Polovica šnúry LED vianočných svetiel nesvieti.

LED vianočné svetlá

Ozdobné osvetlenie sa používa okolo sviatkov.



Rep: 9,6k



Uverejnené: 12.06.2009



Trochu low-tech, aj keď sezónne, otázka pre vás:



Mám kopu vianočných svetelných šnúrok Noma LED, každú so 70 LED diódami. S jednou šnúrou sa po zapojení do elektrickej siete nerozsvieti presne polovica LED diód. Kedysi fungovala celá struna a je to len asi rok alebo dva.

Rozumiem tomu tak, že vianočné svetelné reťazce, ako sú tieto, sú často dva nezávislé obvody s poistkami zabudovanými do zástrčiek na oboch koncoch. Všimol som si, že väčšinou cez šnúru existujú tri drôty - ale v strede špagátu sú iba dva drôty spájajúce dve polovice. Zdá sa mi teda, že táto myšlienka, že v skutočnosti existujú dva nezávislé okruhy, má zmysel. Musí sa jednať o poruchu v druhej polovici reťazca, alebo musí byť spálená poistka v tejto polovici.

Moja otázka znie:



Skúšal už niekto opraviť tento druh šnúrky vianočného osvetlenia LED? Oplatí sa vyskúšať výmenu poistky? (Samozrejme, malo by to zmysel, iba ak by v obvode nedošlo k inej závažnejšej poruche - ale ako by ste odladili príčinu poruchy?)

Zástrčka na konci problému vyzerá, že má malú západku, do ktorej by ste mohli zatlačiť malým skrutkovačom, ale zdá sa byť takmer nemožné vypáčiť zástrčku bez jej poškodenia. Aj keby som otvoril zástrčku a našiel poistku, zaujímalo by ma, či je poistka čo i len štandardnej veľkosti alebo typu, ktorú je možné ľahko vymeniť. Je to iba jednorazový typ poistky?

Ak sa nepodarí opraviť druhú polovicu, mohol by som šnúrku rozrezať na dve časti a len izolovať a zalepiť rezaný koniec zmrštením. Urobil to niekto na zlomenom reťazci LED svetiel?

Komentáre:

ok, mám sadu LED vonkajších svetiel Holiday Time Icicle, teraz mám problém, že polovica prvej sady s dĺžkou 2 stopy je preč, teraz majú tieto svetlá prázdne pahýly každé dva metre, nič odstrániteľné, čo môžem povedať ale svetlá medzi týmito dvoma pahýľmi sú zhasnuté. Akékoľvek odpovede na môj problém.

20.12.2014 od Bill Matusevitz

Mám rozsvietené vianočné svetlá a dnes ráno som išiel von a je plný vody. Musím to zastaviť skôr, ako sa vianočné svetlá zapnú.

07/11/2015 od CaleE

Kúpil som si domov Noma LED (svetlá Large String) a 1. decembra som rozsvietil svoje vianočné osvetlenie.

Do tretieho týždňa polovica z nich nepracovala.

Podľa pokynov som skontroloval poistku, ale po výmene poistky stále nefungovala.

Skúšal som kúpiť náhradné žiarovky, ale nenájdem ich na policiach, kde som ich kúpil.

Pri prvom nákupe dodajú dve svetlo.

Už nebudem kupovať svetlá Noma, ak si nájdem iného výrobcu ako Noma.

23.11.2015 od Ron

Kúpil som 70 mini svetiel, polovica môjho stromu zhasla, čo s tým môžem urobiť

06.06.2015 od Kiara

Jednoduché riešenie: Skontrolujte každú položku l.e.d. vytiahnutím zo zásuvky. Mali by byť viditeľné dva koncové vodiče. Ak nie, možno ste našli svojho vinníka! Moje som opravil tak, že som vzal medený drôt dlhý asi 1,5 cm (5/8 ') a zasunul ho do otvoru pozdĺž zlomeného koncového drôtu. Terminál vodiča posuvu posuvu vyzerá ako J. Mal by sa dotknúť prerušeného drôtu svorky, aby sa vytvoril úplný obvod, takže som urobil niekoľko miernych ohybov, aby som získal istý kontakt. Možno nájdete drôt so správnym priemerom, ktorý sa bude dotýkať skrátenej elektródy. drôt. Žiadny drôt? Vyskúšajte kancelársku sponku atď. Ďakujem - táto stránka ma dostatočne povzbudila, aby som sa aspoň pokúsil nájsť jednoduché riešenie!

06.06.2015 od Spey Guy

68 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 535

Dobrý večer všetkým a nech vám fungujú všetky svetlá. Narazil som na odveký problém, že polovica vlákna nefunguje. Objavil som to skôr, ako som to postavil na odkvap. Tento rok som na svojej svetelnej scéne začal skoro, takže som mal čas problémová žena priestupok. Skontroloval som drôt, či nie je prerušený. Potom som ho zapojil do zásuvky v stene. Odstraňoval som po jednom LED, počnúc koncom zástrčky. Po šiestej LED som bol pripravený skončiť. Ako problém sa ukázala LED # 7. Kolíky LED boli v základni nesprávne zarovnané, takže nemohli prísť do kontaktu so zásuvkou. Zatlačil som hroty na miesto, vložil LED do zásuvky a zvyšok vlákna ožil. Celá úloha trvala 10 minút. Najlepšie na tom je, že som bol schopný splniť očakávania svojej 7-ročnej vnučky, ktorá tento proces pozorovala. Podľa jej slov: „Dobrá práca, Granpa.“ Dúfam, že táto odpoveď niekomu pomôže. Šťastné sviatky, od Phila v Kansase.

Komentáre:

+ To len ukazuje, že keď bude ťažká cesta, bude ťažké pokračovať v nákladnej doprave ..... :-) Veselé sviatky

26.11.2011 od oldturkey03

Vďaka! našiel jednu chybnú žiarovku a vymenil ju a teraz všetky svetlá opäť fungujú!

29.11.2015 od dbaumy

ako si zistil chybnu ziarovku. Mám diamantový výbrus C7 a zdá sa, že nemajú hroty.

2.12.2015 od Phyllis Kandul

Dakujem Granpa. Tiež sme našli jeden chybný kontakt a test, na ktorý všetci prišli. Ibaže som začal na plug-ende a bol tretí od posledného na opačnom konci. Nikdy to nemôžem povedať!

03/12/2015 od shellseeker536

Fungovalo to! Našiel sa jeden s prerušeným drôtom, vložil malý kúsok drôtu do otvoru, kde mal byť ako mostík, a zasunul ho späť do zásuvky. Všetko vyzerá dobre. Ďakujem a veselé Vianoce, Phil!

08/12/2015 od zdieľané

Rep: 265

Táto záležitosť prevrátenia zástrčky, použitia osciloskopov alebo zaznamenania hz je indikatívna pre nerozumenie diódam. LED diódy (svetlo emitujúce diódy) pracujú iba s prúdom, ktorý nimi preteká v jednom smere ... jednosmerným prúdom. Striedavý prúd (prúd v domácnosti) kolíše alebo osciluje 60-krát za sekundu .. teda „60 Hz“. Na to, aby sa vaše LED diódy rozsvietili na danom obvode, je potrebné eliminovať polovicu týchto kmitov. Potrebujú tiež výrazné zníženie napätia .... zo 110 na asi 5. LED diódy tiež nemožno testovať ako žiarovka pomocou ohmmetra, pretože nemajú vlákno. Testovanie prívodu LED by si vyžadovalo nastavenie multimetra ako ampérmetra, rozbitie a testovanie iba svetelnej šnúry (nie ďalších dvoch riadkov).

Pretože reťazec je navrhnutý tak, aby fungoval AKO CELÁ JEDNOTKA so sieťovým napájaním, malo by vás upozornenie na preklopenie zástrčky upozorniť, že táto funkcia bola zničená. Poistka tam bola, aby sa zabránilo ďalšiemu poškodeniu (požiaru). Skutočnosť, že ich môžete vymeniť, by mala so sebou priniesť aj opatrnosť, ktorú musíte zistiť, čo bolo príčinou zlyhania.

Skratená žiarovka v jednom z vašich reťazcov s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobila poruchu diódy, ktorá mení týchto 110 V na jednosmerný prúd. Táto udalosť pravdepodobne spôsobila prepálenie poistky. Výmena poistky alebo preklopenie zástrčky nerieši hlavný problém a moja stávka je, že budete musieť hodiť šnúrku a kúpiť novú.

Pri prehliadke vašej zaniknutej struny vniknite do LED diódy. Uvidíte, že dve elektródy vo vnútri majú rozdielnu veľkosť. Veľká je negatívna strana, malá pozitívna. Medzi nimi je priestor ... žiadne vlákna. Polarizácia dvoch pólov a nie prúdenie prúdu z jedného do druhého je to, čo robí tento priestor medzi tým, aby vydával svetlo. V skutočnosti, ak je napätie príliš vysoké (striedavé alebo jednosmerné), dôjde k narušeniu priestoru a LED dióda doslova „vyskočí na vrchol“. V závislosti od prvku v tejto matici získate rôzne farby. Červená je najlacnejšie svetlo na výrobu. Jasné svetlo je jedným z najdrahších.

Komentáre:

RoddyMacRoddy Ešte raz, vynikajúca odpoveď -) Je čas, aby ste vytvorili sprievodcu pre ifixit, ktorý ukazuje, ako opraviť tieto chyby.

30.11.2011 od oldturkey03

Nezabudnite, že LED diódy sú samy osebe - nepotrebujú ďalšie diódy, aby pre ne vytvorili jednosmerný prúd. Prechádzajú však iba prúdom a svietia, až keď je na ne aplikovaná správna polarita. Ak je pripojený striedavý prúd (pri vhodne zníženom napätí - ktoré sa získa zapojením viacerých do série), rozsvietia sa iba počas polovice cyklu striedavého prúdu. Toto nevidíte, ak sú nehybné. Skúste posúvať LED, keď sú rozsvietené a uvidíte malé čiarky svetla.

01.01.2016 od Ken Wodlinger

Nemali by sme musieť tráviť všetok ten čas, aby sme dostali do práce reťazec NOVÝCH vianočných svetiel. Moja dcéra a ja sme strávili hodiny ťahaním svetiel (veľmi ťažko odstrániteľných) na mojich jednoročných 9 šnúrach svetiel. Noma by mala zosilniť a nahradiť ich. Stratia veľa zákazníkov a dostanú veľa sťažností. Ja si napríklad nebudem znova kupovať svetlá Noma. Jedná sa o 70 nastavených LED reťazcov. C6

01.01.2016 od shashachap

Och a podarilo sa nám vybaviť iba jednu súpravu, zavesili sme ich von a ZNOVA polovica súpravy zhasla.

01.01.2016 od shashachap

Mám dve šnúrky vonkajších LED svetiel Noma, ktoré môžete spojiť dohromady. Dal som obe súpravy a omylom som spadol spojku medzi týmito dvoma súpravami do žľabu, v ktorom bola stojaca voda. Hľa, druhá šnúra, ktorá bola najvzdialenejšia od miesta, kde bol AC zapojený do steny, nefungovala. Obviňoval som sa a kúpil som si nový výplet, ktorý fungoval pár mesiacov, potom tiež zlyhal! Súhlasím s názorom shashacap, nemuselo by nám byť potrebné vyskakovať poistky a kontrolovať nesprávne pripojené žiarovky na ZCELA NOVÝCH strunách svetiel. Tieto veci nie sú vhodné na daný účel a nechcem tráviť hodiny hľadaním problému, ktorý by nemal existovať, ak by bol produkt správne vyrobený.

02.03.2016 od Chris Halford

Rep: 145

Je to veľmi nepríjemná situácia, ale NAŠLA som RIEŠENIE!

Našťastie to znova fungovalo, pretože som mal pocit, že to bude navždy, kým sa mi nepodarí znova rozsvietiť svetlá môjho vianočného stromčeka.

Opravil som všetky svoje vianočné svetlá, ktoré divne blikali a polovica šnúrky sa nerozsvietila.

Urobil som to podľa pokynov v tomto blogu tu https://christmaslightfixer.com

Táto webová stránka / blog obsahuje všetky možné variácie všetkého, čo sa s týmito svetlami môže stať, a toho, ako ich skutočne opraviť.

Podrobnosti a obrázky, ktoré zobrazujú, na mňa veľmi zapôsobili.

Aj hľadanie správnej poistky, ktorú treba vymeniť, je skutočná bolesť, ale sprievodca to všetko rozoberá.

Vo všetkých reťazcoch vianočných svetiel môžete mať jeden slabý článok a bez správneho sprievodcu môže byť veľmi ťažké diagnostikovať problém.

Naozaj dúfam, že každý má veľmi šťastné sviatočné obdobie. Užite si sezónu, aby ste boli veselí a rozsvieťte tie svetlá.

Príjemné skoré vianočné sviatky !!!

Komentáre:

Nasledoval som odkaz na Christmaslightfixer a zaviedol ma na stránku s ovocinárstvom v eurách.

