Domovské tlačidlo zariadenia iPhone 7 nefunguje po výmene obrazovky

iPhone 7

Vydané 16. septembra 2016. Model 1660, 1778 K dispozícii ako GSM alebo CDMA / 32, 128 alebo 256 GB / Ružové zlato, zlato, striebro, čierna a čierna.



Rep: 455





Uverejnené: 19.9.2016



domovské tlačidlo iphone 7 nefunguje po výmene obrazovky, pomoc

Komentáre:

Vymenili ste obrazovku telefónu, ktorý bol vydaný iba pred tromi dňami?



19.9.2016 od majer

áno, skutočne som urobil

19.9.2016 od Albert

Mám rovnaký problém, testovali sme dva telefóny a rovnaký problém nastal po zmene pôvodnej obrazovky !!!!!!

20.9.2016 od džihád

smeruje skutočne správne, „iPhone 7“

23.9.2016 od Abdul Galib |

Ako si to sakra už vlastne zlomil?

23.9.2016 od Gigabit87898

39 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 40,5k

Veľa otázok tu a niekoľko odpovedí. Tu je môj príklad po tom, čo som zmeral komunitu opráv a sám vykonal nejaké výmeny obrazoviek v našom obchode:

FAKT 1: domovské tlačidlo má na zadnej strane tlačidla zabudovaný čip. Tento čip, ktorý používa jednoduché slová, ukladá kľúč, ktorý ho umožňuje doske rozpoznať. Ak teda použijete iné domovské tlačidlo, či už originálne alebo s autopríslušenstvom, doska toto domovské tlačidlo nerozpozná.

Výsledkom je, že natívne domovské tlačidlo nebude schopné naskenovať odtlačok prsta a nebude reagovať na žiadny vstup. Telefón sa bude správať, akoby mu úplne chýbalo domovské tlačidlo. Zobrazí sa tiež správa „Touch ID cannot be activated.“ Jediným spôsobom, ako mať v tomto prípade funkciu domovského tlačidla, je použitie pomocného dotyku alias virtuálneho domovského tlačidla na obrazovke. Jediným spôsobom, ako prebudiť telefón, by bolo použitie vypínača alebo zvýšenia prebudenia.

FAKT 2: Apple - a iba v Apple Store, ktorý vlastní Apple, ale začína sa objavovať na niektorých AASP, keď to píšem - môže vymeniť obrazovku a domovské tlačidlo a preprogramovať nové domovské tlačidlo a spárovať ho s doskou / telefónom. Ak opravárenský podnik alebo remeselník poškodí domovské tlačidlo počas opravy, alebo ho vlastník nejako pokazí alebo zlyhá, jediným spôsobom, ako v tento deň obnoviť funkciu domovského tlačidla, je preniesť ho do obchodu Apple alebo do niektorého z nich. tie AASP, ktoré začínajú dostávať párovací stroj.

FAKT 3: Apple neurobil nič, aby zabránil výmene obrazoviek za OEM alebo náhradné diely. Ak vymeníte obrazovku a prenesiete domovské tlačidlo bez toho, aby ste ho poškodili, všetko bude fungovať normálne. Počítajte však s tým, že lacné diely budú mať slabý výkon. Investujte teda do kvalitných dielov od renomovaných predajcov. Náhradné obrazovky by mali byť čo najbližšie k obrazovkám Apple, pokiaľ ide o: vernosť farieb, podsvietenie, dotyk, vynútený dotyk, životnosť, zdvíhanie rámu, povrchová úprava rámu.

FAKT 4: mnoho náhradných obrazoviek má chybný prepojovací kábel domovského tlačidla. Keď tlačidlo Domovská stránka funguje s pôvodnou obrazovkou, ale nie s obrazovkou výmennou, jedná sa o zlú obrazovku a musíte ju zaručiť alebo vymeniť. A áno, celá dávka môže byť chybná.

Avšak niekedy pri demontáži iPhone poškodíte predlžovací kábel tlačidla domovskej stránky na rozbitej obrazovke a potom sa pokúsite namontovať zlý náhradný diel. Teraz tlačidlo Domov nefunguje na starej ani novej obrazovke a predpokladáte, že samotné tlačidlo Domov zlyhalo. No nie, niekedy nie.

FAKT 5: môžete poškodiť domovské tlačidlo a úplne stratiť všetky funkcie, najmä ak roztrhnete kábel domovského tlačidla. Niektorí veľmi trpezliví ľudia ďalej predávajú svoje kúsky dohromady. Najradšej by som namontoval originálnu rozbitú obrazovku spolu s poškodeným domovským tlačidlom a poslal ich do Apple Store na kompletnú výmenu a spárovanie zostavy obrazovky (pozri FAKT 2). Cena novej obrazovky od spoločnosti Apple je podľa môjho názoru porovnateľná s cenou stitichingu pokazeného domovského tlačidla.

FAKT 6: v niektorých prípadoch je čip (iný ako vo FACT 1) prítomný na domovskom tlačidle poškodený (zvlášť počas prenosu domovského tlačidla z nefunkčného na novú obrazovku). Ak dôjde k poškodeniu a zlyhaniu, tento čip zabráni funkcii funkcie domovského tlačidla, ako napríklad ukončenie aplikácie a návrat na domovskú obrazovku. Skener odtlačkov prstov by však stále fungoval a vy ste schopní prebudiť / odomknúť obrazovku pomocou prsta / odtlačku prsta a využívať dosiahnuteľnosť. Tento čip je prístupný (na rozdiel od čipu snímača odtlačkov prstov vo FACT 1, ktorý je prakticky nedosiahnuteľný), je možné ho vymeniť a problém vyriešiť. Niekedy môže rovnaké zlyhanie spôsobiť aj čiastočné roztrhnutie kábla domáceho tlačidla. Je tiež opraviteľné niektorými ľuďmi pomocou správnych nástrojov, zručností a trpezlivého myslenia.

EDIT: Nový fakt (7)

FAKT 7: Niektorí technici v oblasti opráv si všimli, že poškodená zostava prednej vačky môže narušiť fungovanie Home Button / Touch ID. Ak chcete túto možnosť vylúčiť, po odpojení flexibilného kábla prednej kamery otestujte funkcie tlačidla Home + Touch ID. ALE, počnúc iOS 11, bude možno potrebné nasadiť / pripojiť prednú vačkovú sústavu, aby sa iPhone mohol zaviesť. Možno teda vyskúšajte iný / známy dobrý.

EDIT: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKT 8: po vydaní, ak je systém iOS 11, a až do verzie iOS 11.0.3, sme si všimli, že niektoré zariadenia iPhone 7 sa nemôžu úplne zaviesť alebo sa môžu spustiť, ak chýba alebo je poškodené domovské tlačidlo (rovnako ako predná kamera). [Zatiaľ neoverené: spolupracovník technológie zistil, že niektoré systémy i7 by sa zavádzali bez pripojeného domovského tlačidla. Jeho teória je taká, že verzia dosky, ktorá má určitý čip Intel, by sa zaviedla bez domovského tlačidla, zatiaľ čo verzia dosky s čipom Qualcomm vyžaduje na zavedenie domovského tlačidla].

Dúfam, že vám to pomôže, a neváhajte a pošlite mi správu so žiadosťou o ďalšie informácie alebo vysvetlenie. Rád sa podelím.

Komentáre:

@ rany Ďakujem za FAKTY, pekne sa napíšte.

15.06.2017 od L Pfaff

Hovoríte, že keď roztrhnete samotné domovské tlačidlo, môžete čip odpájať a presunúť ho na nové domovské tlačidlo a dostali by ste späť funkčnosť dotykového ID aj domovského tlačidla?

04/07/2017 od Ramsey F

Nie, RamseyF, to nehovorím. Prečítajte si znova posledný odsek.

04/07/2017 od Rany

IPhone 7 / 7P robím hneď, ako bude k dispozícii obrazovka výmeny. Úspešne som opravil viac ako 100 telefónov iPhone 7 / 7P, ale iba som sa prizeral, ako naraziť na túto situáciu, keď nefunguje domovské tlačidlo. Stalo sa to pri 4 mojich nedávnych opravách. Spočiatku som, aj keď to bola dávka chybných obrazoviek, objednal som si najkvalitnejšie náhradné obrazovky OEM pre iPhone 7 / 7P a rovnaký problém sa stal aj s domovským tlačidlom iPhone 7. Takže môj záver je, že posledné 2 aktualizácie IOS sa so softvérom pokazili a to s kombináciou náhradnej obrazovky. Aj po výmene pôvodnej rozbitej obrazovky za pôvodné domovské tlačidlo stále nefunguje. Je pre mňa ťažké uveriť, že po 100 úspešných opravách zle snímam domovské tlačidlo. Ako alebo teraz som prestal prijímať opravy pre iPhone 7 / 7P, kým sa nenájde overené riešenie.

