Je nejaká možnosť nahradiť Homebutton A nechať Touch ID stále fungovať?

IPhone 6

Tento 4,7-palcový iPhone, ktorý bol uvedený na trh 19. septembra 2014, je menšou verziou iPhone 6 Plus. Identifikovateľné podľa čísla modelu A1549, A1586 a A1589.



Rep: 667



Uverejnené: 04.04.2016



Robím veľa opráv telefónov a mám niekoľko zákazníkov, ktorí sa sami pokúsili vymeniť obrazovku na svojich telefónoch iPhone a sprostredkovali svoje domovské tlačidlo (väčšinou flex kábel).



Existuje nejaká možnosť, aby Touch ID opäť fungovalo bez toho, aby bolo opravené alebo vymenené spoločnosťou Apple?

Komentáre:

Je to možné, ale urobiť to môže iba centrum Apple. Ja som v obchode s jablkami nahradil obrazovku zákazníka a domovské tlačidlo a fungovalo to potom, ako to vymenili. po výmene je potrebné vykonať opravu, ale neviem ako.



06.06.2017 od Dávid

Vie niekto, koľko stojí náhrada domáceho tlačidla v centre Apple? A je na výmenu nutná Apple Care?

07/08/2017 od Sem B

Výmena tlačidla Domov za Apple by stála 80 dolárov

06/11/2017 od Tyler Shelley

Pred pár dňami, odkedy sa mi pokazil starý, som si objednal náhradný iPhone SE, a keď prišiel, zistil som, že bol zrekonštruovaný. Touch ID nefungovalo od výmeny tlačidla Domov, a tak som vymenil jeden z pôvodného telefónu a potom prepol telefón do režimu DFU a resetoval ho. Aj keď mám originálne funkčné tlačidlo Domov, nefunguje to.

01.01.2018 od Feni

Ďakujem Tylerovi za túto informáciu, sám som to tiež nevedel. Tiež, keď vykonávam opravy prostredníctvom iCracked, viete, aké informácie by som potreboval (ak existujú), aby bola táto súčasť Touch ID opravená a opravená, pretože to nie je moje osobné vlastníctvo?

27.02.2018 od Čad

30 odpovedí

Zvolené riešenie

Rep: 60,3k

Doslova to nie je možné, ak vymeníte tlačidlo.

Ak máte zručnosť, je možné pokazené domovské tlačidlo spojiť späť dohromady. Na domácom tlačidle zariadenia iPhone 6 však nie je žiadny „čip“. Jediným čipom je čip senzora natavený na zafírovej ploche gombíka, nie je možné čip z gombíka vybrať ani z neho extrahovať žiadne údaje.

Komentáre:

Veľmi pekne ďakujem za informácie

8. 8. 2017 od Mushtaq Mahomed

@tomchai Zdá sa, že ste veľmi renomovaný, takže by som vás rád požiadal o otázku týkajúcu sa tlačidiel Home pre iPhone 7/7 +. Keď som na svojej obrazovke 7+ vykonal výmenu, bol som nerozvážny a trochu som roztrhol hornú polovicu flexu a teraz už funkcia Touch ID a klikanie nefunguje. Mojím plánom je vziať domovské tlačidlo iPhone 7, ktoré nie je poškodené, a vymeniť U10, aby som mal pôvodný U10 na novom flex kábli. Zdá sa, že to opraví iba funkciu klikania, ale nie Touch ID. Viete, ktorý čip je určený pre Touch ID na flexi domovského tlačidla? Chcel by som vedieť, aby som mohol vymeniť tento čip aj U10 za nový flex, aby domovské tlačidlo mojich telefónov fungovalo správne. Ďakujem veľmi pekne.

04.04.2018 od Ethan

Samotný snímač pod tlačidlom hostí šifrovanie Touch ID, takže bude fungovať iba pôvodné tlačidlo.

05.02.2018 od Tom Chai

Dobrý podiel ..

02.03.2018 od pattonki

Ethan, nebude. Korytnačka (U10) nebude fungovať, ak sa MESA nezhoduje, a korytnačka nie je so zariadením rovnako spárovaná, takže premiestňovanie by bolo zbytočné.