28.11.2020 od ianferguson0

Ditto, hrozno nepotrebujem

nes bliká červeným svetlom žiadna hra

02/12/2020 od Shaun Scandrett

Rovnako aj tu

05.12.2020 od Max Scholefield

Teraz ideme na testovacie stránky pre niečo wordpress, ktoré bude čoskoro k dispozícii.

28.12.2020 od Bruce Nelson

Rep: 133

Rovnaký problém, nové riešenie. Vyskúšal som nové poistky a stále sa jeden koniec každej šnúrky nerozsvietil. Takže som si myslel ... Pretože jeden reťazec má koniec zástrčky, ktorý sa nerozsvieti a druhý má receptívny koniec, ktorý sa nerozsvieti, čo keď struny odstrihnem a dám dva konce, ktoré spolu fungujú? Uistite sa, že som pripojil jeden vodič, ktorý vedie priamo cez celý reťazec, k rovnakému na druhej strane a druhý vodič, ktorý prechádza do žiaroviek, mám teraz kompletný reťazec pracovných svetiel. Prepáčte, ale ... teraz sa nejako cítim ako génius :). A špeciálne poďakovanie patrí môjmu otcovi, ktorý skonal na Štedrý večer v roku 1981, za to, že som ho ako dieťa nechal s ním drotovať v garáži. A všetkým dobrú noctttttttttt!

Komentáre:

Vynikajúci nápad, aký skvelý spôsob riešenia vecí. Vitajte na stránke ifixit a dúfam, že sa od vás dozvieme rudu. Šťastné prázdniny...:-)

14/12/2011 od oldturkey03

ahoj, môžu si sami vziať sadu svetiel a fungujú, ale keď pripojím ďalšie svetlá, dostávam iba polovičný výkon, mohol by mi niekto povedať problém, aby mi pomohol, trpím na rakovinu a svetlá sú bolesťou v zadku, mohli by ste prosím pomôžte mi na mikelake1955@hotmail.com láskavo ďakujem mikr šťastný nový rok

01.01.2016 od mikelake108

Najlepšie riešenie, ktoré som pre tento ľahký problém našiel, bolo https://christmaslightfixer.com bolo to spomenuté v inej odpovedi tu. zobrazia vám všetky problémy, ktoré sa môžu týmto vianočným svetlám stať. veľmi jednoduchý sprievodca. moje teraz fungujú! :)

29.11.2019 od bežcov

Rep: 85

Áno, vianočné svetelné reťazce LED sú často dva nezávislé obvody.

LED diódy sú zapojené do série, takže ak je jeden odpojený alebo nejako zlyhal otvorený obvod, tento obvod zhasne. To isté sa samozrejme stane, ak niekde v kábli dôjde k prerušeniu.

Môžete skontrolovať pomocou voltmetra, aby ste zistili, či sa vám zo zásuvky na zadnom konci nedostáva 120 V str., Čo by v prípade, že by nula znamenal prerušenie vedenia.

Ale myslím si, že je pravdepodobné, že máte jednu zlyhanú LED.

Ďalšie testovanie by znamenalo prerezanie vlákna.

Komentáre:

riešenie, ktoré som pre tento ľahký problém našiel, bolo https://christmaslightfixer.com bolo to spomenuté v inej odpovedi tu. zobrazia vám všetky problémy, ktoré sa môžu týmto vianočným svetlám stať. veľmi jednoduchý sprievodca. moje teraz fungujú! :)

29.11.2019 od bežcov

Rep: 670,5k

Malé poistky vo vašej zástrčke sú tam, kde sú poistky. Mali by ste tam nájsť dve z nich. Nie som si istý, kde sa nachádzate, ale náhradné poistky dostávam u spoločnosti Walmart a je to oveľa lacnejšie a časovo nenáročné. Vyskúšajte to a poďakujte za vianočného ducha .... Veľa šťastia.

AKTUALIZÁCIA

práve som pridal obrázok kvôli ďalšej otázke ohľadom tohto ....

Komentáre:

iba 54 spí viac !!!!! najlepšie zapnite všetky tie svetlá ..

01/11/2011 od pollytintop

Rep: 265

Nikdy som nevidel ľahké reťazce s poistkami v zástrčkách, ktoré budem musieť hľadať znova, ale to, čo ROBÍME, sú ľahké reťazce s funkciou „Fusible Links“. Tieto reťazce môžu obsahovať viac ako dve svetelné série, ktoré sú oddelené tavným spojením na každom konci série. Predstavte si rebrík, kde nohy rebríka predstavujú každú stranu obvodu s napätím 110 voltov. Svetelný prameň (y) sú priečky s asi 20 svetlami na jeden prameň. Na križovatke „nôh“ a „priečok“ máte tavný článok. Ak dôjde ku skratu alebo prerušeniu niektorého z ľahkých prameňov, jedno alebo obidva tavné články prasknú, sú zapečatené na celý život a nie sú opraviteľné. Ten ľahký prameň bude vonku a zvyšok prameňov zostane osvetlený. Tavné články slúžia pre bezpečnosť, nie pre pohodlie.

Teraz pre trochu viac informácií. Ak sa pokúsite prerušiť tavné články alebo ich dokonca vymeniť za prevádzkyschopnejšiu jednotku, musíte niečo pochopiť o LED diódach, na rozdiel od žiaroviek. LED diódy pracujú na jednosmerný prúd (DC) a budú svietiť iba vtedy, keď tento prúd bude prebiehať jedným smerom. Pri použití na striedavý prúd 110 V by vybuchli (doslovne), ak sú navrhnuté na napätie podobné 6 V DC. Takže v každej svetelnej základni alebo ako súčasť tavného spoja bude ďalšia dióda, ktorej úlohou je vytvárať to jednosmerné nízke napätie. Odstrániť to znamená pozvať katastrofu.

Ak máte zlyhanie struny, najlepšie znížiť svoje straty a ísť si zaobstarať novú.

To nie je to isté ako testovanie a výmena zlých svetiel. Toto je celkom iné. Medzitým budem mať oči otvorené pre tých s vymeniteľnými poistkami .....

Aktualizácia

Nevidím, že Chris spomenul jediné svetlo ako problém ....

Pokiaľ ide o opravu, ktorú ste spomenuli, ak je toľko likvidovaných svetelných reťazcov, nemohli by ste to svetlo vystrihnúť a nahradiť ho zachráneným. Môže to byť najlepšie riešenie, pretože tieto reťazce sú v sérii. Každé odstránené svetlo zvyšuje intenzitu tejto jednej struny. Toto nakoniec spôsobí ďalšie zlyhania. Diódy na týchto veciach sú vyvážené návrhovým zaťažením. Majú prahovú hodnotu, ktorá sa po prekročení pokazí, potom bude celý reťazec vonku.

Komentáre:

Rýchle vyhľadávanie na stránkach Google odhalí veľa podobných stránok Páči sa ti to alebo dokonca toto. Viaceré odkazy a určite PITA, ak reťazec nefunguje. Samozrejme tu je dokonca aj odkaz na poistky v reťazci LCD. Týmto sa nemá zdiskreditovať vaša odpoveď, je to veľmi dobrá a správna odpoveď. Vždy existuje viac ako jeden spôsob ... :-) Veselé sviatky ..

27.11.2011 od oldturkey03

Ešte raz Ahoj

Možno tu hovoríme o jablkách a pomarančoch. Alebo UL n CSA. Som Kanaďan. Možno nebudeme mať v strunách odnímateľné poistky ...... Možno aj menej požiarov, ale viac odpadu ...

27.11.2011 od RoddyMacRoddy

RoddyMacRoddy, je to určite možné :-) Keďže som už na trhu s vianočnými svetlami, určite skontrolujem reťazce LCD a tavné odkazy. Vaša odpoveď je určite zaujímavá a veľmi poučná. Len dobrá vec je, že sa nemusíme báť o TÜV ..... :-)

27.11.2011 od oldturkey03

nekupuj NOMA. každý prameň, ktorý si kúpim, skončí jedna polovica, nefunguje po týždni alebo dvoch. a nekupuj si noma predsvieteny strom. aká nočná mora.

12.7.2015 od smiley cyrus

Všetko, čo som chcel, bolo objasniť, čo Roddy povedal, že ak vyberiete žiarovku z obvodu, celkové zaťaženie alebo odber prúdu klesnú, nie stúpnu. Nespôsobí to zvýšenie prúdu na obvode. Ak by ste pre obvod použili základnú matematiku E = IR, potom by bola pravda to, čo povedal Roddy, ale je to iba časť. Zaťaženie žiarovky sa nikdy nemení, pretože odpor zostáva rovnaký a napätie zostáva rovnaké, takže sa intenzita prúdu na žiarovku nezmení. Celková požadovaná intenzita obvodu sa v skutočnosti zníži, keď odstránite svetlo. Dúfam, že to to objasní.

12.09.2016 od Keone

Rep: 37

Na internete som narazil na dobrý zápis do služby Fixit od Terryho Rittera. Zdá sa, že s LED svetlami je oveľa viac problémov, čo si vyžaduje viac procesu premýšľania.

http: //www.ciphersbyritter.com/RADELECT / ...

Nish

Komentáre:

Dobré informácie tu. Vďaka Naoya!

12.12.2013 od RoddyMacRoddy

ešte lepšie spíšte sprievodcu .... https://christmaslightfixer.com rýchlo mi vrátil vianočné svetlá. je dobrým sprievodcom aj pri hľadaní mŕtveho poistky.

29.11.2019 od bežcov

Rep: 25

Svetelné zdroje LED, ktoré sa používajú vonku, sú náchylné na únik vody a následnú koróziu vodičov LED vo vnútri zásuviek. Vytiahnite LED diódy z príslušných zásuviek v šnúrke. Ak sú vodiče hrdzavé, bude treba LED vymeniť. Nepokúšajte sa ich vyčistiť, ak sú hrdzavé. Zásuvky je možné vyčistiť trochou WD-40 a malým skrutkovačom (prosím, urobte to s odpojenou šnúrou). Do držiakov je možné vložiť nové LED diódy. Venujte pozornosť orientácii LED diód v zásuvkách. Na držiaku LED je zvyčajne indikátor, ktorý zobrazuje „dlhú“ stranu a „krátku“ stranu. Vložte novú LED do zásuvky s dlhým vodičom na dlhej strane, krátkym vodičom na krátkej strane. Pomaly ohýbajte elektródy. Sú oceľové a nie sú také pružné ako mosadzné alebo bronzové vývody, ktoré sú bežné u starších žiaroviek. Zastavte sa v automobilovom odbore. a kúpiť elektrónku s dielektrickým mazivom. Pred umiestnením novej LED do zásuvky vystrieknite trochu tohto maziva do každej zásuvky. Tým sa zabráni ďalšej korózii. Keď si kupujete nové LED šnúrky, vytiahnite každú LED diódu a pred uvedením šnúry do prevádzky natrite kontakty v každej zásuvke dielektrickým mazivom. Vložte LED späť do zásuviek, zatlačte na zaisťovací jazýček dole a vaše nové žiarovky odolné voči korózii by mali vydržať veľmi dlho. Veľa štastia!

Komentáre:

Veľký prielom! Tak vďačný!

17.12.2017 od Sväté dievča oslavuje

Rep: 687

pol šnúrky je lepšia ako žiadna šnúrka, odrezanie „zlomenej polovice“ má zmysel - pokiaľ dobrá polovica potom funguje

Veselé Vianoce

Komentáre:

Vďaka OldTurkey. Problém je, že v duchu tohto blogu sa snažíme byť menej márnotratný, a preto sa snažíme namiesto prehadzovania opraviť. To je chvályhodný cieľ, až na to, že (ako vám môže povedať akákoľvek opravovňa stereofónnych prístrojov) diely jednoducho nie je možné opraviť. Sme teda uviaznutí v hádanke, či používame starú neefektívnu technológiu a podľa potreby ju opravujeme, alebo nakupujeme efektívnejšie výrobky a vyhodíme ich, keď zlyhajú? Prikláňam sa k druhému. Mám tento reťazec LED diód hore 3 roky. Aj keď reťazec a väčšina svetiel vydrží navždy, zlyhanie malého komponentu spôsobí, že celý reťazec (alebo veľké časti reťazcov) bude vyhodený do odpadu.

06.06.2011 od RoddyMacRoddy

Rep: 13

Ja mam rovnaky problem. Polovica LED svetiel sa rozsvieti - druhá polovica nie. Odpojte a otočte zástrčku 180 a znova zapojte a druhá polovica sa rozsvieti - a polovica, ktorá fungovala teraz, už nie. Neexistujú zlé LED diódy. Každý nastúpi naraz alebo druhý.

Komentáre:

blikajúca televízna obrazovka

Mickey, skúsil si iný outlet?

12.7.2010 od oldturkey03

Zhasol svetlá a zapojil ich do elektrickej zásuvky - všetky fungovali. Dajte ich späť - polovica fungovala. Obišli dve vedené šnúrky (ktoré fungovali dobre) s predlžovacím káblom a šnúra fungovala dobre.

To mi nedáva zmysel. Ale budem odolávať nutkaniu nájsť osciloskop, aby som zistil, čo robia obchádzané reťazce s mojím prúdom. Uspokojím sa s tým, že „je to záhada“.

