Bude disk SSD Samsung EVO 860 SATA III fungovať v mojom systéme?

MacBook Pro 13 'Unibody neskoro 2011

Model z konca roku 2011, procesor A1278 / 2,4 GHz i5 alebo 2,8 GHz i7.



Rep: 157



Uverejnené: 20.03.2018



Ahoj,



Hľadám odpovede týkajúce sa novej kompatibility 2,5 palcového disku SATA III Samsung 860 EVO 500 GB? Skúša tam niekto nainštalovať tento nový interný pevný disk na starý MacBook Pro z konca roku 2011?

Predpokladám, že budem potrebovať upgradovací kábel pevného disku, ako ten, ktorý si nainštaloval 850 EVO, ale čo iné by som mal vedieť, aby som mohol upgradovať svoj laptop na internú jednotku SSD?

Komentáre:



Rovnaký príbeh pre mňa ako pre MacBook Pro Late 2011, dokonca ani geniálny Apple, ktorý na ňom pracoval 2 hodiny, na to nemohol prísť.

27.08.2018 od J Sri

Nainštaloval som ho bez problémov. Najskôr som urobil novú zálohu Time Machine. Tiež som naformátoval ssd na mac os extended (journaled) pred vypnutím diskov v MacBooku Pro 2011. Nie je pridané žiadne zapojenie, iba sa zapojil ako na starom disku. Možnosť, príkaz, R pri štarte. Potom sa nainštaluje zo stroja času. Prenesenie všetkých súborov trvalo asi dve hodiny. Veľký rozdiel rýchlostí.

07/04/2020 od Benny Matsson

Ahoj benny, po naformátovaní nového HD by som si vybral zálohu zo stroja času. Nainštaluje sa tým aj operačný systém a všetky moje údaje naraz?

30.06.2020 od Tréner Joe

Mám veľké problémy s pripojením SSD do nového formátu APFS. Pokiaľ neprevediem SSD na nový formát, nemôžem na jednotku klonovať nič. Jednotku môžem použiť ako bežný nudný externý disk, ale to je ono. Som zdrvený, pretože som chcel upgradovať svoj starý pevný disk na SSD, ale s Catalinou to, zdá sa, nefunguje

10.05.2020 od So Schlarbom

Heureka: V Disk Utility, v blízkosti tlačidiel zatvorenia / minimalizácie / zobrazenia na celú obrazovku, uvidíte rozbaľovaciu ponuku režimu „Zobraziť“. Nastavte režim zobrazenia na „Zobraziť všetky zariadenia“, potom sa zobrazia „koreňové“ disky. Kliknite na koreňový disk a potom na tlačidlo „Vymazať“. Teraz sa v podokne Vymazať zobrazuje možnosť zmeniť „Schému“ z Master Boot Record na GUID.

To urobil trik. FFS

10.05.2020 od So Schlarbom

25 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 409 tis

Disk sa od staršieho nelíši, pokiaľ ide o kompatibilitu, SATA je nastavený štandard, ktorý spoločnosť Samsung nemôže skutočne meniť.

860 EVO nesie rovnakú funkcionalitu ako 850 EVO, je to jednotka automatického snímania, takže bude hrať v systémoch SATA I (1,5 Gb / s), SATA II (3,0 Gb / s) a SATA III (6,0 Gb / s), ktoré nevyžadujú pevný disk s rýchlosťou SATA.

Skutočný rozdiel je v tom, že výkon čítania a zápisu je pri novšej jednotke lepší.

Aktualizácia (20.03.2018)

Bolo by rozumné ho vymeniť.

Vnútorný povrch veľkých písmen nie je dobre dokončený, takže kábel má na drsnom povrchu tendenciu sa opotrebovávať. Tu je sprievodca IFIXIT, ktorým sa musíte riadiť: Výmena kábla pevného disku MacBook Pro 13 'Unibody Late 2011 a odporúčam použiť verziu kábla z roku 2012 Kábel pevného disku MacBook Pro 13 'Unibody (polovica roku 2012) ako lepší kábel.

Aj napriek tomu by som dal elektrikárom pásku na veľké písmená, kde spočíva kábel, aby som ho chránil. Napokon neprehýbajte body ohybu, pretože nechcete unaviť fóliové vodiče.

MacBook Pro 13' alt=Výrobok

Kábel pevného disku MacBook Pro 13 'Unibody (polovica roku 2012)

34,99 dolárov

Komentáre:

Dakujem za odpoved. Tiež by ma zaujímalo, či budem musieť vymeniť kábel konektora pevného disku, alebo môj starý MacBook pro z konca roku 2011 pripojí nový SSD? Videl som na tejto stránke aktualizáciu a prečítal som si niekoľko komentárov o jej zmene. Po zhliadnutí tucta videí na youtube som však nevidel, aby niekto zmenil ich.

20.03.2018 od RickyD

@ danj hej Dan! Čítal som vaše odpovede a odpovede týkajúce sa inštalácie Samsung evo 860 ssd do mbp. Mám model z roku 2011 a využívam výhody vďakyvzdania na nákup disku SSD pre svoj laptop. Nebol som si istý, či mám ísť s 500 GB alebo 1 TB? Vedeli by ste mi do toho vrhnúť viac svetla? Vďaka :]

24.11.2018 od glachica9

Ste na dvojmiestne kupé alebo viac na osemmiestny Land Rover? To je tu rovnaký problém s veľkosťou úložiska.

