teplomer pripnutý horúci

1994-1997 Honda Accord

Sprievodcovia opravami a podpora pre kupé, sedany a kombi Honda Accord 5. generácie.



Rep: 23



Uverejnené: 19.9.2016



pri naštartovaní auta tepl. rozchod skočí do červena rozpálený .... s autom jazdím max 15 minút. jedným zo spôsobov, ako si myslieť, že sa auto môže prehriať, ale zatiaľ sa mi zdá na tieto krátke vzdialenosti normálne.



Komentáre:

Ahoj, skontroloval si hladinu chladiacej kvapaliny v nádržke?

19.9.2016 od jayeff



Áno, hladina chladiacej kvapaliny je v poriadku! Teplota rozchod prejde do červena alebo je pripnutý, akonáhle naštartujem auto studené. A ... po cca. 15 min. pri miestnej jazde sa nezdá, že by bol motor prehriaty. takže predpokladám, že termostat funguje dobre. Len sa bojím jazdiť dlhšie alebo ďalej, keď je teplota. rozchod hovorí, že je horúci.

20.9.2016 od James

Mám rovnaký problém s mojou 97 CL 3.0. Vymenil som rozvodový remeň, snímače kľukového hriadeľa a vačkového hriadeľa, termostat, snímač chladiacej kvapaliny motora a po niekoľkých minútach jeho chodu sa stále udržuje horúce. Senzor som nekontroloval ohmovým testerom, pretože ho nemám (o ktorom viem, že ho musím zohnať). Navrhuje mi niekto z vás, aby som si kúpil aj senzor ECU? Ventilátor sa nezapne ani po zahriatí motora. Keď zapnem AC, zapnú sa obidva ventilátory. Momentálne som trochu stratený. Prosím pomôžte! Lol

02/12/2019 od Titus Bohanan

televízia samsung sa opakovane sama zapína a vypína

4 odpovede

Zvolené riešenie

Rep: 316,1k

Ahoj @jamesjew ,

Pretože sa nevyskytujú žiadne problémy s prehriatím, najpravdepodobnejšou príčinou je porucha jednotky na vysielanie teploty chladiacej kvapaliny motora. To vyšle signál priamo na rozchod palubnej dosky. V blízkosti je ďalší snímač teploty chladiacej kvapaliny, ktorý vysiela signál do ECU, aby pomohol pri správe motora. Medzi týmito dvoma by ste sa nemali mýliť, pretože ten, ktorý chcete, má iba jeden drôt a druhý má dva.

Tu je obrázok zobrazujúci dva senzory. Ten vľavo, kde je odpojený čierny konektor s jedným vodičom, je jednotka odosielajúca snímač do meradla prístrojovej dosky, ten vpravo so sivým konektorom (a držaný prstami) je snímač ECU.

Nie celkom isté, či sú moje údaje správne, ale na otestovanie vysielacej jednotky odpojte čierny konektor s jedným vodičom a pomocou DMM (funkcia digitálneho multimetra - ohmmetra) zmerajte odpor medzi svorkou vysielacej jednotky a zemou (alebo zemou - blokom motora) bude uzemnený). Pri studenom motore by odpor mal byť približne 140 Ohmov. Pri horúcom motore by mal merať 30 - 50 Ohmov. Ak nameráte okolo tejto hodnoty (alebo určite nie okolo 140 Ohmov) so studeným motorom, jednotka je chybná a je potrebné ju vymeniť.