06.06.2018 od Ben Duffy

Rep: 115

Vlastne som dostal novú do práce, najskôr som odpojil batériu, odpojil som LCD, znova zapol batériu, aby sa mohla spustiť pripojená k počítaču, aby ste vedeli, kedy sa spustila, potom znova odpojte batériu, na LCD odpojte domácnosť tlačidlo, potom znova pripojte lcd, nechajte ho spustiť, potom ho znova vypnite, znova pripojte domovské tlačidlo a spustite ho, potom ho vypnite a obnovte v režime dfu, potom to bude fungovať, v podstate prepíše kód pre domovské tlačidlo „Urobil som to na mnohých telefónoch teraz so 100% úspešnosťou, dúfam, že to pomôže

Komentáre:

Skúšali ste to s originálnym tlačidlom Apple Home z iného zariadenia alebo s nejakým náhradným dielom?

10.05.2017 od mOzeb

Vyskúšal som vašu metódu a v mojom prípade na iPhone 6S nebude fungovať

10.6.2017 od mOzeb

Môžete znova napísať, čo ste povedali, úplne nerozumiem tomu, čo hovoríte

10.7.2017 od Jadon Simpson

bolo to tlačidlo domov od Apple, veľmi zaujímavé

10.8.2017 od Mushtaq Mahomed

Ako identifikujete originálne tlačidlo Domov od spoločnosti Apple. Mám asi 20 originálnych obrazoviek Apple a na žiadnom nie je domovské tlačidlo s jablkom.

10.8.2017 od Richard Clausell

Rep: 12k

Nie že by som to našiel a určite som to skúsil. Najlepšie, čo môžem zistiť, je, že v tlačidle Touch ID je čip, ktorý je spárovaný s logickou doskou vo výrobe. Tieto informácie sú uložené niekde na úrovni dosky, pretože vymazanie / obnovenie ich nevynuluje.

Touch ID je dosť čudné pevné zabezpečenie. Týmto vyhrám Apple.

Komentáre:

To platí iba pre iPhone 5s. Domáce tlačidlo iPhone 6 má iba jeden čip, samotný senzorový čip.

11.04.2016 od Tom Chai

Musí existovať niečo, čo uchováva identifikátor.

Nie?

Myslím ... nie je to uložené na prdiach jednorožca. Musí existovať niečo, čo uchováva identifikátor domovského tlačidla, alebo by bolo možné vymeniť domovské tlačidlá.

Správny?

11.04.2016 od Josh W.

Áno. Tlačidlo iPhone 5s má 2 časti, snímačový čip za krištáľom a riadiaci čip na flexi, taktiež druhým koncom reťazca by bol procesor A7. Avšak počínajúc iPhone 6, Apple začal používať jednočipové riešenie, senzorový čip a kontrolný čip sú jediné.

Počul som, že ľudia opravujú ohnutia domáceho tlačidla spájaním zlomených koncov, výmenou nefunkčných krytiek / tlmiviek / rezistorov alebo dokonca migráciou čipu radiča pre iPhone 5s (nepotvrdené), ale migrácia čipu by pre domáce tlačidlá na iPhone nebola možná 6 a vyššie, pretože je tu iba jeden čip a nie je možné ho z kryštálu stiahnuť.

05/11/2016 od Tom Chai

je to prilepené na kryštáli? Pretože mám domovské tlačidlo, ktoré má malé praskliny, ale funguje, tj. TOUCH ID atď., Musel vymeniť obrazovku a dostal nové domovské tlačidlo s novou obrazovkou. Potreba vymeniť iba tlačidlo nevyzerá dobre s prasknutým tlačidlom, pomôžte nám.

01/05/2017 od Mushtaq Mahomed

Môžete dostať „nálepku“ na Touch ID, ktorá ochráni domovské tlačidlo a jeho funkčnosť. Mám jeden, rovnako ako 5D chránič z tvrdeného skla a nálepka sedí zarovno. Skoro akoby som nemal tú extra 3 mm vrstvu ochrany. Funguje tiež so zabezpečením Touch ID a so všetkým, čo je Touch ID orientované.

27.02.2018 od Čad

Rep: 34,6k

Bohužiaľ nie (o čom viem). Je prepojený s procesorom s jedinečným ID, takže ak sa oba nezhodujú, dotykové ID nebude fungovať. Apple to urobil z bezpečnostných dôvodov.