Koľko vecí vo svojom systéme očakávate? Aj väčšie disky SSD majú vyššiu rýchlosť zápisu, takže to zvážte.

Nezabúdajte, že musíte mať dostatok voľného miesta na to, aby mohla jednotka dýchať! Moje pravidlo je 128 GB alebo menšie, takže 1/3 nevyužitého miesta zostáva. 256 až 512 GB 1/4 zadarmo, väčšie 1 a 2 TB disky potrebujú iba 1/8 zadarmo.

24.11.2018 od A

Ďakujem za vaše informácie tu :) Chystám sa kúpiť nový kábel aj pre svoj MBP 13! :)

22.11.2018 od siaw fook onn

Dobre, mám iba fotky z výletov, ktoré väčšinou zaberajú veľa miesta, ale odvtedy som si kúpil externý prehrávač HD, aby som ho tam uložil, predaj vyzerá na Neweggu cenovo dostupný, takže by som mohol vyraziť na Land Rover, vďaka toľko !! ☺️

26.11.2018 od glachica9

Rep: 61

Ahoj, mám rovnaký problém aj v prípade MacBooku Pro z polovice roku 2012. Vypracoval už niekto riešenie? Naozaj nechcem zbytočne míňať svoje peniaze na SSD, ktorý nebude fungovať.

Komentáre:

MUSÍTE vymeniť kábel HD SATA a musíte použiť novší kábel z roku 2012: Kábel pevného disku MacBook Pro 13 'Unibody (polovica roku 2012) .

Na veľké miesto, kde sa kríži káble, musíte pripevniť pásik elektrikárov. A na záver kábel nesklopte! Chcete pekný oblúk, nie ostrý oblúk. Tenké fóliové drôty sa môžu poškodiť.

Nie je to chyba SSD! Disky Samsung 850 a 860 EVO sú skvelé! Problémom je kábel HD SATA! A SSD používajte iba v HD pozícií.

20.8.2018 od A

Vymenený kábel SATA teraz počítač funguje skvele !!!!

28.08.2018 od Dekan biskup

Rep: 33

Ahoj,

Práve som sa pokúsil nainštalovať EVO 860 250 GB z krabice na svojom začiatku 2011 MacBook Pro 8,2 A1304 i7 8 GB RAM neúspešne. Inštalačný proces sa zastaví pri prvom reštarte pred výberom jazyka s typickou chybovou správou, ktorú nie je možné nainštalovať a reštartovať.

Teraz už neplánujem meniť kábel HDD (ktorý je mimochodom už opatrený plastovou páskou, ktorá ho chráni), ale uvidíme, či v blízkej budúcnosti pomôžu nejaké aktualizácie firmvéru.

Chcel som len prispieť niekoľkými informáciami, ktoré môžu iným pomôcť, aby na ne stratili veľa času.

Na zdravie!

Komentáre:

Alberto, nevidím, že by si tu mal nejaké problémy. Toto je slam dunk!

Práve som dnes urobil tri systémy, oba modely z roku 2011 s veľkosťou 13 '. Ako som už uviedol a opakoval: MUSÍTE vymeniť kábel HD SATA a musíte použiť novší kábel z roku 2012: Kábel pevného disku MacBook Pro 13 'Unibody (polovica roku 2012) .

Na veľké miesto, kde sa kríži káble, musíte pripevniť pásik elektrikárov. A na záver kábel nesklopte! Chcete pekný oblúk, nie ostrý oblúk. Tenké fóliové drôty sa môžu poškodiť.

20.8.2018 od A

Dan, keď hovoríš, že máš nalepiť pásik elektrikárskej pásky na veľké písmená, myslíš tým to, že to nanesieš na kábel SATA, aby to držalo na mieste ???

01/09/2018 od strofan23

Páska sa umiestni na veľké písmeno a izoluje kábel od drsného povrchu hliníkového puzdra.

25.11.2018 od A

Pre informáciu - práve som dokončil inštaláciu troch diskov Samsung 860 EVO (500 GB a 2x1 TB) a po výmene káblov HD SATA v troch rôznych počítačoch MacBook Pro! Všetci traja nabehli bez problémov!

25.11.2018 od A

sušička vydáva bzučivý zvuk, ale nezačne

Rep: 13

Ahoj!

Mám 13 “Macbook Pro z polovice roku 2012. Kúpil som si Samsung 860 Evo 600gb.

Spočiatku som práve nainštaloval SSD do pozície HDD, ako by ste čakali, a pokúsil som sa o čistú inštaláciu High Sierra z USB.

Inštalácia bola neznesiteľne pomalá a trvala 9 hodín. Ďalej som sa pokúsil pripojiť SSD pomocou USB adaptéra. OS sa nainštaloval rýchlo. Vložil som SSD späť do internej pozície a všetko sa spomalilo, bootovanie trvalo celú večnosť a potom kliknutie na čokoľvek, keď sa bootovalo, spôsobilo oneskorenie.