07/07/2017 od M&D GLOBAL WIRELESS

Bro @ m & d, mali by ste prijímať iné spôsoby, ako nájsť tento liek pre nás všetkých. Bez telefónu po ruke nemôžete nájsť presný problém. Niektoré telefóny musia byť experimentom. Problém určite nebol v poslednej aktualizácii, pretože ten, kto vytvoril toto vlákno, sa stretol s problémom menej ako týždeň po vydaní telefónu. Na ktoré bolo os v 10. Napriek tomu prežíva ten mýtus. Takže by som mohol povedať, že ste niečo robili správne počas svojich 100 úspechov. Ale nebol to problém s OS.

12.7.2017 od Abdul Galib |

Rep: 3,1 tis

Hej! Jasen tu, z tímu iFixit. Hrali sme sa s niektorými z našich jednotiek iPhone 7 a prehodili sme niekoľko obrazoviek. Dokázali sme úspešne vymeniť obrazovku z jedného iPhone 7 na druhý iPhone 7 - a po výmene pre nás fungovalo tlačidlo Touch ID / domov.

Tiež by ste chceli vidieť niektoré z výsledkov, ktoré získate po výmene obrazoviek. Stále zverejňujte svoje výsledky tu! Budeme pokračovať v testovaní aj na svojej strane.

Komentáre:

Ahoj Jasen, ďakujem za tvoju skvelú správu!

Pokúsili ste sa vymeniť kompletne so zapnutým tlačidlom Domov alebo ste tiež presunuli tlačidlo Domov z jednej obrazovky na druhú?

24.9.2016 od Aldrin

Ahoj Aldrin, preniesli sme domovské tlačidlo z obrazovky na obrazovku, ale ponechali sme si ho s pôvodným telefónom iPhone 7.

24.9.2016 od Ash Friedle

Aha super! Chceli sme sa uistiť, že sa vám gombík nezlomí, keď sa ho pokúsite odstrániť :-) vďaka za informácie Jasen.

Maj skvelý víkend!

24.9.2016 od Aldrin

Vymenil som neporušenú obrazovku iphone 7 za nefunkčný displej lcd iphone 7 (iba lcd bez tlačidiel domov)

Prvým výsledkom bolo úplne nereagujúce tlačidlo Domov.

Ako druhý pokus som zamenil LCD za domáce tlačidlá, výsledok bol rovnaký.

3. pokus: Mám aktualizovaný IOS, žiadna zmena

4. pokus: Rozbitú obrazovku som umiestnil späť pomocou jej domovského tlačidla, funguje to.

Máte nejaký nápad alebo sprievodcu, ako zmeniť obrazovku iphone 7?

Mám opravovňu, ale zatiaľ nemám skúsenosti s iphone 7

Ďakujem

20.12.2016 od mehmet fatih daban

To isté sa deje so mnou jablko nemôže fyzicky robiť čokoľvek, ich vzhľad vyzerá tak, že si musím počkať asi 5-10 dní, kým to napravia

29.12.2016 od Hector Batista

môj počítač nebude rozpoznávať môj iphone 6

Rep: 277

Aktualizácia (2. 9. 2017)

Dobre, myslím si, že som nakoniec našiel problém, takže najskôr chcem niečo vysvetliť.

Chlapík tu napísal, že práve otvoril iPhone 7 a on nič neodpojil a domovské tlačidlo prestalo fungovať. Už otváram 4 iphone 7 a po otvorení telefónu pomocou teplovzdušnej pištole funguje domovské tlačidlo stále dobre, než niečo odpojím, aby teplo domovské tlačidlo nepoškodilo.

Ostatní ľudia píšu, že to možno je preto, lebo náhradná obrazovka nie je originálna, čo nie je príčinou, prečo prestane fungovať ani domovské tlačidlo, pretože iba vymením sklo z LCD za dva iPhony 7 a domovské tlačidlo prestane fungovať, a to je s pôvodný LCD a káble.

Takže problém, ktorý som doteraz našiel, je, keď som sa pokúsil odstrániť veľkú kovovú dosku z obrazovky, kde je kábel s veľkým domovským tlačidlom pod lepidlom. Na túto dosku pôsobíme teplo, aby sme mohli túto dosku oddeliť od kábla, a vyzerá to, že kábel je skutočne skutočne mäkký, takže aj keď ho vo vnútri nerozbijete, dôjde k poškodeniu, preto podsvietenie nahradíme týmto káblom a tlačidlo domovskej stránky sa spustí aby opäť fungovalo dobre.

Záver: zistili sme, že použitie pôvodného LCD displeja, ale nahradenie podsvietenia dlhým káblom problém vyrieši (problém zatiaľ riešime dvakrát)

Komentáre:

Mal som prípad, že to vylučuje váš nápad.

Popraskaná obrazovka i7 je vymenená za inú i7 so zachovaním pôvodného HB.

Na obe obrazovky som použil tepelnú pištoľ, aby som nahradil HB.

Obrazovka nahradená i7 HB nereagovala vôbec. I nahradil obrazovky späť. HB fungoval perfektne.

Keby som prekazil flex káble domáceho tlačidla vedúce cez zadnú časť obrazovky, moja otázka je, že „prečo vlastné domáce tlačidlo funguje dobre s poškodeným káblom HB“

Odpoveď by mala byť „musí existovať ďalšia tajomnosť“

Neodvážim sa vymeniť obrazovku i7 pre zákazníkov, mám opravárenský priestor s 5 - 10 obrazovkami denne opravenými,

14.02.2017 od mehmet fatih daban

Zmenil som obrazovku iphone 7. Urobil som úplnú výmenu s tlačidlom domov z jednej dobrej obrazovky iPhone 7 na druhú iPhone 7 so zlou obrazovkou. Domovské tlačidlo nefungovalo Myslel som si, že je možné, že potrebujete originálne domovské tlačidlo, ale pri zobrazení tohto vlákna sa zdá, že u ľudí narazil na rovnaký problém. Tlačidlo Domov neklikne ani neodpovedá na niečo

17.02.2017 od Jon srnka

Môžem potvrdiť, že toto riešenie funguje. Robil som dnes môj prvý. Lepidlo musíte opatrne prestrihnúť okolo hornej a 1/4 'hornej časti každej strany. Od tohto bodu použite voskovanou hracou kartou, zrežte ju zhruba na šírku a oddeľte zvyšok podložnej platne od vrstiev obrazovky LCD. Buďte EXTRA opatrní, aby ste nepoškodili výslednú fóliovú vrstvu nad 3D dotykovou podložkou. Odstráňte časti novej obrazovky a vráťte ju zo starej obrazovky. Čip, ktorý je v zadnej doske, obsahuje akýsi podpis, ktorý funguje v spojení s domovským tlačidlom. Uistite sa, že ste z vnútorných vrstiev LCD vyčistili VŠETKY úlomky. Na čiernom mieste na displeji sa dokonca objaví zreteľný kúsok odpadu. 91% alkoholu a médium bez chĺpkov a škrabancov. NEPOUŽÍVAJTE MIKROVLÁKNO !!!

Zo zvedavosti a za účelom experimentovania a diskusie: fungovala by obrazovka so 6s podobne? Tlačidlá pre mňa vždy fungovali, ale ak by sa od niektorého vyžadovalo zmeniť domovské tlačidlo, mohli by ste použiť jeden z rozbitého / nepoužiteľného telefónu, ak vymeníte dotykovú vrstvu 3D, ako je popísané vyššie?

EDIT: Rozobral som 6S obrazovku. Sú identické, až na to, že podsvietenie je na spodku na 7 a cez vrch na 6S. Túto možnosť v budúcnosti upravím, pretože sa naskytne príležitosť. Bol by som rád, keby som niekoho vyskúšal, ak má v okolí náhradné rozbité telefóny.

18.02.2017 od Jamie

Po prečítaní všetkých týchto správ je tu niekoľko zaujímavých, ktoré môžete vyskúšať. Nízke a hľa, druhé riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

27.06.2017 podľa sam

Skúste vymeniť ohybný kábel horného fotoaparátu / reproduktora / senzora priblíženia za nový a všetko by malo opäť fungovať dobre. Zdá sa to chybné, ak spôsobuje, že telefón po pripojení začne konať. Môžete ich nahradiť novým a mali by ste všetko napraviť.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

09/03/2018 od billa.4you

Jack Nicolsen niekedy môžeme opraviť roztrhané domáce gombíky. Skutočne záleží na rozsahu poškodenia a mieste roztrhnutia.