12.7.2010 od Mickey Ray

Používate rovnakú zásuvku vždy, keď máte poruchu na polovici strany? Ak svetlá fungovali dobre v inej zásuvke, najskôr skontrolujte zásuvku. To zapojenie znie svižne .... veľa šťastia

08/12/2010 od oldturkey03

Mám prípravný strom, ktorý má dve samostatné sady konektorov. Existuje papier, ktorý obidve hovorí konektor, takže ich spojíte, potom sú tu ďalšie dve mužské a ženské časti, ktoré spojíte a spodná 1/3 stromu sa rozsvieti. Druhá sada 3 konektorov je medzi strednou a hornou časťou. Na tých žiadne osvetlenie. Toto je nástenná zástrčka zlepená a nedá sa otvoriť. Nemôžem prísť na to, kde by bola poistka. K dispozícii je malá štvorcová škatuľka, z ktorej visia všetky tri konektory s vnútornými časťami, ale ktorá je tiež utesnená. Som tak frustrovaný. Zdá sa, že väčšina zástrčiek to tam má.

# Ain’tnobodygottimeforthis #

12.04.2018 od Susie

Rep: 13

Ak dostanete jednu polovicu na zapálenie, nie je to poistka, pretože jedna poistka je pre obe polovice

Komentáre:

Stačí si overiť moje vyššie uvedené vyhlásenie. Skontroloval som, že 2 poistky na vnútornej strane mojej zástrčky odstránili jednu a Bingo, polovica šnúrky von.

20.01.2011 od oldturkey03

Strávil som hodiny pokusom o odstránenie problému, ktorý som vymenil za každú žiarovku vložením časti, ktorá fungovala, ale bez šťastia. Keď som sa vrátil, že ma neporazí, skúsil som to dnes ráno znova „TIP“ UISTITE SA, KEĎ NECHÁTE ŽIAROVKA SPÄŤ JE TO SPRÁVNYM SPÔSOBOM. JE DLHÁ A KRÁTKA STRANA (POS-NEG). NENECHAJTE SILU, AK TO JE TESNÉ POTOM OTOČTE A TO, ŽE BY MALO RIEŠIŤ PROBLÉM „VESELÉ XMAS“

16.12.2015 od alkopusher

najjednoduchšie, čo som urobil, bolo chytiť sprievodcu https://christmaslightfixer.com

30.11.2019 od katachaka

Rep: 1

Mám rovnaký problém a pokúsil som sa ho vyriešiť, moje vianočné svetlá sú 120 V a 60 Hz striedavé. Problém je v tom, keď som priniesol m svetiel a zapojil ich do elektrickej siete, z nejakého dôvodu nefungoval celý svetelný reťazec. Takže som sa pozrel na poistku a poistka bola v poriadku, takže som potom hľadal nejaké zlé svetlo a myslím, že som ho našiel. Išiel som na trh kúpiť náhradu a zistil som, že stará žiarovka je zlá. Ale zjavne, keď to zapojím, svetlá sa rozsvietia, ale iba v polovici cesty. Takže ak nepracujem, musím ísť do práce, ale funguje to iba tak. čo môžem urobiť, aby som to napravil. Prosím, informujte ma krok za krokom, ako mám opraviť svoje svetlá.

Komentáre:

Attari, pozrel si sa na svoju zástrčku svetelnej šnúrky. Našli ste malý kryt pre dve poistky, ktoré sú zvyčajne vo vnútri zástrčky? Skontroloval si ich?

2.11.2011 od oldturkey03

Áno, skontroloval som obe poistky a obe fungujú, pretože je pochopiteľné, že ak by boli poistky zlé alebo nie, potom by sa po ich pripojení nerozsvietilo žiadne svetlo. Ale pozrel som sa na celý reťazec a môžem ' Nerozhodnite, v čom je problém. Pomôžte mi prosím krok za krokom.

2.11.2011 od Attari

Verím, že obe poistky sú určené pre dva samostatné okruhy svetla. Skontrolujte tie, ktoré majú viac metrov, a či majú kontinuitu. Môžete ich tiež jednoducho vymeniť, pretože nie sú drahé. Ďalšia vec, ktorá sa môže stať, je, že môžete mať viac ako jednu vypálenú žiarovku. Skontrolujte tu http: //www.ciphersbyritter.com/RADELECT / ... alebo Google nejaké ďalšie informácie. Nie je ťažké to urobiť a som presvedčený, že to dosiahnete. Veľa šťastia a dúfam, že máte predčasné Vianoce

2.11.2011 od oldturkey03

Rep: 1

Ďakujem, ale vidíte, že nemôžem vymeniť celú celú polovicu reťazca. Mám viac metrov s kladným a záporným vedením, ale kde skontrolujem (umiestnim), či obvod voľne prúdi

Komentáre:

Začnime po jednom kroku. Skontrolovali ste dve malé poistky, ktoré neboli skontrolované iba vizuálne? Má vaša struna na konci nádobu? Máte silu v zásuvke pre struny?

2.12.2011 od oldturkey03

Rep: 1

Znie to ako jeden z reťazcov, ktorý prepúšťa iba dc namiesto striedavého prúdu, čo vedie k tomu, že polovica reťazca svieti. obrátenie zástrčky by umožnilo dc rozsvietiť druhú stranu šnúrky. Pripojenie priamo do zásuvky by umožnilo napájanie striedavým prúdom a obe polovice by svietili. Zdá sa, že váš problém spočíva v šnúrke svetiel pred ovplyvnenou šnúrkou.

Buzz

Komentáre:

Skúšal som otočiť zástrčku a druhý koniec sa nerozsvietil. Len som ti chcel dať vedieť.

2.12.2014 od citygirl70

Rep: 1

Ako sa otvárajú a kontrolujú poistky? Je to tam, kde je zástrčka, alebo malý valcovitý predmet v blízkosti zástrčky? Oba vyzerajú zaliate v plaste, bez otvárania ...

Komentáre:

Väčšina z nich má malú zástrčku v zástrčke, ktorú otvoríte, a mali by ste tam nájsť 2 malé poistky. Stačí pridať obrázok k mojej pôvodnej odpovedi, aby ste videli, na čo odkazujem.

01/11/2011 od oldturkey03

Rep: 1

hmm..taky problem. Tieto diódy LED neobsahujú ŽIADNE poistky a žiarovky nie sú vyberateľné. Polovica vlákna vyklopte zástrčku o 180 stupňov a druhá polovica je vonku. Táto súprava je uprostred asi 10 súprav a svetlá pred a po práci sú v poriadku. mrzutý ..

Rep: 1

moje konkrétne LED pracujú na striedavý prúd (znateľné strobo / blikanie v periférnom videní, podobne ako stará televízia CRT)

Pozrel som sa na vlákno a skutočne vytiahol LED diódu, a v skutočnosti nie je žiadna dióda. Taktiež tu nie je in-line box alebo nič, čo by naznačovalo ďalšiu in-line elektroniku. Prechádzajú tiež 120 V str. Do ďalšieho vlákna (a v mojom prípade cez 10 vlákien), pretože na konci napájajú malé žiarovky.

Jeden môj priateľ len dal všetky svoje vedené vlákna a nízko a hľa, sú tu minimálne 3 alebo 4 sady z 15, ktoré sú úplne mŕtve. Pracovali minulý rok a boli skladované v interiéroch, neboli zneužívané ani poškodené.

Rep: 1

tento druh LED vianočných darčekov 2011 svetelná šnúra? stojí za to skúsiť vymeniť poistku? (samozrejme, malo by to zmysel, iba ak by v okruhu nedošlo k inej závažnejšej chybe

Komentáre:

9-krát z desiatich. máte tri možnosti. Získajte novú poistku, vezmite dobrú žiarovku a vymeňte ju za spálenú, alebo si jednoducho kúpte novú sadu vianočných svetiel, ktoré sú aj tak lacné.

06.06.2011 od williamcasey80

Rep: 1

Dobre, takže mám rovnaký problém. Polovica prameňa funguje, druhá polovica je vonku. Nasledujúci reťazec v sérii funguje, takže predpokladám, že nejde o zlomenie drôtu a musí to byť žiarovka. Bola by to prvá žiarovka v sérii, ktorá je vonku, alebo by to mohla byť niektorá z nich?

Rep: 1

Včera večer som ich nechal dobre zapojiť a 2/3 svetiel sa po ich testovaní v garáži nerozsvieti. Zistil som pár užitočných vecí. Pramene, o ktorých hovorím, sú C9-100LED. 1) Tieto hviezdy sú v skutočnosti rozdelené na 3 časti a vypadnutá žiarovka zabije túto časť vlákna. Na prvom úseku som skontroloval 8 svetiel, kým som našiel zlé, druhé bolo 15, kým som našiel vinníka.

2) vianočný tester osvetlenia / opravná pištoľ môže otestovať žiarovku LED, ale zlou časťou je, že zásuvka je príliš veľká na to, aby sa zmestila dovnútra otvoru, ktorý jazdí po prameni, a aby ostatné žiarovky fungovali.

Dúfam, že to pomôže.

Rep: 1

jednoducho „vystrihnite“ tie, ktoré nefungujú (pretože žiarovky sa nedajú opraviť). Potom znova zapojte vedenia dohromady (použijem zástrčku, ktorú zalisujete a potom zahrejete, aby sa konektor roztavil na drôt), potom zaizolujte veľa elektrickej pásky a vy ... hotovo. Bude to kratšie, ale pôjde to.

Rep: 1

bolo ľahké vymeniť žiarovku, každá šnúra sa dodáva s výmenou.

Rep: 1

Áno. Poistka je v skutočnosti 1,2 ohmový 1/4 wattový rezistor a v súprave, ktorú som nabúral, je prítomná na každom konci. Na každom konci sú tiež dve diódy 1N4007.

„Elektronika“ je umiestnená v tepelne tvarovanej hrudke z plastu blízko každého konca šnúrky.

Reťazec LED je na treťom vodiči, ďalšie dva vodiče sú živé a nulové (117 VA Kanada). Na jednom konci sú LED napájané z anód diód, z ktorých každá je pripojená k živej a neutrálnej dióde, pričom jedna z nich smeruje k živá strana má tiež poistkový odpor v sérii.

Druhý koniec LED diódy je napájaný z katód diód, jedna dióda smerujúca k neutrálnemu vodiču má druhý poistkový odpor v sérii. Poistka na oboch koncoch chráni pred skratom a preťažením diód. Použitím zdvojeného napájania zo živého a neutrálneho napájania vedú žiarovky na dvojnásobku frekvencie napájacieho vedenia alebo 120 Hz tu v Severnej Amerike, čo stroboskop stáva o niečo menej nápadným.

Šnúra, ktorú som rozobral, zlyhala a príčinou boli suché spájkované spoje na diódach. Spájkovanie bolo typické hrozné čínske spájkovanie pomocou bezolovnatej spájky.

Rep: 1

stalo sa mi to isté. polovica môjho reťazca svetiel nefungovala. odpoveď bola nakoniec veľmi nepríjemná a jednoduchá. zdá sa, že moje vonkajšie svetlá Nova sú náchylné na infiltráciu vody z miesta, kde drôty vstupujú zozadu, voda zamrzne a preruší kontakt, čo spôsobí zhasnutie svetiel. jednoducho išlo o to nájsť žiarovku, ktorá už nebola v kontakte, roztaviť ľad (fúkaním do objímky, kým som ju roztavil na mojom rebríku) a potom žiarovku opäť zapojiť. presto máme svetlo! Dúfam, že to pomôže a zastaví aspoň jednu osobu v rozsekávaní svetiel. Veselé Vianoce!

Rep: 1

Skontroloval som každú žiarovku LED tým, že som ju vytiahol a pozrel sa na dva drôty. Narovnal som niekoľko drôtov nahor, aby mali lepší kontakt.

Takmer na samom konci struny som našiel jednu žiarovku so zlomeným drôtom. Plast, ktorý chráni žiarovku, bol uvoľnený. Vymenil som to.

Všetko funguje.

Rep: 1

Preplazil som sa na strechu, zamrzol som po zadku a našiel som poslednú žiarovku, ktorá ešte svietila. Vložil som do nej náhradnú žiarovku, aby som zaistil, že nová žiarovka funguje, skôr ako som šiel žiarovku po žiarovke na zlé žiarovky. VIAC svetiel zhaslo a nemohol som ich prinútiť, aby sa znovu rozsvietili, a to ani vtedy, keď je žiarovka dobre známa.

Teda, keďže som mal na konci behu extra dlhú dĺžku svetiel, jednoducho som odtiahol časť s mŕtvym svetlom a znova zalomil šnúru začínajúcu od osvetlenej časti.

Keď ich tento rok zložím, urobím im problém v teplej garáži!