Myslel som si, že sa kábel SATA mohol počas procesu nejako poškodiť, ale pôvodná jednotka v Macbooku funguje normálne.

Máte nejaké riešenie tohto problému?

Komentáre:

Áno, urobte kábel SATA.

28.08.2018 od Dekan biskup

Váš systém pravdepodobne obsahuje starší kábel so špecifikáciou SATA II (3,0 Gb / s). Potrebujete špeciálnu verziu SATA III (6,0 Gb / s). Alebo je kábel opotrebovaný natoľko, aby bojoval s vyššou dátovou rýchlosťou SSD.

Preto pracuje s pevným diskom, a nie s SSD.

25.11.2018 od A

Ahoj Dan,

Ako zistiť, či môj systém používa starší kábel (SATA II) alebo nový kábel (SATA III)?

Vďaka

02.02.2019 od Zygab

Všetky modely z roku 2011, ktoré majú stále pôvodné pevné disky, potrebujú novší kábel.

Okrem toho môže byť stav kábla ovplyvnený zrnitosťou a drsným prípadom, ako aj niekým, kto robí zákruty! Namiesto potrebných hladkých oblúkov ostré záhyby.

Úprimne povedané, iba ho vymením, keď vložím jednotku SSD, a používam atramentovú slamku (prázdnu) na pero BIC, ktorá mi pomáha vytvárať polomery ohybu. Moji zákazníci sú vždy spokojní!

Pre informáciu: Váš kábel pevného disku je časovanou bombou

ako odstrániť tekutý chránič obrazovky

16.12.2019 od A

Rep: 13

@ danj , ďakujem veľmi pekne za vašu neoceniteľnú radu pri výmene kábla. Pretože sa to ešte nikto nepýtal (pokiaľ vidím): Je to pre môj začiatkom roku 2011 15 ”MacBook Pro ten pravý kábel, ktorý bude podporovať rýchlosť SATA III?

Kábel pevného disku MacBook Pro 15 'Unibody (polovica roku 2012)

MacBook Pro 15' alt=Výrobok

Kábel pevného disku MacBook Pro 15 'Unibody (polovica roku 2012)

19,99 dolárov

Komentáre:

Rovnaká otázka aj tu. Neviem, ktorý kábel mám vyzdvihnúť pre môj MacBook Pro 15 'Unibody (koniec roka 2011).

08/06/2019 od Neiko

Chcete novší kábel z roku 2012! Toto je lepšie zostavený kábel a je určený pre rýchlosť SATA III.

16.12.2019 od A

„Chcete novší kábel z roku 2012“ Môžete mi to objasniť? Na tomto webe sú dva rôzne káble: ten, ktorý ste prepojili s niekoľkými príspevkami vyššie, ukazuje, že je určený pre 13 'MBP a jeho cena je 44,99 dolárov, a ten, ktorý prepojil Marty M v tomto príspevku, čo ukazuje, že je určený pre 15' MBP a jeho cena je 19,99 USD. Máme si kúpiť kábel určený pre našu veľkosť MBP alebo si vždy kúpiť drahší kábel, pretože je „lepšie vyrobený“ a „dimenzovaný na rýchlosť SATA III“?

13. januára od ThreeOneSix

@ trionesix - Ak máte 13 'systém, potrebujete 13' kábel, ak máte 15 'systém, potrebujete 15' kábel. Káble nie sú rovnaké, pretože majú rozdielnu veľkosť!

13. januára od A

Ďakujem, nerád to hovorím, ale nemal som v tom jasno. Veľký cenový rozdiel ma zmiatol. Myslel som si, že možno drahší kábel bude „lepšie vyrobený“ kábel. Ocente objasnenie!

13. januára od ThreeOneSix

Rep: 13

Ahoj, mám MacBook Pro 13 ”Mid 2012.

Nainštalovaný produkt 860 EVO, je však taký pomalý, že sa nedá nainštalovať. Trvá to hodiny.

Musím vymeniť kábel?

Komentáre:

Vyskúšal by som kábel ..

09/09/2019 od vrecková výmena

To to napraví!

16.12.2019 od A

Rep: 1

Otázka tu - takže výmena kábla by sa mala vykonávať iba v prípade problémov, nie všeobecne, však? Chystám sa vymeniť disk SSD, ktorý som vložil do MBP na začiatku roka 2011, za nový disk SSD. Starý funguje stále skvele, bez problémov, takže predpokladám, že to nebude inak s novým.

Aktualizácia (09/11/2018)

Len pred pár dňami som nahradil HDD začiatkom roku 2011 MBP diskom SSD Samsung EVO 860 a funguje to bezchybne. Tiež som nemusel vymieňať kábel HDD, ako je tu uvedené inde (predpokladám, že je potrebné ho vymeniť, iba ak je chybný). Na klonovanie starého bootovacieho HDD na nový SSD zo živého systému som použil program Carbon Copy Cloner (bezplatná skúšobná verzia). Super ľahké.

Komentáre:

@jstanger - Prepáč, že som ťa nevidel zverejniť. Ako je zvykom, kábel vkladám vždy, keď vkladám nový disk SSD. Kábel je často staršia verzia, ktorá nebude fungovať veľmi dobre a / alebo je kábel opotrebovaný.