Rýchlym testom je odpojiť elektródu od vysielacej jednotky, zapnúť zapaľovanie a sledovať teplotu. rozchod. Ak zaregistruje „nulu“, je s najväčšou pravdepodobnosťou chybná vysielajúca jednotka. Ak však stále registruje čítanie v plnom rozsahu, potom ste buď odstránili nesprávny kábel, došlo k poruche vo vedení alebo k poruche na prístrojovom paneli / ukazovateli teploty

Poznámka: Dbajte na bezpečnosť - vždy, keď na ňom pracujete, vypnite motor

Komentáre:

Ďakujem Jayeff! Vaša diagnóza vrátane fotografie bola správna. Dnes ráno som nainštaloval novú jednotku na odosielanie teploty a teplotný ukazovateľ teraz funguje správne. Ešte raz vám ďakujeme za pomoc! James

24.9.2016 od James

Hej, zlomil som si teplomer, keď som bol vytiahnutý z domu kúrenia, takže som zložil viečko rozdeľovača, aby som sa dostal k senzoru a išiel ho vymeniť, a myslím, že chlapci v obchode nevedeli, o čom hovorím tak sa chystám na neho cenzurovať a on mi jednu dal, ale nevyzeralo to dobre, aj tak som ju nasadil na auto, teraz sa moje auto nespustí, v čom je problém, som len dievča a pracujem na sám a snažím sa to naučiť a nechcem && ^ & to hore prosím, pomôžte mi niekto

06.06.2019 od Nancy Diaz

Rep: 316,1k

Ahoj @Titus Bohanan,

Tu je odkaz na a návod na použitie v ktorom sa podrobne uvádza, ako testovať komponenty chladiaceho systému, napr. jednotka dočasného odosielania, ventilátory atď.

Uvedomujem si, že to nie je pre váš presný rokný model (je to pre roky 1998-2002, nemohol som ho nájsť pre váš rokný model), ale dúfam, že bude ešte stále niečo užitočné.

Na str.10-19 nájdete časť o riešení problémov týkajúcich sa vášho problému s ventilátormi chladiča

Podľa príručky existuje spínač ventilátora chladiča A a spínač ventilátora chladiča B a navrhuje skontrolovať obvod spínača ventilátora chladiča A, keď sú príznaky také, aké máte, t. oba ventilátory (chladič a kondenzátor) nepracujú na chladenie motora, ale fungujú so zapnutou klimatizáciou.

Postup testovania teploty chladiacej kvapaliny na strane 10-7 nájdete na skontrolovanie, či je jednotka odosielateľa v poriadku.

Budete potrebovať DMM (digitálny multimetr) pretože na vykonanie testov je potrebný voltmeter a ohmmeter. Adekvátne DMM sú dostupné vo väčších obchodoch s hardvérom za približne 15-20 dolárov. Ak neviete, ako používať DMM, zaobstarajte si ten, ktorý je dodávaný s dobrou používateľskou príručkou (niektoré sú žalostné), aby ste mu ľahšie porozumeli a používali ho. Ak už viete, ako používať DMM, ospravedlňujem sa.

Čítanie servisnej príručky si uľahčíte stiahnutím súboru do počítača. Odkaz na stiahnutie je v dolnej časti stránky dokumentu vpravo od miesta, kde sa zobrazuje Zoom 100%.

Komentáre:

Moc ti za to ďakujem !! Pokúsim sa to naposledy odvzdušniť odstránením hornej hadice ohrievača umiestnenej na bráne firewall. Ak to problém nevyrieši, budem testovať senzory. Ďakujem ti veľmi pekne!!!

03/12/2019 od Titus Bohanan

medzera zapaľovacej sviečky toro kosačka

Rep: 1

Mám podobný problém:

po studenom štarte sa ukazovateľ na palubnej doske za 1 alebo 2 sekundy rozsvieti načerveno.

Pri odpojení jednovodičového snímača chladiacej kvapaliny a rozbehu štartovacieho vozidla na prístrojovej doske zostane nula.

Pri výmene za nový snímač však ukazovateľ na palubnej doske pri štarte svieti na červeno, čo ho veľmi prekvapuje.

iphone 5c zamrznuté na logu jablka

(nie je možné, auto je pri studenom štarte ešte horúce)

Toto je nový snímač:

Zaujíma vás, čo všetko sa dá ešte skontrolovať. Zdá sa, že tento snímač teploty chladiacej kvapaliny je na konci radu vecí. Nie je nič iné, čo by sa napájalo na ten prístrojový štít, nie?