Komentáre:

Počul som, že existuje metóda s spájkovaním (?) Čipu z flexu alebo niečo podobné .. A nebolo by možné spoznať jedinečné ID procesora a zmeniť ho na domovskom tlačidle?

11.04.2016 od ppalfinger

Aká hlúposť chceš, aby som dostal? Celkom dobre rozumiem tomu, ako to funguje, len neviem, ako to vysvetliť jednoduchým spôsobom.

11.04.2016 od Josh W.

Teoreticky áno. Keby ste dokázali prečítať ID procesora a mali ste softvér na zmenu ID na čipe na domovskom tlačidle, mohli by ste. Pokiaľ viem, ešte sa tak nestalo.

Možno by sa to stalo v budúcnosti, ale ako hovorí Josh, Apple je v ich bezpečnosti veľmi prísny. Keď to poviem takto, stále nenájdem spôsob, ako preprogramovať čipy SMC z MacBookov vyrobených pred rokmi, takže si ich nemôžem kúpiť nové a musím ich namiesto toho vyberať z rozbitých dosiek ...

11.04.2016 od Reece

@ joshw Skúste to prosím vysvetliť :)

11.04.2016 od ppalfinger

Toto je moja logika:

Spoločnosť Apple nevyrába skener Touch ID a logickú dosku spoločne, ale nemôžete použiť nezodpovedajúce časti, takže sú v určitom okamihu spárované. Touch ID má skutočne integrovaný obvod a telefón má svoje integrované obvody, takže v určitom okamihu sa tieto dva programovaním spárujú. Dalo by to iba zmysel, že keď sa softvér načíta do telefónu, nájde identifikátor Touch ID a vytvorí jedinečný interný kód. Ak dôjde k zámene niektorej z týchto častí, kód sa nekontroluje a funkcia Touch ID zlyhá.

Pretože to nijaké softvérové ​​hackerstvo nedokázalo dekódovať alebo zakódovať, je to takmer určite jednorazová udalosť, ktorú nie je možné prerobiť bez použitia akejkoľvek metódy použitej v továrni. Som zvyknutý na programovanie Androidu, takže v mojej mysli ide o akúsi kontrolu MD5.

11.04.2016 od Josh W.

Rep: 37

Existuje spôsob, ako zachovať dotykové ID pri oprave domovského tlačidla zariadenia iPhone. Repasujem telefóny a predávam ich potom na eBay. Mám kopu domovských tlačidiel a zmiešal som ich a potreboval som nájsť správne domovské tlačidlo pre telefón, na ktorom som pracoval. Zavolal som do Apple a povedali mi, že sa to dá zvládnuť, ale nikdy mi nepovedal ako, pretože som musel zložiť telefón a naozaj som si len myslel, že zástupkyňa nevie, o čom hovorí.

V tú noc som opravoval telefón s čiernou obrazovkou a jednoducho ho otestoval stlačením ľubovoľného tlačidla. Telefón som dostal do režimu obnovenia a po jeho nastavení som zlyhal pri skenovaní prstov a mohol som používať dotykové ID. Boli to oni, ktorých som použil biele tlačidlo a Touch ID fungovalo a nemohol to byť originál, pretože moja obrazovka bola čierna. Znovu som zavolal spoločnosti Apple a bolo mi povedané, že áno, malo by to fungovať. Rep mi vysvetlil to, že niektoré spoločnosti nedávajú správny hardvér na domáce tlačidlá, ktoré predávajú, aby ušetrili peniaze, ale ak si kúpite kvalitný, bude schopný resetovať Touch ID tak, že bude pracovať na úplnom systéme obnoviť v režime DFU. Kto teda vedel, že môžete Touch ID obnoviť, záleží len na zakúpenom domovskom tlačidle. Povedali, že Apple Store a Best Buy to môžu za vás opraviť a uchovať si vaše Touch ID.

Komentáre:

To biele tlačidlo domov, bolo to originálne tlačidlo domovskej stránky Apple, len z iného iPhonu?

19.9.2017 od Marko Himanka

Nie som si istý, ale zástupca spoločnosti Apple povedal, že musí byť kvalitný. Môj odhad je, že by musel byť Apple. Zavolal by som na linku pomoci pre iPhone zakaždým, keď zavolám, sú veľmi užitočné.