12.04.2018 od Rany

Rep: 169

Keď moje domovské tlačidlo odmietne spolupracovať, dám mu nový život

Ako vymeniť dotykový IC na tlačidle Domov

Rep: 263

Čaute ľudia,

Možno by som to mal zverejniť aj vo vlákne iPHone 6S. Po aktualizácii na iOS 10 zistím, že obrazovky, ktoré nie sú OEM, na iPhone 6S nefungujú.

To by tu mohlo súvisieť, ak náhrada, ktorú používate pre iPHone 7, nie je OEM. Myslím si, že Apple pridal nové „bezpečnostné“ opatrenie.

Komentáre:

Všimnite si čip na zadnej strane obrazoviek iPHone 6S. Mohli by to použiť na autentifikáciu na základnej doske ...

20.9.2016 od Michel Lavache

Dotykový ic čip je tiež za obrazovkou. Na to nezabudni

20.9.2016 od Ben

Definitívne som menil displeje tretích strán na 6S s ios10 beta. Som takmer pozitívny, že som to urobil len druhý deň, na 6S s iOS 10. Bol to dlhodobý zákazník a doťahovali sme sa. Mohla som sa teda mýliť. Na 7 som ešte nepracoval. Komu sa zobrazujú displeje alebo zákazníci ochotní zaplatiť za menej ako 250 dolárov?

29.12.2016 od iMedic

V skutočnosti nastal problém, keď jedna z firmvérov v11.x.x zablokovala telefón, ale nakoniec ho Apple napravil kvôli obrovskému tlaku verejnosti. No, teraz pri iPhone X, pokiaľ obrazovku nevymeníte za pôvodnú (jedná sa o 400 dolárovú časť!), S lacnejšími 200 dolárovými obrazovkami to nebude fungovať. Kontrolný čudák Apple je opäť tu!

14.08.2018 od billa.4you

Rep: 581

Mal som rovnaký problém. Ale dal som to napraviť. Kábel 3D Touch a domovského tlačidla (jeden kábel) je veľmi krehký. Odstráňte kovovú zadnú dosku na zadnej strane obrazovky a skontrolujte celý kábel. Moja bola pokazená. Vymieňam celé podsvietenie + 3D Touch (Odstránenie starého podsvietenia + 3D Touch je veľmi ťažké) a Touch ID funguje bez problémov.

V prípade akýchkoľvek otázok mi kľudne napíšte správu.

Komentáre:

toto má možno zmysel.

09/02/2017 od Július osília

Toto je potvrdené, že funguje

18.02.2017 od Jamie

To je správne. Vyššie som uviedol podrobné pokyny, ako postupovať. 3 za 3 zatiaľ.

27.02.2017 od Jamie

Urobilo to isté .... len vymeniť pôvodné tlačidlo domov z pôvodnej prasknutej obrazovky na druhú obrazovku a dalo mi nereagujúce dotykové ID / domovské tlačidlo. skúsil vymeniť späť na pôvodnú prasknutú sutinu a všetko fungovalo. Takže neviem, či druhá nová obrazovka dorazila so zlým plochým konektorom, alebo či Apple vložil niečo, čo musí zodpovedať (napríklad čip niekde v podsvietení), domovským tlačidlom, ale vymenil som novú obrazovku, starý kov backplate, a VŠETKY PRÁCE OK :) ďakujem Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 od Oniyaki

Aj keď vyššie uvedená metóda môže fungovať, vyzerá to ako dosť náročná operácia a nemusí byť pre každého.

Po prečítaní všetkých týchto správ je tu niekoľko zaujímavých, ktoré môžete vyskúšať. Nízke a hľa, druhé riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

27.06.2017 podľa sam

Skúste vymeniť ohybný kábel horného fotoaparátu / reproduktora / senzora priblíženia za nový a všetko by malo opäť fungovať dobre. Zdá sa to chybné, ak spôsobuje, že telefón po pripojení začne konať. Môžete ich nahradiť novým a mali by ste všetko napraviť.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

09/03/2018 od billa.4you

Rep: 137

Toto je repost, ale došlo k rovnakému problému aj dnes. do dnešného dňa sme opravili asi 10–12 telefónov i7 a 7 plus bez problémov, ale na tomto domovské tlačidlo prestalo reagovať (odtlačok prsta fungoval dobre). Po výmene obrazoviek, vyskúšaní telefónov od darcov atď., Nič. Takže sme zálohovali telefón, spustili ho do režimu DFU a vykonali sme úplnú obnovu. Tlačidlo Domov sa vrátilo v poriadku.

Aktualizácia (15/15/2017)

Už skôr som zverejnil, že sme mali tento problém, znova sme pripojili spadnutý telefón k DFU a obnovili sme ho. Odvtedy máme opravených 50+ modelov iphone 7 a 7 plus a vôbec žiadne problémy, myslím si, že pre nás bol prvý z nich dávkovým problémom podobným problémom s haptickou spätnou väzbou na sériu 6s.

Komentáre:

Ako ste sa dostali do režimu dfu, keď domovské tlačidlo nefungovalo Peter?

13.04.2017 od Logan

Existujú nástroje, ktoré môžu telefóny nútiť do režimu DFU. Jeden používam vo svojom obchode neustále na opravy. Volá sa RecBoot. V zásade pripojíte telefón k počítaču a RecBoot ho prinúti prepnúť do režimu DFU. Super ľahké.

19.04.2017 od Kapitán Satchmo

iPhone 7 nepoužíva domáce tlačidlá na prechod do režimu dfu, používa tlačidlo napájania a zníženie hlasitosti

05/09/2017 od austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.05.2017 od Tech lekári

To je čudné! Spravil som DFU a moje domovské tlačidlo stále nefunguje. Namiesto toho som však dostal „virtuálne“ domovské tlačidlo.

10. 06. 2019 od kathwick2

Rep: 60,3k

Zamenili ste pôvodné domovské tlačidlo za nový LCD?

Komentáre:

pôvodné domovské tlačidlo nefunguje na novom LCD, iba na starom LCD

20.9.2016 od Albert

Aj pre 2 nové LCD?

20.9.2016 od Tom Chai

Áno pre 2 nové LCD

20.9.2016 od Albert

Zaujímavé. Teraz potrebujeme viac vzoriek na experimentovanie, aby sme mohli potvrdiť problém a možno nájsť riešenie.

20.9.2016 od Tom Chai

Rovnako ma tiež zaujíma, nenašiel som nikoho, kto by bol úspešný pri zmene obrazovky pri súčasnom zachovaní tlačidla Domov, aby fungoval normálne.

22.09.2016 od Ben

Rep: 57,3k

Uverejňujem tu príspevky, aby som mohol zostať v tomto vlákne

Komentáre:

Moja nasledujúca bodka ->.

28.05.2018 od Rany

Rep: 73

Je to po obrazovkách trhu, čo sa u nových telefónov iPhone každý rok stretávame. Výrobcovia musia vždy niečo vyriešiť. 5C mala problémy so zlým dotykom, 6 mala problémy so zdvíhaním rámu, 6 s s Force Touch a teraz so 7 je to opäť Force Touch / podsvietenie pre aftermarket.

Mali by sme dostávať odpovede od dodávateľov. A obrazovky iFixit robia to isté, vyskúšal som to. Mal som za sebou iba pár obrazoviek od rôznych dodávateľov. Momentálne je to ako ihla v kope sena.

Rep: 157

Po včerajšom probléme s nefunkčným domovským tlačidlom zariadenia iPhone 7 (ale fungovalo to touchID na náhradnej obrazovke, napodiv), som bol dnes pri iPhone 7 dosť opatrný. Tepelnou pištoľou som zahrial zadnú časť telefónu (slabé teplo až do bodu, keď sa kov len „zahreje“) a mierne teplo na okrajoch obrazovky, aby sa zabránilo tlačidlu Domov. Použil som žiletku, aby som sa zasunul pod okraje obrazovky, nie viac ako 1/8 palca. NIC som neodpojil, ale keď som telefón znova testoval, nefungovalo už ani domovské tlačidlo, ani touchID . Opäť platí, že okrem toho, že obrazovku iba zdvihnete z kovového rámu, je to nedotknutá pôvodná obrazovka a domovské tlačidlo, o ktorom hovorím. Tiež som si myslel, že to mohla byť moja fantázia, ale mohol som prisahať, keď som ohrieval zadnú časť (a telefón bol vypnutý), cítil som, ako motor haptickej spätnej väzby vibruje, akoby sa dotklo tlačidla Domov.