25.11.2018 od A

Môžete to použiť ako základné technologické pravidlo: Vždy, keď sa v systéme, v ktorom je zapojený kábel, opakovane vyskytnú chyby I / O, * najskôr obviňujte kábel *. Či už je kábel interný (napríklad dátový plochý kábel HD) alebo externý (USB, napájanie, ethernet, video, Thunderbolt atď.), Kábel je najslabšou súčasťou cesty a jeho vymenenie je najlacnejšie / najjednoduchšie.

25.11.2018 od orol

@ Jan, ktorú jednotku Sdd ste použili? Chystám sa vložiť Samsung Evo 860 III 2.5 a nechcem kupovať kábel.

27.12.2018 od Brandon P

Prepáčte, váš systém má port SATA III (6,0 Gb / s), ale pôvodný kábel podporoval iba SATA II (3,0 Gb / s), čo je pôvodný pevný disk. Akonáhle vložíte rýchlejší I / O disk, narazíte na problémy! Záverom je, že ho musíte vymeniť. Ak ste mali starší systém SATA II, nemuseli by ste vymeniť kábel, pretože SSD by sa obmedzil na SATA II.

27.12.2018 od A

Rep: 1

Toshiba Slim II (1TB External) má problémy a bez úspechu sa ho pokúšam vymeniť za EVO 860. Zdá sa, že program Samsung Magician nie je porovnateľný s operačným systémom Mac OS (alebo, takže som si ho teraz nedávno prečítal.) Je tento problém správny alebo mi niečo chýba? Myslel som si, že všetky nové disky EVO SSD budú v prípade Macu fungovať bez problémov.

My Mid 2011 iMac (21,5 ') funguje skvele so starým diskom Samsung Samsung. Čo mi chýba ...?

Komentáre:

Na nastavenie disku nepotrebujete program Samsung Magician. Áno, program Samsung Magician vyžaduje na spustenie systém Linux. Umožní vám naladiť disk, ak je to potrebné, z väčšej časti považujem predvolené hodnoty za správne.

Musíte jednotku pripraviť, aby fungovala. Postupujte podľa tohto sprievodcu: Ako vytvoriť bootovateľnú inštalačnú jednotku systému macOS Sierra Ako obvykle, kábel HD SATA vymieňam, keď vkladám disk SSD tak často, ako je to staršia verzia kábla, ktorá nepodporuje vyššiu dátovú rýchlosť disku SSD a / alebo jeho opotrebovania.

A áno! 2,5 'disk Samsung bude vo vašom MacBooku Pro v pohode!

25.11.2018 od A

Rep: 1

Chlapci, chystám sa vymeniť pevný disk na mojom macbooku pro 15 (polovica roku 2009) za Samsung EVO 860? Počul som, že nie je kompatibilný s počítačmi Mac! Je to pravda?

Tiež to, ako migrovať môj OS (alebo vytvoriť nový obrázok) na SSD.

Vďaka

Komentáre:

Niekto vám dáva kopu BS! 2,5 'Samsung 860 EVO nemá vo vašom MacBooku Pro žiadny problém

27.12.2018 od A

Rep: 1

Ahoj,

Čítanie o úspešných výmenách diskov HD v počítačoch MacBook Pro (2011 alebo 2012),

Zaujímalo by ma, či by Samsung SSD EVO 860 1TB fungoval dobre v MacBooku Pro v polovici roku 2010?

Pôvodné HD som už pred pár rokmi vymenil za Samsung EVO 840 500GB, ktorý prebiehal bez problémov. Teraz však pracujem s limitmi úložiska, zatiaľ čo systém stále funguje dobre, uvažujem o aktualizácii na 1 TB.

Pravdepodobne je potrebné vymeniť kábel SATA? Nejaké skúsenosti?

Komentáre:

Žiadne problémy s vaším systémom, váš systém je iba SATA II (3,0 Gb / s) a so súčasným káblom HD SATA by ste mali byť v poriadku. Len to nepokrčte. Budete chcieť umiestniť kúsok elektrikára páskou do veľkého písmena, kde leží kábel, aby ste ho izolovali od hrubého hliníkového puzdra.

14.01.2019 od A

Momentálne mám vo svojom Macbooku Pro 2012 Samsung EVO 840 Pro 512 GB. Vymenil som ho na Samsung EVO 860 1T B a beží veľmi pomaly. Funguje dobre, keď ho vymením späť za starý 840 ... Nemyslím si, že je to kábel SATA, pretože som ho už predtým vymenil.

11.03.2019 od Audrey

Áno, je to kábel! disk 840 EVO je oveľa pomalší ako novší 850 alebo novší SSD. Rovnako ako keď jazdíte autom po kľukatej bočnej ceste vedúcej okolo útesu okolo šikmých zákrut, musíte ovládať svoju rýchlosť! Chystáte sa rýchlo a vo vzduchu! Pokiaľ vám záleží na vašej rýchlosti, ste v poriadku. SSD disky nie sú také inteligentné, že bežia plnou rýchlosťou!