Komentáre:

@xyzabc ak snímač nie je problém, meradlo je váš ďalší pravdepodobný vinník. ak má však snímač uzemňovací vodič, najskôr skontrolujte uzemnenie, pretože to môže spôsobiť chybné uzemnenie, ale pretože snímač je podľa obrázka kovový, pravdepodobne sa sám uzemní

22.07.2018 od Jimfixer

Ahoj @xyzabc ,

Ak meradlo zostane na nule pri odpojenom kábli, skontrolujte nový snímač ohmmetrom.

Odpor snímača medzi telom snímača a štítkom konektora snímača by mal byť za studena ~ 140 Ohm. (môžete to urobiť z motora)

Ak sníma za studena ~ 30 - 50 ohmov alebo dokonca s / c (skrat), snímač je chybný.

Môžete tiež skontrolovať, či nie je viditeľné spojenie medzi mosadzným telom snímača a jeho „strieborným štítkom konektora“ z dôvodu výrobnej chyby. Na vašom obrázku je izolátor (hnedý krúžok). Ak chcete, použite lupu. Stačí malý kúsok kovu -)

Ak namerané hodnoty nie sú 140 ohmov alebo s / c alebo 30-50 ohmov za studena, skontrolujte, či máte správnu časť.

22.07.2018 od jayeff

Zdá sa, že nameraná hodnota nového senzora je 0,57, zatiaľ čo je stále nainštalovaný, čo by podľa mňa nemalo na čítanie žiadny vplyv. Zajtra ho vyberiem na dôkladnejšie vyšetrenie na prítomnosť burín. Možno tiež čítam merač nesprávne, to je, keď som ho nastavil na 2k, keď som ho nastavil na 20k, stále je to to isté. Takže toto 0,57 znamená, že je to zhruba polovica ohmu? Alebo 0,57 znamená 57 ohmov alebo 570 ohmov, pretože rozsah je nastavený na 2 k, snažil som sa vygoogliť, ako čítať ohmmetre, ale nechápem, prečo to nie je 1k 10k namiesto 2k 20k a či číslo na obrazovke je stále ohmov alebo nejaký pomer aktuálneho nastavenia. Keď nastavím meter iba na 200, potom bude pri pripojení vodičov k senzoru čítať iba 1, môj odhad je, že merač nie je pri tomto nastavení dostatočne citlivý.

Keď testujem starú časť, číta sa 0,610, keď je ohmový merač nastavený na 2k a 0,61, keď je nastavený na 20k, takže verím, že to znamená, že by som ho mal čítať pri menej ako jednom ohme.

Možno som dostal falošnú časť. Zajtra prinesiem svoj merač ohmov do Napa.

22.07.2018 od levi

Ahoj @xyzabc ,

.570 ohmov je 570 ohmov na stupnici 2 K ohmov, ale malo by to čítať 0,05 (možno 0,06) na stupnici 20 K ohmov, v závislosti od typu ohmmetra. (pozri odkaz nižšie)

Vaše hodnoty pre starú časť 610 ohmov sú podľa toho, čo som zistil, príliš vysoké. Hodnoty sú také, aké som uverejnil v

Zvolené riešenie

. To je v prípade, že ide o rovnakú značku a ročný model vozidla, ako je to uvedené vyššie. Skontrolujte teda toto meranie znova.

ako opraviť joystick ovládača gamecube

Skontrolujte tiež to, čo váš glukomer číta, keď práve pripájate merací kábel k sebe. Mal by čítať 00,0 ohmov na 200, 0,000 na 2K a 0,00 na 20K ohmoch. Možno bude čítať 00,3 až 00,9 a bude sa meniť, keď bude na stupnici 200, v závislosti od toho, aké dobré je s / c spojenie medzi elektródami. Oxidácia kovových sond môže do obvodu vnášať mierny odpor. Zmenu čítania si všimnete, keď budete trieť testovacie sondy elektródy dokopy, kým sa nestabilizuje.