Aktualizácia o 15 minút neskôr: touchID aj domovské tlačidlo fungujú na náhradnej obrazovke po uvedení na trh, takže predpokladám, že pri oprave boli poškodené káble domovského tlačidla pôvodnej obrazovky. Myslím, že to bolo teplo, aj keď mierne, aké bolo - kábel Žiletky nie je ŽIADNE poškodený. Zatiaľ som nenainštaloval zadný kovový rám na obrazovku pre popredajné vozidlá. POZNÁMKA: jedna vec, ktorú som urobil odlišne od včerajšej neúspešnej opravy, bol tentokrát, keď som NEODSTRAŇOVAL malinký gumený krúžok na vnútornej strane domovského tlačidla, o ktorom som si myslel, že slúži iba na hydroizoláciu. Myslím si, že to je vo funkcii tohto nového domovského tlačidla zásadné. Tiež som sa ubezpečil, že kovová konzola domovského gombíka bola správne na svojom mieste (plastový hrot na ľavej strane bol úplne vo vnútri kruhovej medzery konzoly) a ďalšie tri skrutky boli na mieste skôr, ako zaskrutkujete skrutku pre skutočné domovské tlačidlo Tiež som si zvykol nedávať domovské tlačidlo na svoju magnetickú skrutkovaciu podložku.

Finálna aktualizácia: po úplnom nainštalovaní obrazovky trhu a funkcii touchID a domovského tlačidla stále fungujú správne.

Komentáre:

Ďakujem .. toto je zaujímavé .. pretože to ukazuje na „prehriatie“ ako vinníka. Ako ste popisovali, vyhli ste sa tomu, že HB mieril tepelnou pištoľou iba do strán, ale mohlo by to byť len tak, že aj tak trochu nabral teplo. Často ma prekvapuje, koľko „červeného tepla“ zachytia nechcené predmety, napríklad kovové nástroje ležiace vedľa alebo dokonca blízko napr. iPady .. kde používam viac tepla ako pri iných opravách. Pri demontáži zostavy obrazovky ju uvoľním dole a potom pomocou nechtu na palci dokráčam, zatiaľ čo rám nadvihnete. Je to oveľa rýchlejšie a 100% bezpečné pre kryt - žiadne škrabance - nie teplo!

Mimochodom. Ak si prečítate tohto „Geda“, prosím, nedávajte tomuto človeku mínus za zdieľanie svojich skúseností, aj keď to nemusí byť „riešenie“, cesta k takejto veci je často dláždená zážitkami ... vďaka!

07/03/2017 od FIX4U.DK

Včera sa mi stalo PRESNE to isté. Nerobím opravy pre život, ale len pre rodinu a blízkych priateľov. Vedel som, že iPhone 7 vyžaduje trojkrídlový ovládač, ale neuvedomil som si ho. Telefón som otvoril pomocou VEĽMI ľahkého tepla okolo okrajov a vtrhol som doň kovovým šplouchadlom. Dokázal som odstrániť štíty, aby vyskočili z káblov, a potom som si uvedomil, že hlavy skrutiek sú príliš malé na špičku, ktorú som mal. Pokračoval som v tom, že som telefón opäť dal dokopy a teraz je domovské tlačidlo zbytočné, rovnako ako 3D Touch. Pri tomto telefóne som bol mimoriadne opatrný. Vždy s tým začnem, ale hlavne keď to robím prvýkrát. Dospeli sme k záveru, že aj NAJNIŽŠIE teplo nepriamo spôsobuje tento problém? To je šialené. Mám novú obrazovku a keď získam správne nástroje, pokračujem a vykonám výmenu. Nejaké návrhy vpred?

06/08/2017 od Jared Guthrie

Jared Guthrie nie, nerobíme záver, že teplo spôsobilo škodu. Konštatujeme, že ste vložili nástroj viac, ako by ste mali, a poškodili káble, alebo ste pri zdvíhaní obrazoviek trhali.

06/08/2017 od Rany

Teplo určite nie je problém.

Pomocou nástroja ste kábel poškodili viac ako pravdepodobne, pretože tlačidlo 3D Touch aj domovské tlačidlo nefungujú, čo je jasným znamením toho, že kábel bol poškodený, pretože obidve prechádzajú rovnakým káblom.

07/08/2017 od Ged

Môže to mať spoločné s teplom alebo fyzickým poškodením, zdá sa však, že problém s tlačidlom domov je dosť náhodný. Niektorí používatelia opravili desiatky telefónov v rade bez akýchkoľvek problémov, zatiaľ čo iní vrátane mňa mali 4 až 5 telefónov v rade s problémom s domovským tlačidlom. Profesionálne pracujem na telefónoch už viac ako dve desaťročia a som pri práci s telefónmi veľmi opatrný (napríklad ocd), zdá sa však, že tento problém v poslednom čase pretrváva. Môj záver je, že poškodené tlačidlá a káble flex sa na tom podieľajú, ale je ťažké zaklincovať presnú príčinu v každom jednotlivom prípade.

Po prečítaní všetkých týchto správ je tu niekoľko zaujímavých, ktoré môžete vyskúšať. Nízke a hľa, druhé riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

27.06.2017 podľa sam

Skúste vymeniť ohybný kábel horného fotoaparátu / reproduktora / senzora priblíženia za nový a všetko by malo opäť fungovať dobre. Zdá sa to chybné, ak spôsobuje, že telefón po pripojení začne konať. Môžete ich nahradiť novým a mali by ste všetko napraviť.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

09/03/2018 od billa.4you

Rep: 439

Skontrolujte vnútorné káble, kde je pripojené domovské tlačidlo, a skontrolujte, či sú všetky pripojenia pevné

Komentáre:

Ahoj,

Testoval som to niekoľkokrát, ale domovské tlačidlo neodpovie, testoval som s dvoma LCD,

funguje to iba s originálnym LCD, s ktorým prišiel iPhone, sú to naozaj čudné problémy.

19.9.2016 od Albert

musí to byť originálne tlačidlo domovskej stránky, aby to fungovalo. je to únik na pôvodnú obrazovku, takže touch id nebude fungovať s výmenou obrazovky.

20.9.2016 od reneholms

Záhada sa prehlbuje, pretože domovské tlačidlo po výmene obrazovky prestalo fungovať, A taktiež prestalo fungovať aj po vrátení pôvodnej obrazovky spolu s pôvodným domovským tlačidlom!

Majte na pamäti, že som pri vykonávaní opravy postupoval maximálne opatrne a overil som všetky pripojenia a flex kábel mikroskopom s hodnotou 500 dolárov bez absolútne viditeľného poškodenia. Môžem len odvodiť, že domovské tlačidlo sa nejako vnútorne poškodilo počas demontáže a / alebo počas počiatočného poškodenia obrazovky pádom.

Po prečítaní všetkých týchto správ je tu niekoľko zaujímavých, ktoré môžete vyskúšať. Nízke a hľa, druhé riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

27.06.2017 podľa sam

Skúste vymeniť ohybný kábel horného fotoaparátu / reproduktora / senzora priblíženia za nový a všetko by malo opäť fungovať dobre. Zdá sa to chybné, ak spôsobuje, že telefón po pripojení začne konať. Môžete ich nahradiť novým a mali by ste všetko napraviť.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

09/03/2018 od billa.4you

Rep: 151

Čaute ľudia

obrazovka môjho telefónu stmavla, ale stále funguje

Tu zdieľam moje skúsenosti s opravami obrazoviek iPhone 7:

Do minulého týždňa som urobil 7 - 8 pôvodných zostáv Foxconn LCD ((a jednu repasovanú zostavu), všetko bez domovského tlačidla alebo iných problémov.

Vo všetkých týchto prípadoch som znova použil kláves HB / Touch a všetky ostatné „malé časti“, ktoré som presunul z prasknutých obrazoviek. S PREDlžovacím káblom kľúča HB som NEPRESUNÚC

Použil som VEĽMI málo tepla na spodnú časť kovovej zadnej dosky LCD, aby sa lepidlo uvoľnilo z LCD / Touch flex. Je potrebné veľmi málo tepla, pretože materiál je tenký a bleskovo sa zahrieva. Lepšie je použiť malé množstvo tepla, ako ťahať ohybné káble.

ALE moja šťastná šnúra sa náhle skončila ... Ten, ktorý som dostal minulý týždeň v obchode, mal rozbitú obrazovku A malú prasklinu v sklenenom disku HB. HB bol / je mŕtvy .. (aj pred výmenou obrazovky, čo mi zákazník zabudol povedať). Takže žiadny klik / žiadny dotyk.