Rep: 1

Keď sa rozsvieti iba polovica šnúrky, je to zvyčajne kvôli jedinému svetlu v zlej časti. Toto sa mi stalo už párkrát. Problém som vyriešil tak, že som jednotlivo potiahol každé svetlo a vložil svetlo, o ktorom viete, že funguje. S týmto cvikom ste skončili, keď zistíte zlé svetlo a šnúra sa vráti k životu. Ak je zlé svetlo prvé, ktoré vymeníte, je to jednoduchá oprava. Ak je posledný v reťazci, budete sa pýtať, či ste nemali práve ísť von a kúpiť si nový reťazec.

Najťažšie na tom je zosvetliť svetelné kryty, aby sa odhalila LED. Na väčšine mojich strún sa kryty ťažko odopínajú. Skončím so surovým palcom, ak musím niekoľko vystreliť, aby som našiel zlé svetlo. Jedným zo spôsobov, ako tomu zabrániť, je zaobstarať si svetlá s krytmi, ktoré sa odskrutkujú.

Komentáre:

Och ... správa sa vaša tlačiareň Epson zle? Zobrazuje sa pripojenie tlačiarne Epson k sieti WiFi? Len relaxujte, nie je potrebné sa čím napínať, je to len veľmi častý problém a dá sa ľahko vyriešiť.

https://www.frasesparaenamorarz.com/

https://fras-es.com/

https://punaisesdelit.org/

https://groupe-sanguine.fr

https://meilleur-gps.fr

Pred 2 hodinami 31. marca 2021 od yourtimein írsko

Existuje medzi vašim prístrojom a elektronickými prístrojmi primeraná vzdialenosť? Nie? Okamžite udržiavajte vzdialenosť 3 alebo 4 stopy, aby vám elektronika nemohla spôsobovať túto chybu.

https://entertainmentbee.com/

https://themoviesbio.com/

https://petrefine.com/

https://thepetsabout.com/

https://happylifestyletrends.com

https: //www.restaurantsnearme-opennow.co ...

Pred 2 hodinami 31. marca 2021 od yourtimein írsko

Rep: 1

Niekto z Kanady na tejto diskusii? Mám prednú polovicu dvoch diód LED, ale tu hore nemáme poistky ani tavné články a LED diódy nie sú vymeniteľné a zástrčka je polarizovaná. Vyzerá to ako odpad pre tieto svetlá. Čo to sakra je, mať LED diódy, ktoré šetria elektrinu a majú vydržať 250 000 hodín, ak ich nemôžete dostať ani 1000 hodín? A nie sú lacné. Sú to 2 až 3-násobok starých žiaroviek, ktoré boli bolestivé, keď žiarovka zhasla, ale aspoň sa dali opraviť, ak ste si našli čas. Nejaké nápady, než vyrazím do Canadian Tire?

Zvláštne je, že na prednom konci sú dva vodiče, potom ide o tri na prvej žiarovke, takže tieto vodiče musia byť dobré. Je na nich 0,008 A a samozrejme 0 na tretej, ktorá vychádza z prvej žiarovky. A 120 V na zástrčke na konci. Mal som tretiu šnúrku s polovičnou von, ale rozkolísaním drôtov som dostal zlú polovicu späť.

Komentáre:

Ahoj david. Kolega Canuck tu. Tu na zamrznutom severe tuším, že nemáme vymeniteľné žiarovky a poistky, aké vidím v tejto diskusii. Máme taviteľné odkazy. To sú vydutia na šnúrach alebo sú zabudované priamo do mužského konca. Vaša frustrácia je platná. Jediná úspora môže byť pri merači. Keď už som to povedal, mám strunu hore piaty rok. Po treťom roku prvá tretina zlyhala. Mal som viac dĺžky, ako som potreboval, tak som len presunul osvetlenú časť a zvyšok schoval ..... stále to pokračuje. Možno ako prvý kameň v čelnom skle, hm ?!

12.12.2013 od RoddyMacRoddy

Ja som tiež Kanaďan. Pre úsporu energie sme prešli na LED svetlá. Každý rok musíme vymeniť minimálne 1 alebo 2 struny svetiel. Stále máme veľkú nádobu na 35 rokov staré svetlá od mojich svokrovcov a každý rok si myslíme, že by sme sa mali vrátiť k ich používaniu, pretože stále svietia. Akékoľvek úspory na elektrine sa každý rok zjedli výmenou LED svetiel. Ako je to dobré pre naše prostredie (rovnako ako našu vreckovú knihu)?

12.7.2014 od Peggypetunia

Aj ja som v Kanade a som tak naštvaný na celú vec. Na tieto svetlá ste strávili príliš veľa hodín a príliš veľa peňazí. Budúce Vianoce budú bez svetla. Som dôchodca a moje prsty nemôžu vytiahnuť všetky svetlá na 9 súpravách, to je 630 žiaroviek !!

01.01.2016 od shashachap

Rovnaká situácia tu v Alberte. Nevediac, čo je to za svinstvo týchto LED diód Can Tyre Noma, investoval som do celého radu prameňov, aby som zabalil náš 3 príbehový evergreen. Očakával som, že to vydrží 8-10 rokov. Teraz máme tri vlákna v strede stromu, ďaleko od dosahu rebríka. Nevieme, čo máme robiť. Prial by som si, aby som teraz prehľadal obchody so šetrnosťou a uviazol v starých žiarovkách.

12.11.2017 od T M

Rep: 1

Začal som touto cestou, pretože mám bezmennú LED sadu s 50 svetlami a všetky boli dobre skontrolované starším testerom svetla. Tester žiaroviek bude riadiť žiarovky LED, ak sú vložené správne (pokus a omyl, ale sú zapojené do zásuvky iba jedným spôsobom). Čo starý tester neurobí, je nájsť prerušenie 115 VAC na linke, pretože je podané do zásuvky opakovača. Nemala by sa používať ani funkcia kliku piezo pop-napätia, pretože je navrhnutá tak, aby aktivovala bočník v starších žiarovkách, nie v žiarovkách LED.

Takže stále neviem, ako je moje bodnutie zapojené alebo prečo sa zdá, že napätie prechádza na reťazec, ale LED diódy nedostávajú požadované dopredné napätie.

Znie to, akoby veľa ľudí nesprávne zapojilo zásuvky v domácnosti. Mali by si kúpiť iba jeden z testerov, ktorý ukazuje, že ich neutrál so zemou je správne pripojený. V tejto súvislosti môj reťazec používa dve 3 ampérové ​​poistky v zástrčke, ktoré obidve testujú menej ako jeden ohm a sú k nim pripojené tri vodiče, ktoré nie sú zakódované pre horúce a neutrálne hodnoty. Rovnako ako v zástrčke je možné zasunúť ľubovoľným spôsobom. Najlepšie sa mi z tejto webovej stránky dostalo, choďte si kúpiť ďalší reťazec a tieto žiarovky si uschovajte ako náhradné diely.

Rep: 1

Po prečítaní väčšiny otázok a odpovedí je tu. Neviem, prečo by sa niekto so správnym rozumom obťažoval s kúpou týchto svetiel! Zdá sa mi, že výrobcom sa darí vykrádať denné svetlo.

Nedávno som kúpil tri sady žiaroviek NOMA a po ich úspešnom vyskúšaní som strávil takmer štyri hodiny inštaláciou na streche môjho domu. Fungovali dobre, keď som ich prvýkrát zapol, ale druhá noc bola polovica jednej súpravy vonku a ďalšiu noc nesvietila polovica druhej súpravy.

Aký ošiaľ!

Rep: 1

Viete ... pre všetky humbuky s LED diódami sú tieto veci určite nepríjemné pre **, sú ako staré žiarovky s jedným drôtom, skontrolujte žiarovky, kým nenájdete vinníka. Nejaký 'pokrok'!

Zaujímalo by ma, či niekto skutočne vypočítal svoje „úspory energie“ v porovnaní s tým, koľko strún vyhodili a znovu kúpili, nehovoriac o recyklovateľnom skle, medi a plastoch v tomto „offshore“ harabúde.

Dajte mi „moje staré 2-vodičové“ skrutkovacie skrutky „KAŽDÝ deň, 1-výstup, 1-vstup, pevný, ta-da!

Rep: 1

Drewov komentár je na mieste.

Odpad spojený s výrobou výrobkov, ktoré sa majú v krátkej dobe vyhodiť na skládku, je otrasný.

Po preskúmaní metód použitých na ich výrobu je zrejmé, že LED diódy nebudú fungovať uspokojivo pri aplikáciách vonkajšej vianočnej výzdoby, ak sú vyrobené tak, ako sú teraz. Ak to urobíte správne, náklady budú neúnosné, pokiaľ nenastanú nejaké veľké zmeny. Nezadržiavajte dych čakaním na to.

Ovládanie napätia na žiarovkách má oveľa väčší zmysel. Triaky fungujú.

Rep: 1

Mám podobný problém, ktorý tu nevidím presne uvedený. Mám 4 spojené reťazce z 50 LED svetiel, ktoré fungovali posledné 2 roky. Po predbežnom testovaní a zavesení pôvodne fungovali všetky 4 struny. Po ľadovej búrke som si však všimol, že 2 posledné struny boli vonku. Pri bližšom pohľade boli žiarovky skutočne zapnuté, ale mimoriadne slabé. Vymenil som poistky na reťazci 3 (prvý reťazec so slabými svetlami) a problém sa tým nevyriešil. Potom som prebehol predlžovací kábel, odpojil som reťazec 3 od reťazca 2 a zapojil som reťazec 3 do predlžovacieho kábla. Keď to urobíte, reťazec 1 a 2 zostal rozsvietený, zatiaľ čo reťazec 3 a 4 tiež svietil úplne. Pri pohľade na ženský koniec šnúry 2 (kde je zapojená šnúra 3) už nie sú žiadne poistky ako na zástrčke. V skutočnosti sa zdá, že koniec je úplne zakrytý. Tieto 2 spojky boli tiež pokryté elektrickou páskou, ktorá mala byť vodotesnou plombou.

Máte predstavu, aký je môj problém?

Rep: 265

Ahoj Chris

Chová sa to ako struny 3 a 4 sú zapojené do série až po samičí koniec 2. Jediný spôsob, ako vidím, že sa to deje, je, ak je v tej samici # 2 skrat. (nie muž číslo 3) Nejaké náznaky horúčavy na tomto konci? Nemal by existovať žiadny odber LED veľmi malého prúdu a odber silného prúdu by vytváral teplo. Ako vidíte z niektorých vyššie uvedených problémov, tieto veci môžu mať v sebe poistky, ale ak sú vaše ako moje, mincovňa konektora obsahuje tavný článok, ktorý nemôžete opraviť. Vlastne by ste mohli, AK ste mali zlý reťazec a VEDELI ste, že zástrčka / tavná vložka sú v poriadku A že zmena bola vykonaná pre rovnaký počet LED diód.

Ak máte podozrenie, že problémom je vlhkosť, môžete odpojiť šnúru č. 2 a nastriekať na ňu sušičku (alebo peroxid vodíka), potom ju zraziť a vložiť do vrecka toľko bielej ryže, aby obalil koniec, pevne ho priviazať a nechať to na jeden deň. Potom to skúste znova.

Rep: 1

Ďakujem za spätnú väzbu. U ženy # 2 nie je teplo a sušenie som usušil bez úspechu. Máte pravdu v tom, že sa nemôžem vôbec dostať do tohto konca, aby som rozlíšil a / alebo opravil problém. Tento rok nebudem mať problémy, pretože svetlá sú už na dome, ale budúci rok iba presuniem reťazec č. 2 na konečné miesto jedného z mojich svetelných behov.

Rep: 1

s testerom napájania nájdite mŕtve svetlo, prerušte drôt na každej strane a oba konce spolu omotajte reťazec by mal fungovať dobre mínus 1 svetlo. takto som opravil 10 porúch

Rep: 1

Otázka: Mám sériu svetiel, ktoré sa rozsvietia, iba ak je teplejšie ako mínus 15 stupňov Celzia alebo 4 stupne nad nulou Fareinheit. To prakticky znemožňuje uvedenie jednej časti svetiel do činnosti, pokiaľ sa nerozhodnem vykonať opravu v nepracujúcom prostredí. Niekto má poruchu svetelného reťazca, ktorá súvisí s teplotou?

Ďakujem Danny

Komentáre:

Ahoj Danny

LED diódy sú dobré pre teploty pod nulou, takže každá porucha musí byť v reťazci. AKO ste si mohli všimnúť v príspevkoch k tomuto príspevku, veľa reťazcov má v sebe dve alebo tri podmnožiny. Ak by nastal problém s jednou z týchto podskupín, iba táto súprava by nesvietila. Zdá sa, že celá vaša struna nesvieti, takže by som ako problém ukázal na mužský koniec. Predstavujem si, že sa pripájate vonku, takže skutočným problémom môže byť duplex (zásuvka). Je možné, že chlad spôsobuje, že spony vo vnútri zástrčky nebudú fungovať správne. Možno to skontrolujte. Nahradiť to môže byť lacná oprava. Kovové spojenia zložené z vrstiev (Bi-Metal) sa budú pohybovať so zmenami teploty. Táto funkcia bola v termostatoch štandardná, môže však robiť problém v duplexe.