Zmena mierky znamená iba to, že musíte interpretovať údaje trochu inak. Ak nameraná hodnota ukazuje 1, keď je merací prístroj pripojený k čomukoľvek, čo testujete, jeho odpor je buď nad nastavenou stupnicou, alebo je o / c (otvorený obvod), a na každej stupnici sa zobrazí 1. (Malo by sa tiež zobraziť 1, keď je merací prístroj nastavený na ohmy a testovacie káble nie sú pripojené k ničomu, t. J. K.)

Ak bol odpor 570 ohmov, prečítal by sa 1, čo znamená, že je nad maximálnou hodnotou zvolenej stupnice, ak bol merač na stupnici 200 Ohm, ale 0,570 na merači, keby bol na 2 K Ohm a 0,57 na 20 K Ohmová stupnica. Zatiaľ čo keby to bolo 57 Ohmov, ukázalo by sa to 57,0 na 200 Ohmovej stupnici a 0,057 na 2 K Ohmovej a 0,05 (možno kolísajúcej do 0,06) na 20K Ohmovej stupnici.

Naopak, ak by to bolo 5,7 ohmov, na 200-stupňovej stupnici by to bolo 5,70, na 2K ohmovej hodnote 0,005 a na 20-ohmovej stupnici možno 0,00, a keby to bolo 0,57 ohmovej hodnoty, na 200-ohmovej hodnote by to bolo s najväčšou pravdepodobnosťou čítanie 00,5 (a kolísanie). stupnice a s najväčšou pravdepodobnosťou 0,000 na 2K ohmoch a 0,00 na 20K ohmových váhach, pretože merač nie je na týchto váhach dostatočne presný pre nízke merania.

Najlepším spôsobom, ako prečítať odpor, je začať na najvyššej stupnici a prepínať dole, kým nedosiahnete najpresnejšie čítanie, ktoré je zvyčajne vyššie ako čítanie, ktoré zobrazuje „1“, pokiaľ nemáte dobrú predstavu o tom, čo by to malo byť napr. 0,574 na 2K stupnici je presnejšia ako 0,57, čo je všetko, čo by sa zobrazilo na 20K stupnici -)

Dúfam, že to má trochu zmysel.

Vyššie uvedený obvyklý spôsob pre väčšinu nízkych koncov, ale adekvátne DMM (digitálne multimetre), ktoré majú takzvaný 3,5-miestny displej na zobrazovanie nameraných hodnôt, ale môže sa líšiť pre merače s rôzne rozlíšenia displeja . Ak máte užívateľské pokyny pre merač, malo by sa uviesť, ako sa zobrazujú jednotlivé stupnice pre hodnoty Ohm.

Skontrolujte tiež, či elektróda k senzoru nie je príliš zasunutá a premostená cez jazýček konektora na telese senzora, takže skratuje na zem a spôsobuje, že merací prístroj zobrazuje vysokú teplotu.

22.07.2018 od jayeff

Rep: 1

Nesprávne existujú celkovo tri senzory, ktoré môžu ovplyvniť váš merací prístroj 1 na kryte termostatu dva na konci hlavy a 1 pod hlavou na zadnej strane motora. Všetky snímače sú v priamom kontakte s ECM, takže ak kolíky za studena, potom by som najskôr skontroloval ten na kryte termostatu, že to môže spôsobiť zlú zem

Komentáre:

Mám dohodu 98 a nechám bežať dvadsať minút, kontrolka batérie, kontrolka motora a všetky svetlá dverí povedali, že sú otvorené, auto sa nikdy neohrialo, vyplo a znova zaplo a svetlá zhasli a po potápaní asi 8 kilometrov sa začalo otepľovať. Čo to môže byť?

24.02.2019 od sandovalforlife

Mám 97 Audi A4 s podobným problémom. Ukazovateľ stavu paliva a počítadlo rýchlosti nefunguje. V čom môže byť problém pls.

02/08/2019 od Ishaya Konet Akai

James