Spadol na dlažbu z „výšky hrudníka“ a telefón je teraz zbytočný. Nemôžem pomôcť svojmu zákazníkovi kvôli tejto záludnej / detinskej stavebnej politike od spoločnosti Apple, a pretože ju nechal spadnúť, nemá ani žiadnu záruku. .

Výsledkom je jeden nezmyselne drahý disk „Jet Black - 256 GB“ - starý iba jeden mesiac a pripravený na vyradenie.

Udivuje ma, že Apple sa dokonca obťažuje tráviť čas a peniaze zámerným vytváraním ťažkostí a obťažovaním pre svojich vlastných zákazníkov a následne pre nás „chalanov“. Zarábajú miliardy, takže to naozaj nechápem. To by sa mohlo ukázať ako ešte väčšia nepríjemnosť ako „Chyba 53“, ak to nejako neopravia, v neskorších verziách IOS.

Vlastne dúfam, že existuje ďalšie vysvetlenie, ale ani po vážnych špekuláciách stále nerozumiem, prečo musia byť HB spárované s logickými doskami? Niektoré inteligentné aplikácie ppl sa pokúsili vysvetliť, že „je to konštruované tak, aby bolo ťažšie obísť funkciu dotykového ID“. Prečo by to však malo spárovanie konkrétnej čítačky s doskou ešte sťažiť. Máte iba asi päť pokusov, kým iPhone aj tak nebude vyžadovať prístupový kód. Ďalej predpokladám, že „údaje o odtlačkoch prstov“ načítané počas nastavenia sú uložené v logickej doske .. NIE v IC na flexi, a teda celá myšlienka párovania nedáva absolútne žiadny zmysel .. pre mňa rovnako nie.

V dôsledku toho všetkého a chýbajúceho minikonektora, vyčnievajúceho objektívu fotoaparátu, nepríjemne umiestneného kľúča „spánkového kľúča“, monopolu (a niekoľkých ďalších nepríjemností) som sa rozhodol, že môj ďalší telefón bude vrhnúť sa na značku, ktorá má na konci názvu písmeno „i“ ... nie na začiatku!

Komentáre:

Toto nie je riešenie, je to skôr chvastanie.

28.02.2017 od Ged

A domovské tlačidlo bolo predtým rozbité, ako ste spomenuli, preto to nemá s opravou nič spoločné.

28.02.2017 od Ged

Odkaz HB to board musí byť šifrovaný, aby sa zabezpečilo, že údaje nebudú možné načítať škodlivými hackermi hardvéru alebo softvéru. Spoločnosť Apple však namiesto zložitého, bezpečného, ​​ale vymeniteľného nastavenia verejného kľúča zvolila jednoduché statické šifrovanie symetrického kľúča.

Z ich pohľadu „my“ môžeme opraviť, takže je to opraviteľné. „Je nám úplne jedno, čo robia chlapci z tretích strán.

28.02.2017 od Tom Chai

Ďakujem Tom .. za pridanie trochu zmyslu do konštrukcie. Nemyslel som na to .. ale vážne. Skúsil by niekto niekedy ukradnúť údaje o odtlačkoch prstov ..? Ťažko si to predstavujem, ale samozrejme .. MOŽNOSŤ tu je a so „šialenou super najvyššou úrovňou zabezpečenia“ spoločnosti Apple to možno budú chcieť iba zablokovať .. -)

02.03.2017 od FIX4U.DK

@Ged:

Áno, bol som vtedy frustrovaný .. a nikdy som nevyhlásil, čo som napísal, ako riešenie. Hneď v prvom riadku som dokonca napísal, že „zdieľam svoje skúsenosti“, samozrejme pokiaľ ide o demontáž, aby sa zabránilo poškodeniu HB extension-flex .. a tak som sa snažil pomôcť ostatným používateľom .. takže veľká vďaka za mínus .. Samozrejme, že som sa mýlil, zaslúžil som si mínus, a skutočne si ťa vážim, že si ma takto nastavil na pravú mieru.

02.03.2017 od FIX4U.DK

Rep: 13

Opravujem iPhone 7 plus a zmenil som obrazovku, pretože originál bol rozbitý, všetky ostatné pôvodné diely ako horný fotoaparát / reproduktor a domovské tlačidlo som si ponechal, zistil som, že s horným fotoaparátom / reproduktorom pripojeným k základnej doske prestane domovské tlačidlo fungovať a na obrazovke je zhruba 5-10 sekundové oneskorenie, s odpojeným horným fotoaparátom / reproduktorom všetko funguje úplne v poriadku bez oneskorenia a môžem úplne dobre použiť tlačidlo Domov, skúsil som to s pôvodnou rozbitou obrazovkou a rovnakým problémom deje sa s tým, aj keď to predtým fungovalo dobre (digitizér bol zle prasknutý), tiež som teraz nahradil domovské tlačidlo a fotoaparát / reproduktor novými časťami a stále mám rovnaký problém.

Myslím si, že to má niečo spoločné s hardvérom v telefóne, ale nie si istý, prosím, pomôž.

Komentáre:

Mám ten istý problém, našli ste nejaké riešenie ???

03/07/2017 od joseang860724

Po niekoľkých pokusoch som našiel problém a riešenie, bola poloha flex kábla fotoaparátu, musíte pripojiť flex flex na pozíciu s káblom dole, ak pripojíte kábel do druhej polohy tlačidlo Domov Prestaň pracovať...

03/07/2017 od joseang860724

Podľa mojich skúseností je pravda, že musí byť pripojený horný ohybný kábel fotoaparátu / reproduktora, inak dôjde k poruche funkčnosti domáceho tlačidla. Po prečítaní všetkých týchto správ je však možné vyskúšať niekoľko zaujímavých. Nízke a hľa, druhé riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

27.06.2017 podľa sam

Skúste vymeniť ohybný kábel horného fotoaparátu / reproduktora / senzora priblíženia za nový a všetko by malo opäť fungovať dobre. Zdá sa to chybné, ak spôsobuje, že telefón po pripojení začne konať. Môžete ich nahradiť novým a mali by ste všetko napraviť.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

09/03/2018 od billa.4you

Rep: 1,4k

Tlačidlo Domov na iPhone 7 nebude fungovať, ak vymeníte novú obrazovku. Ak je vaša obrazovka rozbitá a chcete, aby tlačidlo Domov fungovalo, pošlite svoj iPhone do obchodu Apple.

Komentáre:

Nie je to pravda ... musíte odstrániť starú HB (opatrne!) Na novú obrazovku. Jednoduchý prieskum, môj priateľ :)

8.9.2017 od Wes

čo je HB?

26.08.2017 od sultán 393

HB znamená Domovské tlačidlo

27.08.2017 od Kaye

Rep: 49

Vlastne som mal rovnaký problém. Snažil som sa upraviť domovské tlačidlo intenzitu, zmenila rýchlosť klikania na domovské tlačidlo a na prekonanie tohto problému používa AssistiveTouch. A naozaj mi to vyšlo.

Komentáre:

@ Angela Derkel

02/05/2018 od billa.4you

Rep: 13

Aspoň v tomto jednom prípade môžeme potvrdiť, že výmena prox senzora na iph 7 vrátila domovské tlačidlo späť do plnej funkčnosti.

Rep: 13

Aktualizácia - mal som rovnaký problém s HB - opravil som svoju vlastnú obrazovku iPhone7 s obrazovkou iFixit (nie lacnú), znova som použil svoj HB a moju starú zostavu fotoaparát / reproduktor. Touch ID fungovalo, ale tlačidlo nereagovalo. Odstránenie skrutky zo zadnej strany gombíka nebolo riešením. Prešiel som DFU a čo mi dal, bol „virtuálny“ HB, ktorý sa na mojej obrazovke javil ako tlačidlo duchov. Moje dotykové ID otvorí domovskú obrazovku a keď sa k nej chcem vrátiť z aplikácie, stačí stlačiť virtuálne tlačidlo. Je to divná práca, ale funguje to.