01.01.2014 od RoddyMacRoddy

Rep: 1

Mám variáciu na vyššie uvedený problém - mám (celkom) novú 200-strunovú LED sadu, prvých 40 nie je celkom vypnutých - sú rozsvietené, ale veľmi slabé.

Je to stále problém „jednej zlej žiarovky“ niekde v tomto prvom segmente.

Jim

Komentáre:

Pozri môj príspevok nižšie. Zlá zásuvka môže spôsobiť veľmi slabý výsledok.

01/12/2014 od Marka

Rep: 1

Na súprave 200 svetiel je päť paralelných reťazcov po 40 žiaroviek LED. Každá žiarovka je predpätá o 3 volty. Ak je jeden reťazec slabý, znamená to, že dopredný prúd jednej (alebo viacerých) LED diód neprechádza tak, ako bol navrhnutý.

Takže áno, jedna alebo viac zlých žiaroviek je otvorená, ale nemusí to byť skutočná otvorená žiarovka ako prasknuté vlákno v žiarovke.

Mali by ste byť schopní žiarovky jednorazovo vybrať a merať pomocou multimetra na nastavenie diód a nájsť takú, ktorá má vysoké spätné napätie a tiež vysoké dopredné napätie. Dobré budú mať zreteľne nižšie dopredné (pos na anóde, neg na katóde) čítanie. Typicky na LED diódach je dlhší vodič anóda. Ak je na plastovom puzdre plochý okraj, ten susedí s katódou. Nakoniec je anódový kábel obvykle pripojený k menšiemu množstvu hardvéru vo vnútri farebného plastu, ak je viditeľný.

To isté môžete urobiť s deväťvoltovou batériou a dvoma prepojkami. Použite slabú batériu alebo vytvorte z prepojok rezistor 1 / 4W 100 ohmov, aby LED nepreťažovali. Viem, že 40-krát to urobí nákup ďalšej sady atraktívnym. Svetlí chlapci to vedia. Pri opätovnom vložení žiaroviek nezaškodí prehltnúť malú vazelínu, aby ste zabránili vode z oceľových vodičov, ktoré hrdzavejú.

Rep: 1

Loadster, Roddy, Harvey a ďalší a Danny,

Danny, máš tu ďalšieho „Canucka“, takže nie si sám na „Veľkom Bielom severe“!

Kúpil si si veľa poistiek, MALO VEĽA náhradných žiaroviek / šnúrok, naučil som sa používať môj „Multi-meter“, okrem iného mať nejaké 9V batérie a rezistory.

Sadol si do teraz teplej garáže a „mal to“!

Zistil som, že mám momentálne koniec na VŠETKÝCH mojich strunách (okrem tých, ktoré veveričky žuvali zásuvky) z rôznych obchodov, Costco, Home Depot, Wal-Mart, Rona, Sears a pravdepodobne aj ďalších, a to

1. NIEKTORÉ žiarovky NEMOŽNO vybrať zo zásuviek, myslím si, Norma.

2. Žiarovky majú „pozitívnu a negatívnu“ stránku.

3. Všetky „objímky / držiaky žiaroviek“ majú rôzne veľkosti.

4. Tieto „žiarovky“ sú NAOZAJ HUSTÉ (aby som ich otvoril pomocou môjho VÍZA)!

5. Žiarovky s rôznymi dĺžkami majú všetky odlišné „napájacie potreby“ na ich rozsvietenie.

6. Príliš veľa energie v žiarovke ju „vyfúkne“, NEDOSTATOČNE neurobí nič.

7. NEMALA ŽIADNE také „problémy“ so starými „žiarovkami“ od „mini svetiel“ po „C-9“.

Závery

A. „Štandardizácia“ veľkosti zásuvky by bola pekná, ako u starej žiarovky.

B. Som si istý, že som pri výmene všetkých mojich veľkých žiaroviek s hlavným reťazcom použil skrutku „Home Hardware“ v C-9!

C. Aj najnovšia šnúra LED diód „C-7“, ktorú som kúpil od spoločnosti Wal-Mart a ktorá fungovala v obchode, ale NIE doma, sú kecy. (Nemohol som ich vrátiť, už som vyhodil krabicu, hlúpo, som tak „dôverčivý“, pretože DID v obchode fungovali!)

D. LED diódy môžu byť drahé a preto nestoja za „trhanie vlasov“ a zvýšený „krvný tlak“ SKÚŠANIE, aby sa dali pracovať. Ani hasiči vo Vancouveri na Stanleyho parku „Christmas Bright Nights“ nemôžu dostať tieto LED šnúrky do činnosti a ICH „na hodinách“ dostávajú VÝPLATU, aby sa ich pokúsili zistiť! Tak to „poserte“, choďte na skládku! Možno ich nejaký archeológ v ďalekej budúcnosti dokáže zistiť! Možno ich vezmem do Gun Clubu, môže byť zábavné používať tieto žiarovky ako terč .22 (alebo väčší)! „Recyklácia“ je sakra, „opätovné použitie“ ako cieľov je zábavnejšia!

E. „Čínsky / vietnamský / akýkoľvek, výrobca, BEZ„ štandardizácie “a„ kontroly kvality “, VYHRAJTE!

Toľko „šetriace LED diódy“! Gimmie SPÄŤ NA MOJÝCH DEKÁD trvajúcich žiaroviek!

Rep: 1

„Poistka“ na niektorých svetlách vyrobených pre severoamerický trh je v skutočnosti rezistor s nízkou hodnotou, ktorý sa javí ako veľkosť 1 / 4W tvarovaný spolu s niekoľkými diódami do guľôčky na oboch koncoch struny. Otvoril som kvapku a uznal som, že sa neoplatí ju opravovať. Skutočná porucha sa ukázala byť zlým spájkovaním a nie zlyhaním komponentov.

Rep: 1

Dobre, poistky sú v poriadku, čo ďalej? Vezmite žiarovku, ktorá bola dodaná so súpravou, a začnite od prvej žiarovky, ktorá je vonku, a vymeňte ich. Ak súprava nesvieti, urobte to isté s ďalšou žiarovkou. Ďalšiu žiarovku by ste už nemuseli ďalej používať, stačí použiť žiarovku z predradenej žiarovky. Za predpokladu, že sa tým problém nevyriešil, znamená to, že je s najväčšou pravdepodobnosťou v poriadku. Tu je problém s tým, čo som našiel. Na mojej sade som našiel dve žiarovky, v ktorých chýbal jeden z maličkých vývodov z led. V obidvoch prípadoch sa tiež javila korózia starej žiarovky a elektród. Tieto sa používali vonku dve vianočné sezóny. Ak žiarovka nie je vo zvislej polohe, spodná časť objímok je otvorená pre vstup vody. Udržať ich vo vzpriamenej polohe je skutočne nemožné. Takže verím, že GE má tu zlý dizajn, ktorý prepúšťa vodu do oblasti objímky, ktorá umožňuje pripojenie k žiarovke. Voda a elektrina sa nemiešajú. Spustí sa Corrison a je len otázkou času, kedy dôjde k výstrelu žiarovky a objímky. Aby som to dokázal, vybral som obe zásuvky, spojil drôty dohromady a všetko bolo dobré. Všetky žiarovky teraz horia. Neodporúčam to robiť, pretože pokiaľ nie ste technici v elektronike. môžete spáliť svoj dom a ja nechcem byť ten, ktorý vám povedal, aby ste opravili zatracenú elektroinštaláciu. Ak máte potvrdenie od zakúpenia, vrátim sa a podám prípad do obchodu. Inak ich vyhodte, ale !!, nabudúce si kúpte iný dizajn, alebo nie.

Komentáre:

Videl som práve staršie struny (zaskrutkovať zásuvky) s náhradnými LED žiarovkami. To bude nákladné pre jednotlivé žiarovky, ale malo by to vyriešiť základný problém, ktorý nás všetkých vedie k šialenstvu. Existujúce reťazce LED diód, v závislosti na ich dĺžke, majú 3 alebo viac vodičov, dva zaisťujú, že je kábel 110 V vedený k ďalšiemu reťazcu, a tretí je používaný striedavo na prepínanie medzi anódovou a katódovou stranou skupín LED ... každý z nich skupiny musia mať balíček on-line dióda / odpor, aby znížili napätie na asi 10vDC.

Odstraňovanie problémov s týmito zoskupeniami skratom na konektoroch atď. Sa neodporúča, pretože tieto vydutia na šnúrke sú nakonfigurované pre počet svetiel v šnúre. Preto sa svetlá predávajú ako 25. alebo 50. alebo .... ich súčasná spotreba je zostatok pre toľko svetiel.

01/12/2014 od RoddyMacRoddy

Rep: 1

Všetci by sme mali písať do CSA

Vážení z celého sveta,

Ja a milióny ďalších každý rok prežívame frustráciu z zlyhania vianočných svetelných reťazcov LED. Som si istý, že ste to už všetci zažili, polovica struny zhasne, druhá polovica je zapnutá. Napájanie je prijímané OBOJMI koncami, ale žiadne svetlá alebo iba polovica oboch koncov.

Zdá sa, že NIKTO nevie, prečo je to tak, a zdá sa, že to každý zažíva. Vzťahuje sa na KAŽDÉHO výrobcu a pred 2 rokmi musel Home Depot ‚vytiahnuť‘ z regálov ich CELÝ inventár a vrátiť ich.

Rôzne „fóra“ ponúkajú rôzne metódy riešenia tohto problému, ale väčšina nefunguje. Zvyčajne sa tiež uzavrú slovami „Nepoužívajte moju metódu, inak by vám mohol zhorieť dom.“, Vylúčenie zodpovednosti.

To kladie tento problém priamo na miesto, kde sa nachádzajú „úradné oblasti“ CSA.

Čo by som samozrejme rád videl, sú tieto LED svetlá PRACUJÚCE, DÔSLEDNE!

Recyklátori pre zodpovedných sa zapĺňajú týmito reťazcami svetiel a skládky pre tých menej zodpovedných.

Myslím si, že ČSA by mali ‘stiahnuť‘ svoju ‘známku schválenia’ od VŠETKÝCH výrobcov LED svetiel vo VŠETKÝCH krajinách, kým nebudú môcť tieto svetelné reťazce FUNGOVAŤ konzistentne a dlho. Tiež by som ich rád videl „štandardizované“ v typoch zásuviek, žiaroviek, poistiek, rezistorov atď.

Tieto svetlá LED šetriace peniaze nie sú, pretože každý rok si človek musí kupovať nové struny!

Vráťte mi starú „dvojžilovú“ žiarovku, ktorá fungovala desaťročia, ak ONE zhasla, nahradili ste to svetlo, nie celú šnúru! Dokonca aj jednodrátové svetlá zo 40. rokov sa dali opraviť jednoduchšie ako tieto smiešne 3-vodičové LED!

Verím, že CSA je JEDINÁ organizácia, ktorá má „vplyv“ robiť to pre nás spotrebiteľov.

Ďakujem,

Komentáre:

ČSA? Canucks pravidlo!

01/12/2014 od RoddyMacRoddy

Profesionálni montéri vianočného osvetlenia používajú dodatočné žiarovky LED, pri ktorých je samotná LED tvarovaná trochu ako žiarovka zo starej školy s rovnakým „zaskrutkovaním“ dole. Jednotlivé LED diódy sú navrhnuté tak, aby sa dali ľahko zaskrutkovať do bežných svetelných zásuviek. Všetky nápadné komponenty LED svetiel sú oddelené od samostatnej žiarovky. Všetky komponenty zlyhajú, zhasne iba žiarovka (vyrobená z robustného polykarbonátového materiálu), všetky ostatné stále fungujú! Stačí vymeniť žiarovku.

Nie sú k dispozícii v obchodoch a je možné ich kúpiť iba od niekoľkých vybraných dodávateľov, ktorí pracujú výlučne s profesionálmi. Sú dosť drahé: Na približne 2,00 USD za žiarovku + 12 USD za 25 'konvenčnú strunu. Vďaka tomu je to 60,00 dolárov za jeden prameň svetiel s dĺžkou 25 stôp, ale vydržia ROKY, sú mimoriadne odolné, podstatne jasnejšie, prakticky bezúdržbové a sú snom pracovať.

24.11.2017 od Steve Griffin

Steve, pre informáciu, môžete dostať skrutky LED vo veľkostiach C7 a C9 od

https: //www.noveltylights.com/specialty -... v U.S.A .

Nie sú lacné, ale všetky ich výrobky majú takpovediac „komerčnú kvalitu“

každá vec je náročnejšia od drôtov po vlákna.

Nesú tiež široké asst. iných svetiel, napr. „bublinové svetlá“. NIEKTORÉ

Výrobky „Novelty Lighting“ vidím na Amazone atď., Ale zistil som, že je to najlepšie

2001 resetovanie kódu rádia hondacord

ísť priamo k zdroju. S niektorým som mal NULOVÉ problémy

Produkty spoločnosti Novelty Lighting okrem jedného, ​​na ktorý som stúpil!

Minulý rok som všetky svoje C-7 vymenil za šnúrky na stromoch a boli takmer studené

v porovnaní s tým, aké horúce boli moje staré žiarovky za pár minút.