19.9.2017 od Richard

Nemôžem potvrdiť, čo povedal Richard. Po vašom príspevku som bol veľmi zvedavý, či táto metóda bude fungovať, a tak som dal dva iPhony od seba a vyskúšal som Homebutton z jedného iPhone na druhom, ale tiež po normálnom resete a resete v režime DFU mi telefón stále dáva chyba ID dotyku ...

10.02.2017 od ppalfinger

Som si istý, že sa to stalo možno šťastným, o čom pochybujem. Čítal som, či sa to dá urobiť pomocou útek z väzenia. Ak je to pravda, potom je to pre mňa najpravdepodobnejší dôvod. Čítal som, či ste útek z väzenia potom, aj keď sa vrátite k firmvéru Apple, tlačidlo zostáva prepojené. Snažil som sa duplikovať aj to, čo sa mi stalo, a znova to nefungovalo. Vzal som tlačidlá s originálnymi tlačidlami, ktoré som dal na iné telefóny a nič. Znovu som volal jablko, oni mi zase povedali, že sa to dá. Začal som mať pocit, že sa ma snažia prinútiť ísť zmeniť obrazovku a tlačidlo v obchode s jablkami. Povedali si, že to určite funguje. Neviem, či je to pravda. Uvažujete o tom, že pôjdete do obchodu s aplikáciami s telefónom s nepracujúcim domovským tlačidlom a vymeníte obrazovku a tlačidlo. Týmto spôsobom budem vedieť, či iba prepínajú tlačidlo a tvária sa, že ho programujú, ale hovoril som so 4 zástupcami spoločnosti Apple po telefóne a všetci mi prakticky zaručili, že by sa to dalo urobiť. Budem skúmať metódu útek z väzenia. Myslím si, že takto budem mať väčšiu šancu.

10.02.2017 od Richard Clausell

Útek z väzenia nebude fungovať, bezpečnostné párovanie funguje pod úrovňou OS. Vo firmvéri existuje rutina párovania, ktorá však vyžaduje, aby server podpísal požiadavku server Apple, napríklad pri aktualizácii systému. Na rozdiel od aktualizácie systému tento server zvyčajne nie je prístupný verejnosti. Možno sa stala chyba, takže ste sa k nej nejako dopracovali a podpísala to za vás.

10.02.2017 od Tom Chai

Rep: 37

Nepýtajte sa, ako som to zistil, ale čip v „oficiálnych“ tlačidlách TouchID nie je koniec koncov vlastne OTP.

Je to vlastne e2prom, ale s externým vedením zápisového napätia vedeným cez bunkovú poistku, takže keď je napísané, dostane sa „zapnutý“ a ide do otvoreného obvodu alebo aspoň s veľmi vysokým odporom, aby potom zlyhal akýkoľvek pokus o jeho prepísanie.

Spôsob, ako to napraviť, by bolo utieranie čipu röntgenovými lúčmi. Netreba dodávať, že by to bolo nebezpečné, ale UV svetlo môže fungovať tak, ako to funguje pri mnohých menších čipoch, z ktorých to pravdepodobne bude. Veľkosť buniek je pravdepodobne v rozmedzí mikrometrov, takže by mala byť uskutočniteľná pomocou niečoho ako Cool-X alebo podobného.

Komentáre:

Zaujímalo by ma, či by to odmastovač utrel. Stavím sa, že

05/11/2020 od James

Rep: 25

Ahoj, senzor Touch ID je pre každý telefón jedinečný. Nemôžete ho nahradiť ani pôvodným. Ak to funguje, máte šťastie, pretože sa telefón pokazil a môže sa spárovať s novým snímačom. Apple opraví vaše domovské tlačidlo tak, že nahradí celú prednú obrazovku a spáruje ju so strojom Horizon Machine. Apple to robí aj v prípade, že potrebujete výmenu obrazovky. Myslím, že Best Buy dokáže opraviť aj Touch ID, pretože mali Horizon Machine.

Komentáre:

Ospravedlňujeme sa, brácho, mnohokrát som to dokázal úspešne kúpiť. Existuje technika klávesových skratiek / cyklov napájania, ktorá zahŕňa dfu, zapojená do počítača (alebo môjho iMacu v mojom prípade), kde je dfu pripojená, potom zostane pripojená k počítaču a vypne telefón, odpojí obrazovku a batériu (najskôr batériu) a potom sa znova pripojí hardvér a vyniesť ho z DFU v režime obnovenia. Môže to byť náročné a ak vám načasovanie na kroku chýba čo i len trochu, nebude to fungovať!!