Komentáre:

A aby sa vám virtuálne domovské tlačidlo ešte ľahšie používalo, choďte na Nastavenia> Všeobecné> Prístupnosť> Asistenčné dotyky> Prispôsobiť a potom stlačte 10 - 'na vymazanie všetkých funkcií, nakoniec stlačte' + 'a pridajte iba tlačidlo HOME. Týmto spôsobom bude domovské tlačidlo na obrazovke fungovať úplne rovnako ako hardvérové ​​tlačidlo bez toho, aby bolo zbytočne veľa neporiadku. )

10. 8. 2019 od billa.4you

Pekná možnosť, to som nevedel, ďakujem za aktualizáciu

18.05.2020 od Adam Maytrot

Ďakujem, zachránil si mi nejaké peniaze

02.06.2020 od Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

AHOJ:

V mojom prípade bol predný fotoaparát / reproduktor / snímač flex, Po zmene flexa funguje domovské tlačidlo úspešne.

Komentáre:

Je to preto, lebo prišli s novými domácimi tlačidlami pre náhradné diely pre iPhone7 a 8, ktoré obnovujú iba domácu funkciu, nie však snímač odtlačkov prstov (pretože je šifrovaný). Je to lepšie ako nič. )

Pri kúpe jedného z týchto nových tlačidiel je to buď v popise, alebo je cena nad 10 $ / tlačidlo. Staré lacné okolo 3 dolárov nefungujú.

05.03.2020 od billa.4you

Po zmene flexa funguje domovské tlačidlo úspešne.

Ďakujem, mám rovnaký problém

29.04.2020 od Mikolaj Lukanovic

Máte nejaký návod, ako zmeniť flex?

14.05.2020 od Sander Imadlin

Rep: 439

Skúste vymeniť prepojovací kábel domovského tlačidla za pôvodný na novej obrazovke. Je to pod štítom na LCD

Komentáre:

Už viete, či sa to vyriešilo?

26.10.2016 od Gerroe

Myslel som si to, všimol som si to po odpojení obrazovky a pripojení späť do domácej spodnej časti už nefungoval Mal som funkčný iPhone 7 bez prasknutia I keď som vytiahol hlavu a vytiahol obrazovku a skutočne ju v tej druhej a homebotton bol nefunguje v inom telefóne s inou montážou a domovskou spodnou časťou, keď som vpredu a vybral som ju a umiestnil na pôvodnú obrazovku iPhone a orginAl, ale domáca spodná časť prestala pracovať na oboch telefónoch, čo robiť, čo by to mohlo znamenať ako oprava obchod

29.12.2016 od Hector Batista

Problém s flexibilným káblom bol späť v rokoch 2016/2017 s obrazovkami obnovy s nízkou kvalitou. V dnešnej dobe sa to triedilo viac menej. Ak sa chcete vyhnúť tomuto problému, nekupujte lacné „rozpočtové“ obrazovky (20 - 30 dolárov), namiesto toho si kupujte kvalitné veci (40 - 50 dolárov). )

30.08.2018 od billa.4you

Ďakujem za váš komentár, myslím si, že mi to pomôže vyriešiť problém s mojím telefónom

04/05/2020 od Zimbebabw Armete

Rep: 49

Niekto to vyskúša, urobte si zálohu iPhonu 7, Vymeňte obrazovku za obrazovku s náhradnými dielmi, zalepte ju a potom prepnite do režimu DFU, nechajte ho samy vymazať a potom ho obnovte v režime DFU. len ma zaujíma, či nahradí firmvér a prijme novú obrazovku a HB ako pôvodné. Urobil by som to, ale nemám iPhone 7 na testovanie.

Komentáre:

Nie, nebude. HB musí byť vynulovaný servisným softvérom, akékoľvek operácie na úrovni používateľa jednoducho odmietnu fungovať. Toto bolo dokázané nespočetnekrát, takže nemusíte strácať čas a peniaze.

18.12.2016 od Tom Chai

A znova!!! pridať. Myslím si, že na uvedenie telefónu do režimu DFU budete potrebovať HB. Takže po výmene už HB nefunguje, čo znamená, že u nemôžete znova vstúpiť do DFU. Toto je vážne. Nestrácajte čas ako @tomchai povedal vyššie.

25.12.2016 od Abdul Galib |

Na iPhone 7 namiesto toho, aby ste držali tlačidlo Domov, držíte stlačené tlačidlo zníženia hlasitosti pre reset, takže si myslíte, že by ste mali byť schopní vložiť iPhone do DFU rovnakou metódou, ale neskúšali ste, len si myslíte, že to bude fungovať.

26.12.2016 od DC LifeTech

Nepočula som, že to bude fungovať. Ak to však nevieme, mali by sme sa o to aspoň pokúsiť. Môže to byť spôsob, akým sa nás spoločnosť Apple (opravári) pokúsila zabrániť v práci na týchto telefónoch. Ako chyba 53

26.12.2016 od iMedic

Áno, bohužiaľ to nebude fungovať, telefón sa jednoducho reštartuje a budete potrebovať úplne rovnaké časti.

29.12.2016 od MARIAN IGNAR

Rep: 1

Našiel niekto spoľahlivé riešenie alebo môže overiť, že náhradné obrazovky nebudú fungovať. Stále dostávam protichodné správy. Niektorí tvrdia, že tlačidlo nefunguje, je iba zlá oprava, iní hovoria, že Apple je opäť nepríjemný.

Komentáre:

Zdá sa, že je to všetko vyššie uvedené ... ak je poškodené domovské tlačidlo alebo jeho ohybný kábel, je úplne zastrelený, bez toho, aby ste ho zobrali do obchodu Apple na výmenu.

Na druhej strane to môže byť tiež spôsobené predlžovacím ohybným káblom domovského tlačidla prechádzajúcim cez zadnú časť obrazovky lcd a / alebo poškodeným ohybným káblom fotoaparátu / reproduktora na vrchu. Než sa uchýlite do obchodu Apple, nezabudnite všetkých starostlivo skontrolovať.

Po prečítaní mnohých návrhov je tu jeden, ktorý mi pripadal zaujímavý. Nízke a hľa, toto riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

10.03.2018 od billa.4you

Rep: 1

Vyriešil to. Nedávno som mal tento problém na zariadení iPhone 7 Plus. Prvýkrát som obrazovku vymenil v pohode. Potom som si všimol, že senzor, ktorý pri telefonovaní vypína obrazovku, nefunguje.

Po druhom otvorení telefónu, keď som ho dal opäť dokopy, som dostal správu o domovskom tlačidle, ktoré bude pravdepodobne potrebné opraviť. Telefón bol tiež mimoriadne pomalý. Nefungovala predná kamera ani snímač. Mnoho aplikácií prestalo fungovať.

Pomocou mikroskopu na opravu elektrónov som zaznamenal problém so základnou doskou. Vymenil som malé čipy a všetko fungovalo dobre. Dalo mi to niekoľko hodín otrasy hlavy a zajaca.

Tento problém je väčšinou spôsobený chybnou obrazovkou, ale niekedy môže ísť o základnú dosku.

Vlastním a prevádzkujem malú opravovňu vo švédsku.

Komentáre:

Dobrá práca Tony, bohužiaľ väčšina jednotlivcov alebo dokonca obchodov nemá potrebné vybavenie na vykonávanie mikro opráv na úrovni dosky.

Môže to byť tiež spôsobené predlžovacím ohybným káblom domovského tlačidla prechádzajúcim cez zadnú stranu LCD a / alebo poškodeným ohybným káblom fotoaparátu / reproduktora na vrchu. Než sa uchýlite do obchodu Apple, nezabudnite všetkých starostlivo skontrolovať.

Po prečítaní mnohých návrhov je tu jeden, ktorý mi pripadal zaujímavý. Nízke a hľa, toto riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

10.03.2018 od billa.4you

Rep: 1

Je to niečo iné, chystajú sa ďalšie veci. Stále máme problémy s tým, že sme museli prestať opravovať iPhone 7 v našom obchode. Dnes som sa hral s mojou osobou iPhone 7. Otvoril som telefón o 140 stupňov a bez toho, aby som robil čokoľvek iné, vložil som ho späť a tlačidlo Domov prestane reagovať. Číta to odtlačok prsta, ale žiadne kliknutie.

Komentáre:

Opravil som mnoho iPhone 7 a 7 plus a nemal som žiadne problémy.

Ak tlačidlo Domov prestalo reagovať už po otvorení, poškodili ste kábel na pravej strane telefónu.

Alebo používate príliš veľa tepla, na flexi domovského tlačidla je malý čip, ktorý je poškodený, takže funkcia Touch ID bude stále fungovať, ale normálna funkcia domovského tlačidla nebude fungovať, bude potrebné ju vymeniť a znova zapojiť. , alebo možno bude fungovať aj pretavenie.

Je to niečo, čo robíte hoci.

29.07.2017 od Ged

Myslím, že dnes som urobil 2 7 plus, vzal som si na to čas. Vyšiel skutočne dobre.