Oba modely z rokov 2011 a 2012 majú novší čipový port SATA, ktorý podporuje disky SATA III. Je však potrebné vymeniť kábel za správny! Pôvodný kábel nebol hodnotený pre SATA III, bol schopný podporovať iba disky SATA II.

16.12.2019 od A

Rep: 1

Ahoj Dan,

Je kábel, ktorý odporúčate vyššie, vhodný pre model MacBook Pro 17 ”2011? Vďaka!

Inštalácia disku Samsung 860 EVO SSD

Komentáre:

@urock - Je nám ľúto, ale váš príspevok sa mi nezobrazil. Tu je potrebný kábel Kábel pevného disku MacBook Pro 17 'Unibody (začiatok roka 2011) . Tiež by ste chceli umiestniť pásik elektrikárov na veľké písmená, kde spočíva kábel. Kábel tiež nemačkajte! Nebudete chcieť hladké oblúky, žiadne ostré ohyby, pretože by to poškodilo drôty fólie vo vnútri.

14.01.2019 od A

Rep: 1

Ahoj,

mám problém s mojím MBP 13 ”mid2010, odkedy mi zomrel hdd. Vložil som do neho SSD disk Evo 840 256 GB a až donedávna fungoval perfektne viac ako rok, keď sa rozhodol už nespúšťať. 840 som mohol čítať externe z adaptéra, bolo to v poriadku, ale naformátoval som ho a vložil späť do MBP, aby som vykonal čistú inštaláciu, a napriek tomu nebol MBP rozpoznateľný (vyskúšané pomocou DVD s pôvodom OS X 10.6).

Teraz som kúpil Evo 860 (s palcami), ale opäť tu nemám šťastie. Start up + Option key me gets to the tray of Install DVD, then Apple Icon and the rotating wheel ..

Ak sa objaví návrh so zmenou sata-kábla, aký kábel by sa mal presne hodiť?

Alebo môže byť DVD chybné?

Vďaka!

Komentáre:

Stačí sa pozrieť vyššie na problém dekana Bishopa. Mal rovnaký problém a ako po výmene kábla HD SATA problémy zmizli! Uistite sa, že používate novšiu verziu, pretože starší kábel podporuje iba SATA II (3,0 Gb / s), zatiaľ čo váš systém podporuje SATA III (6,0 Gb / s). Použite kábel modelu 2012.

16.01.2019 od A

Rep: 25

Ahoj,

mám problém s mojím MBP 13 ”mid2010, odkedy mi zomrel hdd. Vložil som do neho SSD disk Evo 840 256 GB a až donedávna fungoval perfektne viac ako rok, keď sa rozhodol už nespúšťať. 840 som mohol čítať externe z adaptéra, bolo to v poriadku, ale naformátoval som ho a vložil späť do MBP, aby som vykonal čistú inštaláciu, a napriek tomu nebol MBP rozpoznateľný (vyskúšané pomocou DVD s pôvodom OS X 10.6).

Teraz som kúpil Evo 860 (s palcami), ale opäť tu nemám šťastie. Start up + Option key me gets to the tray of Install DVD, then Apple Icon and the rotating wheel ..

Ak sa objaví návrh so zmenou sata-kábla, aký kábel by sa mal presne hodiť?

Alebo môže byť DVD chybné?

Vďaka!

Komentáre:

Stačí sa pozrieť vyššie na problém dekana Bishopa. Mal rovnaký problém a ako po výmene kábla HD SATA problémy zmizli! Uistite sa, že používate novšiu verziu, pretože starší kábel podporuje iba SATA II (3,0 Gb / s), zatiaľ čo váš systém podporuje SATA III (6,0 Gb / s). Použite kábel modelu 2012.

Skutočnosť, že disk fungoval bez problémov v externom puzdre, len potvrdila problém, je kábel HD.

16.01.2019 od A

Ďakujem, Dan, vyskúšam to!

17.01.2019 od mikael

Rep: 1

monitor počítača zhasne po niekoľkých sekundách

Dan How How we need to replace this cable?

Je doslova také zásadné meniť kábel? Znamená to, že sa má nový kábel vymeniť, aby sa potom notebook mohol úplne zapnúť a načítať ako obvykle?

Myslím, že mojím cieľom je prísť na to, prečo som prešiel k novému káblu. Vidieť, že môj MacBook bol vymazaný mnou cez nájdenie mojej aplikácie pre iPhone na diaľku, a vymaže všetko z počítača. Potom to urobím stlačením tlačidla a po každom vzdialenom vymazaní z iPhonu vzdialeným vymazaním z iPhonu sa zobrazí biela obrazovka s kruhom a lomítkom.

Urobil som prieskum a diagnostikoval som, že ide o SDD. Takže som teraz vymenil svoju solídnu testovaciu jednotku za Samsung 860 evo 1TB

Komentáre:

Pri prvom použití iPhonu využívate funkciu mazania iCloud, takže v prípade krádeže systému môžete chrániť svoje dáta! To nemá nič spoločné s káblom SATA

Takže ak ste dostali svoj systém späť (čo je dobré!), Teraz máte okrem vymazanej jednotky aj uzamknutý systém. Najskôr musíte iCloud odomknúť pomocou účtu iCloud cez iPhone. Po dokončení môžete svoju vymazanú jednotku adresovať. Pomocou zavádzacieho inštalátora operačného systému preinštalujte operačný systém, mali by ste byť dobrí bez toho, aby ste zmenili akýkoľvek hardvér.