Myslím si, že väčšina tohto fóra je pre C6 a nižšie, ale musím povedať, že som opravil 80% svojich „mini-ľahkých“ a C6 strún pomocou Home Depots „LED Keeper“ (položka č. 1000655686) na strunách, ktoré som mohol ZÍSKAŤ Žiarovky von a zvyčajne to bol zhrdzavený trolejový drôt.

Na zdravie, Drew McClure

26.11.2017 od Drew

Rep: 1

Dobre. Vypočul som si všetky odpovede a žiadna vlastne problém nevyriešila. Tu je to, čo som urobil. Vytiahol som všetky svetlá z polovice súpravy, ktorá nefungovala, a jednu po druhej som ich testoval v druhej polovici súpravy (strana, ktorá fungovala). Nízko a hľa, našiel som 5 svetiel zo strany, ktoré nefungovali, nesvietili. Keď som ich zapojil do zásuvky na strane, ktorá fungovala, ostatné svetlá sa rozsvietili, ale zlé nie. Štyri z 5, ktoré nesvietili, takto konali. Ale JEDNÉ zo svetiel, ktoré by nefungovalo, bolo „také mŕtve“, že by ani ďalšie svetlá nefungovali. Opakoval som test, či mám rovnaký výsledok a čo sa stalo.

Takže teraz hľadám 5 náhradných LED svetiel, aby som zistil, či problém nespôsobilo viacnásobné zlyhanie LED. Viem, že pri bežných žiarovkových vianočných súpravách žiaroviek zhasne príliš veľa žiaroviek a začne rýchlo zlyhávať celá žiarovka. Neviem, či to isté platí aj pre súpravy LED.

Takže ... všetci, testujte LED svetlá jeden po druhom, nájdite tie, ktoré fungujú, a vyraďte tie, ktoré nie. Nájdite náhradné LED svetlá a zapojte ich do zásuvky. Zistite, či sa tým problém vyrieši.

Tieto svetlá pochádzajú z mini svetelnej súpravy Holiday Time LED (50 POČETOV) zakúpenej od spoločnosti Walmart.

Rep: 1

Zhromaždil som všetky svoje struny s 1/2, že nefunguje alebo je polovica skutočne nudná. Vystrihnite všetky mŕtve a slabé polovičky a znova pripojte zástrčku. Funguje skvele.

Rep: 1

Dobrý deň, práve som našiel toto vlákno. Robím vianočné displeje už celé desaťročia a LED diódy, odkedy vyšli. Keďže sú Vianoce hneď za rohom, domyslel som si, že do nich zazvoním.

Je pravda, že tieto LED reťazce nie sú také dokonalé, ako sme sa domnievali, ale veľa problémov je možné vyriešiť. Problémov, o ktorých sa hovorí na tomto fóre, je veľa, pretože je veľa spôsobov zlyhania. Niektoré problémy sú podobné alebo identické s problémami so žiarovkovými žiarovkami a boli pridané nové! (samozrejme.)

1). Ako už niektorí spomenuli, jediný skutočne spoľahlivý spôsob, ako opraviť strunu, ktorá má zlú časť, je vybrať každú lampu (LED alebo žiarovku) z nepracujúcej časti a vymeniť ju za objímku známeho pracovného strunu rovnakého typu. Možno to budete musieť urobiť s každou poslednou lampou v zlej časti! Postupujte s veľkou opatrnosťou, pretože pracujete so živou strunou. Pracujte na nevodivom povrchu a uistite sa, že sa nedotýkate ničoho uzemneného ani vlhkého povrchu. Ak pochybujete o svojich schopnostiach alebo situácii, bolo by oveľa lepšie kúpiť si novú šnúrku, ako riskovať život!

2) Niektoré z príspevkov spred niekoľkých rokov spomínajú zapojenie svetiel jedným smerom a polovicou šnúrových svetiel, otočenie zástrčky a druhá polovica svetiel. Tento problém vznikol preto, že okolo rokov 2007 - 2008 možno jedna značka strún dostupná v spoločnosti The Home Depot, ACE Hardware a možno aj ďalšie obsahovala mostíkový usmerňovač (štyri ďalšie diódy nevyžarujúce svetlo, ktoré smerujú obidve polovičné cykly krivky striedavého prúdu do rovnakého smer, aby boli LED diódy jasnejšie a s menším blikaním, ako už bolo spomenuté predtým.) To nie je nič neobvyklé - veľa druhov vianočných svetelných strún má usmerňovacie diódy na zníženie blikania a používajú sa tiež v niektorých LED lankových svetlách. Problém je v tom, že výrobca použil usmerňovač GLOBAL, ktorý ovplyvňuje nielen LED diódy v danej sekcii (zvyčajne 25, 30 alebo 35 LED), ale aj prídavnú zásuvku na konci, čo je pre väčšinu ľudí bohužiaľ štandardný konektor typu Edison! Toto sa dialo iba rok alebo dva, potom si uvedomili chybu svojich spôsobov (alebo to povedali bezpečnostné agentúry) a prestali to robiť. Toto sa nachádza výhradne v určitých strunách, ktoré majú nevymeniteľné LED diódy, pričom každá základňa je pokrytá tenkým zeleným alebo čírym zmršťovacím obalom, kde vidíte svetlo unikajúce cez samotný základňu a kde je na samom konci jediný tvar žiarovky z plastu. , ktorá sa nachádza pred ktoroukoľvek zo žiaroviek. Toto obsahuje globálny usmerňovač. NEPRIPÁJAJTE do takéhoto reťazca nič, čo vyžaduje skutočné striedavé napätie (napríklad motorizovaná záhradná dekorácia, pretože by sa mohla prehriať a vyhorieť!) Niektoré LED diódy a pravdepodobne všetky žiarovky je možné zapojiť, pravdepodobne až do ampéra prúdu, s niektorými výhrady.

Niektoré reťazce LED sú zapojené tak, že obidve polovice (alebo viac) majú polaritu, iné naopak. Prečo? Netuším! Tie, ktoré sú mimo polaritu, nebudú správne pracovať s globálne napravenými reťazcami, ktoré vykazujú už spomínané správanie. Polarita bude fungovať v celom rozsahu (ak je samotný reťazec v poriadku) a bude svetlejšia ako výsledok a bude mať menšie blikanie (pokiaľ tiež nemajú vlastný usmerňovač, v takom prípade by ste rozdiel nezbadali). AKO– súčasné obmedzujúce rezistory v nerektifikovaných reťazcoch LED zapojených do reťazca globálneho usmerňovača sa môžu prehriať a prípadne roztaviť, takže by ste ich nemali používať ako funkciu, pokiaľ skutočne neviete, čo robíte! Skontrolujte zväčšený gombík alebo cibuľovitý plastový výlisok na zapojených šnúrkach a zistite, ako sú horúce. Najlepšie by bolo zbaviť sa týchto pohoršujúcich reťazcov alebo ich dať niekomu, kto vie, o čo ide a ako ich správne použiť. Áno, ešte viac odpadu pre produkt, ktorý je údajne šetrný k životnému prostrediu :( Týmto spôsobom sa bohužiaľ vyrobili aj veľmi vzácne LED šnúrky s krytom LED.

3). LED reťazce predávané v kamenných budovách (aspoň tu v Tucsone v Arizone) už niekoľko rokov nepoužívajú LED diódy z mäkkej ocele a olovnatého rámu (jaj! Výrobcov treba pochváliť, že robili niečo správne !!!), takže skorodované nožičky drôtu by mali byť minulosťou, aj keď zásuvky nie sú utesnené pred dažďom. Túto zmenu je možné overiť magnetom a je pravdepodobne aspoň čiastočne zodpovedná za to, že ceny reťazcov LED neklesali tak rýchlo, ako sme v priebehu rokov očakávali. Je zaujímavé, že balíčky holých náhradných LED diód dostupné na eBay atď. Stále používajú oceľ: (...

4). Tam, kde je v sekcii dostatok LED diód (zdá sa, že ich je asi 25 alebo 30), zvyčajne nie sú podľa mojej skúsenosti opatrené žiadnou ochrannou elektronikou pre každú LED, okrem odporov obmedzujúcich prúd. Všetky LED diódy bežia v sérii, nie paralelne, s výnimkou skutočne nízkonapäťových reťazcov, ktoré vybiehajú z malého solárneho panelu. Samotný charakter polovodiča LED je taký, že zdieľajú celkové napätie (vrchol 170 voltov pre vedenie 120 V str.), Pokiaľ nie je príliš prekročené hodnotenie spätného napätia každej LED. (Výrobcovia to trochu prehadzujú, vidíte, ako sme od tejto kvality produktu očakávali - niekedy je pre nich 6 alebo 8 voltov dosť blízkych 5). Takže môžete mať 5 x 35 žiaroviek = 175 V, čo je viac ako 170, a sme v poriadku. Dúfal by som, že keď sa dostanú do tých 25-svetelných reťazcov C9, a najmä do 15-LED súprav na rampouchy, že obsahujú aj reverzné blokovacie diódy na ochranu LED, ale ... kto vie?!?

5). Áno, rovnako ako pri žiarovkovej sériovej šnúrke, ponechanie zlých LED diód v šnúrke alebo ich úplné vyrezanie bude mať tendenciu skracovať životnosť ostatných v tej istej sériovej sekcii. Je to preto, že rovnaké celkové sieťové napätie je teraz zdieľané medzi menej LED diódami, takže je znížené celkové dopredné napätie všetkých LED diód v tejto sériovej sekcii, čo spôsobí, že sieťové napätie bude schopné pretlačiť viac prúdu cez zostávajúce žiarovky. Ak chcete, aby vaše sériové svetelné struny vydržali dlhšie, skúste zoskupiť niekoľko ďalších žiaroviek, ako boli pôvodne v šnúrke, niektoré nevyberajte. Vďaka tomu budú svetlá nebadateľne slabšie.

Pri LED diódach nezabúdajte, že ak spájate akékoľvek káble spájaním (samozrejme pomocou vodotesných metód!), Musí byť polarita nových žiaroviek správna, inak sa nové žiarovky pravdepodobne pražia alebo sa aspoň poškodia v dôsledku nadmerného napájania. reverzné napätie (napätie, ktoré sa aplikuje na reťazec LED, keď sa striedavý cyklus obrátil a LED diódy nie sú vodivé, pokiaľ nepracujú z usmerňovača.) LED pravdepodobne navrhnutá pre 5 spätných voltov mohla ľahko vidieť 50 alebo dokonca viac tadiaľto!

6). Takmer univerzálne tieto LED reťazce výrobca posúva na svoje hranice, aby boli čo najjasnejšie, než aby ich prevádzkovali konzervatívne, aby pomohli zaistiť menovitú životnosť. Rezistory obmedzujúce prúd sú zvyčajne príliš malé a nechávajú prúdiť príliš veľa prúdu, najmä ak sa používajú v teplom podnebí. Z mojej skúsenosti to platí najmä pre 25-svetlé typy C7 a C9. (Niektoré typy LED zvládajú túto službu lepšie ako iné.) To niekedy sťažuje alebo znemožňuje realizáciu predpokladanej životnosti 25 000 hodín, nehovoriac o 100 000 hodinách, ktoré hovorili, keď začali vychádzať asi pred 10 rokmi!

6). Pokiaľ ide o komentár k štandardizovaným reťazcom a LED diódam, tie sú už k dispozícii ... no, trochu. Vyskúšajte struny značky GE. Vyznačujú sa šnúrkou, ktorá má striedavé 4-vodičové, 3-vodičové, 4-vodičové atď. Počty vodičov medzi každou susednou zásuvkou. Vždy majú 50 žiaroviek na sekciu, aj keď reťazec môže byť 100 žiaroviek. Mužský aj ženský napájací konektor sú veľké a obdĺžnikové, so skrutkou na jednej strane, ktorá vyzerá ako utesnená liekom Loctite alebo podobným spôsobom. Z každej zástrčky a zásuvky vyčnievajú 3 vodiče, namiesto zvyčajných dvoch. S týmito nie sú žiadne stohovacie zástrčky.

Štvorvodičová / trojvodičová záležitosť spočíva v tom, že každý 4-drôtový pár zásuviek je paralelne so sebou a v sérii s každým ďalším párom 4-vodičových zásuviek (nazývaných 2-paralelné, 25-sériové usporiadanie), takže ak jedna lampa vypadne, šnúra sa rozsvieti ďalej, ale zostávajúca lampa postihnutého páru je teraz o niečo jasnejšia. Z týchto strún (každá druhá lampa) by ste v skutočnosti mohli stratiť až 25 žiaroviek a svietili by ďalej! (dúfajme ...)

Na dosiahnutie štandardizácie majú LED diódy, červené, oranžové, žlté i zelené / modré / biele, všetky dopredné napätie asi 3 volty a sú preto zameniteľné !!! (No, väčšinou aj tak ...). Tento zdanlivo nemožný výkon dosahujú pridaním skutočného zvláštneho spojenia bez LED diód dovnútra balenia každej LED diódy s nižším predným napätím (červená, oranžová, nefiltrovaná teplá biela žltá)! Celkom v pohode!