Myslím, že musím byť naozaj opatrný

29.07.2017 od ABDULLAH FARRUKH

Jeho softvér Apple. Vykonali ste všetky návrhy, prvotriednu obrazovku, cyklus napájania, obnovili, znova použili továrenský plochý kábel, iné obrazovky atď. Žiadna radosť. Povolil aktualizáciu z 10.3.2 na 10.3.3 a voila! Všetko funguje.

Odporúčanie: Nedovoľte, aby bol telefón napájaný z odpojeného hardvéru, a ponechajte si pôvodné tlačidlo Domov. Hardvér bol v poriadku. Zdá sa, že telefón cítil, že bol otvorený a / alebo vymenený hardvér a prešiel do časti. Niet pochýb o tom, že Apple bude tvrdiť, že ide o bezpečnostný problém, pravdepodobne o bezpečnosť opravy $$$$.

01/08/2017 od Tom H

Rovnakú frustráciu som mal pri 5 zariadeniach iPhone 7 za sebou, keď som používal drahé obrazovky v hodnote 50 dolárov.

Po mnohých výskumoch som narazil na návrh, ktorý mi pripadal zaujímavý. Nízke a hľa, toto riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

14.03.2018 od billa.4you

Rep: 85

Moje skúsenosti v tomto smere sú dvojaké ... buď zlomíte HB, alebo je ohyb obrazovky chybný. Zo stoviek vykonaných sú iba dva problémy, ktoré sme videli. Myslel som, že som mal zlomenú HB na jednej z posledných opráv, vyskúšal som 5 rôznych obrazoviek a vzdal som to. Ukázalo sa, že som mal zlú dávku obrazoviek iných výrobcov, ktoré mali chybný flex (vážna smola!).

Len buďte opatrní pri odstraňovaní HB (jemne vypáčte trochu doprava, ale s iso sprejom a hracou kartou a vyjde pekne, buďte opatrní okolo ic čipu u10 (veľký ic v strede HB), dá sa vymeniť, ale potrebujete skillz!

Získajte kvalitné obrazovky, viem, že ľudia radi maximalizujú zisky podvádzaním na obrazovkách, ale pre ip7 v dnešnej podobe to nestojí za to, len čím viac presuniete HB, spôsobí to navyše už aj tak slabý kábel extra stres. Odteraz ideme renovovať pôvodné LCD a máme vynikajúce výsledky, zhruba 95% všetkých obrazoviek funguje perfektne.

Nevidel som žiadne problémy ani so SW, alebo len tak, že som ich otvoril, IMO sú len mýty o zlých opravách.

Komentáre:

+1. Ak iPhone po výmene obrazovky nefunguje správne, domovské tlačidlo je poškodené v dôsledku namáhania kábla pri vyberaní. ALEBO máte na obrazovke zlý flex. Počas vykonávania servisu tiež vypnite iPhone!

15.10.2017 od Richard Rosenberger

Rep: 1

Praskla moja obrazovka i7. Otvorím obrazovku a uvedomil som si, že to bolo oveľa väčšie úsilie ako v prípade iných telefónov iPhone. Odložil som obrazovku späť. Teraz sa domovské tlačidlo nebude inicializovať.

Nejaké návrhy?

Rep: 1

Problém je v tom, že domáce tlačidlo i7 after market nemôže fungovať, aspoň pre mňa som ich vyskúšal niekoľko, ale žiadny úspech.

Komentáre:

2006 hondacord batéria do prívesku

Problém je v tom, že domáce tlačidlá po uvedení na trh nemôžu fungovať pre i7, aspoň pre mňa som ich vyskúšal pár a nič.

24.08.2017 od Omar

Rep: 23

nahradím obrazovku, domovské tlačidlo funguje, ale skenovanie Touch ID nefunguje všetko, ¿nejaké indície?

Rep: 1

Ahoj, zmenil som kompletné prestavenie protokolu ip6 na nové prenasledovanie zadnej časti krytu, všetky pásky sa zmenili z pôvodnej obrazovky Apple pod kovovú dosku a pôvodné domovské tlačidlo sa presunulo cez. HB funguje, ale nerozpoznáva skener odtlačkov prstov. Dostal som pokyn, aby som si vzal malý štvorcový štítok pod konektorom, ktorý HB konektor pripája k obrazovke, je pod pásikom obrazovky. je to pravda? Aktualizoval som iOS, ale neprevažuje. Nevadí mi to, aby som bol úprimný, pretože stále môžem zadať 4-ciferný prístupový kód na otvorenie telefónu. Myslím, že urobím pre svoj ip7 rovnakú aktualizáciu na modrú alebo červenú zadnú honičku, ale po čítanie všetkých príspevkov Som unavený z toho, že teraz otváram ip7 len pre prípad, že HB prestane úplne fungovať. to je tak, že môj telefón sa líši, nie kvôli poškodeniu. akékoľvek informácie o tejto aktualizácii, takže mám raz funkčný HB a na čo si dať pozor.

Aktualizácia (1. 5. 2018)

.

Rep: 23

Stačí aktualizovať alebo obnoviť iOS.

Je to pre mňa pomoc.

Rep: 1

RIEŠENIE TLAČIDLA DOMOV !!

Mal som rovnaký problém s domovským tlačidlom ako mnohí z vás, s 5 iPhone 7 v rade pri používaní drahých obrazoviek oem $ 50.

Po mnohých výskumoch som narazil na návrh, ktorý mi pripadal zaujímavý. Nízke a hľa, toto riešenie skutočne fungovalo !! Jednoducho som uvoľnil skrutku v zadnej časti domovského tlačidla, ktorá ho drží na kovovom držiaku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

Všetky kredity idú na:

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

Čo dáva dokonalý zmysel, pretože mierne pokrivenie dotykového senzora by mohlo spôsobiť jeho poruchu a vytvorenie všetkých obávaných problémov s dotykom. Teraz môžu existovať aj iné príčiny, napríklad lacná / nekvalitná náhradná obrazovka (nebuďte lacný! Lol), zlomená stuha alebo poškodený softvér, ktoré je možné vyriešiť celkom ľahko, ale malo by sa povoliť uvoľnenie skrutky domovského tlačidla. skúsil ako prvý. :)

Komentáre:

Žiadny problém a verte mi, dokonca aj pre túto technológiu od roku 1999 som bol týmto problémom dosť dlho zmätený. Zdá sa, že to môže byť spôsobené zlomenou páskou (horný aj spodný snímač) alebo jednoducho príliš utiahnutou skrutkou dotykového senzora, ktorá narúša jeho normálnu činnosť. A dôvod, prečo je dotyk synchronizovaný spolu s hlavnou doskou, presahuje mňa, myslím si, že je to jednoducho hlúpy a monopolný. Nie je to tak, že by niekto spájkoval drôty, aby ukradol váš odtlačok prsta. lol

31.03.2018 od billa.4you

Rep: 13

Mal som tento problém so zlomeným telefónom iphone 7 plus a kúpil som ho s poškodenou obrazovkou. Telefón fungoval perfektne s prasknutou obrazovkou vrátane domovského tlačidla a dotykového ID, ale keď som nahradil kopírovaciu obrazovku, domovské tlačidlo a dotykové ID nefungovali, takže som dal diely späť na starú pôvodnú obrazovku a obe fungovali . Potom som si kúpil originálny renovovaný LCD z iného obchodu s dielmi a fungovalo mi domovské tlačidlo aj dotykové ID.

Toto súvisí s hardvérom .. pre iphone 7 / 7plus odporúčam namiesto lacnej kópie použiť špičkový LCD. Tento problém môže nastať aj v prípade, že ste príliš drsní na samotné domovské tlačidlo, takže ho pred vybratím z pôvodného displeja LCD zahrejte.

Komentáre:

Mal som rovnaký problém s domovským tlačidlom ako mnohí z vás, s piatimi iPhone 7 v rade pri používaní drahých obrazoviek oem $ 50, ale to nebola skutočná príčina.

Po mnohých výskumoch som narazil na návrh, ktorý mi pripadal zaujímavý. Nízke a hľa, toto riešenie skutočne fungovalo !! Jednoducho som uvoľnil skrutku v zadnej časti domovského tlačidla, ktorá ho drží na kovovom držiaku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

Všetky kredity idú na:

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. To nemusí opraviť všetky, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

Čo dáva dokonalý zmysel, pretože mierne pokrivenie dotykového senzora by mohlo spôsobiť jeho poruchu a vytvorenie všetkých obávaných problémov s dotykom.

