Nemôžem byť jediný, kto odpovedá na otázky.

Aj keď pripúšťam, mal som aktualizovať svoju odpoveď svojim komentárom „Je čas navštíviť Apple Store! Dajte nám vedieť, čo vám hovoria. “ Myslím si, že je zrejmé, že musíme problém odovzdať spoločnosti Apple!

30.05.2020 od A

Rep: 1

Môj 2017 MacBook Pro 15 ”je po aktualizácii na Catalinu doslova zničený. Problém s dotykovou lištou spôsobil, že počítač uviazol v kritickej slučke aktualizácie softvéru. Po prinesení môjho notebooku miestnemu opravárovi vyskúšali všetko a navrhli vymeniť logickú dosku. Pred 1,5 rokom mal tento počítač hodnotu 3 000 dolárov, teraz je už kompletným košom. Môže Apple niesť zodpovednosť? Ešte môžem niečo urobiť, aby som to napravil?

Komentáre:

Budete si musieť nájsť cestu do Apple Store, pretože potom potrebovali nástroje na opravu vášho OS.

04/08/2020 od A

Rep: 1

Takže bojujeme s týmto problémom na 10 - 20 strojoch. 15 v 2016-17 Pro’s a Vyskúšali sme vyriešiť všetko okrem LCD. Jedna jednotka má úplne novú logickú dosku a horný kryt a stále sa vyskytla kritická chyba aktualizácie. Majte tu veľa ťažítka ..

Komentáre:

Stačí vymazať EFI PERTITION a potom reštartovať. kritická aktualizácia softvéru sa objaví okamžite. pripojenie k otvorenému internetu (bez blokovania, ktoré je dnes ťažké nájsť). Boom ....

17.11.2020 od Work Upal

Moja prvá myšlienka je, že váš podnikový firewall môže blokovať sťahovanie firmvéru Touchbar. Skúste si vziať jednu z jednotiek domov a zistite, či dokáže dokončiť „dôležitú aktualizáciu softvéru“.

17.11.2020 od Eric

výmena batérie samsung sm-t530nu

Rep: 1

Je to dotykový panel. Nainštaloval som si na svoje zariadenie Windows a pretože nerozpoznáva dotykový panel, funguje bezchybne.

Môžem spustiť režim obnovenia v systéme Mac, bezpečný režim v systéme Mac, ale akonáhle začne bežné bootovanie, mal by sa rozsvietiť dotykový panel, a vtedy sa reštartuje celý počítač a prejde na kritickú správu. Tento systém som dokonca nabootoval na iný mac prostredníctvom cieľového režimu a operačný systém sa spustil v poriadku.

Len to zatiaľ plánujem použiť ako zálohovací stroj Windows / Linux.

Rep: 1

Podobný problém som dostal 06 -01-2021. Môj MacBook Pro je 15-palcový s dotykovou lištou. po dlhom výskume ma sklamalo čítanie mnohých blogov, kde riešenie výmeny logickej dosky poskytlo jablko a pre mnohé z nich vymenili svoje notebooky, na ktoré sa vzťahovala záruka.

Po troche výskumu by som však mohol dospieť k záveru, že problém spočíva v aktualizácii firmvéru pre dotykový panel, ktorá nie je synchronizovaná s najnovšou aktualizáciou catalina, takže keď sa laptop reštartuje, nemôže nájsť podnik pre dotykový panel.

Domnievam sa, že niektoré aktualizácie systému Apple OS nie sú synchronizované s firmou dotykového panela, preto nastáva tento problém.

Podporovaná opravná aktualizácia nie je dostupná alebo nie je k dispozícii pre aktualizáciu.

Tento problém som vyriešil prihlásením do bezpečného režimu stlačením ľavého klávesu Shift počas reštartu a následným opätovným prihlásením do účtu Apple a následnou inštaláciou najnovšej verzie OS mac OS Big Sur verzie 11.1, ktorá znova povolila môj dotykový panel a tiež mi nedáva akékoľvek problémy po preinštalovaní.

Verím, že tento operačný systém je dodávaný s aktualizovaným firmvérom Touchbar Firmwere, a preto je problém vyriešený.