05/11/2020 od James

prečo nerobíš video a nezverejňuješ ho na youtube a nezarábaš milióny

06.06.2020 od Oslávenosť

Rep: 13

Ahoj,

len aby som vedel ako .. prasklo moje tlačidlo Domov na mojom iPhone 6S a potreboval som kúpiť ďalšie. Jeden som dostal z eBay, asi za 5 $. Nainštalovali ste ho a jeho fungovanie je v poriadku. Okrem Touch ID. Pokúsil som sa o obnovenie v režime DFU, ako tu navrhli niektorí používatelia, ale nemal som šťastie, aby fungovalo Touch ID. Možno je to možné len s originálnym domovským tlačidlom od spoločnosti Apple. Ak niekto našiel spôsob, ako získať Touch ID do práce po výmene domovského tlačidla, dajte mi vedieť.

Komentáre:

áno, ak máte stále staré tlačidlo Domov

22.12.2020 od Micheáš

Rep: 1,1 tis

Vymenil som obrazovku na svojom iPhone 5s Touch ID zlyhalo, našťastie mal flex pôvodného skenera odtlačkov prstov vložený späť na telefón, ktorý Viola opäť fungovala, dá sa jednoznačne povedať, že ide o párovanie čipov s logickou doskou. Ak chcete vyskúšať iPhone 6 Plus, čoskoro vám dáme vedieť výsledky

Rep: 13

Apple by musel vymeniť vaše domovské tlačidlo, dokonca som už vyskúšal aj domovské tlačidlo iPhone 6 a vložil ho na ďalších šesť, ale Touch ID bude fungovať iba s domovským tlačidlom, s ktorým bola dodaná logická doska

Komentáre:

je to možné, ak máte nástroj, ktorý mám

4. januára od Micheáš

Rep: 25

Takže všetci, čo sa pýtate, „má 5-ka informácie o uložiteľnom čipe“

Ide o to, predstavte si počítadlo. Máte tri červené a potom tri modré.

Samozrejme ide o rad čipov s hodnotami 1 a 0. Ale čítačka čipov

vo vnútri telefónu sú tri červené a tri modré a je v poriadku.

Je pevne zapojený, v čipoch. Nie je to čitateľný program ako taký

čip práve prečítal sériu čipov pod tlačidlom domov, potom

robí to thang a hovorí, že jo, to je ten pravý žetón v správnom poradí.

Možno, aby sme to trochu rozšírili, existuje algoritmus, ktorý je po čipe na domovskom tlačidle

je „prečítané“, uvedie algoritmus do hry a povie, že áno, 37 to je ten pravý.

Záverom je, že neexistujú žiadne programovateľné informácie, ktoré by sa dali uložiť

Komentáre:

V skutočnosti má senzorový čip Touch ID programovateľné interné úložisko, má upgradovateľný firmvér a možno zabezpečenú oblasť na ukladanie kľúčov pre párovanie kľúčov. Je napísaný vo výrobe a tiež ho môže byť možné napísať servisným technikom spoločnosti Apple počas opravy obrazovky. Teraz je problém v tom, že na preprogramovanie tejto veci je potrebný digitálne podpísaný príkaz, iba Apple má pre ňu hlavný kľúč. Tiež sa zdá, že zatiaľ nikto neprišiel na to, ako vynútiť čítanie alebo zápis tejto oblasti čipu.

30.04.2018 od Tom Chai

Rep: 1

Mám ip6s 64gb MKQP2J / A, kontrolujem, či musia byť strieborné 64gb, ale môj iphone je ZLATÝ so zlatým prsteňom okolo domu, touch id workss fine! dosť čudné čo? nejaký nápad, čo sa deje s mojím iphone?

Komentáre:

Kde ste našli informácie (ip6s 64 GB MKQP2J / A)?

Ak to bolo vo vašich nastaveniach, možno máte inú základnú dosku a Homebutton ako tú, ktorú vyrobil váš iPhone.