Teraz môžu existovať aj iné príčiny, napríklad lacná / nekvalitná náhradná obrazovka, zlomená stuha alebo poškodený softvér, ktoré je možné vyriešiť pomerne ľahko, najskôr by však malo byť vyskúšané uvoľnenie skrutky domáceho tlačidla. :)

31.03.2018 od billa.4you

Rep: 1

*** KONEČNE RIEŠENIE, KTORÉ OPRAVÍ OTÁZKU DOTYKOVÉHO SNÍMAČA !! ***

Chlapci, mal som rovnakú frustráciu z piatich rôznych iPhone 7, keď som používal drahé obrazovky v hodnote 50 dolárov, takže problém nie je vždy spôsobený obrazovkou.

Po prečítaní všetkých týchto správ je tu niekoľko zaujímavých, ktoré môžete vyskúšať. Nízke a hľa, druhé riešenie skutočne fungovalo !! Úplne som odstránil túto jedinú skrutku, reštartoval telefón a domovské tlačidlo začalo fungovať perfektne.

27.06.2017 podľa sam

Skúste vymeniť ohybný kábel horného fotoaparátu / reproduktora / senzora priblíženia za nový a všetko by malo opäť fungovať dobre. Zdá sa to chybné, ak spôsobuje, že telefón po pripojení začne konať. Môžete ich nahradiť novým a mali by ste všetko napraviť.

31.05.2017 podľa šetričov obrazovky

Uvoľnil som skrutku za stredom domovského tlačidla (držiac ju za kovovú konzolu) a teraz magicky funguje. Možno to veľa z nich neopraví, ale fungovalo to na mňa. Práve som dotiahol tú skrutku tesne, ale musel byť príliš pevne.

Čo dáva dokonalý zmysel, pretože mierne pokrivenie dotykového senzora by mohlo spôsobiť jeho poruchu a vytvorenie všetkých obávaných problémov s dotykom.

Musí byť pripojený aj horný ohybný kábel fotoaparátu / reproduktora, inak by nefungovalo tlačidlo Domov.

Na záver používajte iba vysoko kvalitné obrazovky (nebuďte lacní ako korčule! Lol) a príliš neutiahnite jednu skrutku v zadnej časti dotykového senzora. Čo dáva dokonalý zmysel, pretože mierne pokrivenie dotykového senzora by mohlo spôsobiť jeho poruchu a vytvorenie všetkých obávaných problémov s dotykom.

Komentáre:

@Nwarpakir

18.04.2018 od billa.4you

@Baladeva Ratna

02/05/2018 od billa.4you

Áno, vždy kupujte najkvalitnejšie diely ...

21.05.2018 od Flica Hussey

Poznámka: Ak prevádzkujete opravovňu, nebojte sa za svoje súčiastky a služby pýtať namiesto výhodnej suterénnej ceny férovú cenu. S použitím kvalitnej kvalitnej obrazovky môžete sebavedome ponúknuť 1-ročnú záruku, zatiaľ čo ten druhý na ulici nebude schopný so svojimi lacnými mizernými obrazovkami alebo sa okamžite zlomí. Väčšina zákazníkov si pamätá, kedy majú kvalitné diely a servis)

14.08.2018 od billa.4you

@ Alex Sander

No dobre, Alex, veľa „lacných“ vrátených obchodov používa odpadkové diely a neuvedomujú si, že z dlhodobého hľadiska ich to bude stáť viac, potom budú na prvom mieste nakupovať tie kvalitné. Aj keď si ho dodávateľ vymení, čas a úsilie potrebné na jeho zabalenie, napísanie poznámky, odoslanie, sledovanie, čakanie, bude stáť viac.

Každý deň prichádzajú zákazníci do môjho obchodu úplne znechutení opravou v obchodnom dome, ktorá robí tento druh svinstva. Myslím, že zlé pre nich, dobré pre mňa. )

31.08.2018 od billa.4you

Rep: 1

Takže kupujem iphone 7 s rozbitou obrazovkou a domovským tlačidlom, tak aké náradie a diely si musím kúpiť? Môže mi niekto pomôcť?

Komentáre:

To je otázka typu: „Práve som si kúpil auto, ktoré bolo účastníkom nehody, aké súčasti a nástroje potrebujem na jeho opravu?“ Určite by ma ani len nenapadlo opraviť havarované auto, takže po tejto poznámke by ste ho pravdepodobne mali radšej odviezť do miestneho profesionálneho telefónneho obchodu. Je to niekedy výzva aj pre profesionálov, ktorí to robia už roky, nieto pre niekoho, kto žiada o to, ktoré diely a nástroje by boli potrebné. Skutočne to nestojí toľko (menej ako sto) a ušetrí vám kopu bolesti hlavy. Iba návrh, robíte, čo chcete.

9.9.2018 od billa.4you

Rep: 1

Myslím, že toto je nové riešenie pre domovské tlačidlo Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

môj i phone 7 plus domov kľúč nefunguje po obrazovka výmena ako tieto problémy vyriešiť

Rep: 325

Ohyb pre tlačidlo domovskej stránky na novej obrazovke nefunguje - alebo je poškodený kábel v samotnom tlačidle. Ak je to ohyb na obrazovke - použite inú obrazovku, ak ide o roztrhnutie v tlačidle flex na domovskej stránke, nastal problém. Domovské tlačidlá pre iPhone 7/8 môže nahradiť iba jablko. Nedávno však bolo „vynájdené“ riešenie, ktoré obchádza jablko. Môžete si kúpiť nový chargeflex, v ktorom je nové domovské tlačidlo, ktoré obíde kontrolu hardvéru pri štarte a umožní vám používať telefón. Avšak bez touch id a v niektorých prípadoch nebude bleskový port fungovať ani so slúchadlami .. :)

Rep: 1

Takže, aktualizácia ... moja dcéra odhodila iPhone 7Plus a obrazovka sa rozbila. Nahradil som ho súpravou na výmenu obrazovky z jedného nahradeného, ​​všetko fungovalo okrem domovského tlačidla. Funkčnosť ani skenovanie odtlačkov prstov nefungovali. Rozobral som to a márne som skontroloval spojenia viackrát. Asi po troch týždňoch to znova odhodila a zbila a moje sebavedomie ma rozdrvilo. Vzal som ho do opravárenského kiosku v obchodnom centre a vymenili obrazovku a všetko teraz funguje? Takže si nie ste úplne istí, čo to opravilo alebo prečo to predtým nefungovalo.

Komentáre:

úprimne, s najväčšou pravdepodobnosťou to bola obrazovka, ktorú ste použili. pracujem v opravovni a týždenne ich prechádzame okolo stovky. náhodne budeme mať úplne nové obrazovky, ktoré buď nerozpoznajú domovské tlačidlo, alebo spôsobia bootovanie zariadenia. potvrdzujeme testovaním rovnakej obrazovky na iných zariadeniach. vymeniť obrazovku za inú a funguje to dobre. naša teória je taká, že ide o kábel smerujúci z konektora domovského tlačidla do logickej dosky. možno zalomenie alebo len zlá stuha. v oboch prípadoch sa to stáva často u niekoľkých výrobcov obrazoviek. Na tejto obrazovke hľadám vrátenie peňazí, ktoré ste pôvodne vyskúšali, keby som to bol ja.

02/04/2019 od Chris k

Rep: 1

Ahoj všetci, prechádzam aj touto bolesťou v a ** ... pred pár dňami som vymenil rozbitú obrazovku za nie tak dobrú novú a otestoval som ju (bohužiaľ bez okamžitej inštalácie domovského tlačidla), či to funguje. Keď som videl, že to funguje, nainštaloval som na novú obrazovku domovské tlačidlo, snažil som sa byť čo najšetrnejší a telefón mi poskytol chybové hlásenie touch id. Takže som tlačidlo domov vložil späť na rozbitú obrazovku, ale zistil som čudné správanie: dotyková obrazovka nereagovala (a tlačidlo domov už nefungovalo). Po niekoľkých pokusoch som si všimol, že ak je pripojený konektor obrazovky na pravej strane, dotyková obrazovka nereaguje, či už s pripojením domáceho tlačidla alebo bez neho. Ak je pripojený iba konektor na ľavej obrazovke, dotyková obrazovka funguje, ale nie tlačidlo domovskej stránky. Na novej obrazovke dotyková obrazovka namiesto toho funguje so všetkými dvoma pripojenými konektormi, ale tlačidlo Domovská stránka nefunguje. Zažil niekto z vás niečo také? Vďaka!

Komentáre:

Môžem s vami súhlasiť, to isté sa mi stalo pred dvoma dňami - (smutná tvár)

20.05.2020 od Jerry Mindful

Albert