Dúfam, že vám chlapci nájdu toto riešenie užitočné.

Rep: 1

Vymenil som dotykový panel, horné puzdro, testoval som novú zostavu displeja a najhoršie zo všetkých som dokonca vymenil logickú dosku na jednej s chybou aktualizácie. Stále sa vyskytla chyba aktualizácie. Všetok softvér súvisiaci s vymazaním palubného úložiska pomocou nástroja na disk a vymazaním „skrytého“ operačného systému s dotykovou lištou

Rep: 1

Wow. Toto vlákno stále trvá. Posledné správy o mojom MBP koncom roka 2016, A1706.

Utrpelo to najrôznejšie predmety a 2 cesty do servisného strediska spoločnosti Apple boli vyčíslené na zhruba 1 000 dolárov za výmenu logickej dosky.

Unavil som najrôznejšie softvérové ​​riešenia problémov, bez zbytočných záťahov.


Existuje 1% šanca, že sa môj MBP môže spustiť do systému MacOS, kde sa dotykový panel dokázal rozsvietiť. To ma priviedlo k názoru, že zlyhal kondenzátor alebo čip, ktorý napája dotykovú lištu.

Kúpil som si nový dotykový panel, ale nerozsvietil sa.

To znamená, že zlyhaný kondenzátor alebo čip je pripojený na logickej doske. Poslal som to do mojej miestnej opravovne. Potvrdili, že jeden z čipov bol spálený. Za výmenu čipu uviedli 200 dolárov.

Poslal som svoj MBP a mal by byť späť o pár dní. Bude sa aktualizovať znova.

Edward zo Singapuru.

Komentáre:

hej edward! ako je na tom tvoj macbook teraz?

28. februára od strawberry_limz96

Rep: 1

Uhm, mám 2016 MBP a dostávam túto „chybovú“ správu zapínanú a vypínanú už YEARS. Dokonca som ho dostal, keď bol notebook ako 3 dni starý. Keby bol laptop úplne nahradený spoločnosťou Apple, stále mal stále rovnakú obrazovku s kritickou aktualizáciou. Premýšľajte, prečo by Apple mal mať kritickú aktualizáciu, ktorá nie je uvedená na oficiálnej webovej stránke podpory Apple com, kde sú VŠETKY súbory na stiahnutie k dispozícii najmä pre OS. Od tejto chvíle neexistujú pre Catalinu žiadne iné aktualizácie ako .2 .3 .4 .5 a kombinované aktualizácie. Všetky predchádzajúce operačné systémy majú k dispozícii niektoré bezpečnostné aktualizácie. Prečo by tam ale táto aktualizácia nebola uvedená. Stále ho dostávam po čerstvej inštalácii a inštalácii najnovšej dostupnej verzie 10.15.5. Nemá zmysel, že by spoločnosť Apple mala okamžite po aktualizácii operačného systému k dispozícii kritickú aktualizáciu zabezpečenia. Je to preto, že nejde o Apple - je to znak malvéru v efi aka firmvéri. Tento typ škodlivého softvéru je dobre zdokumentovaný a skutočný a vyskytuje sa minimálne od roku 2016

Komentáre:

Hovoríte to s takou istotou, a napriek tomu je zrejmé, že tomuto problému veľmi nerozumiete. „Kritická aktualizácia zabezpečenia“ je vlastne inštalácia firmvéru TouchBar, pretože TouchBar je v skutočnosti samostatným hardvérom založeným na ARM s vlastným OS („EmbeddedOS“). Túto chybu vygeneruje čokoľvek, čo preruší proces sťahovania, proces inštalácie alebo logickú cestu medzi hostiteľským počítačom a TouchBarom.

30.05.2020 od Eric

Je čas navštíviť Apple Store, pretože majú kúzlo opraviť operačný systém kvôli závade v aktualizátore operačného systému.

04/08/2020 od A

Oni kúzla menia logickú dosku za 1000 $

9.9.2020 od Vladimír Rostovcev

@meowbie Máš úplnú pravdu.

02/11/2020 od Work Upal

Dávid