10.02.2017 od ppalfinger

Rep: 1

ahoj, mám rovnaký problém. Nemá však zmysel porovnávať pôvodné dotykové tlačidlo s procesorom, pretože informácie o odtlačkoch prstov sa nachádzajú niekde v logickej doske.

Pri hľadaní na internete sa mi podarilo nájsť nejaké riešenia, stačí vstúpiť do režimu DFU a resetovať iPhone alebo odpojiť napájanie, aby som ho vypláchol.

Môže byť šťastie alebo nie, ale keďže to dokázali, stojí za to to vyskúšať.

Komentáre:

Tento chlapík je zo všetkých najneznámejší

06.06.2018 od keats11

Rep: 1

Prečo si veci komplikovať, môj iPad pracuje s odtlačkom prsta môjho Wife, s Finger, takže vždy, keď chcem použiť toto Ipad Touch ID, mala by tu byť pre mňa, ???

Komentáre:

Môžete skutočne pridať viac ako jeden odtlačok prsta pre prístup TouchID alebo deaktivovať TouchID a namiesto toho použiť štvormiestny alebo šesťmiestny prístupový kód.

13.09.2017 od Rachael Melville

Nie je to možné, iOS je taký chytrý, že dokáže zistiť, či sú výtlačky rovnaká osoba alebo nie) :)

14.09.2017 od imoddedit

Rep: 1

Ak sa niekto náhodou stretne s mojou situáciou, dajte mi vedieť, aký je najlepší spôsob riešenia mojej situácie. Naozaj mám problémy s domovským tlačidlom iphone 6, kde je úplne pokazené. A pamätám si, že som mal náhradný iPhone 6, ale iba jeho základnú dosku (interne) poškodenú. Žiadne externé škody. Hlavne dôvod, prečo som to chcel urobiť iba kvôli môjmu rozmaznanému dotykovému ID a druhému dotykovému ID náhradného telefónu iPhone 6, funguje úplne dobre. Existuje nejaká možnosť vymeniť moju súčasnú základnú dosku za náhradnú, aby som mohol svoj telefón dokončiť s funkčným dotykovým ID, funkčnou základnou doskou a ďalšími príbuznými časťami, ktoré sú funkčnými, konkrétne funguje ako úplne nový iPhone 6.

Komentáre:

Povedal si, že druhá doska bola poškodená ...

28.08.2017 od c9679

Rep: 1

Môj telefón je iphone 5s. čo keď dostanem pracovnú domácu základňu iphone 5s a prenesiem ju na iný iphone 5s. môžem znova použiť dotykové ID

Komentáre:

Žiadny touchid nie je jedinečný

28.08.2017 od c9679

NIE, dotykové ID nebude fungovať.

30.08.2017 od Kaye

NIE, ive dostal nástroj, ktorý to dokáže

4. januára od Micheáš

Rep: 1

Vie niekto, koľko stojí náhrada domáceho tlačidla v centre Apple? A je na výmenu nutná Apple Care?

Komentáre:

130 eur alebo náhrada telefónu alebo v najhoršej situácii iba 20 eur za nič (tu na Cypre)

02/09/2017 od demetris Xristou

samotná domovská obrazovka je odhad 169 dolárov, ale „ostatné“ škody sa odhadujú na 349 dolárov (americké doláre)

23.01.2018 od Erwin Tieng

Rep: 11

Čo ak prenesiete originálne tlačidlo Domov z iného zariadenia iPhone 6, dotkne sa ID?

Komentáre:

Nie. Bolo to nespočetnekrát unavené.

10.02.2017 od Tom Chai

Rep: 37

Ak prenesiete pôvodné domovské tlačidlo, bude to určite fungovať. Ak teda podniknete opravu obrazovky v obchode, nezabudnite im povedať, aby prepínali domovské tlačidlo, aby ste si mohli nechať asistenciu pri dotyku

Rep: 1

Musí existovať nejaký spôsob programovania nového dotykového ID, pretože cez soket je vytlačený QR kód. Silne verím, že toto je vodítko. Ale ako? Nemám tušenie!

Komentáre:

QR kód sa používa iba na sledovanie logistiky, nesúvisí s kľúčom.

11.04.2017 od Tom Chai

K dispozícii je 5 alebo 6 kusov s QR kódom, takže Apple teraz zmení jednu z týchto častí. Po zmene už nebude služba Apple.