Jediná vzájomná zameniteľnosť, o ktorej som sa zmienil, spočíva v tom, že výrobca nebol v priebehu rokov dôsledný v tom, do akej polarity tieto žiarovky montuje! Choď na figúru. : (...

A musím, bohužiaľ, spomenúť, že tieto reťazce majú dva veľké problémy, pokiaľ ich nedávno neopravili:

1: obsahujú malú dosku s plošnými spojmi v každej zástrčke a zásuvke. V dôsledku vniknutia vody do zástrčiek je doska s plošnými spojmi vystavená korózii, ktorá spôsobí poškodenie samotnej šnúrky a všetkých ďalších šnúrok, ktoré sú do nej zapojené :(

2: na týchto doskách s plošnými spojmi spočíva usmerňovač (lepšie blikanie) a kondenzátor (ďalšie znižovanie blikania), čo bohužiaľ spôsobuje veľké problémy pri pokuse o stlmenie týchto reťazcov. Niektoré stmievače to neurobia vôbec, zaseknú sa, zatiaľ čo reťazec GE zostane pripojený, a tie, ktoré stlmia reťazec, spôsobujú vďaka tejto kapacite veľké množstvo počuteľného šumu a šumu na linke striedavého prúdu. Po pár sezónach, keď som spustil asi tucet týchto strún na stmievači, sa mi nič nepoškodilo, ale môžete povedať, že to nie je šťastné nastavenie a tento rok nebudem vôbec slabnúť. . Takže si nepremýšľajte, že tieto reťazce by boli dobré s vaším ovládačom svetelnej šou, ak vôbec stmieva.

Dúfam, že to všetko nebude príliš mätúce a ponúkne vám pomoc pred týmto sviatočným obdobím!

Rep: 1

Mnohé skartácie prstov, ktoré sa neskôr zhoršili, ma priviedli k záveru, že ozdobné sviatočné svetlá sú pominuteľné a jednorazové. Ak dostanete tri sezóny, nezostanú vám nič dlžní. Správne ich nasmerujte na recyklačný prijímač a netrápte sa nákladmi. V živote získate iba 40 až 60 nezabudnuteľných sviatočných sezón. Nekupujte najdrahšie ani najlacnejšie, nakupujte niekde medzi tým. Nekupujte ten, ktorý má najviac žiaroviek alebo je najjasnejší s najviac režimami zmeny svetla. Sklamú. Ak si kúpite najnovšiu najnovšiu najväčšiu laserovú výbavu, mohlo by to fungovať. Raz. Nechaj to tak a nespálíš svoj dom, ani nezbohatni elektrárenskú spoločnosť o hrubý prebytok. Niekedy jemné a akcentačné osvetlenie vytvára úžasný pocit. A jasne nahlas a horúco ťa núti ísť oooh! chráň si oči. a potom ustúpte, aby ste našli tiché osvetlené miesto, kde môžete mať dobrý rozhovor.

Pamätajte na dôvod sezóny. Nie sú to všetko sviečky, svetlá alebo hviezdy.

Rep: 1

Rovnaký problém som mal na súprave svetiel LED vedených spoločnosťou GE. Druhá polovica vlákna bola vonku. Vyňal som každé svetlo hľadiace na koniec a našiel som jedno s odlomeným drôtom od žiarovky. Vložil som novú žiarovku a výložník, zafixovaný. Ďakujeme všetkým za pomoc! Scott V.

Rep: 1

Pokiaľ ide o svetlá s prerušeným drôtom, ak máte príručnú spájkovačku, dajú sa opraviť. Prvá vec, ktorú musíte urobiť, je skontrolovať svetlo a zistiť, či je dobré. Pamätajte, že LED svetlá sú polarizované. Takže pomocou 'fixátora svetla' pre originálne mini svetlá vyberte žiarovku z objímky a dotknite sa káblov k testeru svetla. Ak nesvieti, otočte vodiče a skúste to znova. Ak svieti dobre. Ak nie, zlikvidujte svetlo.

Ak chcete opraviť svetlo, najskôr nájdite kúsok lanka a odizolujte asi 2 palce izolácie. Ďalej oddeľte asi 4 pramene drôtu a spolu ich skrútte. Robte to dovtedy, kým nebudú použité všetky vlákna. Ďalej zahrejte spájkovačku.

Keď sa spájka zahrieva, pripravte vodiče na svetle. Pomocou malého pilníka alebo šmirgľa svojej manželky alebo priateľky očistite vodiče, až kým nebudú lesklé. Ďalej ponorte vodiče do spájkovacieho toku. Rýchlou svorkou držím svetlo stabilné. Cínové búdky vedú svetlo. Cínovanie neprerušenej žiarovky ju posilní, takže po vložení žiarovky do objímky by sa nemala zlomiť, keď ju ohnete. Cínujte drôtené pramene. Pridržte jeden z pocínovaných laniek na zlomenom vodiči a dotknite sa spájkovačky, aby ste vytvorili spojenie, a keď je spojenie vychladnuté, prerežte ho na požadovanú dĺžku.

Znova skontrolujte svetlo a uistite sa, že stále funguje. Príliš veľa tepla z spájkovačky môže zabiť svetlo. Ak je to dobré, zasuňte do zásuvky a potom zasuňte svetlo. Možno budete musieť použiť malý skrutkovač alebo vrták na zväčšenie otvoru pre opravené elektródy. Ak sada svetiel stále nefunguje, hľadajte ďalšie zlé svetlo.

Ak máte sadu svetiel s krytmi žiaroviek, musíte pre dosiahnutie najlepších výsledkov vymeniť svetlo za rovnakú farbu alebo za čisté alebo biele svetlo. Akákoľvek iná farba nebude dobre fungovať.

Šťastné spájkovanie a nespálte si prsty.

Rep: 1

Moje dve sady svetiel mali rovnaký problém - polovica z nich nefungovala. Začal som pri prvej neosvetlenej žiarovke a prepracoval som sa po prameni, až kým som nenašiel žiarovku, ktorá nebola zasunutá dostatočne hlboko do zásuvky. Na inom mieste bola neosvetlená žiarovka dostatočne zatlačená, ale drobné medené lanká na spodnej časti žiarovky boli zlomené. Vymenil som ju za novú žiarovku a celé vlákno fungovalo dobre.

Na inej súprave svetiel sa jeden z dvoch drôtov, ktoré vedú do zásuvky, uvoľnil z zásuvky, takže neexistovalo žiadne spojenie. Iba som prerušil svetlo z obvodu a spojil dva vodiče k sebe, s úspechom.

Rep: 1

Jednoduché, bezpečné riešenie, ktoré pre mňa fungovalo: skontroloval som každý protokol l.e.d. odstránením „žiarovky“. (Farebná žiarovka je iba puzdro pre malú žiarovku. Aj keď nie je potrebné ju skrútiť, aby ste ju vybrali zo zásuvky, žiarovka sa nepoškodí skrútením.) V spodnej časti žiarovky / žiarovky by mali byť dva vodiče - ak nie, možno ste našli poškodený obvod! Odrezal som medený drôt dlhý 1,4 cm (5/8 ') a vytvoril som tvar J. Vložte dlhý koniec do otvoru pozdĺž skráteného prerušeného kábla svorky a žiarovku l.e.d./ vráťte späť do objímky. 'J' by sa samozrejme malo dotýkať l.e.d. na dokončenie obvodu, pokúste sa preto nájsť správny predlžovací vodič alebo do neho umiestnite niekoľko zvlnených ohybov, aby ste zaistili kontakt. Pamätajte: Celý obvod je nevyhnutný, aby ste mali celý svoj reťazec l.e.d. svetlá, ktoré vám dajú radosť!

Rep: 1

iphone sa na počítači nezobrazuje

Ok. Takže som frustrovane ťahal žiarovky s cencúľom a rozhodol som sa krájať a spájať. Funguje to výborne. Ale potom sú vo vystrihnutom vlákne všetky tieto žiarovky, tak som ich začal čistiť. Čo som zistil, bolo zaujímavé. Posledné 2 svetlá na hojdačke sa zdali korodovanejšie ako ktorékoľvek iné. Myslím si, že voda nasleduje po elektroinštalácii a nakoniec si nájde cestu do týchto najnižších zásuviek. Takže odteraz najskôr skontrolujem tieto žiarovky. Odstránenie žiaroviek sa tiež uľahčilo pomocou jackového noža, ktorý ich jemne vytiahol zo zásuviek. Jeden prameň som zachránil tým, že som išiel k poslednej rozsvietenej žiarovke a skúšal každé nesvietené svetlo v tejto objímke, kým som nenašiel skorodovanú / nefunkčnú žiarovku. Či už cibuľky nakrájate, okoreníte alebo stiahnete, bude to chvíľu trvať. Takže pomenujte svoj jed a choďte na to.

Rep: 1

Toto je vôbec prvé vianočné tréningové video so svetlom na svete!

http://bit.ly/21J5Aqi

Rep: 1

Po zostrihu, výmene, skrátení a zväčšení týchto kúskov CHINA CRAP, ktoré sľubujú skvelé hodiny za dolár a úspory ...... no, tu sú skutoční opravní priatelia. > Ak VŠETKO z vyššie uvedených problémov zlyhá, VYMENIJTE tranzistor (alebo kondenzátor?) Vo vnútri plastových „trubíc“ tak, že rezáte také puzdro.

PRVÉ PREDPÁJANIE RE> tie> Zlé čínske materiály> ((aj keď váš tester tvrdí, že to funguje dobre) VYSKÚŠAJTE TO NA SKUTOČNÝCH svetelných prameňoch tak, ako boli nainštalované. Nové sú lacné, špeciálne online. Opätovne spájkujte alebo vymeňte, potom ZAROVNITE celá vec. Pri terénnych úpravách môžete použiť hadicu, ktorá sa používa na malé vodovodné potrubie. Do jedného konca drôtu vložte VEĽKÚ pásku (potrubnú, elektrickú?) VLOŽTE MALÚ HADICU NAJPRV, aby ste nemuseli spájať znova pozdĺžne, aby ste vložili opravený / alebo vymenený tranzistor.

Na mojej C7 (70 svetlách) je sivá alebo svetlo modrá s 2 červenými čiarami (myslím)

Urobte to PO VYSKÚŠANÍ žiarovky A najskôr opravte poistku> VOILA !!!! vaše svetlá opäť svietia, priatelia.

Veselé Vianoce vám všetkým zo slnečnej pláže Newport Beach na polostrove Balboa v ​​Kalifornii. 2015

Rep: 1

Šťastný (?) 2015 LED Strugglers

No a tu sme všetci opäť tu. Keď som včera umiestňoval svoje LED diódy „C-7 a Mini“, moje uložené vnútri po dobu 11 mesiacov, opäť v strunách, ma nezrušilo. Mali 2 kartónové „jablkové škatule“ so svetlými šnúrkami, ktoré sa potom zmestili, a potom, čo sa ich pokúsili dať, skončili s 1 jablkovou škatuľkou plnou šnúrok „1/2 šnúrky“ ako obvykle. Nechajte sa „vylepšiť“, TERAZ kupujem iba 35 svetelných strún, v predaji, bližšie Vianoce (menej na zahodenie, každoročná tradícia!). Tiež som si kúpil LED 'Tester' pištoľ od Home Depot, takže pôjdem do garáže s mojou krabicou 1/2 'pracovníkov' a 'mať na to' ešte raz, kým nebudú krvácať prsty pri ťahaní za ruku. štýly zásuviek, ktoré sa dajú vytiahnuť, pretože niektoré nie.

Iste by bolo pekné, keby UL alebo CSA prinútili výrobcov, aby aspoň „štandardizovali“ objímky žiaroviek ako staré skrutkovacie!

Štvrtina „infikovaných“ MÔŽE byť opraviteľná, ďalšia štvrtina bude pravdepodobne prerušená v bode výpadku a opätovne „odoslaná“ a ako obvykle 1/2 pôjde do recyklačného strediska.

Jedna „dobrá“ vec, žijúca na „mokrom pobreží“ v Kanade a iba pomocou týchto „opravených“ strún vonku, tam nič nevyhorí! Mokré „vždy zelené“ a všetko.

Veselé Vianoce všetkým a všetkým DOBRÝM svetlám!

Drew

P.S. Ohlási sa, ak vám domáca zbraň „Magic“ Tester veľmi pomôže.

Rep: 1

Momentálne pracujem na 150 led súprave. Zatiaľ nájdený reťazec je rozdelený do 5 sád po 30 kusov. V zásuvke vedúcej do zásuvky sú dve poistky. Žiadna matka, ktorá ich usporiada, ak nie sú, nikto z nich nefunguje, takže by som povedal, že celý reťazec závisí od oboch. LED žiarovky sú polarizované, takže budú pracovať v jednom smere. Existujú dva vodiče. Ten dlhý je pozitívny. Na svojej šnúrke musím vložiť novú žiarovku dlhým vodičom smerom k jazýčku alebo západke, a to bude musieť g správnym smerom. Stále som neprišiel na problém so strednou časťou. Pomocou detektora napätia nájsť vzor. Pre každú sadu 30 je malé tubusové zariadenie. Každý vie, čo to je.