Ak sa rozhodnete, že vymieňate starý pevný disk za nový SSD, potom ÁNO! potrebujete nový kábel SATA, pretože pôvodný kábel, ktorý spoločnosť Apple dodávala so systémom, nikdy nemal vyššiu rýchlosť SATA.

16.12.2019 od A

Teraz pri štarte, našťastie, nie

Zobraziť a zastaviť na bielej obrazovke s kruhom a / alebo to urobiť, teraz sa spustí a prejde na bielu obrazovku s priečinkom a? Uprostred toho ??

Teraz čo!?!? Dan

21.01.2019 od LUCIANO TRINIDADD

Luciano, nájdi si čas a prečítaj si horné časti, kde hovorím o džípe a Porsche. Z tohto dôvodu musíte vymeniť kábel.

Mám podozrenie, že ste tu mohli poškodiť kábel, pretože nechcete namáhať kábel v zákrutách. Ľudia majú tendenciu myslieť si, že môžu kábel prudko pokrčiť, to je veľké nie - nie! Chcete pekný hladký oblúk, žiadne ostré zákruty! Dôvodom je, že vodiče do pásky sú fóliové a pri prudkom ohnutí kábla dôjde k únave vodičov. Napríklad, ak ohnete kancelársku sponku do polovice a ohnete ju späť, nie je to také silné a často to praskne, toto je únava kovu!

Vymeňte kábel za novšiu verziu (kábel z roku 2012). Na veľké miesto, kde sa kríži kábel, vložte kúsok elektrikárskej pásky, aby ste ho chránili pred puzdrom a nepresahovali ho!

09/03/2019 od A

Rep: 105

Mám rovnaký systém (Macbook Pro začiatkom roka 2011) a pôvodné HD som vymenil za 500 GB disk EVO 860 SSD.

Vymenil som kábel (počul som všetky príbehy predtým) a nemal som problémy s vykonaním zmeny.

Nedávno som však skontroloval informácie o systéme a hovorí sa, že zatiaľ čo port SATA je 6,0 Gb / s, ale zjednávaná rýchlosť je 1,5 Gb / s! Pretože port a jednotka SSD sú dimenzované na 6,0 Gb / s, treba predpokladať, že kábel je chybný?

Kúpil som si novší kábel z roku 2012, ale nie od spoločnosti iFixit. Tiež som nevedel o vložení pásky na vnútornú stranu puzdra, kým nenájdem tento príspevok.

Za predpokladu, že je kábel môj problém, urobím to, keď ho vymením. Existuje iná možnosť, že je dojednaná rýchlosť nižšia?

Komentáre:

Aká je vaša verzia pre MacOS?

Tiež používate disk SSD v pozícii HD alebo ste ho presunuli do pozície optickej jednotky? Pamätajte, že optická pozícia má známy problém a nemôže podporovať zariadenia SATA III. Čo sa deje, je to, že disk spadne do režimu kompatibility - SATA I (1,5 Gb / s).

09/03/2019 od A

Rep: 1

Ahoj.

Správa o systémoch MacBook Pro zo začiatku roka 2011 ukazuje pripojenie SATA k 6 gigabitom.

Nie som prvý majiteľ a nie som si istý, či predtým nemal vo vnútri SSD.

Keď som kúpil, majiteľ informoval, že má vo vnútri SSD, s dôležitými informáciami, takže ho musel vymeniť za HD.

Nemôžem mu dôverovať. Mať priložený systémový report. Podľa systému zistíte, či má kábel SATA III? Na disku SATA vo vnútri bola tiež hliníková fólia, ktorú som odstránil.

Netušil som, prečo to tam dal. Teraz sa to však zdá byť jasné.

Komentáre:

Apple nikdy neponúkol model SSD, keď sa predával nový.

Pôvodný pevný disk Apple používal iba posledný SATA II (3,0 Gb / s) v roku 2011 a modely 2012 dostali rýchlejší pevný disk SATA III (6,0 Gb / s), pretože ich dodávateľ zastavil výrobu staršej jednotky.

Pohľad na správu o systéme vám iba povie, aká je rýchlosť I / O kanálov systému (6,0 Gb / s)) a dialógové okno AHCI. Systémové rozhranie a jednotka pracujú na rýchlosti 6,0 Gb / s.

Potom sa pri pohľade na informácie o modeli pohonu môžeme dozvedieť, že máte Seagate (ST) 500 GB HDD čo je jednotka SATA III (6,0 Gb / s)

16.12.2019 od A

Rep: 1

Dan mi dá starý kábel a blikajúci priečinok. Je to to, čo potrebujem nový kábel?

Komentáre:

Bliká? v priečinku vám hovorí, že systém nemôže nájsť systémové súbory.

Nie je tu dostatok informácií na to, aby ste povedali prečo.