15.03.2018 od Marc

Opravy robím dôsledne a zabezpečenie spoločnosti Apple je pre mňa stále trochu rozmazané. Ale podľa môjho chápania tlačidlo nand, gpu, cpu, home, všetky tieto a ďalšie majú určitý šifrovací kód, ktorý je potrebné zosúladiť s tým druhým. Len čo opustí továreň, neexistuje žiadny skutočný spôsob, o ktorom viem, že to zmení. Najlepšie je, ak si kúpite telefón alebo vymeníte obrazovku, aby ste sa uistili, že je pôvodným domovským tlačidlom.

27.09.2020 od Anthony gonzalez

Rep: 1

Ahoj, vie niekto, o aký čip ide na flex kábli, ktorý je spárovaný s logickou doskou? Mám starý ohybný kábel, ale je roztrhnutý, takže som uvažoval o tom, že starý čip odpájam a dám ho na nový náhradný domáci flex kábel. O aký čip teda ide?

Komentáre:

keď zistíš, že máš, daj mi vedieť, lol

27.01.2018 od Steven Scott

Rep: 25

Najprv ahoj,

Dúfam, že vám chlapci môžu pomôcť, pretože je to podobné ako všetky vyššie uvedené otázky, takže som si myslel, že sa tu opýtam:

Môžem ako náhradu použiť inú pásku z iného 6S (iného ako OEM), ale ponechať si pôvodné pôvodné tlačidlo, fungovalo by toto tlačidlo?

Ďakujem Ben

Komentáre:

Nevidím problém, pokiaľ používate pôvodné tlačidlo Domov.

02/12/2017 od Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Ak vymeníte domovské tlačidlo, bude to fungovať, ale dotyk I. nebude fungovať.

Rep: 1

Akékoľvek ďalšie škody na iPhone by sa odhadovali na približne rovnaké náklady. Samotná domáca obrazovka teda odhaduje 169 dolárov, ale „iné“ škody sa odhadujú na 349 dolárov

Od technickej podpory spoločnosti Apple

Rep: 1

Môj iphone 5 praskol a tlačidlo domov vypadlo. Tlačidlo domovskej stránky je však stále v dobrom stave, len sa odtrhlo od káblov. Môžem stále opraviť obrazovku a zároveň oživiť dotykové ID pomocou pôvodného tlačidla Domov? Ako by sa pripojil k náhradnému LCD? Dajte mi na môj problém pls pls.

prečo je obrazovka môjho počítača ružová

Komentáre:

Iphone päť nemá snímač odtlačkov prstov, takže nevidím problém. Toto je jediná funkcia, ktorá sa stratila pri zmene tlačidla Domov. Tlačidlo homwe funguje, iba nie je schopné načítať odtlačok prsta, pokiaľ nie je nainštalované v spojení s procesorom, v ktorom je kód prepísaný, aby pridal dynamiku funkčnosti odtlačkov prstov, ktorá nastane pri prvej inštalácii CPU.

10.04.2019 od Arnold Spence

Rep: 1

Značná časť obchodov s opravami telefónov má stroj, ktorý spáruje vaše domovské tlačidlo s telefónom. Apple účtuje 80 dolárov a ďalšie obchody tiež, pretože Apple robí stroje, ktoré si môžu kúpiť chybné, takže ich musia opraviť a je to drahé.

Rep: 1

Áno, je to možné

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Komentáre:

To je možné, aj keď ťažké a zložité. Existuje niekoľko spôsobov, ako to dosiahnuť, jedným by bolo odstránenie rozbitej obrazovky a ponechanie nedotknutého funkčného tlačidla Domov. Druhá zahŕňa odstránenie a ďalší predaj, takže sa toho nedotknem

10.04.2019 od Arnold Spence

Rep: 1

Moje domovské tlačidlo iphone 6s je pokazené, preto ho musím vymeniť a moje dotykové ID nefunguje

Rep: 1

ive got i tool that can do it here is a link were you can get one for $ 133 JC V1S V1 LCD Screen true tone Repair Programmer for Phone 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Mám iPhone 8, jeho dotykové ID funguje, ale domovské tlačidlo nie, takže existuje nejaký spôsob, ako to opraviť?

ppalfinger