Rep: 1

Neviem, či LED robí rozdiel, ale, ÁNO! skúste vymeniť poistku! Minulý rok som na to narazil. Niektoré dekorácie sú také lacné, že sa nemusí zdať hodné rozruchu, hoci je to TAK ĽAHKO skontrolovať a ich uchovanie mimo skládky je pre mňa dôležité. Ale iní, ako môj veniec Front-Gate, ktorý úprimne nestojí za to, čo som zaplatil, stoja za pokus o záchranu. V takom prípade 1/4 venca nebola zapálená. Vymenil som poistku v tej zástrčke (vo venci sú 4) a je nová ako nová. Zaujíma ma, koľko „dobrých nálezov“ sa dá nájsť v malom obchode so šetrnosťou po ceste! Veselé Vianoce!!

Rep: 1

Nie „reklama“ tu, iba informovanie. Na 'Novelty Lights' som objavil VŠETKY druhy vianočných svetiel 'priemyselnej kvality' http: //www.noveltylights.com/led_christm ... . Sú to svetlá a elektroinštalácia v „komerčnej kvalite“ a dokonca majú žiarovky C-7 a C-9 „so závitovou základňou“ pre tých inteligentných, ktorí majú KEPT svoje staré žiarovkové žiarovky! Sú k dispozícii na Amazon.ca a na iných stránkach v obmedzených štýloch, ale ak chcete prejsť na stránku „Materská záťaž“, prejdite na ich stránku .com v USA!

Áno, možno trochu drahšie, ale zatiaľ FAR menej „frustrujúce“. Určite si objednám 100 C-7, moje C-9 vydržali doteraz 8 rokov s problémami „0“ (okrem tých 2, ktoré som im zlomil základne tým, že som na nich stál, a tých, ktoré som len odskrutkoval a vymenený, žiadny boj!

Akékoľvek ďalšie struny, ktoré si kúpim, budú od nich! ŽIADNE obchody „Box“.

Na zdravie,

Drew

Rep: 1

Mám rovnaký problém s niekoľkými reťazcami.

Boli zakúpené v kanadskej pneumatike, spoločnosť Noma tieto reťazce bezplatne vymení až za päť rokov.

Tieto struny môžete oddeliť, v zásade ide o 25 ľahkých strún spojených dohromady.

Keďže kanadská pneumatika nemá v tomto ročnom období inventár, dali mi kartu nákupu, ktorú použijem, keď prinesiem svoj inventár na jeseň.

Myslím si, že oddeľovanie strún od mocných je strata času, pretože ktovie, ako dlho budú ďalej pracovať.

Všetky ich nahradím 25 svetelnými reťazcami, aby sa dali ľahšie vymeniť alebo skontrolovať!

Dúfam, že to pomôže!

Rep: 1

Peter Vincent

Áno, aj to je to, čo teraz robím, je kúpiť si iba 25 svetelných reťazcov, ale vďaka za tip „NOMA“ to nevedeli!

Stále tvrdím, že by sme mali všetci kontaktovať UL a CSA a nechať odobrať ich „pečiatky schválenia“ od týchto výrobcov svinských svetiel v S.E. Ázia.

Ak som to predtým nepovedal, ak ste dosť chytrí na to, aby ste si uchovali svoje staré „skrutkovacie“ svetelné reťazce, NAJLEPŠIE „komerčne kvalitné“ „odolné výrobky“, žiarovky a reťazce, ktoré som našiel, sú z

http://www.noveltylights.com , majú „naskrutkované“ LED žiarovky C-9 a C-7. Nerobím pre nich reklamu, ale radím pre nás plagátov „otrávených svinstvami“.

Môže stáť o niečo viac, ale lacnejšie ako vyhodiť 6-8 strún KAŽDÝ rok!

Na zdravie,

Drew

Rep: 1

KONEČNE som sa dostal k testovaniu svetelných reťazcov C-7 pomocou môjho testera Home Depot http: //www.homedepot.com/p/LightKeeper-P ...

Používanie podľa pokynov bolo skutočne celkom jednoduché. Opravených asi 70% môjho boxu o '1/2 - nefungujúce struny svetiel. Svetlo / pätice, KTORÉ BY MOHLA vyjsť, bolo väčšinou skorodované alebo zlomené. Pomocou tohto nástroja bolo prekvapivo ľahké oddeliť, KTORÉ žiarovky spôsobovali problém. Ako náhradné diely som použil žiarovky z iných strún, ktoré obiehali veveričky.

Kupujte teda iba struny S odnímateľnými zásuvkami na svetlo (niektoré nie sú) a tento praktický tester, ktorý otestuje aj jednotlivé žiarovky, teda Noma, ako aj samotné vodiče. Dokonca sa podarilo vystrihnúť a znovu pripojiť niektoré rozhryzené časti vodičov opatrným oddelením a opätovným spojením jednotlivých vodičov!

Kúpil si veľa poistiek, niektoré vymenil, ale nebol to žiadny problém, problém bol opäť korodovaný z drôtov žiarovky.

Rep: 1

Áno, často ako zdroj náhradných dielov používam „zlé“ segmenty strún, pretože väčšinou sú stále dobré. Ak jednotlivé žiarovky nie sú odnímateľné, spojím ich tak, že z každého drôtu odizolujem 1 cm, stočím ich koniec po koniec a spájkujem a nakoniec spoj spojím s 2,5 cm kúskom dvojstennej čiernej trubice s teplom zmrštiteľnou vrstvou lemovanou dvojitou stenou, ktorá utesní spojenie.

Skorodované LED diódy boli predtým veľkým problémom, keď používali oceľové olovené rámy. Už niekoľko rokov používajú mosadz, takže s novšími strunami by to nemal byť problém. To sa dá overiť vytiahnutím LED (ak je odnímateľná) a kontrolou, či sa magnet prilepí na vodiče LED.

Rep: 1

Zakúpené svetlá noma c9 si prenajali výložník, ktorý si mohli nainštalovať na vrchole, pričom si mysleli, že sú spoľahlivé a vydržia im roky a dostatočne 2-3 týždne na to, aby boli 2 pramene mŕtve (samozrejme na vrchole) a polovičné vlákno takmer zomieralo. Kanadská pneumatika vykoná na produkt iba záruku a aby som ich mohol dostať dole, budem si musieť prenajať ďalší výložník (450 dolárov). Veľmi sklamaný. To bude eskalovať do médií, pretože to predstavuje potenciálny problém. Mali by mať potom vylúčenie zodpovednosti k produktu. Aké hlúpe je odo mňa myslieť si, že by boli také spoľahlivé a boli by si za svojim produktom. Každý, kto má záujem osloviť so mnou médiá, dajte mi vedieť.

Rep: 1

Profesionálni montéri vianočného osvetlenia používajú dodatočné žiarovky LED, pri ktorých je samotná LED tvarovaná trochu ako žiarovka zo starej školy s rovnakým „zaskrutkovaním“ dole. Jednotlivé LED diódy sú navrhnuté tak, aby sa dali ľahko zaskrutkovať do bežných svetelných zásuviek. Všetky nápadné komponenty LED svetiel sú oddelené od samostatnej žiarovky. Všetky komponenty zlyhajú, zhasne iba žiarovka (vyrobená z robustného polykarbonátového materiálu), všetky ostatné stále fungujú! Stačí vymeniť žiarovku.

Nie sú k dispozícii v obchodoch a je možné ich kúpiť iba od niekoľkých vybraných dodávateľov, ktorí pracujú výlučne s profesionálmi. Sú dosť drahé: Na približne 2,00 USD za žiarovku + 12 USD za 25 'konvenčnú strunu. Vďaka tomu je to 60,00 dolárov za jeden prameň svetiel s dĺžkou 25 stôp, ale vydržia ROKY, sú mimoriadne odolné, podstatne jasnejšie, prakticky bezúdržbové a sú snom pracovať.

Aktualizácia (24/11/2017)

Profesionálni montéri vianočného osvetlenia používajú dodatočné žiarovky LED, pri ktorých je samotná LED tvarovaná trochu ako žiarovka zo starej školy s rovnakým „zaskrutkovaním“ dole. Jednotlivé LED diódy sú navrhnuté tak, aby sa dali ľahko zaskrutkovať do bežných svetelných zásuviek. Všetky nápadné komponenty LED svetiel sú oddelené od samostatnej žiarovky. Všetky komponenty zlyhajú, zhasne iba žiarovka (vyrobená z robustného polykarbonátového materiálu), všetky ostatné stále fungujú! Stačí vymeniť žiarovku.

Nie sú k dispozícii v obchodoch a je možné ich kúpiť iba od niekoľkých vybraných dodávateľov, ktorí pracujú výlučne s profesionálmi. Sú dosť drahé: Na približne 2,00 USD za žiarovku + 12 USD za 25 'konvenčnú strunu. Vďaka tomu je to 60,00 dolárov za jeden prameň svetiel s dĺžkou 25 stôp, ale vydržia ROKY, sú mimoriadne odolné, podstatne jasnejšie, prakticky bezúdržbové a sú snom pracovať.

Rep: 1

JE TO OPRAVITELNÉ !!! Rovnaký problém som mal s tromi rôznymi sekciami mojich LED svetiel. Čo som urobil, bolo vybrať každú neosvetlenú žiarovku a vložiť ju späť do osvetlenej oblasti. Mnohokrát to stále nefungovalo, tak som vybral nezapálenú žiarovku a vytiahol tie dva malé kovové hroty na boku, aby sa lepšie prepojilo. Väčšinou to fungovalo a žiarovka sa rozsvietila. Ak nie, nahradil som ho dobrým. V tom som pokračoval, až kým sa celá časť nerozsvietila. Všetky trikrát to fungovalo ... páčilo sa mi to ako väčšina z vás. Vymieňam poistku, každú žiarovku som tlačil, ťahal a krútil, dokonca som bol pripravený vyrezať neosvetlenú časť. Ale je to ako staré príslovie / skratka ... KISS ... Nech je to proste hlúpe. LOL. Veľa štastia

Rep: 1

S týmito hlúpymi LED svetlami bojujem roky. Vypadla mi nepodarená polovičná šnúrka plus veveričky prežúvajúce svetlá priamo zo šnúrky. Tento rok som opravil 5 alebo 6 strún tak, že som vzal dobrú polovicu a odrezal zlú polovicu a potom pripojil zástrčku alebo zástrčku na každom konci pomocou konektorov Marette. Ja viem, ja viem. Mizerná nebezpečná oprava, ale sú to mizerné svetlá. Mám oba typy. Neustále pripojené svetlá, ktoré sa nedajú demontovať a tie s dvoma vodičmi, ktoré sa dajú vymeniť. Najväčším problémom boli pevné, pretože pre veveričky musia vyzerať ako oriešky. Jeden deň potom, čo som ich opravil, sa na 5 miestach žuvali 4 šnúrky. Marettes vzal do strún. Jedno svetlo musí zhasnúť, pretože prežúvajú tak blízko základne. V zúfalstve mám teóriu, ktorá je nesprávna, že keď nechám rozsvietené svetlá, nebudú ich žuť. Žujú ich, aj keď sú zapnuté, ale nechávam ich zapnuté pre vzdialenú možnosť, ktorú mám pravdu. Teraz som prešiel 5 dní a všetky reťazce fungujú. Všimol som si, že nejedia to, čo sa nazýva kupolovité svetlo, LED diódy len s malým tlačidlom LED svetla a tieto struny boli oveľa spoľahlivejšie, ale nie dokonalé. Ak tento rok zlyhal jeden a nemožno ich napraviť. Ale s tými strunami bijem 10 rokov. Nemôžem udržať tie orechovo vyzerajúce ani pár rokov. Zaujíma vás, aký je typ skrutky LED C7. Drahé, ale pre veveričku nejedlé a vymeniteľné.

Komentáre:

To by nemalo byť vôbec také ťažké opraviť niečo, čo kupujete úplne nové. Úplne mrzutý. Tiež stále nie je vyriešený problém, svetlá sa nerozsvietili. Som si istý, že sme dostali chybnú skrinku

01/12/2019 od Leann Ferreira

Iba aktualizácia. Osvetlite tento rok svetlá a zatiaľ fungujú opravené a nezodpovedajúce struny s konektormi Marette a vyrezanými svetlami. Ale čo psie raňajky !! Takzvané kupolovité svetlá (nie ste si istí, akým spôsobom sa im hovorí. Vyzerajú ako malé tlačidlo) sú teraz vo svojom 11. roku a stále fungujú, až na jednu polovičnú šnúrku, ktorá zlyhala pred niekoľkými rokmi. Určite majú dlhšiu životnosť ako tie „orechovo“ vyzerajúce, ALE sú v prednej časti domu, kde ich veveričky možno až tak nezaujímajú?

12.04.2019 od Dávid

Rep: 1

Ľudia vychádzajú zo svojich domov na telefónoch, šoférujú pri kontrole svojich e-mailov a chodia po ulici, keď niekomu píšu SMS

Prihlásenie pomocou AOL pošty

portál univerzity v kaňone

bac