16.12.2019 od A

Rep: 1

Mám MacBook Pro s uhlopriečkou 15 ”z roku 2010 a bola to vánok, keď som vymenil disk za SSD a používal Mac OS-X.

Môj 13 ”MacBook Pro z roku 2010 bol úplne iným príbehom. Vzal som to do geekového tímu pre inštaláciu SSD a OS-X. Zdá sa, že to nemôžu dostať do práce.

Jednotkou je SSD disk Samsung 860 Pro 512gb. Pôvodný kábel som vymenil za kábel toho istého roku. Potom som si po prečítaní tohto fóra kúpil kábel pohonu z roku 2012 za 13 ”podľa rady Dans.

Vzal som ich na inštaláciu do Best Buy. Zjavne stále majú problémy (aj keď som nikdy neprešiel strašnejšou skúsenosťou so službami a všeobecným nedostatkom starostlivosti).

Aká je teda dohoda? Zvládne môj 13 ”MacBook Pro 2010 aktualizáciu SSD? Je problémom disk Samsung 860 Pro SSD? Je tím Geek problém?

Poraďte, prosím - s tým zápasiť s tým a tam a späť s tímom geekov už viac ako týždeň.

Vďaka,

Dážď

Komentáre:

Ospravedlňujeme sa, že som to tu nevidel skôr pochovaný.

Je zrejmé, že geekovia sú geeklessi! To je veľmi uskutočniteľné! Ak stále máte ťažkosti, dajte nám vedieť. Otvorte novú otázku, aby sme ju videli.

16.12.2019 od A

Rep: 1

Je disk Samsung 860 EVO 500 GB SSD a novší kábel SATA 2012 kompatibilný s 13 ”MacBookom Pro z roku 2009?

Komentáre:

@ Richard DiNovo - Jednotka Samsung 860 EVO je to, čo nazývame „Auto Sense“, a bude sa tak zhodovať s rýchlosťou I / O portov vašich systémov SATA. Nie všetky disky sú také! musíte si prezrieť špecifikáciu daného disku. V tomto prípade Samsung 860 EVO SSD môžeme vidieť „riadok rozhrania obsahuje všetky tri rýchlosti SATA! Ak sa pozeráte na iné SSD disky, ktoré tento špecifikačný list musí vyzerať rovnako, inak je to „pevná rýchlosť“, ktorá beží pri jednej rýchlosti SATA, väčšinou ide iba o SATA III (6,0 Gb / s)!

Teraz, keď sa pozrieme na vaše technické parametre, môžeme vidieť, že systémy SATA port I / O je iba SATA II (3,0 Gb / s), takže je dobré ísť sem s káblom orgianl a týmto SSD.

16.12.2019 od A

Rep: 1

@ danj

Ďakujem za rady. Bohužiaľ ich nemôžem preniesť na svoj MacBook Pro 15 'z polovice 2012.

Za posledné roky som mal v Macbooku 128 GB Samsung 840 PRO. Teraz som ho chcel vymeniť za 2TB Samsung 860 EVO. S touto jednotkou som zažil všetky vyššie popísané problémy. Kúpil som si teda nový kábel pre svoj Macbook a problém sa tým vôbec nevyriešil.

Zdá sa, že nový kábel je originálnym produktom spoločnosti Apple.

Existuje nejaký kábel SATA III pre 15 'Macbook Pro, ktorý pracuje s 860 EVO?

Komentáre:

ÁNO!! Toto Kábel pevného disku MacBook Pro 15 'Unibody (polovica roku 2012)

Zdá sa, že ste dostali nesprávny kábel alebo ste sa poškodili.

Nainštaloval som pomerne veľa diskov Samsung vo všetkých verziách unibody 13 'a 15' MacBook Pro od roku 2009 do roku 2012.

Kábel je vo všetkých prípadoch slabým článkom! V prípade modelov SATA III (6,0 Gb / s) potrebujú modely 2011 a 2012 novší a lepší kábel. Musíte byť tiež opatrní pri ohýbaní rohov! Mnoho ľudí poškodí svoje káble zložením ostrého záhybu, ktorý ich poškodí. Musíte mať pekný oblúk. Na vytvorenie polomeru používam atramentovú slamku (prázdnu) pera BIC. skús to. Okrem toho na veľké písmená kladiem pásik elektrikárov, ktorý pomáha chrániť kábel pred opotrebovaním.

Referencia: Váš kábel pevného disku je časovanou bombou

16.12.2019 od A

Rep: 1

Čaute ľudia,

Získal som MBP koncom roka 2011 a polovice roku 2012. Kúpil som si samsung 860EVO SSD disk, aby som si upgradoval svoj MBP z konca roku 2011, ale pri pokuse o zavedenie systému som dostal blikajúci priečinok s?. Ak vrátim starý pevný disk, ktorý sa bootuje ako obvykle, pomaly, ale efektívne ... Keď som čítal toto vlákno, rozhodol som sa nainštalovať môj sata kábel z MBP mid2012 (ktorý funguje dobre) koncom roku 2011, aby som zistil, či mohol vyriešiť problém a ak by som si nejaký kúpil, stále mám blikajúci priečinok *! & * ^ #% ... Máte nejaké návrhy?

Komentáre:

Mali ste macO nainštalované na konci roku 2011 MBP?

24/12/2019 od Oscar

Áno, mám !

Ale nainštaloval som Catalinu z môjho MBP 2012, ktorý nepodporuje MBP koncom roku 2011 (len to stíham) Myslíte si, že by to mohol byť problém?

25.12.2019 od Lionel navarro

vírivka francúzske dvere chladnička nefunguje

@Lionel Navarro - Budete musieť preformátovať disk a nainštalovať správny macOS, ktorý systém podporuje. Úprimne povedané, zostal by som len pri Sierre 10.12.x, pretože High Sierra má nejaké problémy s behom na SATA diskoch.

Majte na pamäti, že platnosť certifikátov starších inštalátorov vypršala! Viac o tom tu Ak máte starý inštalačný obraz systému macOS, pravdepodobne dnes prestane fungovať

Tu sú aktualizované inštalačné programy! Prejdite na krok 4

Ako inovovať na macOS Sierra

Ako inovovať na systém macOS High Sierra

25.12.2019 od A

Ďakujem, Dan Úspešne som nainštaloval macOS High Sierra pomocou svojho druhého MBP, ale keď som dal SSD späť na koniec roku 2011, stále mám blikajúci priečinok hneď po úvodnom zvuku. Viete, čo by mohlo spôsobiť tento problém okrem nekompatibility operačného systému a sata kábla?

26.12.2019 od Lionel navarro

@Lionel Navarro - Musíte nastaviť jednotku ako bootovateľnú jednotku. Najskôr reštartujte systém a stlačte kláves Option, aby ste sa dostali do správcu spustenia, kliknite na internú jednotku a nechajte systém naštartovať. Po spustení otvorte svoje Predvoľby a vyberte Startup Disk a potom požehnajte jednotku. To by malo urobiť!

13. januára od A

Rep: 1

Mám MacBook Air polovica roku 2013, model a1466 a kúpil som si SATA evo 860 ssd. Potrebujem však pomoc s nájdením spôsobu, ako to nainštalovať, pretože som nekontroloval pripojenie.

prosím, ak niekto môže pomôcť, pretože by to bolo skvelé.

Komentáre:

Vo svojom systéme nemôžete používať disky M.2 SSD ako 860 EVO, pretože nie sú priamo kompatibilné. Popremýšľajte, ako na anglické meracie skrutky nezapadnú metrické matice!

13. januára od A

Rep: 1

ahoj, prečítal som si komentáre a návrhy všetkých. Mám 13-palcový MacBook Pro a im v polovici roka 2009 v pláne upgradovať na SSD. ale mám ďalší samsung 860 Evo SATA 6G / s a ​​plánujem ho použiť. Čo som čítal, musím zmeniť kábel SATA na III?

Komentáre:

Váš systém je schopný pracovať iba ako SATA II (3,0 Gb / s). Dobrou správou je, že váš disk Samsung SSD vytočí späť svoju dátovú rýchlosť tak, aby zodpovedala vašim systémom s pomalším I / O. Tu nepotrebujete nový kábel, pretože nemôže bežať pri plnej rýchlosti dátového toku, na akom by disk mohol bežať.

13. januára od A

Rep: 1

Ahoj Dan,

Mám takmer rovnakú otázku ako OP - až na to, že môj stroj je MBP (sietnica), koniec roka 2012, 13 ”.

Nedávno som kúpil disk 2,5 'SATA III Samsung EVO 500 GB od spoločnosti Amon v čierny piatok, ale teraz som si istý, či sa mi do neho zmestí MPB, či budem potrebovať špeciálny konektor alebo čo máte k dispozícii. Z toho, čo zhromaždím, si myslím, že model z konca roku 2012 je niečo ako dom na polceste, alebo čo? Všetky videá z YouTube, ktoré inovujú 120GB SSD z konca roku 2012 na Samsung, nepoužívajú 2,5 ”SSD ...

Co si myslis?

Komentáre:

Vo vašom systéme to nebude fungovať,

13. januára od A

Rep: 1

Ak získate prepojku NWC, váš disk SSD by mal fungovať správne. Po získaní prepojky som pokračoval v získavaní chybového kódu (ktorý sa nakoniec stal bežným javom, pretože prepojka nie je od spoločnosti Apple), ale napriek tomu bol disk SSD skvelým doplnkom k môjmu starému iMacu z polovice roku 2011 v polovici roka 2011. .. čo práve používam pre túto poznámku .. ks

Komentáre:

Toto neplatí pre MacBook Pro !!

Tento prepojovací kábel bol určený pre systémy iMac 2010/11 21,5 / 27 '2010/11, ktoré majú jednotku SSD nainštalovanú spoločnosťou Apple. Ak ste HDD vymenili za SSD, potrebujete in-line snímač OWC https: //eshop.macsales.com/item/OWC/DIDI ... .

Je rozdiel! Ak sa pre SSD používa náhradný port, je potrebné prepojku umiestniť na napájací port HD. Tu znova používame HD SATA kábel pre SSD, a preto potrebujete In-Line tepelný senzor.

16.01.2019 od A

RickyD